„Remont budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej przy ul. Joannitów 10/12 we

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej przy ul. Joannitów 10/12 we Wrocławiu – etap II: Termomodernizacja elewacji frontowej i remont elewacji tylnej budynku przychodni z wymianą stolarki okiennej.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyObwód Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu S.P.Z.O.Z.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-20
  • Numer ogłoszenia563946-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 563946-N-2020 z dnia 2020-07-20 r.

Obwód Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu S.P.Z.O.Z.: „Remont budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej przy ul. Joannitów 10/12 we Wrocławiu – etap II: Termomodernizacja elewacji frontowej i remont elewacji tylnej budynku przychodni z wymianą stolarki okiennej.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Obwód Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu S.P.Z.O.Z., krajowy numer identyfikacyjny 10687093000000, ul. Joannitów  10/12 , 50-525  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 795 70 27, , e-mail zp@olk.wroclaw.pl, , faks 71 795 70 25.
Adres strony internetowej (URL): www.olk.wroclaw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.olk.wroclaw.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.olk.wroclaw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Obwód Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Joannitów 10-12, 50-525 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej przy ul. Joannitów 10/12 we Wrocławiu – etap II: Termomodernizacja elewacji frontowej i remont elewacji tylnej budynku przychodni z wymianą stolarki okiennej.”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ”Remont budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej przy ul. Joannitów 10/12 we Wrocławiu – etap II: Termomodernizacja elewacji frontowej i remont elewacji tylnej budynku przychodni z wymianą stolarki okiennej.”Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty podstawowe (zakres zadeklarowany) z prawem opcji (maksymalny zakres poszerzony). Prawo opcji jest to instytucja, która stwarza po stronie Zamawiającego zobowiązanie do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym, natomiast uprawnieniem Zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w objętym maksymalnym zakresie poszerzonym, natomiast obowiązkiem Wykonawcy jest realizacja zamówienia w całości, to jest w zakresie zadeklarowanym i wskazanym przez Zamawiającego zakresem poszerzonym. Elewacja frontowa Remont elewacji wraz z termomodernizacją, w tym usuniecie starego tynku, termomodernizacja i położenie nowego tynku oraz zabezpieczenie antygraffiti, wraz z robotami towarzyszącymi. Elewacja tylna:Naprawa powierzchni muru, w tym poprzez wymianę uszkodzonych cegieł oraz oczyszczenie spoin ze zmurszałej zaprawy, wraz z robotami towarzyszącymi.Stolarka okienna: Wymiana całości stolarki okiennej PCV (elewacja frontowa i elewacja tylna) na okna i montażem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi. Elewacja tylna Oczyszczenie i piaskowanie powierzchni. Spoinowanie muru. Hydrofobizacja powierzchni. Renowacja gzymsu okapowego

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262100-2
45111300-1
45262650-2
45261320-3
45453100-8
45421132-8
45410000-4
45442100-8
45262520-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  3   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy PZP, tj. nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:5.1.1. Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności ekonomicznej. Zamawiający stawia natomiast warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie on spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż: 400.000,00 (słownie: czterysta tysięcy złotych).5.1.3. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca w zakresie poziomu zdolności technicznej (minimalny poziom doświadczenia) musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na termomodernizacji lub renowacji elewacji budynków użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych każda o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto. Wykonawca nie może sumować wartości robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.Wykonawca w zakresie poziomu zdolności zawodowej (minimalny poziom w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) musi wykazać, iż będzie dysponuje:Kierownikiem Budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2019r., poz. 1186, z późn. zm) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada odpowiednie doświadczenie tj.minimalny poziom doświadczenia - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił 2-krotnie funkcję kierownika budowy w zakresie termomodernizacji lub renowacji elewacji budynków użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych.UWAGA: Doświadczenie Kierownika Budowy jest oceniane w poza cenowych parametrach oceny ofert.Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 25 a ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia:oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zgodne w treści z wzorem będącym załącznikiem nr 3 do SIWZ;oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - zgodne w treści z wzorem będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z art. 24 ust. 11, Wykonawcy zobowiązani są do przekazania informacji o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne w treści z wzorem będącym załącznikiem nr 8 do SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP;w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 (spełnienie warunków udziału w postępowaniu), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:Dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, z której wynika, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).Dokumenty dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz robót budowlanych (załącznik nr 5a do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.Z wykazu ma wynikać, że Wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna co najmniej dwie roboty budowlane polegające na termomodernizacji lub renowacji elewacji budynków użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych każda o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto. Wykonawca nie może sumować wartości robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.Wykaz osób (załącznik nr 5b do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania. Z wykazu ma wynikać, że wykonawca dysponuje minimum:- jednym Kierownikiem Budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. — Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) lub odpowiadającą im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada minimalny poziom doświadczenia – w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił 2-krotnie funkcję kierownika budowy w zakresie termomodernizacji lub renowacji elewacji budynków użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych – każda z robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł bruttoUWAGA: Doświadczenie Kierownika Budowy jest oceniane w poza cenowych parametrach oceny ofert.6.3.2.3. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodne w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 (spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia przez oferowane roboty wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia - zgodne w treści z wzorem będącym załącznikiem nr 7 do SIWZ; W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 (brak podstaw do wykluczenia), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.W zakresie dotyczącym Podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy --PZP.Inne dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt. 6.3, 6.4, 6.5, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć:w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;umowę regulującą współpracę tych Wykonawców,przed zawarciem umowy, w przypadku wyboru Wykonawcy będącym osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą jako spółka cywilna, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia umowy tej spółki.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 25 a ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia:6.1.1. oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zgodne w treści z wzorem będącym załącznikiem nr 3 do SIWZ;oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - zgodne w treści z wzorem będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z art. 24 ust. 11, Wykonawcy zobowiązani są do przekazania informacji o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne w treści z wzorem będącym załącznikiem nr 8 do SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP;w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 (spełnienie warunków udziału w postępowaniu), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:Dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, z której wynika, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).6.3.2. Dokumenty dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:6.3.2.1. wykaz robót budowlanych (załącznik nr 5a do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.Z wykazu ma wynikać, że Wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna co najmniej dwie roboty budowlane polegające na termomodernizacji lub renowacji elewacji budynków użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych każda o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto. Wykonawca nie może sumować wartości robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.6.3.2.2. Wykaz osób (załącznik nr 5b do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania. Z wykazu ma wynikać, że wykonawca dysponuje minimum:- jednym Kierownikiem Budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. — Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) lub odpowiadającą im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada minimalny poziom doświadczenia – w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił 2-krotnie funkcję kierownika budowy w zakresie termomodernizacji lub renowacji elewacji budynków użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych – każda z robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł bruttoUWAGA: Doświadczenie Kierownika Budowy jest oceniane w poza cenowych parametrach oceny ofert.6.3.2.3. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodne w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 (spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia przez oferowane roboty wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia - zgodne w treści z wzorem będącym załącznikiem nr 7 do SIWZ;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Inne dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt. 6.3, 6.4, 6.5, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć:w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;umowę regulującą współpracę tych Wykonawców,przed zawarciem umowy, w przypadku wyboru Wykonawcy będącym osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą jako spółka cywilna, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia umowy tej spółki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych).Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978i 1240).Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 37 1130 1033 0018 7993 1620 0004, z adnotacją na blankiecie przelewu: „Wadium – przetarg na Remont budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej przy ul. Joannitów 10/12 we Wrocławiu – etap II: Termomodernizacja elewacji frontowej i remont elewacji tylnej budynku przychodni z wymianą stolarki okiennej.”Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp odrzuci ofertę Wykonawcy.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczeń o których mowa w pkt. 9.2. niniejszej SIWZ, gwarancja/poręczenie ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;oznaczenie postępowania;określenie przedmiotu postępowania;określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;kwotę gwarancji;termin ważności gwarancji.W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
warunki gwarancji 30,00
doświadcznie kierownika budowy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia określa „Wzór Umowy”, który jest załącznikiem nr 10 do SIWZ.Do „Wzoru Umowy” zostaną wprowadzone zmiany i zobowiązania, które są następstwem przeprowadzonego postępowania oraz wynikają z przedstawionej przez Wykonawcę oferty.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy:zmiana terminu dostawy lub usługi jest możliwa w przypadku zmian spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie umowy zgodnie z SIWZ – na termin następujący niezwłocznie po ustaniu tej przyczyny;zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT – Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy zmiany;aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;zmiany o charakterze administracyjno – organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycząca nazwy, siedziby Zamawiającego bądź Wykonawcy lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych;zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
W oparciu o art. 8 ust. 3 ustawy PZP, w przypadku, gdy w składanej przez Wykonawcę dokumentacji przetargowej zawarte są informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które Wykonawca będzie chciał zastrzec przed udostępnieniem, Wykonawca zobowiązany jest do zastrzeżenia tych informacji i wykazania, iż stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1010, ze zm.).Przedmiotowe informacje wraz z uzasadnieniem, wykazującym zasadność ich zastrzeżenia, winny być dołączone do dokumentacji przetargowej w osobnym, zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu, a opakowanie to winno być oznakowane w sposób następujący: „Nie udostępniać – informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa może nastąpić nie później niż w terminie składania ofert.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wykonawcom oraz innym podmiotom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy PZP.Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:określenia warunków udziału w postępowaniu;wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;odrzucenia oferty odwołującego;opisu przedmiotu zamówienia;wyboru najkorzystniejszej oferty.Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Odwołanie wnosi się:w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust.5 zdanie drugie albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób;wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ, w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej;wobec czynności innych niż określone w pkt. 18.6.1 i 18.6.2, w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, w terminie 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-09-05 okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI