Remont budynku socjalnego na stadionie sportowym w miejscowości Osięciny

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku socjalnego na stadionie sportowym w miejscowości Osięciny wraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsięciny
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Osięciny
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-09
  • Numer ogłoszenia764342-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 764342-N-2020 z dnia 09.12.2020 r.

Gmina Osięciny: Remont budynku socjalnego na stadionie sportowym w miejscowości Osięciny wraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Działania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osięciny, krajowy numer identyfikacyjny 91086665000000, ul. Wojska Polskiego  14 , 88-220  Osięciny, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 2650030, 2650034, , e-mail ug@osieciny.pl, , faks 542 650 185.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//, www.osieciny.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Gminy Osięciny, ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny, sekretariat II piętro, pokój nr 29

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku socjalnego na stadionie sportowym w miejscowości Osięciny wraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia
Numer referencyjny: ZP 271.09.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Remont budynku socjalnego na stadionie sportowym w miejscowości Osięciny wraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia z podziałem na dwie części.CZĘŚĆ 1: Remont budynku socjalnego na stadionie sportowym w miejscowości OsięcinyCZĘŚĆ 2: Zagospodarowanie najbliższego otoczenia przy budynku socjalnym na stadionie sportowym w miejscowości Osięciny 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:CZĘŚĆ 1: Remont budynku socjalnego na stadionie sportowym w miejscowości OsięcinyW zakres zamierzenia budowlanego wchodzi:- wykonanie remontu elewacji budynku socjalnego,- wykonanie remontu pomieszczeń wewnętrznych budynku socjalnego.A. Remont elewacji budynku socjalnego:Zestawienie powierzchni:Powierzchnia zabudowy budynku 111,00 m2Powierzchnia użytkowa 167,05 m2Kubatura 740,74 m3Wysokość dachu od poziomu terenu 8,03 m.Opis remontu elewacji:1) Schody zewnętrzne.Projektuje się rozbiórkę wszystkich okładzin z płytek gress, wylewek betonowych, izolacji oraz obróbek blacharskich.Po wykonaniu robót rozbiórkowych istniejącą konstrukcję płyty schodowej żelbetowej należy oczyścić i zagruntować. Na tak przygotowanym podłożu należy wykonać nowe warstwy profilujące i izolacyjne. Na nowo wykonanych warstwach profilowych i izolacyjnych projektuje się wykonanie okładzin z płytek gres wraz z cokolikami wysokości min. 7 cm.2) Tarasy zewnętrzne.Projektuje się rozbiórkę wszystkich okładzin z płytek gress, wylewek betonowych, izolacji oraz obróbek blacharskich. Po wykonaniu robót rozbiórkowych istniejącą konstrukcję płyty tarasowej żelbetowej należy oczyścić i zagruntować. Na tak przygotowanym podłożu należy wykonać nowe warstwy profilujące i izolacyjne wykonane wg. wybranej technologii stanowiącej jeden system technologiczny. Na nowo wykonanych warstwach profilowych i izolacyjnych projektuje się wykonanie okładzin z płytek gres wraz z cokolikami wysokości min. 7 cm.3) Balustrady.Projektuje się demontaż wszystkich balustrad zewnętrznych. Projektuje się nowe balustrady o wysokości 110 cm wykonane ze stali nierdzewnej.Balustrady należy zamontować do łączników zakotwionych w istniejącej płycie konstrukcyjnej żelbetowej. Wokół łączników należy wykonać uszczelnienie wg wybranej technologii systemu izolacyjnego.4) Elewacja. Projektuje się oczyszczenie istniejącej elewacji z niezwiązanych, łuszczących się powłok malarskich oraz warstw tynku cienkowarstwowego niezwiązanego z warstwą zbrojeniową istniejącej elewacji. Na oczyszczonym podłożu projektuje się wykonanie warstwy zbrojeniowej z siatki z włókna szklanego zatopionej w warstwie kleju do dociepleń oraz wykonanie warstwy tynku cienkowarstwowego barwionego w masie. Tynk cienkowarstwowy, grubość ziarna 1,5 mm, silikonowy barwiony w masie - kolorystyka wg. rys. elewacji. 5) Stolarka zewnętrzne. Projektuje się wymianę wszystkich drzwi zewnętrznych. Drzwi typowe wg. technologii wybranego producenta 6) Instalacja elektryczna. Projektuje się demontaż wszystkich lamp oświetleniowych na okres wykonywania elewacji budynku oraz ich ponowny montaż po zakończeniu prac elewacyjnych. Projektowane jest również przeprowadzenie istniejących zwodów pionowych instalacji odgromowej rurkach ochronnych ukrytych w elewacji budynku oraz jako uzupełnienie zamontowanie puszek i złączy kontrolnych. Projektuje się również wykonanie montaży trzech lamp oświetleniowych od strony boiska. B. Remont pomieszczeń wewnętrznych budynku socjalnego: Zakres prac remontowych budynku socjalnego obejmuje pomieszczenia: Parter: - magazyn - szatnia I - szatnia II - WC I - WC II Pomieszczenie kotłowni i pom. gospodarcze nie są objęte niniejszym remontem. Poddasze: - hall I - pok. sędziów - pom. socjalne - komunikacja I - sala narad - komunikacja II - pralnia - WC - prysznic 1) Zakres prac remontowych pomieszczenie magazynowe: - demontaż istniejącego oświetlenia, - demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych, - demontaż posadzek z płytek ceramicznych, - wykonanie gładzi gipsowej - szpachlowanie na ścianach i sufitach, - wykonanie fartucha z płytek ceramicznych na wys. 2,0 m, - wykonanie okładzin na posadzkach z płytek gress, - malowanie sufitów - farba emulsyjna biała, - malowanie ścian do wys. 1,5 m - farba zmywalna np. olejna,- malowanie ścian powyżej 1,5 m - farba zmywalna, kolorystyka do ustalenia z inwestorem, - malowanie grzejników, rur instalacji c.o. i wod.-kan. - farba olejna,-wykonanie podłączenia istniejącej umywalki do istniejącego pionu kanalizacji sanitarnej,- wykonanie włącznika oświetlenia zewnętrznego,- wymiana oświetlenia na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED - 2 szt.- wymiana gniazd wtykowych i włączników.2) Zakres prac remontowych pomieszczenie szatnia I: - demontaż istniejącego oświetlenia, - demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych, - demontaż posadzek z płytek ceramicznych, - usunięcie warstwy farby olejnej, - demontaż baterii, prysznicy, wpustów podłogowych, - demontaż kratek wentylacyjnych, - dobudowa ścianek oddzielających prysznice,- wykonanie przygotowania podłoża pod ułożenie płytek ceramicznych i gress na ścianach i posadzkach, - wykonanie izolacji przeciwwodnej podpłytowej w kabinach prysznicowych, - wykonanie montażu nowych wpustów podłogowych, baterii, wylewek prysznicowych, - wyprofilowanie posadzki pod ułożenie płytek podłogowych - dodatkowo w kabinach prysznicowych nadanie spadków 1% do wpustów podłogowych, - wykonanie gładzi gipsowej - szpachlowanie na sufitach, - wykonanie okładzin z płytek ceramicznych na pełną wysokość pomieszczenia, - wykonanie okładzin na posadzkach z płytek gress, - malowanie sufitów - farba emulsyjna biała, - malowanie grzejników, rur instalacji c.o. i wod.-kan. - farba olejna, - wykonanie montażu drzwi prysznicowych ze ścianką oraz systemem uszczelnienia zapobiegającym przed wylewaniem się wody poza kabinę prysznicową- montaż kratek wentylacyjnych,- wymiana oświetlenia na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED - 3 szt.,- wymiana hermetycznych gniazd wtykowych i włączników. 3) Zakres prac remontowych pomieszczenie szatnia II: - demontaż istniejącego oświetlenia,- demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych,- demontaż posadzek z płytek ceramicznych,- usunięcie warstwy farby olejnej,- demontaż baterii, prysznicy, wpustów podłogowych,- demontaż kratek wentylacyjnych,- dobudowa ścianek oddzielających prysznice,- wykonanie przygotowania podłoża pod ułożenie płytek ceramicznych i gress na ścianach i posadzkach,- wykonanie izolacji przeciwwodnej podpłytowej w kabinach prysznicowych,- wykonanie montażu nowych wpustów podłogowych, baterii, wylewek prysznicowych,- wyprofilowanie posadzki pod ułożenie płytek podłogowych - dodatkowo w kabinach prysznicowych nadanie spadków 1% do wpustów podłogowych,- wykonanie gładzi gipsowej - szpachlowanie na sufitach,- wykonanie okładzin z płytek ceramicznych na pełną wysokość pomieszczenia,- wykonanie okładzin na posadzkach z płytek gress,- malowanie sufitów - farba emulsyjna biała,- malowanie grzejników, rur instalacji c.o. i wod.-kan. - farba olejna,- wykonanie montażu drzwi prysznicowych ze ścianką oraz systemem uszczelnienia zapobiegającym przed wylewaniem się wody poza kabinę prysznicową,- montaż kratek wentylacyjnych,- wymiana oświetlenia na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED- 3 szt.,- wymiana hermetycznych gniazd wtykowych i włączników,- wymiana zbitej szyby zespolonej w istniejącym oknie.4) Zakres prac remontowych pomieszczenie WC I: - demontaż istniejącego oświetlenia,- demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych,- demontaż posadzek z płytek ceramicznych,- demontaż miski ustępowej, umywalki, baterii i zaworów,- demontaż kratek wentylacyjnych,- przygotowanie podłoża pod ułożenie płytek ceramicznych na ścianach oraz płytek gress na posadzkach,- wykonanie okładzin z płytek ceramicznych na pełną wysokość pomieszczenia,- wykonanie okładzin na posadzkach z płytek gress,- wykonanie gładzi gipsowej - szpachlowanie na sufitach,- malowanie sufitów - farba emulsyjna biała, - malowanie rur instalacji wod.-kan. - farba olejna,- montaż nowej armatury sanitarnej: miski ustępowej ze spłuczka typu kompakt, umywalki, syfonu, baterii i zaworów,- montaż wentylatora uruchamianego włącznikiem oświetlenia,- wykonanie wymiany drzwi wejściowych do pom. WC,- wymiana oświetlenia na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED IP64 - 1 szt.- wymiana gniazd wtykowych hermetycznych.5) Zakres prac remontowych pomieszczenie WC II:- demontaż istniejącego oświetlenia,- demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych,- demontaż posadzek z płytek ceramicznych,- demontaż miski ustępowej, umywalki, baterii i zaworów,- demontaż kratek wentylacyjnych,- przygotowanie podłoża pod ułożenie płytek ceramicznych na ścianach oraz płytek gress na posadzkach,- wykonanie okładzin z płytek ceramicznych na pełną wysokość pomieszczenia,- wykonanie okładzin na posadzkach z płytek gress,- wykonanie gładzi gipsowej - szpachlowanie na sufitach,- malowanie sufitów - farba emulsyjna biała,- malowanie rur instalacji wod.-kan. - farba olejna,- montaż nowej armatury sanitarnej: miski ustępowej ze spłuczka typu kompakt, umywalki, syfonu, baterii i zaworów,- montaż wentylatora uruchamianego włącznikiem oświetlenia,- wykonanie wymiany drzwi wejściowych do pom. WC,- wymiana oświetlenia na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED- 1 szt.wymiana gniazd wtykowych hermetycznych.6) Zakres prac remontowych pomieszczenie hall I:- demontaż istniejącego oświetlenia,- demontaż istniejącego sufitu podwieszanego,- demontaż posadzek i schodów z płytek ceramicznych,- wykonanie nowego sufitu podwieszanego - wykonanie gładzi gipsowej - szpachlowanie na ścianach i sufitach,- przygotowanie podłoża oraz jego wyrównanie pod ułożenie płytek gress wraz z cokolikami na posadzkach i schodach,- wykonanie okładzin na posadzkach i schodach z płytek gress wraz z cokolikami,- malowanie sufitów - farba emulsyjna biała,- malowanie ścian do wys. 1,5 m - farba zmywalna odporna na szorowanie, dyspersyjno - krzemianowa, kolorystyka do ustalenia z inwestorem,- malowanie ścian powyżej 1,5 m - farba zmywalna dyspersyjno-krzemianowa, kolorystyka do ustalenia z inwestorem,- malowanie balustrady - farba olejna,- wymiana oświetlenia na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED - 2 szt. wymiana włączników.7)Zakres prac remontowych pomieszczenie pok. sędziów:- demontaż istniejącego oświetlenia,- demontaż istniejącego sufitu podwieszanego,- demontaż posadzek z płytek ceramicznych,- wykonanie wymiany drzwi wejściowych do pomieszczenia.- wykonanie nowego sufitu podwieszanego,- wykonanie gładzi gipsowej - szpachlowanie na sufitach,-przygotowanie podłoża oraz jego wyrównanie pod ułożenie płytek gress na posadzkach,- wykonanie okładzin na posadzkach z płytek gress,- malowanie sufitów - farba emulsyjna biała,- wymiana oświetlenia na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED - 1 szt.wymiana włączników i gniazd wtykowych. 8) Zakres prac remontowych pomieszczenie socjalne:- demontaż istniejącego oświetlenia,- demontaż istniejącego sufitu podwieszanego,- demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych,- demontaż posadzek z płytek ceramicznych,- przygotowanie podłoża pod ułożenie płytek ceramicznych na ścianach oraz płytek gress na posadzkach,- wykonanie okładzin z płytek ceramicznych na wys. l,5m,- wykonanie okładzin na posadzkach z płytek gress,- wykonanie nowego sufitu podwieszanego - wykonanie gładzi gipsowej - szpachlowanie na sufitach i ścianach,- malowanie sufitów - farba emulsyjna biała,- malowanie ścian powyżej 1,5 m - farba zmywalna dyspersyjno - krzemianowa, kolorystyka do ustalenia z inwestorem,- malowanie rur instalacji c.o. oraz grzejników - farba olejna,- wykonanie wymiany drzwi wejściowych do pomieszczenia- wymiana oświetlenia na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED - 1 szt.- wymiana włączników i gniazd wtykowych hermetycznych,9) Zakres prac remontowych pomieszczenie komunikacja I:- demontaż istniejącego oświetlenia,- demontaż posadzek z płytek ceramicznych,- wykonanie gładzi gipsowej - szpachlowanie na ścianach i sufitach,- przygotowanie podłoża oraz jego wyrównanie pod ułożenie płytek gress wraz z cokolikami na posadzkach,- wykonanie okładzin na posadzkach z płytek gress wraz z cokolikami ,- malowanie sufitów - farba emulsyjna biała,- malowanie ścian do wys. 1,5 m - farba zmywalna odporna na szorowanie, dyspersyjno - krzemianowa, kolorystyka do ustalenia z inwestorem,- malowanie ścian powyżej 1,5 m - farba zmywalna dyspersyjno - krzemianowa, kolorystyka do ustalenia z inwestorem,- malowanie rur instalacji c.o. oraz grzejników - farba olejna,- wykonanie wymiany drzwi wejściowych do pomieszczenia- wymiana oświetlenia na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED - 1 szt.- wymiana włączników i gniazd wtykowych.10) Zakres prac remontowych pomieszczenie sala narad: - demontaż istniejącego oświetlenia,- demontaż posadzek z płytek ceramicznych,- wykonanie gładzi gipsowej - szpachlowanie na ścianach i sufitach,-przygotowanie podłoża oraz jego wyrównanie pod ułożenie płytek gress wraz z cokolikami na posadzkach,- wykonanie okładzin na posadzkach z płytek gress wraz z cokolikami,- malowanie sufitów - farba emulsyjna biała,-malowanie ścian do wys. 1,5 m - farba zmywalna odporna na szorowanie, dyspersyjno - krzemianowa, kolorystyka do ustalenia z inwestorem,- malowanie ścian powyżej 1,5 m - farba zmywalna dyspersyjno - krzemianowa, kolorystyka do ustalenia z inwestorem,- wykonanie wymiany drzwi wejściowych do pomieszczenia- wymiana oświetlenia na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED - 2 szt.wymiana włączników i gniazd wtykowych.11) Zakres prac remontowych pomieszczenie komunikacja II:- demontaż istniejącego oświetlenia,- demontaż istniejącego sufitu podwieszanego,- demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych- demontaż posadzek z płytek ceramicznych,- wykonanie nowego sufitu podwieszanego- wykonanie wyłazu w suficie umożliwiającego dojście do przestrzeni podpołaciowej,- wykonanie gładzi gipsowej - szpachlowanie na ścianach i sufitach,-przygotowanie podłoża oraz jego wyrównanie pod ułożenie płytek gress wraz z cokolikami na posadzkach,- wykonanie okładzin na posadzkach z płytek gress wraz z cokolikami,- malowanie sufitów - farba emulsyjna biała,- malowanie ścian do wys. 1,5 m - farba zmywalna odporna na szorowanie, dyspersyjno - krzemianowa, kolorystyka do ustalenia z inwestorem,- malowanie ścian powyżej 1,5 m - farba zmywalna dyspersyjno - krzemianowa, kolorystyka do ustalenia z inwestorem,- malowanie rur instalacji c.o. oraz grzejników - farba olejna,- wykonanie wymiany drzwi wejściowych do pomieszczenia wraz z przebudową otworu drzwiowego i nadproża,- wymiana oświetlenia na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED - 2 szt.wymiana włączników i gniazd wtykowych.12) Zakres prac remontowych pomieszczenie pralnia:- demontaż istniejącego oświetlenia,- demontaż istniejącego sufitu podwieszanego,- demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych- wykonanie nowego sufitu podwieszanego- wykonanie okładzin z płytek ceramicznych na wys. 1,5m,- wykonanie gładzi gipsowej - szpachlowanie na ścianach i sufitach,- przygotowanie podłoża oraz jego wyrównanie pod ułożenie płytek gress wraz z cokolikami na posadzkach,- wykonanie okładzin na posadzkach z płytek gress wraz z cokolikami,- malowanie sufitów - farba emulsyjna biała,- malowanie ścian do wys. 1,5 m - farba zmywalna odporna na szorowanie, dyspersyjno - krzemianowa, kolorystyka do ustalenia z inwestorem,- malowanie ścian powyżej 1,5 m - farba zmywalna dyspersyjno - krzemianowa, kolorystyka do ustalenia z inwestorem,- malowanie rur instalacji c.o. oraz grzejników - farba olejna,- wykonanie wymiany drzwi wejściowych do pomieszczenia,- wymiana oświetlenia na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED - 2 szt.- wymiana hermetycznych włączników i gniazd wtykowych,montaż i podłączenie zlewu do instalacji wod.-kan.13) Zakres prac remontowych pomieszczenie WC: - demontaż istniejącego oświetlenia,- demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych,- demontaż posadzek z płytek ceramicznych,- demontaż miski ustępowej, umywalki, baterii i zaworów,- demontaż kratek wentylacyjnych,- przygotowanie podłoża pod ułożenie płytek ceramicznych na ściaanach oraz płytek gress na posadzkach,- wykonanie okładzin z płytek ceramicznych na pełną wysokość po-mieszczenia,- wykonanie okładzin na posadzkach z płytek gress,- wykonanie gładzi gipsowej - szpachlowanie na sufitach,- malowanie sufitów - farba emulsyjna biała,- montaż nowej armatury sanitarnej: miski ustępowej ze spłuczka typu kompakt, umywalki, syfonu, baterii i zaworów,- montaż wentylatora uruchamianego włącznikiem oświetlenia,- wykonanie wymiany drzwi wejściowych do pom. WC,- wymiana oświetlenia na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED - 1 szt.wymiana gniazd wtykowych hermetycznych.14) Zakres prac remontowych pomieszczenie prysznic:- demontaż istniejącego sufitu podwieszanego,- demontaż posadzek z płytek ceramicznych,- wykonanie ścianki działowej z płyt,- wykonanie nowego sufitu podwieszanego z płyt - wykonanie montażu drzwi wejściowych do pomieszczenia,- wykonanie przygotowania podłoża pod ułożenie płytek ceramicznych i gress na ścianach i posadzkach,- wykonanie izolacji przeciwwodnej podpłytowej w kabinie prysznicowej,- wykonanie montażu oraz podłączenia nowego wpustu podłogowego i baterii prysznicowej do istniejących pionów instalacyjnych,- wykonanie kanału wentylacyjnego z ociepleniem,- wyprofilowanie posadzki pod ułożenie płytek podłogowych - dodatkowo w kabinie prysznicowej nadanie spadków 1% do wpustów podłogowych,- wykonanie gładzi gipsowej - szpachlowanie na sufitach,- wykonanie okładzin z płytek ceramicznych na pełną wysokość pomieszczenia,- wykonanie okładzin na posadzkach z płytek gress,- malowanie sufitów - farba emulsyjna biała,- wykonanie montażu drzwi prysznicowych składanych wraz z systemem uszczelnienia zapobiegającym przed wylewaniem się wody poza kabinę prysznicową,- montaż wentylatora uruchamianego włącznikiem oświetlenia,- wykonanie oświetlenia ze źródłem światła LED - 1 szt.,wraz z włącznikiem i podłączeniem do istniejącej. 2. 2.) CZĘŚĆ 2: Zagospodarowanie najbliższego otoczenia przy budynku socjalnym na stadionie sportowym w miejscowości Osięciny 1) W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi:- wykonanie bieżni o nawierzchni poliuretanowej,- wykonanie rzutni do pchnięcia kulą, koło - nawierzchnia poliuretanowa, pole rzutów - nawierzchnia z trawy,- wykonanie skoczni do skoku w dal, rozbieg - nawierzchnia poliuretanowa, pole rzutów - nawierzchnia z trawy,- wykonanie dwóch wiat stadionowych (dla zawodników, każda na 14 osób),- wykonanie placów utwardzonych kostką betonową pod wiatami stadionowymi,- wykonanie uzupełnienia nawierzchni boiska trawą naturalnej z rolki,- wykonanie trawników siewem,- przestawienie dwóch istniejących bramek do piłki nożnej,- wykonanie siłowni zewnętrznej dla osób starszych,- wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych,- wykonanie placów utwardzonych i chodników z kostki betonowej,- wykonanie wiaty - zadaszenie istniejących trybun- wykonanie przebudowy (przełożenia) istniejącej nawierzchni z kostki betonowej przy budynku socjalnym-podjazdu dla osób niepełnosprawnych, uporządkowanie terenu budowy wraz z naprawa uszkodzonych w trakcie budowy elementów zagospodarowania terenu.Dostęp do drogi publicznej zapewniony jest poprzez istniejący zjazd na drogę publiczną na dotychczasowych warunkach.Zestawienie powierzchni:Projektowana bieżnia: 3171,23 m2Projektowana rzutnia do pchnięcia kulą: 142,37 m2Projektowana skocznia do skoku w dal: 69,06 m2Projektowana wiata-zadaszenie istniejącej trybuny: 283,49 m2Projektowany podjazd dla osób niepełnosprawnych: 55,37 m2 Projektowana siłownia zewnętrzna dla osób starszych: 119,93 m2Nawierzchnie chodników i ciągów komunikacyjnych: 207,80 m2Projektowane przebudowy (przełożenie) istniejącej nawierzchni z kostki betonowej: 156,00 m2Projektowane uzupełnienie nawierzchni boiska trawą naturalną z rolki: 1666,00 m2Projektowane trawniki: 860,40 m2Istniejący budynek socjalny: 111,00 m2Istniejące boisko do piłki nożnej: 8461,89 m2Istniejąca trybuna pod wiatą stalową: 318,87 m2Istniejące drogi wewnętrzne i chodniki: 245,00 m2Istniejące tereny zielone-trawa: 15946,59 m2 Powierzchnia pod zabudową: 31815,00 m22) Infrastruktura sportowa:W ramach robót budowlano-montażowych zakłada się wykonane infrastruktury sportowej w zakres której wchodzi wykonanie:- Bieżni poliuretanowej wokół boiska- Rzutni do pchnięcia kulą- Skoczni do skoku w dal- Dwóch wiat stadionowych (dla zawodników)- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej pod wiatą stadio­nową- Przełożenie kostki betonowej przy budynku socjalnym- Wykonanie uzupełnienia nawierzchni boiska trawą naturalną z rolki- Wykonanie trawników- Przestawienie bramek do piłki nożnej - 2 szt.Zestawienie powierzchni:Nawierzchnia bieżni poliuretanowej: 3171,23 m2Rzutnia do pchnięcia kulą:- nawierzchnia poliuretanowa koła: 6,07 m2- nawierzchnia trawiasta: 136,30 m2Skocznia do skoku w dal:- nawierzchnia poliuretanowa rozbiegu: 42,06 m2- nawierzchnia z zeskoku z piasku: 27,00 m2 Nawierzchnia ciągów komunikacyjnych:- chodników: 100,00 m2Nawierzchnia ciągów komunikacyjnych:- nawierzchnie do przełożenia: 156,00 m2Uzupełnienie nawierzchni boiska z trawy z rolki: 1666,00 m2Zieleń: 687 m2 Dane konstrukcyjno-budowlane:Bieżnia.Projektuje się wykonanie nawierzchni poliuretanowej bieżni. Bieżnia przeznaczona do biegu na 400 m - 4 tory oraz do biegów na 100 m i 110 m przez płotki - 5 torów.Tory biegowe wyznaczone liniami koloru białego o szer. 5 cm.Nawierzchnia:Zaprojektowano nawierzchnię poliuretanową, dwuwarstwową o grubości 16 mm. Pod nawierzchnią wykonać podbudowę elastyczną, gr. 35 mm składającą się z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym.Nawierzchnię należy ułożyć zgodnie z instrukcją producenta. Nawierzchnia ta jest przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze.PODBUDOWA:Przekrój przez podbudowę: - koryto (grunt rodzimy), zagęszczenie Wzag ≥ 1,0 - warstwa odsączająca z piasku o gr. 10cm - warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 63mm, gr. 10cm, - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego o frakcji 0- 31,5mm, gr. 5cm, Rzutnia do pchnięcia kulą.Projektuje się wykonanie rzutni do pchnięcia kulą o nawierzchni poliuretanowej - koło do pchnięć oraz trawy naturalnej - pole pchnięć. Nawierzchnia:Zaprojektowano nawierzchnię koła poliuretanową, dwuwarstwową o grubości 16 mm. Pod nawierzchnią wykonać podbudowę elastyczną, gr. 35 mm składającą się z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym.Nawierzchnię należy ułożyć zgodnie z instrukcją producenta. Nawierzchnia ta jest przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze. PODBUDOWA:Przekrój przez podbudowę:- koryto (grunt rodzimy), zagęszczenie Wzag ≥ 1,0- warstwa odsączająca z piasku o gr. 10cm,- warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 63mm, gr. 10cm,- warstwa klinująca z kruszywa kamiennego o frakcji 0- 31,5mm, gr. 5cm.WYPOSAŻENIE SPORTOWE:Koło obramowane jest pierścieniem stalowym o średnicy wewnętrznej 2,14 m, wykonanego z płaskownika 0,6x8cm, wykonanego równo z poziomem nawierzchni pola rzutów. Pomiędzy polem rzutów i kołem umieszczony jest próg drewniany grubości 10cm i szer. 11,4 cm opartym na pierścieniu stalowym. Skocznia do skoku w dal. Projektuje się wykonanie rozbiegu skoczni o nawierzchni poliuretanowej, nawierzchni zeskoku o nawierzchni z piasku. Nawierzchnia: Zaprojektowano nawierzchnię rozbiegu poliuretanową, dwuwarstwową o grubości 16 mm. Pod nawierzchnią wykonać podbudowę elastyczną, gr. 35 mm i składającą się z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym. Nawierzchnię należy ułożyć zgodnie z instrukcją producenta. Nawierzchnia ta jest przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze. PODBUDOWA:Przekrój przez podbudowę:- koryto (grunt rodzimy), zagęszczenie Wzag ≥ 1,0- warstwa odsączająca z piasku o gr. 10cm,- warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 63 mm, gr, 10cm,- warstwa klinująca z kruszywa kamiennego o frakcji 0- 31,5 mm, gr. 5 cm.WYPOSAŻENIE SPORTOWE: Deska do odbicia (systemowa) oraz plandeka zabezpieczająca zeskok. Zeskocznię o wymiarach 3,0 x 9,0 m należy wypełnić piaskiem bez zanieczyszczeń. Poziom piasku musi być równy z poziomem rozbieżni. W komplecie skoczni w dal należy uwzględnić plandeki ochronne do zakrycia zeskoku z piaskiem wykonane z polipropylenu 12 x 12 nitek/ca 12 o gramaturze 200g/m2 obustronnie powlekane polietylenem z oczkami do zapięcia co 10cm; odporne na UV; temperatura użytkowania: od - 40oC do +8OoC. Obramowanie nawierzchni z obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej. Na obrzeżach zeskoku zamontować nakładki poliuretanowe. Na powierzchni rozbiegu należy wyprofilować dodatkowy spadek pomocniczy o wartości 1,0%. Nawierzchnia z kostki betonowej (nawierzchnia chodników). Projektuje się wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej. Projektuje się jednostronne pochylenie poprzeczne nawierzchni o wartości 2,0 %. Szczegóły dotyczące pochyleń poprzecznych nawierzchni przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji technicznej. Nawierzchni boiska z trawy z rolki – uzupełnienie.Projektuje się wykonanie uzupełnienia brakującej nawierzchni pomiędzy istniejącym boiskiem a projektowaną bieżnią z trawy naturalnej z rolki z przeznaczeniem na nawierzchnie sportowe. Teren przeznaczony pod nawierzchnię trawy z rolki należy oczyścić z gruzu i zanieczyszczeń, splantować, pokryć warstwą ziemi urodzajnej gr. 20 cm i obsiać trawą. Zieleń – trawniki. Projektuje się wykonanie trawników siewem na warstwie (dowiezionego rozłożonego) humusu grubości 10 cm.Teren przeznaczony pod zieleń należy oczyścić z gruzu i zanieczyszczeń, splantować, pokryć warstwą ziemi urodzajnej - humus gr. 10 cm i obsiać trawą. Wiata stadionowa - dla zawodników. Projektuje się wykonanie dwóch wiat stadionowych (dla zawodników) na 14 miejsc każda. Wiata systemowa wybranego producenta spełniająca wymagania: - konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana proszkowo lub aluminiowa - kolor zielony - Siedziska plastikowe - kolor żółty - Pokrycie z poliwęglanu (pełnego) gr. min. 4 mm - Napisy na wiatach „GOSPODARZE" , „GOŚCIE".3) Budowa siłowni zewnętrznej dla osób starszychW ramach robót budowlano-montażowych zakłada się wykonane siłowni zewnętrznej wyposażonej w typowe urządzenia oraz wykonaniu nawierzchni siłowni i zieleni.Zestawienie powierzchni oraz charakterystyczne dane liczbowe: - Nawierzchnia siłowni: 119,93 m2- Nawierzchnia ciągów komunikacyjnych – chodników: 86,23 m2- Zieleń: 135,90 m2DANE KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANE:Nawierzchnia z kostki betonowej (nawierzchnia siłowni zewnętrznej dla osób starszych).Projektuje się wykonanie nawierzchni siłowni z kostki betonowej.Wymiary projektowanej nawierzchni siłowni długość: do 23,90 do 24,07 m, szerokość 5,00 m.Projektuje się jednostronne pochylenie poprzeczne nawierzchni o wartości 2,0 %.Szczegóły dotyczące pochyleń poprzecznych nawierzchni przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji technicznej. Obramowanie nawierzchni z obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem F=0,028 m3 z betonu C12/15.Nawierzchnia z kostki betonowej (nawierzchnia chodników).Projektuje się wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej.Projektowanej się jednostronne pochylenie poprzeczne nawierzchni o wartości 2,0 %.Szczegóły dotyczące pochyleń poprzecznych nawierzchni przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji technicznej. Obramowanie nawierzchni z obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem F=0,028 m3 z betonu C12/15.Zieleń – trawniki.Projektuje się wykonanie trawników siewem na warstwie (dowiezionego i rozłożonego) humusu grubości 10 cm.Teren przeznaczony pod zieleń należy oczyścić z gruzu i zanieczyszczeń, splantować, pokryć warstwą ziemi urodzajnej - humus gr. 10 cm i obsiać trawą.Urządzenia sportowe - wyposażenie siłowni.4) Budowa wiaty - zadaszenie istniejących trybun. Zestawienie powierzchni oraz charakterystyczne dane liczbowe.Powierzchnia zabudowy: 283,49 m2Powierzchnia użytkowa: 277,19 m2 Kubatura: 1117,65 m3 Wysokość dachu od poziomu terenu: 6,81 mROZWIĄZANIA ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANE.Forma i funkcja obiektu:Obiekt - wiata wykonana w konstrukcji stalowej, przykryta dachem o kącie nachylenia 10,0°. Kolorystyka budynku spokojna w kolorach ciepłych: ściany w kolorze żółtym, dach w kolorze zielonym.5) Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych: W ramach robót budowlano-montażowych zakłada się wykonane podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz chodników.Zestawienie powierzchni oraz charakterystyczne dane liczbowe: - Podjazd dla osób niepełnosprawnych: 55,37 m2- Nawierzchnia ciągów komunikacyjnych -chodników: 21,57 m2- Zieleń: 37,50 m2 ROZWIĄZANIA ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANE:Podjazd dla osób niepełnosprawnych wykonany z kostki betonowej bezfazowej ze ściankami oporowymi murowanymi z bloczków betonowych.Pochwyty ze stali kwasoodpornej.DANE KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANE:Układ konstrukcyjny:Projektuje się wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej na podbudowie beronowej.Ściany murowane z bloczków betonowych na zaprawia cementowej. Ławy fundamentowe żelbetowe monolityczne.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa b) przedmiary robótc) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 4. Przedstawione w/w dokumentacji projektowej, siwz, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej, siwz i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, ze oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.07.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.07.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ 1: Remont budynku socjalnego na stadionie sportowym w miejscowości Osięcinya) wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku, na łączną kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto, przy czym wartość jednej z robót musi wynosić co najmniej 100.000,00 zł brutto.b) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami, zgodnie z art. 12ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane:- 1 osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach. 2) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ 2: Zagospodarowanie najbliższego otoczenia przy budynku socjalnym na stadionie sportowym w miejscowości Osięciny a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu robót w zakresie zagospodarowania terenu na cele sportowe na łączną kwotę nie mniejszą niż 1 300.000,00 zł brutto, przy czym wartość jednej z robót musi wynosić co najmniej 650.000,00 zł brutto.b) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami, zgodnie z art. 12ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane:- 1 osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach. UWAGA: - W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się tym samym doświadczeniem dla CZĘŚĆI 1, 2 pod warunkiem, ze doświadczenie to spełnia warunki określone odrębnie dla każdej z tych części. - W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca może wykazać się tą samą osobą o wymaganych uprawnieniach do wszystkich części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty (załącznik nr 6 a-b do SIWZ);2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty.2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień Publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1.1. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: klęski żywiołowe, akty terroryzmu, wojny, strajki, akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej 1.2. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 3 następujących po sobie dni kalendarzowych, potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie. 1.3. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej. 1.4. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz zwiększeniem wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w §6 ust. 1. 1.5. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia strony umowy. 1.6. Konieczności wykonania robót zamiennych, rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, a jednocześnie w sposób niepowodujący zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, oraz zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w §6 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 2. 1.7. W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.22 a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy -Pzp. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1.8. Zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 1.9. Konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie którejkolwiek ze stron umowy. 2. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14 88-220 Osięciny; • Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: zbigniewtuminski.iod@gmail.com lub wysyłając korespondencję na adres: Gmina Osięciny ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Remont budynku socjalnego na stadionie sportowym w miejscowości Osięciny wraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia • prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, • w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Remont budynku socjalnego na stadionie sportowym w miejscowości Osięciny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi:- wykonanie remontu elewacji budynku socjalnego,- wykonanie remontu pomieszczeń wewnętrznych budynku socjalnego.A. Remont elewacji budynku socjalnego:Zestawienie powierzchni:Powierzchnia zabudowy budynku 111,00 m2Powierzchnia użytkowa 167,05 m2Kubatura 740,74 m3Wysokość dachu od poziomu terenu 8,03 m.Opis remontu elewacji:1) Schody zewnętrzne.Projektuje się rozbiórkę wszystkich okładzin z płytek gress, wylewek betonowych, izolacji oraz obróbek blacharskich.Po wykonaniu robót rozbiórkowych istniejącą konstrukcję płyty schodowej żelbetowej należy oczyścić i zagruntować. Na tak przygotowanym podłożu należy wykonać nowe warstwy profilujące i izolacyjne. Na nowo wykonanych warstwach profilowych i izolacyjnych projektuje się wykonanie okładzin z płytek gres wraz z cokolikami wysokości min. 7 cm.2) Tarasy zewnętrzne.Projektuje się rozbiórkę wszystkich okładzin z płytek gress, wylewek betonowych, izolacji oraz obróbek blacharskich. Po wykonaniu robót rozbiórkowych istniejącą konstrukcję płyty tarasowej żelbetowej należy oczyścić i zagruntować. Na tak przygotowanym podłożu należy wykonać nowe warstwy profilujące i izolacyjne wykonane wg. wybranej technologii stanowiącej jeden system technologiczny. Na nowo wykonanych warstwach profilowych i izolacyjnych projektuje się wykonanie okładzin z płytek gres wraz z cokolikami wysokości min. 7 cm.3) Balustrady.Projektuje się demontaż wszystkich balustrad zewnętrznych. Projektuje się nowe balustrady o wysokości 110 cm wykonane ze stali nierdzewnej.Balustrady należy zamontować do łączników zakotwionych w istniejącej płycie konstrukcyjnej żelbetowej. Wokół łączników należy wykonać uszczelnienie wg wybranej technologii systemu izolacyjnego.4) Elewacja. Projektuje się oczyszczenie istniejącej elewacji z niezwiązanych, łuszczących się powłok malarskich oraz warstw tynku cienkowarstwowego niezwiązanego z warstwą zbrojeniową istniejącej elewacji. Na oczyszczonym podłożu projektuje się wykonanie warstwy zbrojeniowej z siatki z włókna szklanego zatopionej w warstwie kleju do dociepleń oraz wykonanie warstwy tynku cienkowarstwowego barwionego w masie. Tynk cienkowarstwowy, grubość ziarna 1,5 mm, silikonowy barwiony w masie. 5) Stolarka zewnętrzna. Projektuje się wymianę wszystkich drzwi zewnętrznych. Drzwi typowe wg. technologii wybranego producenta.6) Instalacja elektryczna. Projektuje się demontaż wszystkich lamp oświetleniowych na okres wykonywania elewacji budynku oraz ich ponowny montaż po zakończeniu prac elewacyjnych. Projektowane jest również przeprowadzenie istniejących zwodów pionowych instalacji odgromowej rurkach ochronnych ukrytych w elewacji budynku oraz jako uzupełnienie zamontowanie puszek i złączy kontrolnych. Projektuje się również wykonanie montaży trzech lamp oświetleniowych od strony boiska. B. Remont pomieszczeń wewnętrznych budynku socjalnego: Zakres prac remontowych budynku socjalnego obejmuje pomieszczenia: Parter: - magazyn - szatnia I - szatnia II - WC I - WC II Pomieszczenie kotłowni i pom. gospodarcze nie są objęte niniejszym remontem. Poddasze: - hall I - pok. sędziów - pom. socjalne - komunikacja I - sala narad - komunikacja II - pralnia - WC - prysznic
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.07.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zagospodarowanie najbliższego otoczenia przy budynku socjalnym na stadionie sportowym w miejscowości Osięciny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi:- wykonanie bieżni o nawierzchni poliuretanowej,- wykonanie rzutni do pchnięcia kulą, koło - nawierzchnia poliuretanowa, pole rzutów - nawierzchnia z trawy,- wykonanie skoczni do skoku w dal, rozbieg - nawierzchnia poliuretanowa, pole rzutów - nawierzchnia z trawy,- wykonanie dwóch wiat stadionowych (dla zawodników, każda na 14 osób),- wykonanie placów utwardzonych kostką betonową pod wiatami stadionowymi,- wykonanie uzupełnienia nawierzchni boiska trawą naturalnej z rolki,- wykonanie trawników siewem,- przestawienie dwóch istniejących bramek do piłki nożnej,- wykonanie siłowni zewnętrznej dla osób starszych,- wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych,- wykonanie placów utwardzonych i chodników z kostki betonowej,- wykonanie wiaty - zadaszenie istniejących trybun- wykonanie przebudowy (przełożenia) istniejącej nawierzchni z kostki betonowej przy budynku socjalnym-podjazdu dla osób niepełnosprawnych, uporządkowanie terenu budowy wraz z naprawa uszkodzonych w trakcie budowy elementów zagospodarowania terenu.Dostęp do drogi publicznej zapewniony jest poprzez istniejący zjazd na drogę publiczną na dotychczasowych warunkach.Zestawienie powierzchni:Projektowana bieżnia: 3171,23 m2Projektowana rzutnia do pchnięcia kulą: 142,37 m2Projektowana skocznia do skoku w dal: 69,06 m2Projektowana wiata-zadaszenie istniejącej trybuny: 283,49 m2Projektowany podjazd dla osób niepełnosprawnych: 55,37 m2 Projektowana siłownia zewnętrzna dla osób starszych: 119,93 m2Nawierzchnie chodników i ciągów komunikacyjnych: 207,80 m2Projektowane przebudowy (przełożenie) istniejącej nawierzchni z kostki betonowej: 156,00 m2Projektowane uzupełnienie nawierzchni boiska trawą naturalną z rolki: 1666,00 m2Projektowane trawniki: 860,40 m2Istniejący budynek socjalny: 111,00 m2Istniejące boisko do piłki nożnej: 8461,89 m2Istniejąca trybuna pod wiatą stalową: 318,87 m2Istniejące drogi wewnętrzne i chodniki: 245,00 m2Istniejące tereny zielone-trawa: 15946,59 m2 Powierzchnia pod zabudową: 31815,00 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.07.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru - Kcynia
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI