Remont budynku nr 54 w 8. BLTr w Balicach - II etap

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku nr 54 w 8. BLTr w Balicach - II etap
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBalice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-07-23
  • Zamawiający8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-03
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00394901
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku nr 54 w 8. BLTr w Balicach - II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Balice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-083

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: balice.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku nr 54 w 8. BLTr w Balicach - II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33c4cdd5-3905-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00279570/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont budynku nr 54

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/8bltr/public/postepowanie?postepowanie=70135466

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/8bltr/public/postepowanie?postepowanie=70135466

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/8bltr.
2. Wykonawcy zainteresowani udziałem w niniejszym postepowaniu są zobligowani do posiadania konta w systemie https://portal.smartpzp.pl/.
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP” dostępnej na stronie internetowej https://portal.smartpzp.pl/8bltr w zakładce „e-learning” w menu po lewej stronie. Dokumenty te są wiążące dla Wykonawcy.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania i przekazywania korespondencji elektronicznej (w tym przekazywania ofert) za pośrednictwem wskazanego w pkt. 1 środka komunikacji elektronicznej zostały opisane w „Regulaminie Portalu e-Usług”, oraz w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, które znajdują się na stronie internetowej platformy w zakładce „e-learning" lub pod
adresem https://portal.smartpzp.pl/8bltr/elearning.

Pozostałe wymagania zawarte są w dziale X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 27/SI/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 54 w 8. BLTr w Balicach - II etap.
Szczegółowy zakres, standardy jakościowe, częstotliwość i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
- zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
- zał. nr 11 do SWZ – ekspertyza konstrukcyjna i budowlano-techniczna z uwzględnieniem zrealizowanych prac I etapu remontu dla zadania: „Remont budynku nr 54 w 8.BLTr w Balicach
- zał. nr 4 do SWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do ww. ekspertyzy” oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych systemu sygnalizacji pożaru (SSP) dla budynku nr 54;
- zał. nr 5 do SWZ – Przedmiar robót.
- zał. nr 12 do SWZ - Projekt wykonawczy systemu ppoż. dla budynku nr 54
Wszystkie standardy jakościowe związane z realizacją zamówienia zostały opisane w zał. nr 4 do SWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych”, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych systemu sygnalizacji pożaru (SSP) dla budynku nr 54 , w zał. nr 11 do SWZ – „Ekspertyza konstrukcyjna i budowlano-techniczna" oraz zał. nr 12 do SWZ - Projekt wykonawczy systemu ppoż. dla budynku nr 54.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności techniczna lub zawodowa:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu, przebudowy lub budowy budynku o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł brutto każda robota przy czym każda z robót musiała zostać wykonana w ramach jednego kontraktu, zlecenia lub umowy.
W celu dokonania oceny spełnienia warunku udziału w postepowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do przedstawienia oświadczenia sporządzonego zgodnie z zał. nr 7 do SWZ – „Wykaz wykonanych robót” - wymieniony w dziale IX niniejszej SWZ wraz z załączeniem dowodów, określających czy roboty zostały wykonane należycie.
Dowodami o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty.

2. Dysponuje co najmniej jedna osobą przewidzianą do nadzoru nad realizacją całości zamówienia, pełniącą funkcję kierownika budowy, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (dopuszcza się w ograniczonym zakresie) do kierowania robotami budowlanymi (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) oraz ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego.
W celu dokonania oceny spełnienia warunku udziału w postepowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do przedstawienia oświadczenia sporządzonego zgodnie z zał. nr 6 do SWZ – „Wykaz osób”, wymieniony w dziale IX niniejszej SWZ.
Wyżej wymieniona osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, musi posiadać wymagane uprawnienia, określone szczegółowo wyżej, potwierdzone stosownymi decyzjami,
o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2024.725 t.j.) lub równoważne, tzn.: odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Dopuszcza się przedstawienie zamiast uprawnień budowlanych w danej specjalności innych uprawnień, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 poz.334).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacjio Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru:
- w zakresie wynikającym z art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone zgodnie z zał. nr 8 do SWZ – „Oświadczenie o grupie kapitałowej”.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, sporządzony zgodnie z zał. nr 7 do SWZ – „Wykaz wykonanych robót”;
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami – w ww. wykazie należy wskazać te roboty budowlane, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami przy uwzględnieniu warunku opisanego w dziale V pkt 1.4. niniejszej SWZ zgodnie z zał. nr 6 do SWZ – „Wykaz osób”.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w przedmiotowym postępowaniu złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru:
- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy zgodne, co do treści z zał. nr 9 do SWZ – „Oświadczenie na podstawie art. 117 Ustawy” lub zawierające, co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.
3. Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy – w wypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodne co do treści z zał. nr 10 do SWZ lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art.118 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2 – jeżeli dotyczy.
5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymóg ten dotyczy również spółki cywilnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Ustawy, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa wyżej, winno być załączone do oferty.
3. Zgodnie z art. 59 Ustawy, w przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców wraz
z ewentualnymi kopiami aneksów do tej umowy.
4. Umowa regulująca współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia nie może być podpisana na okres krótszy niż czas realizacji przedmiotowego zamówienia.
5. W wypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy, składane jest zgodnie z działem VIII pkt. 1 SWZ. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw do wykluczenia Wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zał. nr 8 do SWZ - „Oświadczenie o grupie kapitałowej”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone np.: na podstawie wzoru będącego zał. nr 9 do SWZ lub zawierające, co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegających na zasobach innych podmiotów, warunek o których mowa w dziale V pkt 1.4.1 SWZ zostanie spełniony wyłącznie wtedy, jeżeli co najmniej jeden z nich, tzn.: Wykonawca lub podmiot, na którego zasobach polega Wykonawca, wykaże samodzielne spełnienie tego warunku, tzn. doświadczenie Wykonawcy i podmiotu innego NIE SUMUJE SIĘ.
10. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/8bltr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
rozpoczęcie: do 3 dni roboczych po podpisaniu umowy
zakończenie: 4 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 30.11.2024r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI