Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MOGILNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092365448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 20
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 315 70 47
1.5.8.) Numer faksu: 52 315 70 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpmogilno@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-mogilno.rbip.mojregion.info/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2021 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e1d9172-87d2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002049/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2021 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdpmogilno3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną: zdpmogilno@post.pl 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/zdpmogilno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje2. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 KB/S,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Instytutu Miar.3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:Jakub Łuczkowiak, e-mail: jakubluczkowiakzdp@gmail.com 4. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania. 5. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.6. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert. 7. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 6, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 6, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.8. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 7, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.11.272.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie remontu cząstkowego grysem i emulsją asfaltową na powierzchni ok. 6 700 m2 oraz mieszanką mineralno – asfaltową przy śr. gł. wyboju 4 cm, w ilości ok. 130 ton wbudowanej masy (1300 m2)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru: C = C min/ C of. ocen. x 60 gdzie:C - ilość punktów w kryterium cena przyznanych ofercie ocenianej (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) C min - najniższa cena (brutto) spośród złożonych i nieodrzuconych ofert C of. ocen - cena (brutto) oferty ocenianej2. Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu gwarancji i rękojmi zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty. Liczba punktów w kryterium Okres gwarancji i rękojmi zostanie przyznana zgodnie z poniższym: - za wskazanie w ofercie terminu 24 miesięcy przyznane zostanie 40,00 pkt, - za wskazanie w ofercie terminu 18 miesięcy przyznane zostanie 20,00 pkt, - za wskazanie w ofercie terminu 12 miesięcy przyznane zostanie 0,00 pkt,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru: C = C min/ C of. ocen. x 60 gdzie:C - ilość punktów w kryterium cena przyznanych ofercie ocenianej (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) C min - najniższa cena (brutto) spośród złożonych i nieodrzuconych ofert C of. ocen - cena (brutto) oferty ocenianej2. Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu gwarancji i rękojmi zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty. Liczba punktów w kryterium Okres gwarancji i rękojmi zostanie przyznana zgodnie z poniższym: - za wskazanie w ofercie terminu 24 miesięcy przyznane zostanie 40,00 pkt, - za wskazanie w ofercie terminu 18 miesięcy przyznane zostanie 20,00 pkt, - za wskazanie w ofercie terminu 12 miesięcy przyznane zostanie 0,00 pkt,4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie remontu cząstkowego grysem i emulsją asfaltową na powierzchni ok. 6450 m2 oraz mieszanką mineralno – asfaltową przy śr. gł. wyboju 4 cm, w ilości ok. 130 ton wbudowanej masy (1300 m2)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru: C = C min/ C of. ocen. x 60 gdzie:C - ilość punktów w kryterium cena przyznanych ofercie ocenianej (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) C min - najniższa cena (brutto) spośród złożonych i nieodrzuconych ofert C of. ocen - cena (brutto) oferty ocenianej2. Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu gwarancji i rękojmi zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty. Liczba punktów w kryterium Okres gwarancji i rękojmi zostanie przyznana zgodnie z poniższym: - za wskazanie w ofercie terminu 24 miesięcy przyznane zostanie 40,00 pkt, - za wskazanie w ofercie terminu 18 miesięcy przyznane zostanie 20,00 pkt, - za wskazanie w ofercie terminu 12 miesięcy przyznane zostanie 0,00 pkt,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru: C = C min/ C of. ocen. x 60 gdzie:C - ilość punktów w kryterium cena przyznanych ofercie ocenianej (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) C min - najniższa cena (brutto) spośród złożonych i nieodrzuconych ofert C of. ocen - cena (brutto) oferty ocenianej2. Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu gwarancji i rękojmi zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty. Liczba punktów w kryterium Okres gwarancji i rękojmi zostanie przyznana zgodnie z poniższym: - za wskazanie w ofercie terminu 24 miesięcy przyznane zostanie 40,00 pkt, - za wskazanie w ofercie terminu 18 miesięcy przyznane zostanie 20,00 pkt, - za wskazanie w ofercie terminu 12 miesięcy przyznane zostanie 0,00 pkt,4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4