Remont chodnika na ul.Skoczyńskiego pomiędzy ul. Nową a ul.Rolną i utwardzenie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont chodnika na ul.Skoczyńskiego pomiędzy ul. Nową a ul.Rolną i utwardzenie pobocza pomiędzy ul.Rolną a ul.Stodolną w Radomsku oraz rozbudowa ścieżki pieszo–rowerowej w ul.Orzeszkowej w Radomsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadomsko
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-25
  • ZamawiającyMiasto Radomsko
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-08
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont chodnika na ul.Skoczyńskiego pomiędzy ul. Nową a ul.Rolną i utwardzenie pobocza pomiędzy ul.Rolną a ul.Stodolną w Radomsku oraz rozbudowa ścieżki pieszo–rowerowej w ul.Orzeszkowej w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 685 45 10, 685 45 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont chodnika na ul.Skoczyńskiego pomiędzy ul. Nową a ul.Rolną i utwardzenie pobocza pomiędzy ul.Rolną a ul.Stodolną w Radomsku oraz rozbudowa ścieżki pieszo–rowerowej w ul.Orzeszkowej w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89f826a0-280d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001079/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa, przebudowa chodników i rozbudowa ścieżki pieszo–rowerowej CPV 45233100-0 postępowanie podzielone na 2 części.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.radomsko.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferty należy złożyć za pomocą
miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl . W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1) miniPortalu, który dostępny jest pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl 2) ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza nazwa Miasto
Radomsko – adres:
umradomsko/skrytkaesp 3) adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl 4) https://
bip.radomsko.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: Złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza komunikacji.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych
( w tym m.in. elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich
użyciu) zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania .
3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosków oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych( w tym m.in.
oświadczeń,elektronicznych kopii dokumentów lub innych informacji ) przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP.
5) Identyfikator postępowania dla danego postępowania dostępny jest w Liście wszystkich postępowań
na miniPortalu oraz stanowi dodatek nr 9 do SWZ. Dane postępowania można wyszukać na Liście
wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej na opcję " Dla Wykonawców" lub ze
stronygłównej z zakładki "POSTĘPOWANIA".
6) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym
a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków ( innych niż wskazane w 11.2 SWZ
), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa sie elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na platformie e-PUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) -
Elektroniczna Skrzynka Podawcza- nazwa- Miasto Radomsko, adres skrzynki
EPUAP:/umradomsko/skrytkaesp oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy
posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania na miniPortalu) lub numerem
postępowania nadanym przez Zamawiającego PZP.271.1.24.2021 .
7) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami może również odbywać się za pomocą
poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@radomsko.pl.( maksymalny rozmiar przesyłanych plików
20MB).
8) Szczegółowe informacje w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotycząca RODO - szczegółowo określona w
Rozdziale 24 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycząca RODO - szczegółowo określona w
Rozdziale 24 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.1.24.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia pn. „Remont chodnika na ul. Skoczyńskiego pomiędzy ul. Nową a ul. Rolną i utwardzenie pobocza pomiędzy ul. Rolną a ul. Stodolną w Radomsku”:
1. Przedmiotem Części nr 1 zamówienia jest remont chodnika na ul. Skoczyńskiego pomiędzy ul. Nową a ul. Rolną i utwardzenie pobocza pomiędzy ul. Rolną a ul. Stodolną w Radomsku obejmujący w szczególności:
a) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
b) Wykonanie rozbiórek elementów chodnika: obrzeży, krawężników, nawierzchni z płyt chodnikowych, kostki betonowej, ręczne rozebranie nawierzchni zjazdów kostki betonowej na zjeździe z działki nr 527 i nr 143.
c) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki na odległość wg rozporządzenia wykonawcy wraz z kosztami składowania i utylizacji.
d) Roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni chodnika, zjazdów, krawężnik i obrzeże wraz z wywozem urobku na odległość wg rozporządzenia wykonawcy wraz z kosztami składowania i utylizacji.
e) Wbudowanie nowych elementów chodnika: obrzeży betonowych 30x8 cm i krawężników 15x30 cm.
f) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku – grubość po zagęszczeniu 10 cm.
g) Podbudowa z kruszywa łamanego – grubość po zagęszczeniu 10 cm – chodniki i zjazdy.
h) Wykonanie warstw podsypkowych o gr. 5 cm pod nawierzchnie zjazdów i chodników.
i) Nawierzchnie z kostki betonowej o grubości 8 cm – kostka betonowa czerwona – zjazdy
j) Nawierzchnie z płyt betonowych 35x35x 5 cm – płyta betonowa szara – chodnik
k) Regulacja pionowa studzienek.
l) Wykonanie humusowania z obsianiem trawą.

2. Przedmiot części nr 1 zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, zakresem wskazanym na rysunkach będących załącznikiem do umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.

3. Szczegółowy opis przedmiotu Części nr 1 zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 10a,
2) Rysunki z zaznaczonym zakresem robót dotyczących ul. Skoczyńskiego - stanowiące dodatek nr 11 – załącznik do umowy,
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dotyczące ul. Skoczyńskiego - stanowiące dodatek nr 12.

4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełnią:
a) Przedmiar robót dot. ul. Skoczyńskiego- - stanowiący dodatek nr 16.
5. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, rysunkach oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.5.) Wartość części: 100221,06 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie :

1) Część nr 1 zamówienia pn. „Remont chodnika na ul. Skoczyńskiego pomiędzy ul. Nową a ul. Rolną i utwardzenie pobocza pomiędzy ul. Rolną a ul. Stodolną w Radomsku”:
a) łączną cenę ryczałtową brutto obejmującą podatek od towarów i usług (z VAT) za wykonanie całości przedmiotu części nr 1 zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Ceny (C) tj. 80 %
i
b) zadeklarowany okres gwarancji Wykonawcy (kryterium oceny ofert G) na cały przedmiot części nr 1 zamówienia w tym zastosowane materiały, z wyłączeniem zieleni, licząc od podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia- wg przypisanej wagi kryterium Okres gwarancji Wykonawcy (G) 20 %,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji Wykonawcy (G)

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia pn. „Rozbudowa ścieżki pieszo – rowerowej w ul. Orzeszkowej w Radomsku”:
1. Przedmiotem Części nr 2 zamówienia jest rozbudowa ścieżki pieszo – rowerowej w ul. Orzeszkowej na odcinku od istniejącego ciągu pieszo-rowerowego (przy zatoce do zawracania) do ulicy Witosa w Radomsku, obejmujący w szczególności:
a) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
b) Wykonanie robót rozbiórkowych - krawężników,
c) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki na odległość wg rozporządzenia wykonawcy wraz z kosztami składowania i utylizacji.
d) Roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni chodnika, zjazdów, krawężnik i obrzeże wraz z wywozem urobku na odległość wg rozporządzenia wykonawcy wraz z kosztami składowania i utylizacji.
e) Wbudowanie nowych elementów chodnika: obrzeży betonowych 30x8 cm i krawężników 15x30 cm.
f) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku – grubość po zagęszczeniu 10 cm.
g) Podbudowa z kruszywa łamanego – grubość po zagęszczeniu 10 cm – chodniki i zjazdy.
h) Wykonanie warstw podsypkowych o gr. 3 cm pod nawierzchnie zjazdów i chodników.
i) Nawierzchnie z kostki betonowej o grubości 8 cm – kostka betonowa czerwona – zjazdy
j) Nawierzchnie z kostki betonowej o grubości 8 cm – kostka betonowa szara - chodnik
k) Regulacja pionowa studzienek.
l) Wykonanie humusowania z obsianiem trawą.
m) Wykonanie oznakowania pionowego na słupku ocynkowanym wraz z fundamentem.
2. Przedmiot Części nr 2 zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, projektem budowlano-wykonawczym, warunkami technicznymi/uzgodnieniami wchodzącymi w skład dokumentacji projektowej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, projektem docelowej organizacji ruchu, zasadami wiedzy technicznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu Części nr 2 zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 10b,
2) Projekt budowlano – wykonawczy branży drogowej rozbudowy ul. Orzeszkowej w Radomsku - stanowiący dodatek nr 13,
3) Projekt docelowej organizacji ruchu rozbudowy ul. Orzeszkowej w Radomsku - stanowiący dodatek nr 14,
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dotyczące ul. Orzeszkowej - stanowiący dodatek nr 15.

4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełnią:
1) Przedmiar robót dot. ul. Orzeszkowej - stanowiący dodatek nr 17.
5. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, Projekcie budowlano-wykonawczym, projekcie docelowej organizacji ruchu oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.5.) Wartość części: 81486,93 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928472-7 - Oznakowanie

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie :

Część nr 2 zamówienia pn. „Rozbudowa ścieżki pieszo – rowerowej w ul. Orzeszkowej w Radomsku” :
a) łączną cenę ryczałtową brutto obejmującą podatek od towarów i usług (z VAT) za wykonanie całości przedmiotu części nr 2 zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Ceny (C) tj. 80 %
i
b) zadeklarowany okres gwarancji Wykonawcy (kryterium oceny ofert G) na cały przedmiot części nr 2 zamówienia w tym zastosowane materiały, z wyłączeniem zieleni, licząc od podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia- wg przypisanej wagi kryterium Okres gwarancji Wykonawcy (G) 20 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji Wykonawcy (G)

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczy zdolności technicznej lub zawodowej.
Określenie warunku:
dot. Części nr 1 zamówienia:

1.1) wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj.warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia-umowy) o łącznej wartości co najmniej 80 000,00 zł netto (bez VAT), polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie, remoncie nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych lub kamiennych (kostka betonowa, kostka kamienna, płyty chodnikowe, płytki betonowe i inne), w tym jedną robotę budowlaną (zamówienie-umowę) o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł netto (bez VAT),
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,

dot. Części nr 2 zamówienia:

1.2) wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj.warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia-umowy) o łącznej wartości co najmniej 60 000,00 zł netto (bez VAT), polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie, remoncie nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych lub kamiennych (kostka betonowa, kostka kamienna, płyty chodnikowe, płytki betonowe i inne), w tym jedną robotę budowlaną (zamówienie-umowę) o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł netto (bez VAT),
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,


2. dotyczy części nr 1, nr 2: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:
a) osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm),
UWAGA: Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia nie jest zobowiązany wykazać się różnymi osobami dla każdej z części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub
dokumenty, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego
– z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 5a do SWZ. W/w oświadczenie w przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki
cywilnej) - składa każdy z Wykonawców osobno.
2) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na
zasadach określonych w art. 118 ustawy, Wykonawca
zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w w pkt 10.3.1. ppkt 1 SWZ podmiotu
udostępniającego te zasoby - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 5b do SWZ. W
przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w/w oświadczenie, składa
każdy z tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - z
wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SWZ,
Uwaga :
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług,
wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w/w wykaz, powinien dotyczyć robót budowlanych, w
których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Okresy wyrażone w latach, o których mowa w pkt 10.3.2 ppkt 1 lit. a SWZ liczy się wstecz od dnia w
którym upływa termin składania ofert.
2) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej
wykonawcy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 7 do SWZ.
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów - w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby - Wykonawca składa wraz z ofertą ten dokument – z możliwością
wykorzystania wzoru stanowiącego dodatek nr 8 do SWZ.
4) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni
wykonawcy – zgodnie z pkt 8.2 ppkt 5) SWZ - dołączyć do oferty w przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 4 do
SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek
nr 1 do SWZ ,
2) pełnomocnictwo/-a - do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na
zasadach określonych w art. 118 ustawy, określające jego zakres i podpisane przez osoby
uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub tego podmiotu – Wykonawca składa wraz z ofertą ,
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca składa niniejsze oświadczenia wraz z
oświadczeniami, o którym mowa w pkt 10.1 ppkt 2 i 3 SWZ - z wykorzystaniem wzorów
stanowiących dodatki nr 2b i 3b do SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w/w oświadczenia,
składa każdy z tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej).
Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z
Pełnomocnikiem, którego adres i adres e-mail należy wpisać w formularzu ofertowym.
2. Oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 8.1 SWZ powinna spełniać następujące
wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o
których mowa w pkt 10.1 ppkt 4 (art. 125 ust. 1) SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane,
usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie składający
ofertę, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi,
dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi
dodatek nr 4 do SWZ.
5) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.3.1 ppkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców
osobno;
6) w odniesieniu do warunków określonych w pkt 5.2 SWZ wymagania te muszą być spełnione
wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z
wykonawców składających ofertę wspólną osobno)
3. Szczegółowe informacje w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. Postanowienia dotyczące dopuszczalnych
zmian umowy, zostały określone we wzorze/projekcie umowy stanowiącym odpowiednio
dodatek nr 10a do niniejszej SWZ (dot. części nr 1 zamówienia), dodatek nr 10b do niniejszej
SWZ (dot. części nr 2 zamówienia) oraz w art. 455
ust. 1 pkt 2,3,4 ustawy oraz art. 455 ust. 2 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczejnazwa- Miasto Radomsko, adres : /umradomsko/skrytkaesp ) i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-25 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego - Kalisz, Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Radomsko: Doświetlenie przejść dla pieszych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa przejść dla pieszych w Pabianicach (6 lokalizacji)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja ul. Moniuszki
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI