Remont chodnika ul. Lipowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont chodnika ul. Lipowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRogoźno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rogoźno
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-16
  • Numer ogłoszenia637156-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 637156-N-2018 z dnia 2018-10-16 r.

Gmina Rogoźno: Remont chodnika ul. Lipowa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogoźno, krajowy numer identyfikacyjny 57079142500000, ul. ul. Nowa  2 , 64610   Rogoźno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 26 84 400, e-mail um@rogozno.pl, faks 67 26 18 075.
Adres strony internetowej (URL): www.rogozno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.rogozno.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.rogozno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą tradycyjną, osobiście itp.
Adres:
Urząd Miejski w Rogoźnie, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno pokój nr 15 (kancelaria)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika ul. Lipowa
Numer referencyjny: INTZ.271.56.2018.ŚD
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie remontu chodnika na ul. Lipowej w Rogoźnie. Początek remontu chodnika to km 0+000 -0+135 str. P i 0+080-0+120 str. L Istniejący chodnik posiada nawierzchnię z płytek betonowych 30x30x5 zniszczonych do wymiany. Wjazdy z trylinki zniszczone do wymiany. Chodnik jest ograniczony od strony jezdni krawężnikiem betonowym – zniszczonym oraz obrzeżem betonowym – zniszczonym. Jezdnia posiada nawierzchnię bitumiczną. Od km 0+130-0+654 str. L planuje się budowę chodnika w poboczu drogi . Przed przystąpieniem do remontu chodnika należy wykonać rozbiórkę istniejącego chodnika wraz z krawężnikiem betonowy i obrzeżem. Podczas wykonywania rozbiórki krawężnika prace te należy wykonać z należytą starannością unikając uszkodzeniu nawierzchni bitumicznej. Zachowano istniejącą szerokość chodnika 1,4m z pochyleniem do jezdni 2%.Wykonać roboty ziemne o głębokości koryta – 10 cm .Warstwa odcinająca z piasku gr.5 cm. Chodnik ograniczony zostanie obrzeżem betonowym 8x25 na ławie betonowej z oporem C-12/15 od strony zieleni. A od jezdni krawężnik betonowy 15x30 wyst. 12 cm na ławie bet. z oporem C12/15. Na wjazdach krawężnik bet. najazdowy 15x22 wyst. 4 cm a na przejściach dla pieszych wyst. 2cm Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru czerwonego typ behaton o pochyleniu 2% w kierunku jezdni. Chodnik ułożyć na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm .W ciągu remontowanego chodnika jest pięć wjazdów z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego typ. behton gr 8cm.bezfazowj Obrzeże ustawić 4 cm powyżej nawierzchni z kostki betonowej przy zieleni a na wjazdach 1cm poniżej kostki Wjazdy podbudowa betonowa C-8/10 gr. 20cm. Podbudowa z chudego betonu o C-1,5-2,5 MPa gr. 10cm Budowa chodnika od km 0+130-0+654 w poboczu ulicy strona lewa. Od km 0+130-0+205 i 0+450-0+507 chodnik ograniczony ścianką oporową betonową w kształcie L o wys. Ścianki 1,0m. Chodnik o szer. 1,70-2,0m na dł.75m od jezdni krawężnik 15x30 wyst. 12 cm na ławie z oporem bet. C-12/15 do km 0+222. Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru czerwonego typ behaton bezfazowej o pochyleniu 2% w kierunku jezdni. Chodnik ułożyć na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm .Podbudowa z chudego betonu o C-1,5-2,5 MPa gr. 10cm. Nasyp z piasku od km 0+130-0+205. Wzdłuż ścianki oporowej ustawić poręcz ochronną U-12 na dł. 75m.od km 0+130-0+205, 0+450-507=57m. W km 0+130 zaprojektowano wyniesione przejście dla pieszych o szer. 7,0m (1,5 m strefy dojazdu i szerokość przejścia 4,0 m), wysokość wyniesienia 6 cm. Na strefach dojazdu wykonać montaż poprzecznych pasów tzw. tarek w celu dodatkowego wyhamowania pojazdów (8 pasów szerokości do 10 cm i długości 3 m – 2 komplety). W celu dodatkowego oznakowania przejścia dla pieszych w okresie nocnym należy zastosować 8 szt. solarnych elementów odblaskowych kotwionych z elementami zabezpieczającymi przed pługami śniegowymi. Zastosować krawężnik najazdowy 15x22 na ławie bet. z oporem C-12/15 wystający 2 cm od nawierzchni jezdni. Wykonać oznakowanie: - przejście dla pieszych szt. 5 pasów, - znaki - małe M folia odblaskowa 3M, - znaki D6 - szt.2, - znaki C-13/16 – szt. 4 droga dla pieszych i rowerów, - znaki C-13a – szt. 2 koniec drogi dla rowerów, - znaki D-6b szt.4 przejście dla pieszych i przejazd dla rowerzystów, - poręcz ochronna U-12(1,50m) -132m szt.88 na dł. ścianki oporowej. Od km 0+222-0+320 chodnik o szer. 2,0m Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru czerwonego typ behaton bezfazowej o pochyleniu 2% w kierunku jezdni. Chodnik ułożyć na podsypce cementowo – piaskowej gr.5 cm . Podbudowa z chudego betonu o C-1,5-2,5 MPa gr. 10cm. Przy krawędzi jezdni zastosować odwodnienie wgłębne z płyt ażurowych gr. 10 cm x40x60 na szer. 0,40m na podsypce z grysu 2-5mm z wypełnieniem otworów grysem, podbudowa z kruszywa kamiennego o uziarnieniu 16-32mm o wymiarach 0,40-0,40m obłożona geowłókniną seperacyjną filtracyjną -150g/m². Płyty ażurowe ułożyć 1cm poniżej nawierzchni. Cięcie nawierzchni z uwagi na nierówności. Od km0+450-0+507 chodnik ograniczony ścianką oporową betonową w kształcie L o wys. ścianki1,0m. Chodnik o szer. 2,0 m od zieleni pobocza ograniczony obrzeżem bet. 8x25 wyst. 1cm poniżej kostki na ławie z oporem bet. C-12/15 . Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru czerwonego typ behaton o pochyleniu 2% w kierunku jezdni. Chodnik ułożyć na podsypce cementowo – piaskowej gr.5 cm .Podbudowa z chudego betonu o C-1,5-2,5 MPa gr. 10cm. Nasyp z piasku Wzdłuż ścianki oporowej ustawić poręcz ochronną U-12 na dł. 57m.od km 0+450-0+507. Chodnik o szer. 2,0m. Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru czerwonego typ behaton bezfazowej o pochyleniu 2% w kierunku jezdni. Chodnik zlokalizować 10 cm wyżej od nawierzchni jezdni. Chodnik ułożyć na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm. Chodnik ograniczony obrzeżem bet8x25 na ławie z oporem bet. C-12/15 . wyst. 1cm poniżej kostki od str. jezdni a od strony parkanów 4cm. Wjazdy z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego typ. behton gr 8cm.bezfazowej Skrzyżowania szt.2 z kostki brukowej betonowej koloru szarego typ. behton gr. 8cm bezfazowej. Obrzeże ustawić 1 cm poniżej nawierzchni z kostki betonowej . Podbudowa betonowa C-8/10 gr. 20cm. Podbudowa z chudego betonu o C-1,5-2,5 MPa gr. 10cm. W linii przebiegu chodnika jest 8 drzew do wykarczowania w załączeniu tabelka drzew. Po ścince drzew jest 11pni do wykarczowania. Wykonanie nasypu z pospółki o wysokości 20 cm w chodniku od km 0+320-0+654. Chodnik ułożyć 10 cm powyżej istniejącej nawierzchni. Technologia robót przekrój poprzeczny chodnika i wjazdów Na załączonym planie sytuacyjnym pokazuję lokalizację robót, a na przekrojach normalnych w skali 1: 50 konstrukcję chodnika i parametry geometryczne.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233140-2
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał: 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni dróg i chodników utwardzonych o łącznej wartości robót co najmniej 100.000,00 zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami: Kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, posiadający co najmniej 3 – letnie doświadczenie w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne warunki umowy zawiera wzór umowy – Załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy). 3. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-06, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej. Długość 160 m bieżących. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI