„Remont dachu wraz z towarzyszącymi pracami konserwatorskimi w budynku o nr inw.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont dachu wraz z towarzyszącymi pracami konserwatorskimi w budynku o nr inw. A-45, zlokalizowanym na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-04-16
  • ZamawiającyPaństwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00266105
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont dachu wraz z towarzyszącymi pracami konserwatorskimi w budynku o nr inw. A-45, zlokalizowanym na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont dachu wraz z towarzyszącymi pracami konserwatorskimi w budynku o nr inw. A-45, zlokalizowanym na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00bb2e94-edb3-11ee-9d6d-ce35ff56444c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219157/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dachu wraz z towarzyszącymi pracami konserwatorskimi w budynku o nr inw. A-45

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00bb2e94-edb3-11ee-9d6d-ce35ff56444c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-00bb2e94-edb3-11ee-9d6d-ce35ff56444c

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w opisane zostały w module edukacyjnym
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1.pdf
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy eZamowienia wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 12

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i wzmocnieniu konstrukcji dachu oraz montażu drzwi p.poż wraz z pracami konserwatorskimi w zakresie wnętrza poddasza, stolarki okiennej i drzwiowej i kominów w budynku o nr inw. A-45, zlokalizowanym na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, wraz z dokumentacją powykonawczą. Budynek, w którym realizowane będzie zamówienie pełni m.in. funkcję mieszkalną i administracyjną. Budynek o nr inw. A-45 wpisany jest do rejestru zabytków pod nr rej. A-714/95 oraz na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
6. Na przedmiot zamówienia składają się:
6.1. Prace konserwatorskie wraz z dokumentacją powykonawczą:
Zakres prac konserwatorskich obejmuje w szczególności:
6.1.1. Prace przygotowawcze (dokumentacja, inwentaryzacja, demontaż wtórnej ścianki);
6.1.2. Oczyszczenie, dezynfekcję i umycie zdemontowanej oraz pochodzącej ze składu PMAB dachówki i gąsiorów ceramicznych;
6.1.3. Działania konserwatorskie przy drewnianych elementach więźby bez nawarstwień malarskich;
6.1.4. Prace konserwatorskie przy drewnianych elementach więźby z nawarstwieniami malarskimi;
6.1.5. Prace konserwatorskie dotyczące elementów metalowych;
6.1.6. Prace konserwatorskie przy supremie bez nawarstwień malarskich;
6.1.7. Prace konserwatorskie przy supremie z nawarstwieniami malarskich;
6.1.8. Prace konserwatorskie przy wewnętrznej stolarce drzwiowej;
6.1.9. Prace konserwatorskie przy stolarce okiennej;
6.1.10. Prace konserwatorskie przy kominach historycznych pod połacią dachową z zachowanymi nawarstwieniami malarskimi;
6.1.11. Działania konserwatorskie przy pozostałych niehistorycznych powierzchniach na kominach pod połacią dachową;
6.1.12. Prace konserwatorskie przy kominach ponad połacią dachu;
6.1.13. Prace konserwatorskie przy tynkach i nawarstwieniach malarskich na murowanych ścianach poddasza i fragmentach nieotynkowanego muru;
6.1.14. Prace konserwatorskie przy tynkach na lukarnie od strony zewnętrznej;
6.1.15. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej prac konserwatorskich.

6.2. Roboty budowlane:
Zakres robót obejmuje w szczególności:
6.2.1. Rozebranie rynien oraz rur spustowych
6.2.2. Rozebranie pokrycia dachowego z dachówki, ułożenie w stosy dachówki, gąsiorów pochodzących z rozbiórki
6.2.3. Czasowe zabezpieczenie odkrytych połaci dachowych
6.2.4. Rozebranie ołacenia dachu
6.2.5. Utylizacja elementów drewnianych więźby dachowej
6.2.6. Geodezyjne sprawdzenie poziomowania więźby dachowej
6.2.7. Wymiana i naprawa elementów więźby dachowej
6.2.8. Wymiana uszkodzonej konstrukcji drewnianej lukarny wraz z materiałem
6.2.9. Demontaż starych i montaż nowych przykładek i nakładek i wzmocnień krokwi
6.2.10. Montaż wzmocnienia konstrukcji stalowej dachu wraz ze sprawdzeniem podstawowych długości elementów na budowie.
6.2.11. Zabezpieczenie przeciwpożarowe nowych elementów stalowych : system farb pęczniejących do REI 60min
6.2.12. Impregnacja biobójczą drewnianej więźby dachowej bez nawarstwień malarskich (dezynfekcja i dezynsekcja)
6.2.13. Zabezpieczenie drewna środkiem impregnującym
6.2.14. Montaż folii wiatroizolacyjnej
6.2.15. Wykonanie nowego ołacenia połaci dachowych
6.2.16. Krycie dachu uprzednio zdjętą dachówką historyczną wraz z uszczelnieniem
6.2.17. Wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy Tytan – cynk
6.2.18. Wykonanie i zawieszenie rynien i rur spustowych z blachy Tytan - cynk
6.2.19. Dostawa i montaż nowych włazów dachowych
6.2.20. Włączenie przewodów odpowietrzających kanalizacji sanitarnej na poddaszu do wolnych przewodów wentylacyjnych
6.2.21. Wykonanie nakryw i odsadzek betonowych na kominach
6.2.22. Wymiana kominków wentylacyjnych na nowe z blachy nierdzewnej malowanej proszkowo
6.2.23. Montaż węgarków murowanych zgodnie z rewizją projektu
6.2.24. Montaż drzwi przeciwpożarowych EI 30
6.2.25. Wywóz gruzu i utylizacja zdemontowanych elementów więźby
6.2.26. Demontaże opraw oraz instalacji elektrycznej
6.2.27. Utrzymanie systemu SSP
6.2.28. Montaż nowych opraw oświetleniowych, oraz instalacji elektrycznej
6.2.29. Sprawdzenie i uruchomienie linii dozorowych konwencjonalnych
6.2.30. Montaż instalacji odgromowej - dach
6.2.31. Badanie i pomiar instalacji odgromowej, i elektrycznej
6.2.32. Sporządzenie dokumentacji budowlanej powykonawczej.
6.3. W przypadku transportu obiektów do pracowni Wykonawcy poza terenem Muzeum:
6.3.1. Zabezpieczenie i transport skrzydeł okiennych i drzwiowych oraz dachówki do pracowni konserwatorskiej;
6.3.2. Zabezpieczenie i transport na plac budowy skrzydeł okiennych i drzwiowych oraz dachówki po konserwacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 231 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 14. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych Wykonawcy, który realizuje zamówienie podstawowe, w okresie do 3 lat od dnia jego udzielenia, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP, o wartości do 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego, w zakresie realizacji:
14.1. prac konserwatorskich dotyczących:
14.1.1. elementów wykonanych z drewna,
14.1.2. elementów wykonanych z metalu,
14.1.3. elementów wykonanych z zapraw mineralnych,
14.1.4. elementów wykonanych z wątku ceglanego,
14.1.5. tynków i nawarstwień malarskich;
14.2. robót budowlanych dotyczących:
14.2.1. wymiany pokrycia,
14.2.2. remontu konstrukcji drewnianej,
14.2.3. wykonania i montażu elementów stalowych wzmocnień więźby dachowej,
14.2.4. wykonania i zawieszenia rynien i rur spustowych,
14.2.5. naprawy i wzmocnienia kominów,
14.2.6. wykonania instalacji elektrycznych.
14.3. dokumentacji powykonawczej,
ujętych w zamówieniu podstawowym, w przypadku konieczności realizacji takich prac w obrębie obiektu o nr inw A-45.

15. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, do 50% szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia, na następujących zasadach i warunkach określonych w umowie o zamówienie podstawowe, wg następujących zasad:
Wynagrodzenie wykonawcy za realizację zamówienia podobnego zostanie ustalone w nw. sposób:
a) dla robót budowlanych:
- ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysu robót budowlanych, zgodne
z wartościami zamieszczonymi w ofercie Wykonawcy, opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej i zawierającego koszty wykonania wszystkich zakresów przedmiotu przyszłej umowy;
- ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą KNR-y. W przypadku braku odpowiednich pozycji + KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego;
b) dla prac konserwatorskich
- ceny zostaną przyjęte na podstawie kosztorysu przygotowanego przez Wykonawcę, zgodne
z wartościami zamieszczonymi w ofercie Wykonawcy, albo dla zakresów nie występujących
w zamówieniu podstawowym - w oparciu o rynkowe ceny materiałów, robocizny oraz sprzętu,
a zatwierdzonych przez Zamawiającego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
3.1. w zakresie doświadczenia wykonawców - wykażą, że w okresie ostatnich siedmiu (7) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonali:
3.1.1. minimum dwa zamówienia (umowy), które dotyczyły obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, w ramach których wykonano roboty budowlane, obejmujące w sumie zakresy:
3.1.1.1. jedna robota budowlana o charakterze ogólnobudowlanym o wartości min. 750 000 zł brutto (wartość z wyłączeniem robót instalacyjnych) przy budynku;
3.1.1.2. jedna robota budowlana realizowana na podstawie projektu budowlanego, w której zakres polegający na remoncie zabytkowej więźby dachowej przekracza wartość 100 000zł brutto;
3.1.1.3. jedna robota budowlana realizowana na podstawie projektu budowlanego, w której zakres polegający na wzmocnieniu/podparciu konstrukcją stalową, elementów obiektu budowlanego przekracza wartość 30 000zł brutto;
3.1.2. jedną usługę polegająca na wykonaniu prac konserwatorskich o wartości min. 300 000 zł brutto w obiekcie budowlanym wpisanym do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;
3.1.3. jedną usługę polegającą na wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie zabytkowej stolarki okiennej i/lub drzwiowej o wartości min. 50 000 zł w budynku wpisanym do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
Przez „zabytkową więźbę” Zamawiający uzna:
- więźbę pierwotną (tj. więźbę, która w przeszłości nie podlegała wymianie) dla danego budynku wpisanego do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach**lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
- lub więźbę nie pierwotną, lecz starszą niż 70 lat.
Przez „zabytkową stolarkę okienną i/lub drzwiową” Zamawiający uzna:
- stolarkę pierwotną (tj. stolarkę, która w przeszłości nie podlegała wymianie) dla danego budynku wpisanego do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach**lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
- lub stolarkę nie pierwotną, lecz starszą niż 70 lat.

3.2. w zakresie osób skierowanych przez wykonawców do realizacji zamówienia – wykażą dysponowanie osobami spełniającymi niżej określone wymagania:
3.2.1. Kierownikiem budowy (jedna osoba), posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającym doświadczenie polegające na:
a) co najmniej 18-miesięcznym udziale w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach**lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami;
b) co najmniej 3-letnim (licząc jako suma przepracowanych miesięcy od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych) w przeciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert - kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach**lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;
3.2.2.Kierownikiem robót (jedna osoba), posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
3.2.3. dwoma (2) osobami, każda z nich posiadająca min. 18-miesięczne doświadczenie w realizacji robót budowlanych w co najmniej 2 obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków*, lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury; jedna z ww. osób musi posiadać min. 9-miesięczne doświadczenie ciesielskie w realizacji robót budowlanych polegających na remoncie zabytkowej więźby dachowej lub konstrukcji drewnianej w budynkach wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach**lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
3.2.4. Kierownikiem prac konserwatorskich - dyplomowanym konserwatorem (jedną osobą), posiadającym:
a) tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków w zakresie specjalności dotyczącej konserwacji i restauracji malarstwa lub malarstwa i rzeźby polichromowanej lub rzeźby i detalu architektonicznego lub rzeźby, posiadającym 9 miesięcy doświadczenia opisanego w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
b) min. 5-letnie doświadczenie (nabyte po uzyskaniu tytułu zawodowego magistra)
w kierowaniu pracami konserwatorskimi prowadzonymi przy obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach**lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
3.2.5. Zespołem realizującym prace konserwatorskie składającym się co najmniej z dwóch (2) konserwatorów dyplomowanych, posiadających tytuły zawodowe magistra uzyskane po ukończeniu studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków, z których:
3.2.5.1 jedna osoba przewidziana do realizacji prac konserwatorskich przy nawarstwieniach malarskich – posiada:
3.2.5.1.1 tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów w specjalizacji dotyczącej konserwacji malarstwa lub malarstwa i rzeźby polichromowanej
3.2.5.1.2 nabyte po ukończeniu studiów min. 2-letnie doświadczenie w realizacji prac konserwatorskich, prowadzonych przy obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym:
a) min. 6 miesięcy doświadczenia w realizacji prac konserwatorskich przy nawarstwieniach malarskich na podłożu mineralnym w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach**lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;
b) min. 6 miesięcy doświadczenia w realizacji prac konserwatorskich przy nawarstwieniach malarskich na podłożu drewnianym w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach**lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;
3.2.5.2 druga osoba posiada:
3.2.5.2.1 tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów w specjalizacji dotyczącej konserwacji malarstwa lub malarstwa i rzeźby polichromowanej lub rzeźby lub rzeźby i detalu architektonicznego;
3.2.5.2.2 nabyte po ukończeniu studiów min. 2-letnie doświadczenie w realizacji prac konserwatorskich, prowadzonych przy obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami w tym min. 12 miesięcy doświadczenia przy konserwacji wątku ceglanego.
3.2.6. Zespołem pracowników technicznych wykonujących prace konserwatorskie składającym się co najmniej z dwóch (2) pracowników, z których każdy posiada min. 12 - miesięczne doświadczenie w realizacji prac konserwatorskich w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków*, lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, w tym:
3.2.6.1. 1 osoby posiadającej minimum 12 miesięcy doświadczenia stolarskiego w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach**lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, a w tym co najmniej 2 usługi obejmujące zakres prac przy zabytkowej stolarce okiennej i/lub drzwiowej.
3.2.7. jedną osobą wykonującą dokumentację fotograficzną - posiadającą doświadczenie w wykonywaniu fotografii na potrzeby dokumentacji powykonawczej lub dokumentacji stanu zachowania w minimum 3 obiektach wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający wymaga złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, określonych w Dziale V pkt 3.1 i 3.2 SWZ:
2.1. w związku z bezpośrednim związkiem sposobu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykazania dysponowania osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia (Dział V pkt 3.2. SWZ) z oceną ofert określoną
w Kryterium nr 2: „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Wykazu osób (Załącznik nr 5 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
2.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta
zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni,
aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych - w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia (Dział V pkt 3.1. SWZ) – tj. Wykazu robót i usług (Załącznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 7 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór Wykazu robót i usług stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót i usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Wykaz robót i usług (Załącznik nr 4 do SWZ) dotyczy robót i usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium
o w wysokości 28.000,00 zł (dwadzieścia osiem tysięcy złotych) na okres związania ofertą.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. Pieniądzu,
3.2. Gwarancjach bankowych,
3.3. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt 3.2.- 3.4., dokument winien być wystawiony na Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim.
5. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Gospodarstwa Krajowego nr 53 1130 1150 0012 1268 9790 0006
6. Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego
7. Wadium w formie niepieniężnej:
7.1. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej.
7.2. Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego.
7.3. Udzielona gwarancja:
7.3.1. musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów,
7.3.2. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,
7.3.3. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium,
7.3.4. treść gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji,
7.3.5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zostały opisane w dokumentach postepowania tj. w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w paragrafie 23 Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia przechodząc do szczegółów postępowania i korzystając z zakładki „Oferty/wnioski”. Szczegółowa instrukcja dostępna jest: https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Oferty-3.2_20211016.pdf

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w:
2.2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835):
„1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.”
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa chodnika w Swarożynie przy kościele
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Oświęcim: inspektor nadzoru b-115 i b-122
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg gminnych na obszarze Gminy Baranów - etap II
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa chodnika w Swarożynie przy kościele
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI