Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na funkcje...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na funkcje użytkowe w budynku dużego internatu - Etap II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJaworze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-12
  • ZamawiającyMłodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00101648
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego
na funkcje użytkowe w budynku dużego internatu - Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000182030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pałacowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Jaworze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-384

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338172172

1.5.8.) Numer faksu: 338172172

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@mowjaworze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-slaskie.pl/mowjaw/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego
na funkcje użytkowe w budynku dużego internatu - Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4d19346-af33-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039090/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na funkcje użytkowe w budynku "dużego internatu" - etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

mowjaworze.edupage.org

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https: mowjaworze.edeupage.org

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie oferty, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w treści SWZ, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, tj. środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem
sprawy określonym w SWZ.
3. Zaszyfrowaną ofertę, z załącznikami , kosztorysami, podmiotowymi środkami dowodowymi, oraz oświadczeniami i zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ustawy PZP, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych,
w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt (preferowany i rekomendowany format pdf ze względu na możliwości sprawdzenia złożonego podpisu elektronicznego, opatrzony
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy.
4. Ofertę, a także oświadczenia, o których mowa w części XI i XII SWZ oraz pełnomocnictwa
do ofert składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy poprzez ogólnopolską
platformę pod rygorem odrzucenia (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz na skrzynkę podawczą ePUAP: MOW_ Jaworze.
Wymaga się żeby katalog zawierający ofertę z wymaganymi dokumentami nie przekraczał pojemności 100 MB.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
a) drogą elektroniczną: kadry@mowjaworze.pl;
b) na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: MOW_Jaworze
c) poprzez ogólnopolską platformę zakupową, dostępną pod adresem:
(https://miniportal.uzp.gov.pl
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobierania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Mini-portal znajdują się w zakładce „Instrukcje” na stronie internetowej pod
adresem: (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://mowjaworze.edupage.org

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art.13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE( ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „RODO”, zamawiający jako administrator danych
osobowych wypełnia obowiązek informacyjny związany ze zbieraniem danych osobowych bezpośrednio od
osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu związanym z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, informując wykonawcę, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworzu, ul. Pałacowa 1;
b) w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym funkcję inspektora ochrony danych osobowych , dane kontaktowe: tel. 33 8150021, adres e-mail: IODO@escobb.com.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na funkcje użytkowe w budynku dużego internatu - Etap II – znak sprawy ZP.271.1.2022
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO;
g) posiada Pani/Pan
- na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza
nieużytkowego na funkcje użytkowe w budynku dużego internatu wraz z rozbudową i budową
wewnętrznych instalacji oraz pracami towarzyszącymi – Etap II.
W pierwszym etapie został wykonany remont dachu polegający na wykonaniu nowej więźby wraz nowym
pokryciem dachowym, zamontowanie nowych rynien i instalacji odgromowej oraz instalacji antenowej na
dachu.
Natomiast w drugim etapie przewiduje się roboty polegające na zmianie sposobu użytkowania poddasza
nieużytkowego na funkcje użytkowe wraz z instalacjami : sanitarne wod.-kan. i c.o., wentylacja
mechaniczna, hydrantowa, elektryczna.
Poddasze znajduje się w budynku wolnostojącym, murowanym, funkcjonującym jako „Duży Internat”.
Placówka wchodzi w skład Zespołu Pałacowo-Parkowego z 1793 roku użytkowanego przez Młodzieżowy
Ośrodek Wychowawczy w Jaworzu. Budynek pełni funkcję internatu dla młodzieży męskiej,
niedostosowanej społecznie, przebywającej w Ośrodku Wychowawczym.
Obiekt wraz z całym zespołem pałacowo-parkowym znajduje się pod ochroną konserwatorską.

1) Ogólna charakterystyka robót:
a) roboty rozbiórkowe i demontażowe,
b) roboty budowlane,
c) posadzki,
d) wymiana stolarki i roboty towarzyszące,
e) roboty malarskie i okładziny,
f) instalacja sanitarna wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania,
g) instalacja wentylacji mechanicznej i instalacji hydrantowej,
h) instalacja elektryczna: wewnętrzna, linia zasilająca oraz rozdzielni, instalacja SAP i oddymiania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie częścią XIX do SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w części XI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną (1) robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia t.j. : roboty budowlane i wykończeniowe, roboty w zakresie instalacji sanitarnej- wodno-kanalizacyjnej , centralnego ogrzewania, wentylacyjnej mechanicznej i instalacji hydrantowej, instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
Roboty te winny być wykonane w sposób należyty.

b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności:
- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające
im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- który odbył co najmniej 18 miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach
nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
- kierownika budowy, który ma uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie instalacji
sanitarnych : wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej
i instalacji hydrantowej, instalacji elektrycznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: załącznik nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

a) wykaz robot budowlanych (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji, o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do nin. SWZ.
b) dowody potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w ww. wykazie ( zgodnie z lit. a)
zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są:
- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane;
- oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej:
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami załącznik nr 6 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

4) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
a) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków;
b) podmiotowych środków dowodowych jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1.
c) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które
Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
d) w zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Załącznik nr 5 - wykaz robót budowlanych, załącznik nr 6- wykaz osób

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta załącznik nr 1 do SWZ, załącznik nr , kosztorysy ofertowe

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Załącznik nr 6 do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami w załączniku nr 4 do SWZ wzór umowy i przepisamy ustawy PZP

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: na mini portal . uzp.gov.pl i na skrzynka pocztowa e-PUAP na adres MOW_Jaworze

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-12 09:45

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI