Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2022 r. - wg 3 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2022 r. - wg 3 zadań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92fce5aa-835c-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033819/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remonty cząstkowe dróg powiatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatwadowicki.pl/ogloszenia-o-przetargach/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod
adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email:biuro@powiatwadowicki.pl
zamowienia.publiczne@powiatwadowicki.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiat Wadowicki - Starostwo Powiatowe w Wadowicach jest Pan Paweł Pławny
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2022 r. na terenie gminy Wadowice, gminy Wieprz oraz miasta i gminy Andrychów. Zadanie obejmuje:
- Remont przy użyciu remonterów, emulsją asfaltową modyfikowaną 65% oraz grysami
- Remont przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco (wbudowanie ręczne)
- Remont przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco (wbudowanie mechaniczne)
- Zalewanie szczelin w nawierzchni asfaltem (zalewą asfaltową)
- Frezowanie nawierzchni na głębokość do 10 cm (materiał z rozbiórki do zagospodarowania przez Inwestora)
- Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą obejmowały naprawę - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych:
ZADANIE NR 1:
-Remont przy użyciu remonterów, emulsją asfaltową modyfikowaną 65% oraz grysami
-Remont przy użyciu masy mineralno- asfaltowej na gorąco (wbudowanie ręczne)
-Remont przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco (wbudowanie mechaniczne)
-Zalewanie szczelin w nawierzchni asfaltem (zalewą asfaltową)
-Frezowanie nawierzchni na głębokość do 10cm (materiał z rozbiórki do zagospodarowania przez Inwestora)
-Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych
Warunki na jakich będzie udzielone zamówienie dodatkowe:
zamówienie będzie zrealizowane na podstawie przedmiaru robót przedłożonego Wykonawcy przez Zamawiającego;
wartości jednostkowe robót będą przyjęte na podstawie aktualnie obowiązujących cen rynkowych;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu robót wg poszczególnych technologii w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb.
Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
Wykonawca będzie spełniał warunki udziału dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
- zdolności technicznej lub zawodowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisem SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy w zakresie wykonania remontu masą mineralno – asfaltową na gorąco wbudowaną ręcznie (T1)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy w zakresie wykonania remontu masą mineralno – asfaltową na gorąco wbudowaną mechanicznie przy użyciu rozkładarki, emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera, frezowanie nawierzchni, regulacja wysokościowa studzienek ściekowych oraz zalewanie szczelin (T2)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2022 r. na terenie gminy Brzeźnica, gminy Spytkowice, gminy Tomice. Zadanie obejmuje:
- Remont przy użyciu remonterów, emulsją asfaltową modyfikowaną 65% oraz grysami
- Remont przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco (wbudowanie ręczne)
- Remont przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco (wbudowanie mechaniczne)
- Zalewanie szczelin w nawierzchni asfaltem (zalewą asfaltową)
- Frezowanie nawierzchni na głębokość do 10 cm (materiał z rozbiórki do zagospodarowania przez Inwestora)
- Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą obejmowały naprawę - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych:
ZADANIE NR 2:
-Remont przy użyciu remonterów, emulsją asfaltową modyfikowaną 65% oraz grysami
-Remont przy użyciu masy mineralno- asfaltowej na gorąco (wbudowanie ręczne)
-Remont przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco (wbudowanie mechaniczne)
-Zalewanie szczelin w nawierzchni asfaltem (zalewą asfaltową)
-Frezowanie nawierzchni na głębokość do 10cm (materiał z rozbiórki do zagospodarowania przez Inwestora)
-Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych
Warunki na jakich będzie udzielone zamówienie dodatkowe:
zamówienie będzie zrealizowane na podstawie przedmiaru robót przedłożonego Wykonawcy przez Zamawiającego;
wartości jednostkowe robót będą przyjęte na podstawie aktualnie obowiązujących cen rynkowych;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu robót wg poszczególnych technologii w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb.
Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
Wykonawca będzie spełniał warunki udziału dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
- zdolności technicznej lub zawodowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisem SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy w zakresie wykonania remontu masą mineralno – asfaltową na gorąco wbudowaną ręcznie (T1)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy w zakresie wykonania remontu masą mineralno – asfaltową na gorąco wbudowaną mechanicznie przy użyciu rozkładarki, emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera, frezowanie nawierzchni, regulacja wysokościowa studzienek ściekowych oraz zalewanie szczelin (T2)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2022 r. na terenie gminy Lanckorona, gminy Mucharz, gminy Stryszów oraz miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska. Zadanie obejmuje:
-Remont przy użyciu remonterów, emulsją asfaltową modyfikowaną 65% oraz grysami
-Remont przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco (wbudowanie ręczne)
-Remont przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco (wbudowanie mechaniczne)
-Zalewanie szczelin w nawierzchni asfaltem (zalewą asfaltową)
-Frezowanie nawierzchni na głębokość do 10 cm (materiał z rozbiórki do zagospodarowania przez Inwestora)
-Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą obejmowały naprawę - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych:
ZADANIE NR 3:
-Remont przy użyciu remonterów, emulsją asfaltową modyfikowaną 65% oraz grysami
-Remont przy użyciu masy mineralno- asfaltowej na gorąco (wbudowanie ręczne)
-Remont przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco (wbudowanie mechaniczne)
-Zalewanie szczelin w nawierzchni asfaltem (zalewą asfaltową)
-Frezowanie nawierzchni na głębokość do 10cm (materiał z rozbiórki do zagospodarowania przez Inwestora)
-Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych
Warunki na jakich będzie udzielone zamówienie dodatkowe:
zamówienie będzie zrealizowane na podstawie przedmiaru robót przedłożonego Wykonawcy przez Zamawiającego;
wartości jednostkowe robót będą przyjęte na podstawie aktualnie obowiązujących cen rynkowych;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu robót wg poszczególnych technologii w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb.
Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
Wykonawca będzie spełniał warunki udziału dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
- zdolności technicznej lub zawodowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisem SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy w zakresie wykonania remontu masą mineralno – asfaltową na gorąco wbudowaną ręcznie (T1)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy w zakresie wykonania remontu masą mineralno – asfaltową na gorąco wbudowaną mechanicznie przy użyciu rozkładarki, emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera, frezowanie nawierzchni, regulacja wysokościowa studzienek ściekowych oraz zalewanie szczelin (T2)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej,
wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, - ZADANIE NR 1,2,3 - co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa/rozbudowa/przebudowa/remont nawierzchni dróg przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco, o wartości min. 300.000 zł brutto, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone w formie załączonego do oferty - wykazu (załącznik nr 6 do SIWZ), przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (dotyczy wszystkich zadań) posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w szczególności osoba pełniąca funkcję kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej oraz przedstawić informację o podstawie do dysponowania tymi osobami w formie załączonego do oferty - wykazu (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi –sprzętem między innymi – dotyczy wszystkich ZADAŃ – dwoma remonterami, dwoma walcami drogowymi, jedną układarką do masy mineralno- asfaltowej, gwarantującym wykonanie robót zgodnie z SST dla poszczególnych technologii robót w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu (załącznik nr 7 do SIWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w złożonym oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp wskazanych przez zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale VIII. pkt 2. d) SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale VIII. pkt 2. d) SWZ;
3) Wykaz narzędzi i urządzeń technicznych odpowiadających warunkom postawionym w pkt. VIII. pkt 2. d) niniejszej SWZ –w formie załączonego do oferty oświadczenia – wykazu, wg załącznika nr 7 do niniejszej SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia(np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika określając zgodnie z art. 58 ust. 2 zakres jego uprawnień wobec zamawiającego. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z postanowieniami umowy Załącznik nr 4 do SWZ NIZ.272.TP.5.2022
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortal.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-18