Remont budynku Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz-Południe w Bydgoszczy Dział ds. W

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz-Południe w Bydgoszczy Dział ds. Wojskowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-09-05
  • ZamawiającyProkuratura Okręgowa w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-21
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00464194
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz-Południe w Bydgoszczy Dział ds. Wojskowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Okrzei

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-317

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 32 33 129

1.5.8.) Numer faksu: 52 32 33 129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.pobyd@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-bydgoszcz

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz-Południe w Bydgoszczy Dział ds. Wojskowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22964cfb-9f7f-444b-a7bc-22d31dace118

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00246198/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont budynku Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz – Południe Dział ds. Wojskowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22964cfb-9f7f-444b-a7bc-22d31dace118

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały opisane w instrukcji interaktywnej eZamówienia.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie przewiduje.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3006-7.261.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 737983,60 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz – Południe w Bydgoszczy Dział ds. Wojskowych z siedzibą przy ul. Farnej 6. Prace polegały będą na remoncie elewacji budynku, pokrycia dachowego, wymianie stolarki okiennej oraz częściowym remoncie pomieszczeń z wyminą drzwi wewnętrznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a. CENA (C) - waga kryterium 80 %
b. GWARANCJA - waga kryterium 20%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej: 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) - warunek musi być spełniony na dzień składania ofert.

W celu spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć Oświadczenie własne, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wskazaną sumę gwarancyjną.

2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (wykonuje) 3 roboty budowlane na kwotę minimum: 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100) każda. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby przedstawione roboty budowlane wykonane/wykonywane były w obiekcie użyteczności publicznej, w tym co najmniej jedna w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków. Ponadto Wykonawca spełni warunek jeżeli wskaże, że wykonane/wykonywane przez niego roboty budowlane odbywały się w okresie funkcjonowania i korzystania z obiektu (co najmniej jedna z tych robót).

Przez pojęcie „obiektu użyteczności publicznej” Zamawiający rozumie definicję zawartą w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2015.1422 j. t. z późn. zm.) Rozporządzenia: (…) budynku użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny;

W celu spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć Załącznik nr 4 - Wykaz robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane.

2.4.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednią kadrą skierowaną do realizacji zamówienia publicznego posiadającą uprawnienia budowlane wynikające z ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 roku (Dz. U. 2024 poz. 725 t. j.):
• Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia budowalne i odpowiedzialną za świadczenie usługi, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowalnymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie liczone od dnia wydania uprawnień. Zamawiający wymaga, aby wydane uprawnienia były bez ograniczonego zakresu oraz uprawniały do kierowania pracami przy zabytkach, wynikających z postanowień artykułu 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dn. 23 lipca 2023 roku (Dz. U. 2022 poz. 840 t. j.). Osoba taka posiadać powinna również uprawnienia do pełnienia funkcji Kierownika budowy.

• Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia budowalne i odpowiedzialną za świadczenie usługi, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowalnymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie liczone od dnia wydania uprawnień. Zamawiający wymaga, aby wydane uprawnienia były bez ograniczonego zakresu.

• Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia budowalne i odpowiedzialną za świadczenie usługi, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowalnymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych oraz kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie liczone od dnia wydania uprawnień. Zamawiający wymaga, aby wydane uprawnienia były bez ograniczonego zakresu.

W tym celu Wykonawca musi złożyć Załącznik nr 5 – Wykaz osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 4 – Wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, Załącznik nr 5 – Wykaz osób oraz Oświadczenie własne, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wskazaną sumę gwarancyjną.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 4 – Wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, Załącznik nr 5 – Wykaz osób oraz Oświadczenie własne, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wskazaną sumę gwarancyjną.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia - Załącznik nr 2 oraz Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 6 .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełnią ww. warunki udziału w postępowaniu, jeżeli przynajmniej jeden z tych Wykonawców je spełnia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne w przypadku:
1.1. zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
1.2. ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
1.3. zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy,
1.4. siły wyższej,
1.5. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron,
1.6. okoliczności wymienionych w Rozdziale 3 Działu VII pzp,
1.7. innych obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-05 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-05 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie kuchni na wymiar- Ciechocinek
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie kuchni na wymiar. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI