Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT CZĘŚCI WSPÓLNYCH I PRZEBUDOWA ELEWACJI WSCHODNIEJ I POŁUDNIOWEJ BUDYNKU MIESZKALNO USŁUGOWEGO PRZY UL. KOŁŁĄTAJA 11-12 WE WROCŁAWIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Expert Dom Zarządzanie Nieruchomościami Seweryn Chwałek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932202682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawowa 15/9, 50-018 Wrocław
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-018
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 517519087
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@expertdom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.expertdom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wspólnota Mieszkaniowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: EXPERT DOM ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI Seweryn Chwałek, NIP 8991741918, działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 11-12 we Wrocławiu, NIP 8971641504
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932202682
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Stawowa 15/13
1.11.4.) Miejscowość: Wrocław
1.11.5.) Kod pocztowy: 50-018
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.11.9.) Numer telefonu: 517519087
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@expertdom.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.expertdom.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT CZĘŚCI WSPÓLNYCH I PRZEBUDOWA ELEWACJI WSCHODNIEJ I POŁUDNIOWEJ BUDYNKU MIESZKALNO USŁUGOWEGO PRZY UL. KOŁŁĄTAJA 11-12 WE WROCŁAWIU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ae251ef-a827-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1.1 Wspólnota Mieszkaniowa ul. Kołłątaja 11-12 we Wrocławiu, z siedzibą we Wrocławiu: ul. Stawowa 15/9, 50-018 Wrocław, e-mail: biuro@expertdom.pl. Dane są przetwarzane w imieniu Wspólnoty przez Expert Dom Zarządzanie Nieruchomościami Seweryn Chwałek, któremu Wspólnota powierzyła sprawowanie czynności zarządu nieruchomością wspólną (dane kontaktowe jak wyżej). Przetwarzanie danych osobowych będzie następowało na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem powyższego ogłoszenia. 1.2 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz w celu archiwizacji. 1.3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz innych właściwych przepisów prawa. 1.4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy i świadczeń z nią związanych przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy i świadczeń z nią związanych. 1.5. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 1.6. Przetwarzane dane osobowe nie będą służyły do podejmowania zautomatyzowanych decyzji oraz profilowania. 1.7.Osobie, której dane dotyczą przysługuje: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b,c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P1/2021/K11
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont części wspólnych i przebudowa elewacji wschodniej i południowej budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Kołłątaja 11-12 we Wrocławiu. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę elewacji wschodniej i południowej w zakresie termomodernizacji i przywrócenia stanu pierwotnego budynku. Wszystkie okna w zestawieniach stolarki są otwierane do wewnątrz. Roboty prowadzone będą na podstawie pozwolenia Prezydenta Miasta Wrocławia na wykonanie robót budowlanych decyzja nr 1576/2018 i pozwolenia konserwatorskiego decyzja nr 1225/2017, której termin ważności na mocy decyzji nr 1414/2020 został przedłużony z 31.12.2020 do 31.12.2023.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 93
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji (ponad okres 36 miesięcy)
4.3.6.) Waga: 7
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7