Remont budynku nr 15 przy ul. Jagiellońskiej 16 w Malborku.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku nr 15 przy ul. Jagiellońskiej 16 w Malborku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMalbork
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-06-02
  • Zamawiający22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00057487
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku nr 15 przy ul. Jagiellońskiej 16 w Malborku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku nr 15 przy ul. Jagiellońskiej 16 w Malborku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37601207-b7d2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014310/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont budynku nr 15 przy ul. Jagiellońskiej 16 w Malborku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/22blt

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/22blt

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Preferujesię, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,wnioski,zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej zapośrednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datęprzekazania(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ichprzesłania zapośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomośćdoZamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana doZamawiającego.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej zapośrednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmianyspecyfikacji, zmianyterminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie wsekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jestkonkretnyWykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pldo konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny maobowiązek sprawdzaniakomunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.plprzesłanych przez Zamawiającego,gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomieniemoże trafić do folderuSPAM.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia31 grudnia 2020r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określaniezbędne wymaganiasprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a)stałydostęp do sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasyPC lub MAC onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ichnowszewersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorerminimalniewersja 10 0.,d)włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany program Adobe AcrobatReader lub innyobsługujący format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl działa według standarduprzyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)Oznaczenie czasu odbioru danych przezplatformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwerasynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.Wykonawca, przystępując do niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a)akceptuje warunki korzystaniazplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiemwzakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b)zapoznał i stosuje się do Instrukcjiskładaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenieoferty wsposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności zasytuację, gdyZamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np.złożenie oferty wzakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przezZamawiającegoza ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniuponieważ nie zostałspełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Pzp. Zamawiający informuje, żeinstrukcjekorzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składaniawniosków owyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych wniniejszympostępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dlaWykonawców"na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.Zamawiającynie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przyużyciu środkówkomunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdziale 27 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdziale 27 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.43.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku 15 przy ul. Jagiellońskiej 16 w MalborkuOpis planowanych robót :- montaż płotków przeciw śnieżnych i rozbijaczy śniegu na istniejącym pokryciu dachu;- montaż ścianki działowej z płyt gipsowo-włóknowych; - montaż ścianki działowej murowanej z bloczków wapienno-piaskowych z montażem drzwi ppoż. EI 30”;- wymiana żeliwnych rur odprowadzenia wód deszczowych z montażem studzienek rewizyjnych i naprawą nawierzchni betonowej,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny i terminuudzielonej gwarancji i rękojmi.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin udzielonej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz wyrobów równoważnych zgodnie z załącznikiem do SWZ oraz dowody do wykazu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykaz wyrobów równoważnych zgodnie z załącznikiem do SWZ oraz dowody do wykazu

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy, zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ;2)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionychdokumentów rejestrowych; obejmujące swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub dozłożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy)3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika doreprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia; obejmujące swym zakresem umocowanie reprezentowania wpostępowaniu, złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy)4)Dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, w oryginalew postaci elektronicznej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).Szczegółowe informacje zawiera rozdział 22 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.2. Wykonawcyskładający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.3. Do ofertywspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.4. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie zZamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,korespondencję, itp.5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do którychrealizacji te uprawnienia są wymagane.6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5 i 6, wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, któreroboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.7. Oferta wspólna,składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:a)oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;b) sposób składania dokumentów wofercie wspólnej:dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnymimieniu;dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe iprzedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawcówskładających ofertę wspólną;c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawcówskładających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobęlub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.8. Przed podpisaniem umowy (wprzypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązekprzedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:a) zobowiązanie dorealizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizacjęprzedmiotu zamówienia,b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, czasobowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówieniaoraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.9. Wszelka korespondencja prowadzona przezZamawiającego będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę nawarunkachokreślonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.2. Zamawiającyzastrzegasobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie,jednakżewyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty iSIWZ.3.Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonaniazmianpostanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i nawarunkachokreślonych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/22blt

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-01

2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię tynkarzy, brygady tynkarskie - Wejherowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię tynkarzy, brygady tynkarskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI