„Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni nieulepszonej – tłuczniowej”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni nieulepszonej – tłuczniowej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKolbuszowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-02-17
  • ZamawiającyGMINA KOLBUSZOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00005232
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni nieulepszonej – tłuczniowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kolbuszowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni nieulepszonej – tłuczniowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90c30b2a-6498-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000796/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont cząstkowy dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.kolbuszowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.kolbuszowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej PZP24 https://ekolbuszowa.logintrade.net2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresem https://ekolbuszowa.logintrade.net Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców(Rozdział I SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowaniaprzez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego1.1.Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100Kolbuszowa. 1.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: LucynaWyka ul. Piekarska 1536-100 Kolbuszowa Tel. 17 2271 333 wew. 424e-mail: rodo@kolbuszowa.pl1.1.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:„Budowa oświetlenia ul. Ks. Ludwika Ruczkiwraz z oświetleniem parkingu przy stacji kolejowej w Kolbuszowej numer referencyjny nadany sprawie:ZP.271.1.1.2021.prowadzonym w trybie: podstawowym.1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)., dalej „ustawa Pzp”; 1.1.5. Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;1.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 1.1.7. W odniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;1.1.8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO;1.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1.2.Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celuubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcierealizacji umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni nieulepszonej – tłuczniowej w granicach administracyjnych miasta Kolbuszowa.Dowóz kruszywa na remontowane drogi, oczyszczenie miejsc wbudowania z zanieczyszczeń obcych, rozładunek kruszywa, wyrównanie mechanicznie i ręcznie, zagęszczenie mechaniczne. Na wbudowany materiał wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów dopuszczających do stosowania go w budownictwie zgodnie z Ustawą o Wyrobach Budowlanych. Do naprawy cząstkowej dróg tłuczniowych będzie wykorzystywane kruszywo drogowe łamane grube 0/63 oraz kruszywo łamane o frakcji 4/32, 0-32mm. Materiał musi spełniać wymagania norm europejskich PN-EN 12620+A1, PN -EN 13043, PN-EN 13242+A1 w zakresie systemu oceny zgodności 2+ i podlegają oznakowaniu CE. Zaleca się profilowanie dróg przy pomocy równiarki samojezdnej. Powstały w wyniku równania nadmiar ziemi tworzący tzw. wałek od strony krawędzi należy zlikwidować, aby na drodze nie gromadziła się woda. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia i wywiezienia powstałego nadmiaru ziemi. Drogi i ulice w terenie uzbrojonym należy remontować zachowując ostrożność przy istniejących urządzeniach np. takich jak: studnia kanalizacyjna, telekomunikacyjna, zasuwa wodociągowa. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie oznakowania odcinków remontowanych dróg zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Przewidywana ilość materiału do wbudowania poszczególnych frakcji wynosi: kruszywo łamane grube 0/63 100 t, kruszywo łamane frakcji 4/32 100 t, frakcji 0 /32 mm 600,00t. Razem 800,00 t.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 20% wartości zamówieniaWarunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: 1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 192) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni nieulepszonej - tłuczniowej poza granicami administracyjnymi miasta Kolbuszowa. Dowóz kruszywa na remontowane drogi, oczyszczenie miejsc wbudowania z zanieczyszczeń obcych, rozładunek kruszywa, wyrównanie mechanicznie i ręcznie, zagęszczenie mechaniczne. Na wbudowany materiał wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów dopuszczających do stosowania go w budownictwie zgodnie z Ustawą o Wyrobach Budowlanych. Do naprawy cząstkowej dróg tłuczniowych będzie wykorzystywane kruszywo drogowe łamane grube 0/63 oraz kruszywo łamane o frakcji 4/32 , 0/32 mm. Materiał musi spełniać wymagania norm europejskich PN-EN 12620+A1, PN -EN 13043, PN-EN 13242+A1 w zakresie systemu oceny zgodności 2+ i podlegają oznakowaniu CE. Zaleca się profilowanie dróg przy pomocy równiarki samojezdnej. Powstały w wyniku równania nadmiar ziemi tworzący tzw. wałek od strony krawędzi należy zlikwidować, aby na drodze nie gromadziła się woda. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia i wywiezienia powstałego nadmiaru ziemi. Drogi w terenie uzbrojonym należy remontować zachowując ostrożność przy istniejących urządzeniach np. takich jak: studnia kanalizacyjna, telekomunikacyjna, zasuwa wodociągowa. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie oznakowania odcinków remontowanych dróg zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Przewidywana ilość materiału do wbudowania poszczególnych frakcji wynosi kruszywo łamane grube 0/63 100 t, kruszywo łamane frakcji 4/32 400,00t, frakcji 0/32 1000t. Razem 1500,00t.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 20% wartości zamówieniaWarunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: 1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 192) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.a. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: Zadanie nr 1: 50.000,00 PLN,Zadanie nr 2: 50.000,00 PLN.4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący potencjału technicznego/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: „Zadanie nr 1: Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni nieulepszonej – tłuczniowej w granicach administracyjnych miasta Kolbuszowa”.1) środki transportu – samochody samowyładowcze o ładowności od 5-10 t w ilości co najmniej 2 sztuk,2) zagęszczarka mechaniczna – w ilości co najmniej 1 sztuka,3) równiarka – w ilości co najmniej 1 sztuka.„Zadanie nr 2: Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni nieulepszonej – tłuczniowej poza granicami administracyjnymi miasta Kolbuszowa”.1) środki transportu – samochody samowyładowcze o ładowności od 5-10 t w ilości co najmniej 2 sztuk,2) zagęszczarka mechaniczna – w ilości co najmniej 1 sztuka,3) równiarka – w ilości co najmniej 1 sztuka.b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):- minimum jedną robotę polegającą na wykonaniu remontu cząstkowego dróg o nawierzchni nieulepszonej tj. tłuczniowej o wartości nie mniejszej niż: 50.000,00 PLN brutto,Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia w UZP.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w szczególności, następujących podmiotowych środków dowodowych:Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu sprzętu/wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty./wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie precyzuje wymagań w przedmiotowym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertęskłada pełnomocnik;2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanychprzez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3) OświadczenieWykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiuwykluczeniu stanowi Załącznik nr 1a Rozdział I SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy zWykonawców.;4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu –wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. 5)Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości:- zadanie nr 1: 1.000,00 zł,- zadanie nr 2: 1.500,00 zł.2. Zamawiający w przypadku udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) Pieniądzu.2) Gwarancjach bankowych.3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Szczegółowe informacja natemat wadium zawiera rozdział XXIX Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnieubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.3. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje sięodpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, zpowodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następującychsytuacjach:Planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami wzakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia kolizji,Wystąpienia Siły wyższejuniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.Strony mająprawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przeszkody w przypadku:Wystąpienia zdarzeń losowych takich jak np. śmierć Wykonawcy (dotyczy to osóbfizycznych). Wstrzymanie budowy przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przezWykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.Niesprzyjającewarunki atmosferyczne (np. długotrwałe intensywne opady deszczu, powodzie)uniemożliwiających realizację robót zgodnie z przyjętym harmonogramem. Działanie siły wyższej.Wystąpienia okoliczności powodujących, że przedmiot umowy nie może zostaćzrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej i/lub sztuki budowlanej.Zmianyobowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postacistanie się niecelowa.Udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcyprzewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń,decyzji i uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy.Konieczności wykonania dodatkowychbadań i ekspertyz w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcyokreślonego umową;Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jestmożliwa w sytuacji gdy:Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa wzakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacjaprzedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musiwywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacjiwyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi,Wystąpią uzasadnione przyczynyspowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacjizamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób (…)Pozostałezmiany umowy zostały określone w pkt 31 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.bip.kolbuszowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-18

2021-02-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI