Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera na terenie ODM1, ODM2 i ODM3.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343229222
1.5.8.) Numer faksu: 343785468
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera na terenie ODM1, ODM2 i ODM3.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48734443-a404-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002665/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżące utrzymanie jezdni, chodników, pobocza i urządzeń odwadniających dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzd-czestochowa.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzd-czestochowa.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z elektronicznej platformy usług Zamawiającego pod adresem:https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej w skrócie zwane RODO, informujemy, iż:1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 9, tel. 34/3229222, fax. 34/37854682. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: ido@czestochowa.powiat.pl 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy, - art. 6. ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, - art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym.4. Państwa dane osobowe będą wykorzystywane w celu udzielenia zamówienia publicznego na podstawie przepisów Prawa zamówień publicznych (Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych z póżn. zmianami) dalej „ustawa Pzp” oraz po udzieleniu zamówienia, w celu realizacji umowy.5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami). 6. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania w zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Pzp oraz realizacji umowy do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa. Następnie dane osobowe zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego Państwa dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków ich przetwarzania wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących archiwizacji.7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.8. Posiadają Państwa następujące prawa:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora Danych Osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych Administratora narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, Warszawa 00-193).10. Nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.3450.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ÷ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ÷ 6 cm na terenie ODM 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy przez osiem miesięcy z podziałem na etapy:- I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonane w okresie od podpisania umowy przez dwa miesiące wg bieżących potrzeb i zleceń. -II Etap obejmuje okres od zakończenia I Etapu przez kolejne sześć miesięcy wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium oceny ofert jest: - CENA ryczałtowa brutto – 95 %,- DOŚWIADCZENIE waga 5 %.2) sposób ocenya) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 95% b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium DOŚWIADCZENIE podany w liczbie wykonanych robót zostaną przyznane w ilości po 2,5 punktu j.n.Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 5 do SWZ):- Od 1 do 2 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt- Od 3 do 5 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt.Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:K = (Kc) + (KD) gdzie:K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertęKc – punkty uzyskane w kryterium CENAKD – punkty uzyskane w kryterium DOŚWIADCZENIE UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w załączniku ilości wykonanych robót Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) kryterium oceny ofert jest: - CENA ryczałtowa brutto – 95 %,- DOŚWIADCZENIE waga 5 %.2) sposób ocenya) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 95% b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium DOŚWIADCZENIE podany w liczbie wykonanych robót zostaną przyznane w ilości po 2,5 punktu j.n.Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 5 do SWZ):- Od 1 do 2 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt- Od 3 do 5 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt.Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:K = (Kc) + (KD) gdzie:K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertęKc – punkty uzyskane w kryterium CENAKD – punkty uzyskane w kryterium DOŚWIADCZENIE UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w załączniku ilości wykonanych robót Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ÷ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ÷ 6 cm na terenie ODM 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy przez osiem miesięcy z podziałem na etapy:- I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonane w okresie od podpisania umowy przez dwa miesiące wg bieżących potrzeb i zleceń.- II Etap obejmuje okres od zakończenia I Etapu przez kolejne sześć miesięcy wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium oceny ofert jest: - CENA ryczałtowa brutto – 95 %,- DOŚWIADCZENIE waga 5 %.2) sposób ocenya) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 95% b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium DOŚWIADCZENIE podany w liczbie wykonanych robót zostaną przyznane w ilości po 2,5 punktu j.n.Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 5 do SWZ):- Od 1 do 2 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt- Od 3 do 5 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt.Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:K = (Kc) + (KD) gdzie:K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertęKc – punkty uzyskane w kryterium CENAKD – punkty uzyskane w kryterium DOŚWIADCZENIE UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w załączniku ilości wykonanych robót Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) kryterium oceny ofert jest: - CENA ryczałtowa brutto – 95 %,- DOŚWIADCZENIE waga 5 %.2) sposób ocenya) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 95% b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium DOŚWIADCZENIE podany w liczbie wykonanych robót zostaną przyznane w ilości po 2,5 punktu j.n.Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 5 do SWZ):- Od 1 do 2 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt- Od 3 do 5 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt.Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:K = (Kc) + (KD) gdzie:K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertęKc – punkty uzyskane w kryterium CENAKD – punkty uzyskane w kryterium DOŚWIADCZENIE UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w załączniku ilości wykonanych robót Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ÷ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ÷ 6 cm na terenie ODM 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy przez osiem miesięcy z podziałem na etapy:- I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonane w okresie od podpisania umowy przez dwa miesiące wg bieżących potrzeb i zleceń.- II Etap obejmuje okres od zakończenia I Etapu przez kolejne sześć miesięcy wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium oceny ofert jest: - CENA ryczałtowa brutto – 95 %,- DOŚWIADCZENIE waga 5 %.2) sposób ocenya) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 95% b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium DOŚWIADCZENIE podany w liczbie wykonanych robót zostaną przyznane w ilości po 2,5 punktu j.n.Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 5 do SWZ):- Od 1 do 2 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt- Od 3 do 5 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt.Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:K = (Kc) + (KD) gdzie:K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertęKc – punkty uzyskane w kryterium CENAKD – punkty uzyskane w kryterium DOŚWIADCZENIE UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w załączniku ilości wykonanych robót Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) kryterium oceny ofert jest: - CENA ryczałtowa brutto – 95 %,- DOŚWIADCZENIE waga 5 %.2) sposób ocenya) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 95% b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium DOŚWIADCZENIE podany w liczbie wykonanych robót zostaną przyznane w ilości po 2,5 punktu j.n.Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 5 do SWZ):- Od 1 do 2 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt- Od 3 do 5 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt.Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:K = (Kc) + (KD) gdzie:K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertęKc – punkty uzyskane w kryterium CENAKD – punkty uzyskane w kryterium DOŚWIADCZENIE UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w załączniku ilości wykonanych robót Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10