Remont dachu oraz zamurowanie przejść w przyziemiu budynku spichlerza w miejscowości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dachu oraz zamurowanie przejść w przyziemiu budynku spichlerza w miejscowości Boguszyce, gm. Oleśnica, działka nr 404/95
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2021-12-03
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00274586
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu oraz zamurowanie przejść w przyziemiu budynku spichlerza w miejscowości Boguszyce, gm. Oleśnica, działka nr 404/95

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu oraz zamurowanie przejść w przyziemiu budynku spichlerza w miejscowości Boguszyce, gm. Oleśnica, działka nr 404/95

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d4f6688-4856-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011827/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remont dachu i zamurowanie przejść w przyziemiu budynku spichlerza ujętego w gminnej ewidencji zabytków miejscowość Boguszyce, gmina Oleśnica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ . Szczegółowe informacje znajdują się w
Rozdziale VIII SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.44.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 209203,44 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 Roboty budowlane
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne

2. Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu oraz zamurowanie przejść w przyziemiu budynku spichlerza w miejscowości Boguszyce, gm. Oleśnica, działka nr 404/95 – budynek ujęty w gminnej ewidencji zabytków

STAN ISTNIEJĄCY
Magazyn zbożowy został wzniesiony w XIX wieku jako budynek gospodarczy na potrzeby miejscowego folwarku. W późniejszy okresie przeszedł co najmniej jedną przebudowę. Budynek jest obiektem piętrowym na rzucie prostokątnym z dwuspadowym dachem o konstrukcji drewnianej i poddaszem. Ściany nośne o konstrukcji murowanej z cegły pełnej o grubości od 25 do 85cm. Strop nad przyziemiem w postaci sklepień opartych na ścianach oraz granitowych kolumnach. W środkowej części zaobserwowano uszkodzenia poprzecznych łęków sklepień. Nad piętrem strop Klein'a oparty na zewnętrznych ścianach oraz wewnętrznych, murowanych słupach.
Konstrukcja dachu płatwiowo-kleszczowa pochodząca z początku XX wieku posiada cztery ściany stolcowe (zewnętrzne proste i wewnętrzne pochyłe), oparte za pomocą podwalin na stropie Klein'a. Od strony północnej dwie większe lukarny z wrotami i murowanymi frontami oraz cztery małe o całkowicie drewnianej konstrukcji. Jedna z mniejszych lukarn uległa uszkodzeniu na skutek korozji biologicznej spowodowanej nieszczelnym pokryciem i długotrwałym zalewaniem wodami opadowymi. W kalenicy dwie sygnaturki wentylacyjne. Pokrycie dachu z karpiówki układanej w koronkę na zaprawie.

DANE LICZBOWE
Powierzchnia zabudowy 330 m2
Wysokość 14 m
Kubatura 3600 m3

INFORMACJE O ODPADACH
W wyniku prac remontowych powstanie głównie gruz ceramiczny i drewno odpadowe.
Do zakresu obowiązków wykonawcy należeć będzie między innymi:
- wykonanie prac budowlanych,
- odbiór odpadów własnym transportem z załadunkiem wytworzonych odpadów, wywóz odpadów na bieżąco po zgromadzeniu odpowiedniej partii wysyłkowej, tak aby transport był ekonomicznie uzasadniony,
- przyjęcie odpowiedzialności za wykonanie czynności związanych z gospodarowaniem odpadami, w tym: odbiorem, transportem, rozdzieleniem, segregacją lub unieszkodliwieniem odpadów powstałych w wyniku prac.
-
OCHRONA KONSERWATORSKA
Budynek gospodarczy objęty planowanymi robotami wpisany jest do wojewódzkiej ewidencji zabytków. Początkowo planowana była jego rozbiórka, jednak z uwagi na negatywną opinię konserwatora zdecydowano o przeprowadzeniu prac remontowo-zabezpieczających.

SZCZEGÓŁOWY OPIS ROBÓT
Projektowany zakres robót obejmuje wymianę pokrycia dachu wraz z obłaceniem i wymianę porażonych korozją biologiczną elementów konstrukcji dachu (krokwie, odcinek płatwi, kleszcze, zastrzał, część podwaliny, słupki lukarny) przy uszkodzonej lukarnie, oraz zabezpieczenie całej konstrukcji środkami chemicznymi przeciw dalszej korozji i przeciwpożarowo.
Z uwagi na zaobserwowane uszkodzenia łęków w środkowej części przyziemia planowane jest zamurowanie przejść w bocznych nawach. Zamurowanie ma na celu zabezpieczenie łęków sklepienia przed ewentualnym zawaleniem do czasu opracowania ekspertyzy ustalającej przyczyny powstania uszkodzeń i opracowania projektu naprawy.
Wszystkie te prace nie spowodują zmiany wyglądu, wielkości ani układu konstrukcyjnego obiektu. Zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt 1 i 1aa ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz.1202) powyższy zakres planowanych robót nie wymaga pozwolenia na budowę.

REMONT KONSTRUKCJI DACHU
Istniejące pokrycie z dachówki należy rozebrać wraz z obłaceniem. Nie przewiduje się ponownego wykorzystania łat ani dachówek. Przy uszkodzonej lukarnie konieczna jest wymiana krokwi lukarny i krokwi dachowych po obu stronach lukarny. W sąsiadującym z lukarną pełnym wiązarze należy wymienić dolne kleszcze, zastrzał i fragment podwaliny pod zastrzałem. Wymiany wymagają również oczep, słupki i odcinek płatwi stolcowej przy froncie lukarny. Nowe elementy należy wykonać z impregnowanego drewna iglastego, minimum klasy C27, na wzór elementów demontowanych. Po wykonaniu napraw całą konstrukcję dachu należy zaimpregnować środkami przeciw owadom i grzybom domowym oraz zabezpieczającymi do I stopnia zapalności (NRO).
Przed ułożeniem nowego pokrycia należy wymienić na końcach krokwi haki do mocowania rynien. Następnie ułożyć wiatroizolację z folii, przybić kontrłaty i łaty. Na kalenicy zamocować łatę na wspornikach pod montaż gąsiorów. Wszystkie elementy drewniane przed wbudowaniem należy zaimpregnować podobnie jak konstrukcję dachu. Pokrycie ułożyć z nowej dachówki – karpiówki układanej „w koronkę”. Przy attykach szczytowych i lukarnach wykonać obróbki z taśmy ołowianej z klejem butylowym. Na kalenicy zakończyć pokrycie gąsiorami mocowanymi na spinki. Minimum 3 rzędy dachówek przy kalenicy, okapie, lukarnach i attykach szczytowych należy przybić do łat.
Po ułożeniu pokrycia dachu należy na wcześniej przygotowanych wspornikach zamocować rynny z blachy ocynkowanej i rury spustowe. Rzut i przekrój dachu pokazano na rys. 3 i 4.

ZAMUROWANIE PRZEJŚĆ W PRZYZIEMIU
Pod poprzecznymi lękami bocznych naw przyziemia należy rozebrać posadzkę z podbudową do gruntu rodzimego. Wykonać wylewkę ok 20cm z betonu C20/25 zbrojoną siatką z prętów 8mm. Na wylewce wymurować ścianę grubości 25cm z pełnej cegły, całkowicie zamykając otwór między ścianą zewnętrzną a kolumną. Zamurowania w przyziemiu pokazano na rys. 2 i 4 projektu.

Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 16,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja-Rękojmia

4.3.6.) Waga: 24,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym okresie wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie, w zakresie, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków lub odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów dachów na kwotę (brutto) przynajmniej 200 tys. złotych każda.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.
2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje tj:
a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220),
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków w postępowaniu, które stanowi załącznik Nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków lub budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy remontów dachów na kwotę (brutto) przynajmniej 200 tys. złotych każda, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. co najmniej:
a) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W taki przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Pozostałe szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale X SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

- W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt
- W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 16 pkt:
Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób .
Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące i krócej – 16 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 5 miesięcy – 8 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 6 miesięcy – 0 pkt.
Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (6 miesięcy), będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 6 miesięcy.
Zamawiający zastrzega, iż za wykonanie przedmiotu umowy w terminie dłuższym niż zaoferowany zostaną naliczone kary umowne.
-W kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 24 pkt
Zaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt
Przykład
Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt.
Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt.
Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt.
Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy)
będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wieńca garażu po podniesieniu ścian o ok.5 0 cm, 13 m x 7,5 m - Ruszów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wieńca garażu po podniesieniu ścian o ok.5 0 cm, 13 m x 7,5 m. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI