Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni ulicy Mickiewicza w Jastrzębiu i ulicy Zielonej w Żarkach Letnisko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PORAJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jasna 21
1.5.2.) Miejscowość: Poraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3145 251
1.5.8.) Numer faksu: 34 3145 006
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugporaj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugporaj.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont cząstkowy nawierzchni ulicy Mickiewicza w Jastrzębiu i ulicy Zielonej w Żarkach Letnisko
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96a2dd89-db04-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003036/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont cząstkowy nawierzchni ul. Mickiewicza w Jastrzębiu i ulicy Zielonej w Żarkach Letnisko
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
poraj.bip.net.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: miniportal
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Remont cząstkowy mieszanką AC "na gorąco" dla pow.≤ 100 m2 przy grubości 4 cm
m2 - 2400
2.Jak wyżej lecz dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości remontu dla pow.≤ 100 m2
m2- 4800
3.Zalewanie spoin po wykonanym remoncie kpl - 1
4.Frezowanie nawierzchni przy grubości 4 cm wraz z odwozem – m2 -2400
5.Jak wyżej lecz dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości frezowania- m2 - 4800
6.Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych - m2 - 2400
7.Skropienie warstw konstrukcyjnych – m2 - 2400
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2.3. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać sięWykonawcy, którzy wykażą, że:
2.3.1. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą
posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
2.3.2. dysponują w celu wykonania zamówienia następującym sprzętem:
- jednym samochodem samowyładowczym powyżej 15 ton;
-jednym samochodem samowyładowczym powyżej 27 ton;
- jedną zagęszczarką
- jednym walcem drogowym stalowym s
- jednym walcem drogowym stalowo- gumowym ;
- jedną układarką mieszanek mineralno – asfaltowych;
- jedną frezarką do asfaltu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełniania treści niniejszej umowy mogą być dokonywane w formiepisemnej.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron,
wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w zakresie:
a) terminu wykonania robót i zakresu robót w przypadku wystąpienia okoliczności
nieprzewidzialnych w dniu udzielenia zamówienia,
b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach,
c) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku
wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stronie Wykonawcy muszą
spełniać warunki udziału w postępowania,
d) sposobu fakturowania robót, w tym zmiana może dotyczyć ilości wystawionych faktur,
wartości wystawionych faktur oraz terminów ich wystawienia.
e) zmiany wynagrodzenia w przypadku wystąpienia robót dodatkowych zgodnie z art. 455 ust.1
pkt 3 ustawy Pzp.
f) zmiany wynagrodzenia w przypadku kiedy łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz
jest niższa niż 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.