Remont cząstkowy nawierzchni ulicy Mickiewicza w Jastrzębiu i ulicy Zielonej w Żarkach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont cząstkowy nawierzchni ulicy Mickiewicza w Jastrzębiu i ulicy Zielonej w Żarkach Letnisko
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoraj
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-19
  • ZamawiającyGMINA PORAJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00102437
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni ulicy Mickiewicza w Jastrzębiu i ulicy Zielonej w Żarkach Letnisko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PORAJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jasna 21

1.5.2.) Miejscowość: Poraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3145 251

1.5.8.) Numer faksu: 34 3145 006

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugporaj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugporaj.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni ulicy Mickiewicza w Jastrzębiu i ulicy Zielonej w Żarkach Letnisko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96a2dd89-db04-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003036/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont cząstkowy nawierzchni ul. Mickiewicza w Jastrzębiu i ulicy Zielonej w Żarkach Letnisko

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

poraj.bip.net.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: miniportal

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Remont cząstkowy mieszanką AC "na gorąco" dla pow.≤ 100 m2 przy grubości 4 cm
m2 - 2400
2.Jak wyżej lecz dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości remontu dla pow.≤ 100 m2
m2- 4800
3.Zalewanie spoin po wykonanym remoncie kpl - 1
4.Frezowanie nawierzchni przy grubości 4 cm wraz z odwozem – m2 -2400
5.Jak wyżej lecz dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości frezowania- m2 - 4800
6.Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych - m2 - 2400
7.Skropienie warstw konstrukcyjnych – m2 - 2400

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2.3. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy wykażą, że:
2.3.1. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą
posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
2.3.2. dysponują w celu wykonania zamówienia następującym sprzętem:
- jednym samochodem samowyładowczym powyżej 15 ton;
-jednym samochodem samowyładowczym powyżej 27 ton;
- jedną zagęszczarką
- jednym walcem drogowym stalowym s
- jednym walcem drogowym stalowo- gumowym ;
- jedną układarką mieszanek mineralno – asfaltowych;
- jedną frezarką do asfaltu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełniania treści niniejszej umowy mogą być dokonywane w formie
pisemnej.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron,
wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w zakresie:
a) terminu wykonania robót i zakresu robót w przypadku wystąpienia okoliczności
nieprzewidzialnych w dniu udzielenia zamówienia,
b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach,
c) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku
wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stronie Wykonawcy muszą
spełniać warunki udziału w postępowania,
d) sposobu fakturowania robót, w tym zmiana może dotyczyć ilości wystawionych faktur,
wartości wystawionych faktur oraz terminów ich wystawienia.
e) zmiany wynagrodzenia w przypadku wystąpienia robót dodatkowych zgodnie z art. 455 ust.1
pkt 3 ustawy Pzp.
f) zmiany wynagrodzenia w przypadku kiedy łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz
jest niższa niż 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Poraj, ul. Jasna 21, 42-360 Poraj

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-19 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-18

2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI