Remont dachu budynku przy ul. Podgórze 40-42 w Rudzie Śląskiej.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dachu budynku przy ul. Podgórze 40-42 w Rudzie Śląskiej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRuda Śląska
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-05
  • ZamawiającyMIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00088040
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu budynku przy ul. Podgórze 40-42 w Rudzie Śląskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273545647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 218

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-710

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu budynku przy ul. Podgórze 40-42 w Rudzie Śląskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc3f9ab2-d02b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.mpgm.com.pl/przetargi.php?przetargi_menu_id=1 https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: TIR/02/RB/PN/202 1.
Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak. 2. Forma
komunikacji: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia@mpgm.com.pl. 3. Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 4. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie
korzystania z miniPortalu (dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (dostępnych
pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/regulamin). 5. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz
innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany
przez nich w złożonej ofercie, 8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz wszystkie
niezbędne informacje przez miniPortal jako załącznik nr 6 do SWZ. 9. W przypadku przekazywania w
postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku
zawierającego kompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów
zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. 10. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcę
dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta przetargowa), dopuszczone są jedynie
formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności (...) (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa
Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska., tel.
322420133; e-mail:mpgm@mpgm.com.pl. 6. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi
proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@mpgm.com.pl. 7.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu
zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia
roszczeń lub obrony przed roszczeniami.8. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: ustawa z
11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych; ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;ustawa z
14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;9. art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie
jest niezbędnedo wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 10. odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych(Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na
podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy
szczególnestanowią inaczej; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danychwynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:•
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na
podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);• na podstawie art.
18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);• prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje
Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;•prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TIR/06/RB/PN/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont dachu budynku przy ul. Podgórze 40-42 w Rudzie Śląskiej.
2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Miasto Ruda Śląska.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.
- przedmiar robót - załącznik nr 4a
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261910-6 - Naprawa dachów

45410000-4 - Tynkowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami: 1) cena ofertowa – waga 97% (waga kryterium wyrażona w procentach) 2)
czas wykonania - waga 3% (waga kryterium wyrażona w procentach).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 97

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wykonania

4.3.6.) Waga: 3

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Nie dotyczy
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Nie dotyczy
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
3.1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: 100 000,00PLN.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
4.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remontu pokrycia dachowego, o wartości co najmniej
60 000 zł brutto.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
4.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającą/posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej,
lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
oraz zrzeszoną/nymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1117),
lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) tj. osobą/osobami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przy-gotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.1 składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.3.1. SWZ rozdziału XIX1.
potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048712/01 z dnia 2021-05-07
2021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez
Zamawiającego;- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.1. SWZ rozdziału XIX2. wykaz robót
budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa liczy się
wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.- w celu wykazania spełniania warunku z ust.
3.4.2. SWZ rozdziału XIX3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile
upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do
oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 3. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą
stosownepełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile poważnienie/pełnomocnictwo do
występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy
wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z
dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. 4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie
zobowiązywaławszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z
Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o
udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te
potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca
wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o
wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż: *5.1. Oświadczenie w zakresie
braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia; *5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który
wodniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie;
dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie
składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. 6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako
pełnomocnikWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Dopuszcza
się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. *7.1. W przypadku wniesienia wadium w
postaci niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia
interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi
obejmowaćwszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w
art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy
Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie
polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 usta-wy, warunek o
którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z
Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie
powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie
doświadczenia. 9. W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie
zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów
Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować
wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6
ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany
kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do
SWZ.1.Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1
pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-05 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-03

2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego - Jankowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego o salę weselną wraz z pokojami noclegowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI