Remont budynku w Gniechowicach przy ul. Kąteckiej 50 Gmina Kąty Wrocławskie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku w Gniechowicach przy ul. Kąteckiej 50 Gmina Kąty Wrocławskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKąty Wrocławskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-31
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00394278
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku w Gniechowicach przy ul. Kąteckiej 50 Gmina Kąty Wrocławskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932141549

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 maja 85

1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgmkwr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgmkwr.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku w Gniechowicach przy ul. Kąteckiej 50 Gmina Kąty Wrocławskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ca0f2ff-4be8-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036859/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont budynku w Gniechowicach przy ul. Kąteckiej 50 z przystosowaniem na potrzeby POZ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: : https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
zamowienia@zgmkwr.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane w SWZ w pkt. XII:

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisane w SWZ w pkt. IV

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku w Gniechowicach przy ul. Kąteckiej 50 gmina Kąty Wrocławskie.

Szczegółowy zakres:
- wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej,
- wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
- naprawa więźby dachowej,
- zbicie i uzupełnienie odpadających tynków,
- malowanie elewacji farbami silikatowymi,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- remont ścian, podłóg i sufitów,
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
- montaż klimatyzacji,
- wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- wykonanie nowego ogrodzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 200 000,00 złotych;
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże on, że:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) z należytą starannością jako wykonawca, co najmniej roboty, spełniające łącznie następujące warunki:
- roboty budowlane (w rozumieniu art. 3 ust. 7 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 1994r. Nr 89 poz. 414) z wyjątkiem montażu i rozbiórki obiektu) obejmujące co najmniej: roboty ogólnobudowlane, instalacji sanitarnych i elektrycznych,
- jednego budynku (w rozumieniu art. 3 ust. 2 Prawa budowlanego),
- o kubaturze min. 1.200 m3 lub powierzchni użytkowej min. 500 m2
- i wartości tych robót minimum 1 mln zł. brutto
lub
- roboty budowlane (w rozumieniu art. 3 ust. 7 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 1994r. Nr 89 poz. 414) z wyjątkiem montażu i rozbiórki obiektu) obejmujące co najmniej: roboty ogólnobudowlane, instalacji sanitarnych i elektrycznych,
- dwóch budynków (w rozumieniu art. 3 ust. 2 Prawa budowlanego),
- o kubaturze min. 700 m3 każdy lub powierzchni użytkowej min. 300 m2 każdy
i wartości każdej z tych robót min. 600 tyś zł. brutto

Warunek udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jednym kierownikiem budowy:
posiadający uprawnienia do kierowania oraz do nadzorowania robót budowlanych w specjalności ogólnobudowlanej bez ograniczeń oraz legitymujący się doświadczeniem w zakresie kierowania realizacją robót budowlanych minimum w zakresie opisanym w §1 ust. 1 umowy, przy wykonywaniu robót spełniających łącznie następujące warunki:
- robót budowlanych (w rozumieniu art. 3 ust. 7 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 1994r. Nr 89 poz. 414) z wyjątkiem montażu i rozbiórki obiektu) obejmujących co najmniej: roboty ogólnobudowlane, instalacji sanitarnych i elektrycznych,
- jednego budynku (w rozumieniu art. 3 ust. 2 Prawa budowlanego),
- o kubaturze min. 1.200 m3 lub powierzchni użytkowej min. 500 m2
- i wartości tych robót minimum 1 mln zł. brutto
lub
- robót budowlanych (w rozumieniu art. 3 ust. 7 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 1994r. Nr 89 poz. 414) z wyjątkiem montażu i rozbiórki obiektu) obejmujące co najmniej: roboty ogólnobudowlane, instalacji sanitarnych i elektrycznych,
- dwóch budynków (w rozumieniu art. 3 ust. 2 Prawa budowlanego),
- o kubaturze min. 700 m3 każdy lub powierzchni użytkowej min. 300 m2 każdy
- i wartości każdej z tych robót minimum 600 tyś zł. brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem o wysokości środków nie mniejszej niż 200 000 złotych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100);

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp oraz w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych poniżej:
1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia prac dodatkowych – o okres niezbędny dla wykonania tych prac;
b) wystąpienia robót uzupełniających lub zamiennych,
c) wstrzymania przez Zamawiającego lub inne służby nadzoru wykonywania robót,
d) konieczność przeprowadzenia dodatkowych badań w związku z odkryciem reliktów przeszłości o szczególnym znaczeniu kulturowym i naukowym w obrębie prowadzonych robót,
e) wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych, na które Strony niniejszej umowy nie miały wpływu,
f) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,
We wszystkich przypadkach określonych powyżej, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż, o czas trwania tych okoliczności.
g) wcześniejszego zakończenia robót obejmujących całość przedmiotu zamówienia (skrócenie terminu).
2) Zmiany kierownika budowy/kierowników robót branżowych, na wniosek Wykonawcy w przypadku:
a) choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy,
b) nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy,
c) jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
3) Zmiany kierownika budowy na wniosek Zamawiającego w przypadku gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z niniejszej umowy. W przypadku zmiany kierownika budowy - nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w SWZ dla danego specjalisty.
4) Zmiany podwykonawców w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w niniejszej umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5) Zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
6) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę, których konieczność wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych.
7) Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w celu jego aktualizacji z terminem wykonania poszczególnych elementów robót, bez możliwości zmiany jego elementów podstawowych, a także bez możliwości wydłużenia terminu zakończenia całego zadania inwestycyjnego.
8) Zmian postanowień niniejszej umowy będących następstwem zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia.
9) Zmiany technologii lub elementów przedmiotu zamówienia, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.
10) Zmian będących następstwem konieczności usunięcia błędów lub nieścisłości
w dokumentacji projektowej.

3. Wykonawca może przenieść wierzytelność z niniejszej umowy dotyczącą zapłaty wynagrodzenia na rzecz osób trzecich, wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia robót.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-31 15:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-31 16:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę osiedla domów jednorodzinnych SSO bez dachu - Siechnice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę osiedla domów jednorodzinnych SSO bez dachu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Remont Leśniczówki Pawłów – nr inwentarzowy 110/27
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kąty Wrocławskie: Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Katy Wrocławskie w roku 2022
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala w Ostródzie S. A.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowę i przebudowę stacji uzdatniania wody w Żyrakowie – etap I
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI