Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera na terenie ODM1, ODM2 i ODM3.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-12
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00039148
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera na terenie ODM1, ODM2 i ODM3.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.8.) Numer faksu: 343785468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera na terenie ODM1, ODM2 i ODM3.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48734443-a404-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002665/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie jezdni, chodników, pobocza i urządzeń odwadniających dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzd-czestochowa.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z elektronicznej platformy usług Zamawiającego pod adresem:https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej w skrócie zwane RODO, informujemy, iż:1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 9, tel. 34/3229222, fax. 34/37854682. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: ido@czestochowa.powiat.pl 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy, - art. 6. ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, - art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym.4. Państwa dane osobowe będą wykorzystywane w celu udzielenia zamówienia publicznego na podstawie przepisów Prawa zamówień publicznych (Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych z póżn. zmianami) dalej „ustawa Pzp” oraz po udzieleniu zamówienia, w celu realizacji umowy.5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami). 6. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania w zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Pzp oraz realizacji umowy do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa. Następnie dane osobowe zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego Państwa dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków ich przetwarzania wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących archiwizacji.7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.8. Posiadają Państwa następujące prawa:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora Danych Osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych Administratora narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, Warszawa 00-193).10. Nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.3450.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ÷ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ÷ 6 cm na terenie ODM 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy przez osiem miesięcy z podziałem na etapy:- I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonane w okresie od podpisania umowy przez dwa miesiące wg bieżących potrzeb i zleceń. -II Etap obejmuje okres od zakończenia I Etapu przez kolejne sześć miesięcy wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium oceny ofert jest: - CENA ryczałtowa brutto – 95 %,- DOŚWIADCZENIE waga 5 %.2) sposób ocenya) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 95% b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium DOŚWIADCZENIE podany w liczbie wykonanych robót zostaną przyznane w ilości po 2,5 punktu j.n.Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 5 do SWZ):- Od 1 do 2 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt- Od 3 do 5 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt.Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:K = (Kc) + (KD) gdzie:K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertęKc – punkty uzyskane w kryterium CENAKD – punkty uzyskane w kryterium DOŚWIADCZENIE UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w załączniku ilości wykonanych robót Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) kryterium oceny ofert jest: - CENA ryczałtowa brutto – 95 %,- DOŚWIADCZENIE waga 5 %.2) sposób ocenya) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 95% b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium DOŚWIADCZENIE podany w liczbie wykonanych robót zostaną przyznane w ilości po 2,5 punktu j.n.Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 5 do SWZ):- Od 1 do 2 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt- Od 3 do 5 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt.Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:K = (Kc) + (KD) gdzie:K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertęKc – punkty uzyskane w kryterium CENAKD – punkty uzyskane w kryterium DOŚWIADCZENIE UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w załączniku ilości wykonanych robót Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ÷ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ÷ 6 cm na terenie ODM 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy przez osiem miesięcy z podziałem na etapy:- I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonane w okresie od podpisania umowy przez dwa miesiące wg bieżących potrzeb i zleceń.- II Etap obejmuje okres od zakończenia I Etapu przez kolejne sześć miesięcy wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium oceny ofert jest: - CENA ryczałtowa brutto – 95 %,- DOŚWIADCZENIE waga 5 %.2) sposób ocenya) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 95% b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium DOŚWIADCZENIE podany w liczbie wykonanych robót zostaną przyznane w ilości po 2,5 punktu j.n.Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 5 do SWZ):- Od 1 do 2 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt- Od 3 do 5 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt.Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:K = (Kc) + (KD) gdzie:K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertęKc – punkty uzyskane w kryterium CENAKD – punkty uzyskane w kryterium DOŚWIADCZENIE UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w załączniku ilości wykonanych robót Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) kryterium oceny ofert jest: - CENA ryczałtowa brutto – 95 %,- DOŚWIADCZENIE waga 5 %.2) sposób ocenya) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 95% b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium DOŚWIADCZENIE podany w liczbie wykonanych robót zostaną przyznane w ilości po 2,5 punktu j.n.Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 5 do SWZ):- Od 1 do 2 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt- Od 3 do 5 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt.Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:K = (Kc) + (KD) gdzie:K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertęKc – punkty uzyskane w kryterium CENAKD – punkty uzyskane w kryterium DOŚWIADCZENIE UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w załączniku ilości wykonanych robót Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ÷ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ÷ 6 cm na terenie ODM 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy przez osiem miesięcy z podziałem na etapy:- I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonane w okresie od podpisania umowy przez dwa miesiące wg bieżących potrzeb i zleceń.- II Etap obejmuje okres od zakończenia I Etapu przez kolejne sześć miesięcy wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium oceny ofert jest: - CENA ryczałtowa brutto – 95 %,- DOŚWIADCZENIE waga 5 %.2) sposób ocenya) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 95% b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium DOŚWIADCZENIE podany w liczbie wykonanych robót zostaną przyznane w ilości po 2,5 punktu j.n.Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 5 do SWZ):- Od 1 do 2 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt- Od 3 do 5 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt.Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:K = (Kc) + (KD) gdzie:K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertęKc – punkty uzyskane w kryterium CENAKD – punkty uzyskane w kryterium DOŚWIADCZENIE UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w załączniku ilości wykonanych robót Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) kryterium oceny ofert jest: - CENA ryczałtowa brutto – 95 %,- DOŚWIADCZENIE waga 5 %.2) sposób ocenya) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 95% b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium DOŚWIADCZENIE podany w liczbie wykonanych robót zostaną przyznane w ilości po 2,5 punktu j.n.Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 5 do SWZ):- Od 1 do 2 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt- Od 3 do 5 wykonane roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt.Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru:K = (Kc) + (KD) gdzie:K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertęKc – punkty uzyskane w kryterium CENAKD – punkty uzyskane w kryterium DOŚWIADCZENIE UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w załączniku ilości wykonanych robót Zamawiający nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Informacja o warunkach udziału w postępowaniu. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.Określenie „robota budowlana w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu” oznacza: minimum 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto).Określenie „roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia” oznacza: wykonanie robót polegających na robotach związanych z remontem dróg. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykazu robót W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 117 ust. 3 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony przez jednego ze wspólników konsorcjum to ten wspólnik musi wykonać część robót budowlanych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum, a przez „ podmiot udostępniający zasoby wykonawcy (tzw. „podmiot trzeci”), to „podmiot” ten musi być podwykonawcą części robót budowlanych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Dysponowanie potencjałem technicznym - wyposażeniem technicznym przewidzianym do użycia przy realizacji zamówienia:Będą dysponować osobą/-ami – kierownikiem budowy/kierownikami – posiadającą/-ymi uprawnienia budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia bez ograniczeń w pełnieniu obowiązków Kierownika Budowy, zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 1186) w branży konstrukcyjno – budowlanej lub drogowej bez ograniczeń (wg wzoru w zał. nr 6 SWZ). Uwaga: Osoby kierujące robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 1186) oraz ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014r. poz. 768) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2020r., poz. 220). Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.Będą dysponować potencjałem technicznym - podstawowym wyposażeniem technicznym (np. remontery drogowe) przewidziane do użycia przy realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiednio do zadania, tj. dla Zadań nr 1, 2 i 3 – dysponowania co najmniej 1-ym remonterem drogowym,W przypadku złożenia oferty na jedno, dwa, trzy zadania Wykonawca musi dysponować powyższym sprzętem osobno na każde z zadań. Znajdowanie się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.Zobowiązanie wykonawcy złożone w Formularzu Ofertowym, że w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy (w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty) przedłoży zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia:Ubezpieczenie ma obejmować:1) ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem wykonawcy, 2) ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem wykonawcy,Zawarte umowy ubezpieczenia podlegają weryfikacji przez zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie Wykonawcy,b) zreorganizował personel,c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie wymagał złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:Wykazu robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ, spełniających wymagania określone w punkcie 18.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Jeżeli wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy tylko dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wszystkie ww. podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 19 SWZ) wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452). Wykazy robót budowlanych będą musiały być sporządzone i podpisane przez ten podmiot, który spełnia dany warunek, czyli odpowiednio przez: wykonawcę lub wspólnika konsorcjum lub „podmiot trzeci”.Uwaga: wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa w punkcie 10.1.4) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej (brutto).Formy zabezpieczenia.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w następujących formach:- pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.Sposób i miejsce składania zabezpieczenia.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone przelewem na wskazany w pkt. 1 SWZ, rachunek bankowy.W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form zabezpieczenia, o których mowa w pkt. 34.2 niniejszej SWZ.Termin składania zabezpieczenia.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana winien wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu podpisania umowy.Zabezpieczenie składane w formie innej niż pieniężna winno zabezpieczać umowę min. do dnia planowanego terminu realizacji zamówienia oraz uwzględniać 30 dniowy termin zwrotu zabezpieczenia, o którym mowa w art. 453 ust.1 ustawy. Zwrot zabezpieczenia.Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następujący sposób:Zwrot zabezpieczenia w wysokości odpowiadającej 70 % wniesionego zabezpieczenia nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania i uznania za należyte wykonania przedmiotu umowy.Pozostałe 30 % zostanie zwrócone w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji, o którym mowa w art. 453 ust.3 ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w SWZ. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie opisanym w § 15 projektu umowy stanowiącej załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzd-czestochowa.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-11

2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygad zbrojarskich - Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygad zbrojarskich. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI