Remont dachu siedziby zamawiającego w formule zaprojektuj i wybuduj

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dachu siedziby zamawiającego w formule zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-08-16
  • ZamawiającyDOM KULTURY W RYBNIKU-BOGUSZOWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00283416
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu siedziby zamawiającego w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM KULTURY W RYBNIKU-BOGUSZOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270505096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Pokoju 1

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-253

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@dkboguszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dkboguszowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu siedziby zamawiającego w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a1710b1-0d9f-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00279807/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu siedziby zamawiającego: Dom Kultury w Rybniku-Boguszowicach, Plac Pokoju 1, 44-253 Rybnik

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej na adres zamawiającego: kontakt@dkboguszowice.pl. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://bip.dkboguszowice.pl/zamowienia-publiczne/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej na adres zamawiającego: kontakt@dkboguszowice.pl oraz adresy poczty elektronicznej wykonawców podane w formularzach ofertowych. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych
i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej. Wymagania zgodnie z częścią pt. "Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych
i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej" SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z częścią pt. "Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych i przysługujących z tego tytułu prawach" SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z częścią pt. "Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych i przysługujących z tego tytułu prawach" SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKB.2600.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu siedziby zamawiającego w formule zaprojektuj i wybuduj.

Do obowiązków wykonawcy będzie należało:
1) opracowanie niezbędnej dokumentacji, uzyskanie zgód i pozwoleń, odbiorów zgodnie z przeznaczeniem i funkcją,
2) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją,
3) prowadzenie prac pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.

W związku z wymaganiami ustawy z 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu ochrony powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.
Szczególnie dla zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
a) zraszania wodą lub innego zabezpieczenia przed pyleniem dla terenu prowadzenia prac rozbiórkowych,
b) zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy,
c) stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
d) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,
e) stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.
Ponadto, zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
a) wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania,
b) organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.

Zamawiający dopuszcza płatności częściowe w wysokości nieprzekraczającej 80 % ceny ofertowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (PFU), który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261400-8 - Pokrywanie

45261410-1 - Izolowanie dachu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w części pt. "Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert" SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,
c) sytuacji finansowej lub ekonomicznej – zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,
d) zdolności technicznej lub zawodowej – zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, polegających na budowie, przebudowie, remoncie budynków użyteczności publicznej, w skład którego wchodziły prace dotyczące m. in. dachu budynku. Pojęcie budynku należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż złoty polski, należy dokonać przeliczenia tej waluty na złoty polski przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji,
 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi obejmujące wykonanie projektu budowlanego dla budowy lub przebudowy budynku, na który została wydana decyzja o pozwoleniu na budowę,
 dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia osoby zdolne do realizacji zamówienia, legitymujące się poniższymi kwalifikacjami zawodowymi: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w przypadku realizacji zamówienia aktualną przynależność do właściwej Izby – jedna osoba,
 dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia osoby zdolne do realizacji zamówienia, legitymujące się poniższymi kwalifikacjami zawodowymi: projektant posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz w przypadku realizacji zamówienia aktualną przynależność do właściwej Izby – jedna osoba.
Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez wykonawcę samodzielnie lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie lub – w przypadku wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie. Zamawiający nie dopuszcza łączenia (sumowania) wymaganych wiedzy i doświadczenia w ramach wiedzy i doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
W sytuacji, gdy wykonawca polega na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem (np. konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu udziału tego wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie składają odrębnie wykonawca lub każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie składają odrębnie wykonawca lub każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca,
2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy,
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

3. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów,
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru, który stanowi załącznik
nr 4 do SWZ,
2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujący co najmniej 3 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, polegających na budowie, przebudowie, remoncie budynków użyteczności publicznej, w skład którego wchodziły prace dotyczące m. in. dachu budynku wraz z dowodami określającymi, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Pojęcie budynku należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane. Dowodami określającymi, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ,
3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujący co najmniej 3 usługi obejmujące wykonanie projektu budowlanego dla budowy lub przebudowy budynku, na który została wydana decyzja o pozwoleniu na budowę wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami określającymi, czy usługi zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ,
4) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt. 2 lit. d myślniki trzeci
i czwarty części pt. „Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia” SWZ. Wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w niżej opisanych przypadkach:
1) przedłużenie terminu realizacji umowy o czas wstrzymania robót przez zamawiającego ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (w szczególności: klęska żywiołowa oraz przyrodnicze),
2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez zamawiającego ze względu na wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót zgodnie z zasadami określonymi w normach lub przepisach technicznych, a mających wpływ na jakość robót,
3) przedłużenie terminu realizacji umowy o czas wstrzymania robót przez zamawiającego, ze względu na decyzje i postanowienia wstrzymujące te roboty
(z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę) wydane przez służby i inspekcje mogące kontrolować obiekt, o czas wynikający z decyzji lub postanowienia,
4) przedłużenie terminu realizacji umowy o czas wstrzymania robót przez zamawiającego w przypadku konieczności opracowania niezależnych opinii lub ekspertyz niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli konieczność ich opracowania nie wynika z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, do czasu ich opracowania,
5) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie realizacji umowy, ze względu na konieczność przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór nowego wykonawcy robót dodatkowych lub uzupełniających, które są konieczne do wykonania, a ich rodzaj nie mieści się w ustawowej regulacji wynikającej z zapisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
6) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku zlecenia przez zamawiającego wykonania dodatkowych badań, analiz lub ekspertyz nieobjętych niniejszym opracowaniem, a wymaganych z uwagi na zaistnienie okoliczności, których wystąpienia nie można było wcześniej przewidzieć (na etapie sporządzania opisu przedmiotu zamówienia) o ilość dni niezbędnych na ich wykonanie,
7) przedłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji, gdy uzyskanie przez wykonawcę pozwoleń, uzgodnień i opinii niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy zostanie wydane przez właściwe organy z przekroczeniem terminów ustawowych z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, a w przypadku braku terminu ustawowego, gdy oczekiwanie na wymagane uzgodnienia wynosi powyżej 30 dni od daty złożenia poprawnego wniosku o ich wydanie, o czas przekroczenia wyżej podanego terminu. Na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania zamawiającemu daty złożenia wniosku oraz faktu pisemnego monitowania jego rozpatrzenia (minimum 1 raz na każde 14 dni wnioskowanego przez wykonawcę terminu przedłużenia umowy) poprzez pismo, pocztę elektroniczną,
8) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, o ile wykonawca nie mógł przystąpić do wykonywania robót budowlanych z powodu nieprzekazania terenu prowadzenia robót przez zamawiającego w terminie określonym w § 4 pkt 1,
9) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez zamawiającego, ze względu na konieczność wykonania nieprzewidzianych robót, niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, wykraczających poza zakres umowy a kolidujących z realizacją niniejszego zamówienia,
10) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, przez ile niedostępne były na rynku materiały budowlane przewidziane do realizacji robót. W przypadku potwierdzenia braku dostępności materiału przez co najmniej 3 różne hurtownie materiałów budowlanych a czas oczekiwania od momentu złożenia zamówienia przez wykonawcę na niezbędny materiał będzie dłuższy niż 1/3 umownego terminu wykonania przedmiotu umowy, oraz przy równoczesnym braku możliwości zastosowania rozwiązania zamiennego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie montażu automatyki do bram - Myszków
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie montażu automatyki do bram. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI