Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu budynku gospodarczego (spichlerza) w miejscowości Pietrzyków gmina Dobromierz działka nr 149/15
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu budynku gospodarczego (spichlerza) w miejscowości Pietrzyków gmina Dobromierz działka nr 149/15
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5acde0ac-b4b3-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045456/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Pietrzyków dz. Nr 149/15, gmina Dobromierz, powiat świdnicki -remont dachu z elementami więźby dachowej i przekładką pokrycia budynku zabytkowego spichlerza
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ . Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VIII SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.15.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 474736,74 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu budynku gospodarczego (spichlerza) w miejscowości Pietrzyków gmina Dobromierz działka nr 149/15
STAN ISTNIEJĄCY
Obiekt został wzniesiony w XIX wieku jako spichlerz. Złożony jest z dwóch części: głównego budynku (część wschodnia) trójkondygnacyjnego i dwukondygnacyjnej przybudówki (część zachodnia). Obie części przekryte są dwuspadowymi dachami o konstrukcji drewnianej, kryte dachówką. Ściany nośne o konstrukcji murowanej z cegły pełnej, stropy drewniane. Więźba dachowa o konstrukcji płatwiowo-jętkowej - w części głównej z trzema ścianami stolcowymi i w przybudówce z czterema ścianami. W północnej połaci dachu głownej części wykonano okna w formie wolego oka. Konstrukcja okien z kontrłat opartych na profilowanej desce czołowej.
DANE LICZBOWE
- Wysokość 11,4 m
- Powierzchnia zabudowy 408,0 m2
- Kubatura 3200,0 m3
ZAKRES ROBÓT I ROZWIĄZANIA TECHNICZNO-MATERIAŁOWE
Planowany zakres robót obejmuje wymianę pokrycia dachu, ewentualną wymianę elementów więźby dotkniętych korozją biologiczną, impregnację konstrukcji dachu środkami chemicznymi oraz rozbiórkę stalowej konstrukcji balkonu na wschodniej elewacji. Wszystkie te prace nie spowodują zmiany wielkości ani układu konstrukcyjnego obiektu. Zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt 1 i 1aa ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz.1333) powyższy zakres planowanych robót nie wymaga pozwolenia na budowę.
PRACE ZABEZPIECZAJĄCE
Podczas remontu należy wygrodzić i oznakować teren przy budynku. Z budynku należy usunąć gruz oraz śmieci (szczególnie z przybudówki). Wokół budynku, w odległości 3m należy wyciąć wszystkie krzewy i samosiewy drzew. Ze względu na lokalizację obiektu przy drodze i potrzebę ustawienia rusztowań, może być konieczne uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego.
ROZBIÓRKI I DEMONTAŻE
W pierwszej kolejności należy zdemontować istniejącą instalację odgromową do złącz kontrolnych i rozebrać pokrycie z dachówek, pozostałości rynien i rur spustowych. Z uwagi na ogólny zły stan konstrukcji wskazany jest równomierny demontaż pokrycia z pozostawieniem obłacenia, które należy rozebrać na końcu. Przy rozbiórce lukarn należy zachować szczególną ostrożność przy demontażu krążyn, które po impregnacji są przewidziane do ponownego montażu. W przypadku znacznej korozji – wykonać nowe na wzór istniejących. Podobnie deskowanie podłóg należy zdemontować i po impregnacji oraz ewentualnym uzupełnieniu przeznaczyć do ponownego montażu. Nie przewiduje się ponownego wykorzystania łat, desek czołowych, rynien, rur spustowych ani dachówek. Na elewacji zachodniej należy zdemontować pozostałości zadaszenia nad wejściem, a na elewacji wschodniej – maszt przyłącza energetycznego i stalowy balkon. Konstrukcję balkonu złożoną z 2 ceowników oraz 6 kątowników (stanowiących zastrzały i ramę zadaszenia, należy odciąć przy licu muru.
ROBOTY MURARSKIE
W budynku należy przemurować wychodzące ponad połacie dachu części kominów na odcinkach ok 1,5m. Do przemurowania należy stosować cegłę licową na zaprawie trasowej. Konieczne jest także przemurowanie gzymsów okapowych. Przemurowanie należy wykonać z pełnej cegły i kształtek ceramicznych (wzorowanych na zachowanych cegłach) z użyciem zaprawy murarskiej. W przypadku wykonywania napraw elementów drewnianych szachulcowych ścian stolcowych w przybudówce, konieczne będzie uzupełnienie ich wypełnień. Uzupełnień należy dokonywać po wykonaniu napraw i impregnacji drewnianej konstrukcji ścian. Cegły należy układać stosując zaprawę do wypełnień w murze pruskim.
NAPRAWY DREWNIANEJ KONSTRUKCJI DACHÓW I STROPÓW
W trakcie oględzin stwierdzono porażenie elementów konstrukcji korozją biologiczną – przez owady (techniczne szkodniki drewna) i grzyby domowe. Ogniska korozji zauważono głównie na elementach wiązarów przy ścianach szczytowych i końcach belek obsadzonych w ścianach. Silną korozję, połączoną z całkowitą destrukcją elementów, zaobserwowano w przybudówce, na styku z głównym budynkiem. Wstępnie oszacowano, że około 40% wszystkich elementów głównych budynku i 60% w przybudówce zostało porażonych, z czego około 1/3 będzie wymagało wymiany a reszta ociosania i wzmocnienia. Ponadto należy przyjąć, że konieczna będzie wymiana większości końcówek krokwi. Dla dokładnego określenia zakresu prac konieczne są oględziny po demontażu porycia dachu, deskowania stropów i podsufitek. Po wykonaniu rozbiórek i demontaży należy dokonać dokładnych oględzin elementów konstrukcji dachu. Za porażone należy uznać elementy z widocznymi otworami wylotowymi, które wydają głuchy dźwięk przy ostukiwaniu albo posiadają owocniki lub wykwity grzyba domowego. Elementy dotknięte korozją biologiczną należy oczyścić mechanicznie do zdrowego drewna przez struganie. Elementy porażone w III stopniu (na głębokość ponad 3cm) należy wymienić w całości. Na elementach porażonych w mniejszym stopniu należy po oczyszczeniu wykonać wzmocnienia z desek. W przypadku częściowego porażenia elementu, tylko na pewnym odcinku (np. końcówki krokwi czy belek) dopuszczalne jest sztukowanie elementów. Sztukowanie płatwi dopuszczalne jest jedynie w miejscach ich podparcia. Konstrukcję zadaszenie nad wejściem do przybudówki od strony zachodniej należy wykonać całkowicie na nowo wg rysunku nr 7. Po oczyszczeniu i wykonaniu niezbędnych wzmocnień oraz wymianie zniszczonych elementów, całą konstrukcję dachu należy zaimpregnować środkami przeciw owadom i grzybom domowym oraz zabezpieczającymi do I stopnia zapalności (NRO). Po impregnacji należy ponownie zamocować deskowanie stropów wraz z niezbędnymi uzupełnieniami.
WYKONANIE NOWEGO POKRYCIA DACHÓW
Przed ułożeniem nowego pokrycia należy zamocować na końcach krokwi haki do mocowania rynien. Następnie ułożyć wiatroizolację z folii, przybić kontrłaty i łaty. Na kalenicy zamocować łatę na wspornikach pod montaż gąsiorów. Deski czołowe zamocować na okapach przybudówki oraz na krawędziach szczytowych połaci dachów. Krążyny (deski) czołowe okien dachowych należy mocować symetrycznie między krokwiami, powyżej 5 łaty nad podłogą. Pięć kolejnych łat w lukarnie między powyżej krążyny czołowej należy wyciąć. Deskowanie okna należy oprzeć na desce czołowej oraz 11 i 12 łacie nad podłogą. Lokalizacje lukarn w poziomie pokazano na rys. 2 (rzut konstrukcji dachu). Wszystkie elementy drewniane (deski, łaty) przed wbudowaniem należy zaimpregnować podobnie jak konstrukcję dachu. Na obłaceniu dachów zamocować obróbki z blachy przy okapach, wokół kominów i na krawędziach szczytowych. Dopuszcza się zastosowanie na styku dachu z kominami wykonania obróbki z taśmy ołowianej na kleju butylowym. Pokrycie dachów należy ułożyć z nowej dachówki – karpiówki układanej „w koronkę”. Na krawędziach szczytowych można zastosować dachówkę szczytową z bocznym kołnierzem zamiast obróbki blacharskiej i deski szczytowej. Na kalenicy zakończyć pokrycie gąsiorami mocowanymi na spinki. Minimum 3 rzędy dachówek przy kalenicy, okapie oraz przy krawędziach szczytowych należy przybić do łat (przykręcić lub zamocować spinkami). Po ułożeniu pokrycia dachu należy na wcześniej przygotowanych wspornikach zamocować rynny z blachy ocynkowanej i rury spustowe.
INSTALACJA ODGROMOWA
Na kalenicy, okapach, przy krawędziach szczytowych oraz na połaciach, przy istniejących iglicach, zamocować nowe wsporniki instalacji odgromowej i przewody odgromowe. Przewody należy wykonać z pręta stalowego ocynkowanego Ø8mm, przy użyciu typowego osprzętu instalacyjnego. Przewód kalenicowy łączyć z prostopadłymi przewodami złączami krzyżowymi. Przy iglicach wykonać dodatkowe przewody przyłączające iglice. Przy okapach przewody przyłączyć do rynien. Na ścianach wykonać nowe wsporniki i przewody od okapu sprowadzić po ścianie i zakończyć złączami kontrolnymi. Przy złączach wykonać nowe uziomy szpilkowe głębokości min. 3m. Po zmontowaniu instalacji
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposób
przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 16,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA-RĘKOJMIA
4.3.6.) Waga: 24,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym okresie wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie, w zakresie, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków lub odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów dachów na kwotę (brutto) przynajmniej 200 tys. złotych każda.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.
2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje tj:
a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220),
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków w postępowaniu, które stanowi załącznik Nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków lub budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy remontów dachów na kwotę (brutto) przynajmniej 200 tys. złotych każda, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. co najmniej:
a) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W taki przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Pozostałe szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale X SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
- W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt
- W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 16 pkt:
Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób .
Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące i krócej – 16 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 5 miesięcy – 8 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 6 miesięcy – 0 pkt.
Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (6 miesięcy), będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 6 miesięcy.
Zamawiający zastrzega, iż za wykonanie przedmiotu umowy w terminie dłuższym niż zaoferowany zostaną naliczone kary umowne.
- W kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 24 pkt
Zaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt
Przykład
Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt.
Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt.
Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt.
Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy)
będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).