REMONT CZĄSTKOWY MIESZANKĄ MINERALNO - BITUMICZNĄ NA DROGACH POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
REMONT CZĄSTKOWY MIESZANKĄ MINERALNO - BITUMICZNĄ NA DROGACH POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH NR 340, 451, 396, 448, 449, 368 DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO – ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOleśnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-02-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-28
  • Numer ogłoszenia771861-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 771861-N-2020 z dnia 28.12.2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy: REMONT CZĄSTKOWY MIESZANKĄ MINERALNO - BITUMICZNĄ NA DROGACH POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH NR 340, 451, 396, 448, 449, 368 DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO – ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, krajowy numer identyfikacyjny 93196321000000, ul. ul. Wojska Polskiego  , 56-400  Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3981667, 3993244, e-mail zdp@zdp-olesnica.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.zdp-olesnica.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.zdp-olesnica.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z zapisami siwz
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, pokój nr 13 - I piętro - Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CZĄSTKOWY MIESZANKĄ MINERALNO - BITUMICZNĄ NA DROGACH POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH NR 340, 451, 396, 448, 449, 368 DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO – ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
Numer referencyjny: ZDP-DT.272.1.28.2020.MM-B
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Remont cząstkowy mieszanką mineralno – bitumiczną na drogach powiatowych i wojewódzkich nr 340, 451, 396, 448, 449, 368 dla Powiatu Oleśnickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.00.00.00-7 – Roboty budowlane,45.23.31.42.6– Roboty w zakresie naprawy dróg.1.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje remont cząstkowy mieszanką mineralno – bitumiczną na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy.1.3. Przewidywany zakres robót:1.3.1. Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą na gorąco:a) wycięcie w formie geometrycznej miejsca ubytku przy pomocy piły i młota pneumatycznego lub frezowanie, frezowanie planimetryczne muld i kolein.b) oczyszczenie i osuszenie mechaniczne lub ręczne miejsca przewidzianej naprawy,c) posmarowanie dna i boków uszkodzenia oraz ewentualnie istniejących zaworów wod-kan-gaz emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/ m²,d) wypełnienie ubytku masą (łaty o szerokości powyżej 2,5 m wypełnianie przy użyciu rozkładarki mas bitumicznych),e) zagęszczenie ułożonej warstwy betonu asfaltowego walcem,f) uszczelnienie połączenia podłużnego asfaltem, g) transport sfrezowanego materiału na dany obwód drogowy w Oleśnicy lub Sycowie,h) regulacja urządzeń obcych: kratki ściekowe, włazy kanalizacyjne,i) remont studni osadnikowych oraz rewizyjnych kanalizacji deszczowej.w tym:ZADANIE NR 1 – drogi powiatowe – Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie:1) remont mieszanką mineralno – bitumiczną na gorąco, - w ilości do 2000m2średnia grubość 5 cm – drogi powiatowe2) regulacja urządzeń obcych (kratki ściekowe, włazy kanalizacyjne) - w ilości do 10 sztZADANIE NR 2 - drogi wojewódzkie:1) remont mieszanką mineralno – bitumiczną na gorąco, - w ilości do 3500m2średnia grubość 5 cm – drogi wojewódzkienr 340, 451, 396, 448, 449, 368, 373,2) regulacja urządzeń obcych (kratki ściekowe, włazy kanalizacyjne) - w ilości do 20szt3) Remont osadników studni kanalizacji deszczowej - w ilości do 15szt- rozbiórka istniejącego osadnika kanalizacji deszczowej(z betonu, cegły lub PCV) montaż nowego osadnikawysokość 100cm średnica 50cm z betonu na ławie betonowej z betonuB-10 grubości 20cm, podłączenie do istniejącej kanalizacjideszczowej wymiana uszkodzonej części przykanalika,montaż nowego wpustu klasy D400.4) Frezowanie planimetryczne muld i kolein - w ilości do 1000m2 5) uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań - w ilości do 2000mb i szwów nawierzchni bitumicznych asfaltową masą zalewową, 1.4. Wbudowane materiały, muszą odpowiadać Polskim Normom lub wymogom, które określa art. 10 ust. 2 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zmianami). 1.5. Przed zastosowaniem i wbudowaniem materiałów budowlanych Wykonawca w formie pisemnej: przedłoży do zatwierdzenia Zamawiającemu ich certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z CE bądź z aprobatami technicznymi oraz wystąpi do Zamawiającego o ich zatwierdzenie. Ponadto Wykonawca przed wbudowaniem mieszanek mineralno-bitumicznych dostarczy do akceptacji przez Zamawiającego ich recepty, deklaracje właściwości użytkowych wraz z certyfikatem zakładowej kontroli produkcji. 1.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobrania próbek materiałów do badań laboratoryjnych, w przypadku niezgodności zadeklarowanych właściwości pobranej próbki z zadeklarowanymi przez Wykonawcę, koszt takiego badania ponosi Wykonawca. 1.7. Zamawiający zastrzega wprowadzenie zmian dotyczących wielkości robót, a co za tym idzie, niewyko-rzystanie pełnej kwoty. 1.8. Zakres robót będzie każdorazowo określany i zlecany pisemnie faksem, meilem lub telefonicznie według potrzeb Zamawiającego za pośrednictwem wyznaczonych pracowników Zamawiającego.1.9. Ilość robót podana w kosztorysie ofertowym (załącznik nr 3 do SIWZ) jest ilością orientacyjną. Ostateczna ilość robót będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.Dopuszcza się zamianę robót w ramach jednego zadania, w ramach całościowej kwoty.1.10. Wartość poszczególnych robót będzie naliczana przy zastosowaniu ryczałtowych cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.1.11. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiste zlecone i wykonane roboty.1.12. Wykonawca będzie każdorazowo informował Zamawiającego o rozpoczęciu pracy i zakończeniu, w formie SMS lub telefonicznie.1.13. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu robót oraz terminu wykonania, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania remontu, ponosi Wykonawca.1.14. Miejsca planowane do remontu będą oznaczone przez Zamawiającego w sposób widoczny na istniejącej nawierzchni jezdni.1.15. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować pracę aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi.1.16. Wykonawca na wykonany przedmiot umowy udzieli minimalnej 12-miesięcznej gwarancji i rękojmi.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233142-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
20.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej co oznacza, że: a) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert:- zadanie nr 1 - minimum 1 zamówienie w zakresie budowy dróg/ przebudowy dróg / remontu dróg / napraw cząstkowych dróg, o nawierzchni bitumicznej i wartości minimum 100 000,00 zł brutto - która to robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.- zadanie nr 2 - minimum 1 zamówienie w zakresie budowy dróg/ przebudowy dróg / remontu dróg / napraw cząstkowych dróg, o nawierzchni bitumicznej i wartości minimum 200 000,00 zł brutto - która to robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.UWAGA:1. W przypadku wykazania roboty budowlanej zawierającej w swym zakresie nie tylko budowę drogi/przebudowę drogi/remont drogi / naprawy cząstkowe dróg, o nawierzchni bitumicznej należy uszczegółowić w wykazie robót, zakres wykonanej roboty w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji spełniania warunków zamówienia zawartych w siwz.2. Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełnić co najmniej jeden Wykonawca.b) Dysponują następującymi osobami które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj.: - co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg (dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2) - która będzie pełnić funkcję kierownika budowy.Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu może wykazać tą samą osobę na stanowisko kierownika budowy na wykazane zadanie. Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadania uprawnień dopuszcza również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich unii europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2272).Przez przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, Zamawiający rozumie, że wskazana osoba jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1202) (zwanej dalej „Prawem budowlanym”) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz. 1117) (zwanej dalej „ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów”).c) wykażą się narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. niżej wymienionymi sprawnymi narzędziami/urządzeniami (dotyczy zadania nr 1 i 2): – minimum 1 zestawem walców do zagęszczania - stalowym wibracyjnym 8 Mg w ilości 1 szt., ogumionym 6 Mg w ilości 1 szt., minimum 1 rozkładarką mas bitumicznych, minimum 1 frezarką do nawierzchni bitumicznych o szerokości 1 m.Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu może wykazać ten sam sprzęt na wykazane zadanie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o jakich mowa w art. 24 ust. 5 ustawy pzp:a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (Rozdział 5 ust. 5.2. siwz). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przez organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Załącznik nr 6 do siwz)b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6.1. do siwz)c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Załącznik nr 6.2. do siwz).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione dokumenty:- kosztorys ofertowy sporządzony według załącznika nr 3 do siwz,2. Wraz z ofertą muszą być złożone:1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz,2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia).5) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik).6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. 2019r, poz. 700 ze zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian treści umowy zgodnie z postanowieniami projektu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.02.2021, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Remont cząstkowy mieszanką mineralno – bitumiczną na drogach powiatowych i wojewódzkich nr 340, 451, 396, 448, 449, 368 dla Powiatu Oleśnickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.1.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje remont cząstkowy mieszanką mineralno – bitumiczną na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy.1.3. Przewidywany zakres robót:1.3.1. Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą na gorąco:a) wycięcie w formie geometrycznej miejsca ubytku przy pomocy piły i młota pneumatycznego lub frezowanie, frezowanie planimetryczne muld i kolein.b) oczyszczenie i osuszenie mechaniczne lub ręczne miejsca przewidzianej naprawy,c) posmarowanie dna i boków uszkodzenia oraz ewentualnie istniejących zaworów wod-kan-gaz emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/ m²,d) wypełnienie ubytku masą (łaty o szerokości powyżej 2,5 m wypełnianie przy użyciu rozkładarki mas bitumicznych),e) zagęszczenie ułożonej warstwy betonu asfaltowego walcem,f) uszczelnienie połączenia podłużnego asfaltem, g) transport sfrezowanego materiału na dany obwód drogowy w Oleśnicy lub Sycowie,h) regulacja urządzeń obcych: kratki ściekowe, włazy kanalizacyjne,i) remont studni osadnikowych oraz rewizyjnych kanalizacji deszczowej.w tym:ZADANIE NR 1 – drogi powiatowe – Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie:1) remont mieszanką mineralno – bitumiczną na gorąco, - w ilości do 2000m2średnia grubość 5 cm – drogi powiatowe2) regulacja urządzeń obcych (kratki ściekowe, włazy kanalizacyjne) - w ilości do 10 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 20.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Remont cząstkowy mieszanką mineralno – bitumiczną na drogach powiatowych i wojewódzkich nr 340, 451, 396, 448, 449, 368 dla Powiatu Oleśnickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.1.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje remont cząstkowy mieszanką mineralno – bitumiczną na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy.1.3. Przewidywany zakres robót:1.3.1. Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą na gorąco:a) wycięcie w formie geometrycznej miejsca ubytku przy pomocy piły i młota pneumatycznego lub frezowanie, frezowanie planimetryczne muld i kolein.b) oczyszczenie i osuszenie mechaniczne lub ręczne miejsca przewidzianej naprawy,c) posmarowanie dna i boków uszkodzenia oraz ewentualnie istniejących zaworów wod-kan-gaz emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/ m²,d) wypełnienie ubytku masą (łaty o szerokości powyżej 2,5 m wypełnianie przy użyciu rozkładarki mas bitumicznych),e) zagęszczenie ułożonej warstwy betonu asfaltowego walcem,f) uszczelnienie połączenia podłużnego asfaltem, g) transport sfrezowanego materiału na dany obwód drogowy w Oleśnicy lub Sycowie,h) regulacja urządzeń obcych: kratki ściekowe, włazy kanalizacyjne,i) remont studni osadnikowych oraz rewizyjnych kanalizacji deszczowej.w tym:ZADANIE NR 2 - drogi wojewódzkie:1) remont mieszanką mineralno – bitumiczną na gorąco, - w ilości do 3500m2średnia grubość 5 cm – drogi wojewódzkienr 340, 451, 396, 448, 449, 368, 373,2) regulacja urządzeń obcych (kratki ściekowe, włazy kanalizacyjne) - w ilości do 20szt3) Remont osadników studni kanalizacji deszczowej - w ilości do 15szt- rozbiórka istniejącego osadnika kanalizacji deszczowej(z betonu, cegły lub PCV) montaż nowego osadnikawysokość 100cm średnica 50cm z betonu na ławie betonowej z betonuB-10 grubości 20cm, podłączenie do istniejącej kanalizacjideszczowej wymiana uszkodzonej części przykanalika,montaż nowego wpustu klasy D400.4) Frezowanie planimetryczne muld i kolein - w ilości do 1000m2 5) uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań - w ilości do 2000mb i szwów nawierzchni bitumicznych asfaltową masą zalewową,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 20.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI