Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wagonowej 9 w Warszawie obejmującego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wagonowej 9 w Warszawie obejmującego izolację fundamentów, docieplenie elewacji i stropów wraz z remontem balkonów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-08-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-19
  • Numer ogłoszenia591593-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591593-N-2018 z dnia 2018-07-19 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wagonowej 9 w Warszawie obejmującego izolację fundamentów, docieplenie elewacji i stropów wraz z remontem balkonów.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 1081793400000, ul. Bolesława Chrobrego  7 , 02-479   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 863 55 24, , e-mail a.kowalska@zgnwlochy.waw.pl, , faks 22 863 55 24.
Adres strony internetowej (URL): www.zgnwlochy.waw.pl
Adres profilu nabywcy: www.zgnwlochy.waw.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.zgnwlochy.waw.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.zgnwlochy.waw.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zgnwlochy.waw.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Dostarczona oferta musi być złożona w formie pisemnej, w trwale zamkniętym opakowaniu.
Adres:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, ul. Bolesława Chrobrego 7 (wejście od ul. Milanowskiej 8a) kancelaria

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wagonowej 9 w Warszawie obejmującego izolację fundamentów, docieplenie elewacji i stropów wraz z remontem balkonów.
Numer referencyjny: ZP.26.2.12.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Ustalenia zawarte w specyfikacji obejmują wymagania ogólne, wspólne dla robót budowlanych objętych specyfikacjami technicznymi (ST). Główny zakres robót: • Ogrodzenie terenu budowy, rozwinięcie zaplecza budowy, zapewnienie komunikacji zastępczej. • Zabezpieczenie okien przed uszkodzeniem na czas prowadzenia robót folią. • Docieplenie ścian budynku. Docieplenie należy wykonać z wykorzystaniem pełnego systemu dociepleniowego. Stanowczo zabrana się łączenia produktów różnych producentów. ❑ Przygotowanie podłoża (sprawdzenie powierzchni elewacji oraz dokonanie oceny stanu technicznego podłoża, odbicie warstw nieposiadających odpowiedniej nośności) zmycie powierzchni. Założono 5% tynków do skucia. ❑ Uzupełnienie większych ubytków za pomocą tynku cementowo-wapiennego. ❑ Gruntowanie powierzchni elewacji przed przyklejeniem styropianu (podłoże – tynk). ❑ Montaż listew startowych (w przypadku braku jednorodnej płaszczyzny elewacji dopuszcza się zamianę listwy startowej na kątownik z narożnikiem okapnikowym). ❑ Przyklejenie płyt styropianowych grubości 12 cm o λ=0,031 [W/mK], ❑ Montaż kątowników stalowych we wszystkich narożach wypukłych. ❑ Wykonanie warstwy zbrojącej na zaprawie klejącej. ❑ Wykonanie tynków silikonowych barwionych w masie. • Wymiana zadaszenia nad wejściem ❑ Demontaż oraz utylizacja istniejącego zadaszenia nad wejściem. ❑ Montaż nowego systemowego daszka nad wejściem. Daszek kryty poliwęglanem. • Wymiana rur spustowych. ❑ Demontaż i utylizacja istniejących rur spustowych. ❑ Montaż nowych rur spustowych na nowe z blachy stalowej ocynkowanej o średnicy min Ø150mm. UWAGA: Przewiduje się wyniesienie rur spustowych na elewacji wschodniej (od trony ulicy Wagonowej), poza istniejące płyty balkonowe. • Wykonanie izolacji fundamentów (detal F1) Wykonanie izolacji pionowej fundamentów Uwaga: Projektuje się wykonanie izolacji ścian fundamentowych do wysokości min. 20cm powyżej poziomu terenu. Dolna rzędna izolacji powinna być na poziomie 10 cm poniżej pierwszej odsadzki fundamentu. Stanowczo zabrania się odkopywania wszystkich ścian obiektu jednocześnie. Wykopy prowadzić odcinkowo. ❑ Skucie oraz utylizacja obwodowej opaski betonowej ❑ Rozbiórka -istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych (trelinek) w odległości 1,5m od ścian obiektu. (dotyczy elewacji zachodniej, północnej i południowej). Elementy odłożyć na placu budowy do ponownego wykorzystania. ❑ Rozbiórka nisz okiennych. ❑ Wykonanie wykopu do poziomu ~15 cm poniżej pierwszej odsadzki fundamentu budynku. Zabezpieczenie skarp wykopu. ❑ Rozbiórka istniejącej (asfaltowej) warstwy izolacji ścian fundamentowych. ❑ Przygotowanie podłoża (sprawdzenie powierzchni ścian oraz dokonanie oceny stanu technicznego podłoża), szlifowanie powierzchni w celu kompletnego usunięcia pozostałości rozebranych warstw izolacyjnych. Skucie nienośnych warstw tynkarskich oczyszczenie spoin do głębokości 2cm, ewentualne zmycie powierzchni. ❑ Oczyszczone spoiny wypełnić tynkiem renowacyjnym podkładowym na pełną spoinę. ❑ Wyrównanie powierzchni ściany przy pomocy tynków podkładowych pod izolacje bitumiczną. ❑ Między odsadzką ławy fundamentowej i ścianą fundamentu wykonie faset wyoblających. ❑ Gruntowanie powierzchni, a następnie wykonanie bezszwowej dwuwarstwowej izolacji bitumicznej gr min 4mm, z zatopioną siatką z włókna szklanego. ❑ Przyklejenie ochronnych płyt styropianowych typu hydro, grubości 5cm,. Płyty styropianowe przyklejać za pomocą masy bitumicznej. ❑ Ułożenie folii kubełkowej. ❑ Zasypanie wykopu gruntem rodzimym, zagęszczanym warstwowo. ❑ Nieznaczne podniesienie niwelety terenu wokół obiektu w celu zapewnienia poprawnego odpływu wody opadowej, w kierunku „od budynku”. ❑ Odtworzenie nisz okiennych wg opisu poniżej. ❑ Wykonanie opaski budynku z płyt chodnikowych 50x50, z obrzeżem chodnikowym 6x20cm. Opaskę wykonać na podsypce cementowo-piaskowej. ❑ Odtworzenie nawierzchni wokół budynku z trelinki (zakłada się możliwość ponownego wykorzystania 50% uprzednio rozebranych trelinek). Wykonanie izolacji poziomej fundamentów ❑ Wykonanie kontroli ewentualnego przebiegu instalacji elektrycznych w obrębie prowadzonych prac. ❑ Wykonanie dwóch rzędów otworów o średnicy 30mm, wykonanych pod kątem 30°. Otwory wykonać mijankowo co 12÷15 cm. Głębokość otworów powinna być jak najdłuższa, lecz nie większa niż grubość ściany pomniejszona o 5cm. Otwory przedmuchać ze zwiercin przy pomocy sprężonego powietrza. Uwaga: Narożniki budynku nawiercać obustronnie (tj. od wewnątrz oraz od zewnątrz obiektu). ❑ Zalanie otworów przy pomocy płynu do iniekcji. Poziom płynu regularnie uzupełniać przez okres min 24h. W przypadku nagłego ubytku płynu otwór zalać rzadką zaprawą. Po stwardnieniu ponownie wywiercić otwory oraz ponownie przystąpić do iniekcji ❑ Po upływie 24h przystąpić do wypełnienia otworów przy pomocy zaprawy wodoszczelnej. ❑ W miejscu wykonanych iniekcji pomalowanie powierzchni ściany przy pomocy preparatu izolacyjnego do wysokości ~50cm. ❑ Bezpośrednio po naniesieniu preparatu izolacyjnego należy nanieść warstwę tynku wodoszczelnego. Nisze okienne Uwaga: Nisze wykonać jako oddylatowane od ścian obiektu. ❑ Rozbiórka istniejących nisz okiennych (wraz z zadaszeniem). ❑ Wykonanie nowych nisz z bloczków fundamentowych na podkładzie z chudego betonu. ❑ Montaż obróbek blacharskich na podkonstrukcji z płyt OSB. ❑ Wykonanie od strony „zewnętrznej” poniżej poziomu terenu izolacji bitumicznej na gruncie i osłonięcie powierzchni przy pomocy folii kubełkowej. ❑ Wykonanie tynków mozaikowych od wewnątrz niszy oraz od zewnątrz powyżej poziomu terenu. ❑ Zasypanie dna niszy przy pomocy grubego żwiru (miąższość warstwy min 50cm). Dno niszy min.20cm poniżej poziomu parapetu okna piwnicznego. • Wykończenie cokołu Uwaga: Warstwy cokołowe należy sprowadzić do poziomu min 10cm poniżej opaski chodnikowej. ❑ Ocena stanu technicznego podłoża, odbicie warstw nieposiadających odpowiedniej nośności), zmycie powierzchni. Zakłada się konieczność odbicia 100% tynków z powierzchni cokołu. ❑ Gruntowanie powierzchni elewacji przed przyklejeniem styropianu. ❑ Przyklejenie płyt styropianowych typu HYDRO grubości 10 cm. ❑ Montaż kątowników stalowych we wszystkich narożach wypukłych. ❑ Wykonanie warstwy zbrojącej na zaprawie klejącej. ❑ Wykonanie tynków mozaikowych na gruncie z farby podkładowej. • Remont balkonów: Projektuje się kompleksowy remont balkonów, który zakresem obejmuje rozbiórkę istniejących, nieszczelnych warstw izolacyjnych, wykonanie nowych warstw posadzkowych, oraz wymianę balustrad. Reprofilacja płyt: ❑ Zakłada się 50% krawędzi przewidzianych do reprofilacji. ❑ Skucie istniejących słabych warstw, usunięcie uszkodzonych fragmentów otuliny żelbetowej. ❑ Uzupełnienie ubytków w betonie (rys, pęknięć itp.) za pomocą szlifierki kątowej i zaprawienie żywicą budowlaną. Obsypanie świeżej zaprawy piaskiem kwarcowym. ❑ Oczyszczenie prętów stalowych (istniejącego zbrojenia) oraz zabezpieczenie zaprawą antykorozyjną. ❑ Reprofilacja uszkodzonych fragmentów elementów żelbetowych poprzez wierne odtworzenie ich pierwotnej formy, za pomocą zaprawy reprofilacyjnej nakładanej na warstwę sczepną. Powierzchnie górne płyt balkonowych ❑ Ocena stanu technicznego odkrytych powierzchni betonowych. W razie potrzeb wykonanie niezbędnych robót reprofilacyjnych wg technologii opisanej powyżej. ❑ Wykonanie warstwy wyrównawczo – spadkowej ze spadkiem 1,5-2% w kierunku ”od budynku”. Uwaga: W miejscu układania papy pod obróbkę blacharską wykonać obniżenie w warstwie wyrównawczo-spadkowej. Pod obróbką należy wykonać pas papy o szerokości 20cm. ❑ Wykonanie fasety wyoblającej w miejscu połączenia płyty balkonowej ze ścianą. ❑ Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej grubości 0,55 mm. ❑ Wykonanie warstwy izolacji przeciwwodnej z papy. ❑ Ułożenie warstwy drenażowej z zespoloną geowłókniną. ❑ Wykonanie szlichty dociskowej zbrojonej siatką do szlicht. ❑ Wykonanie dwuwarstwowej izolacji za pomocą zaprawy uszczelniającej z użyciem taśm uszczelniających. ❑ Wykonanie warstwy płytek gresowych mrozoodpornych, antypoślizgowych wraz z cokolikami na powierzchniach pionowych, z fugą o szerokości 5,0 mm, na elastycznej zaprawie klejowej. ❑ Uszczelnienie miejsc charakterystycznych (narożnik przycokołowy, okolice słupków balustrad itd.) za pomocą uszczelniacza poliuretanowego. Powierzchnie dolne oraz czoła płyt balkonowych ❑ Przygotowanie podłoża (sprawdzenie powierzchni oraz dokonanie oceny stanu technicznego podłoża). ❑ W przypadku złego stanu technicznego wykonać roboty naprawcze zgodnie z punktem „reprofilacja płyt”. ❑ Mycie oraz przetarcie powierzchni płyt balkonowych. ❑ Wykonanie ciągłej warstwy siatki z włókna szklanego na kleju. ❑ Wykonanie warstwy tynków barwionych w masie. Wymiana balustrad balkonowych ❑ Rozbiórka oraz utylizacja istniejących balustrad. ❑ Wykonanie nowych balustrad. Profile i sposób mocowania balustrad należy wykonać zgodnie z projektem warsztatowym. Schemat balustrady zamieszczony został w części rysunkowej projektu. ❑ Zakłada się wykorzystanie balustrad cynkowanych, malowanych proszkowo. • Remont dachu Uwaga: W związku z dobrym stanem technicznym istniejącego pokrycia, zakłada się ograniczenie prac remontowych na dachu do niezbędnego minimum. Wszelkich uzupełnień warstwy istniejącej papy (wynikających z remontu attyk), należy dokonać przy użyciu papy czerwonej tj. papy o kolorze zbliżonym do istniejącego pokrycia dachowego. Więźba dachowa ❑ Wzmocnienie rozeschniętej (1 sztuka) płatwi przy użyciu dwóch belek o wymiarach 14x6cm. Przekroje połączyć ze sobą śrubami klasy M12 w rozstawie co. 50cm oraz gwoździami 5x150 mm bitymi obustronnie, dwurzędowo w rozstawie co 150mm. ❑ Wzmocnienie istniejącej belki podawalinowej przy użyciu dwóch belek o wymiarach 14x6cm. Przekroje połączyć ze sobą śrubami klasy M12 oraz gwoździami 5x150 mm bitymi obustronnie, dwurzędowo w rozstawie co 150mm ❑ Impregnacja wszystkich elementów więźby drewnianej grzybo- oraz owadobójczo oraz do klasy NRO. Wykończenie attyk ❑ Demontaż istniejących obróbek blacharskich attyk. ❑ Montaż płyt OSB gr. 22mm nadających spadek w kierunku „na dach” budynku. ❑ Gruntowanie powierzchni przy pomocy gruntu pod papę. ❑ Wykonanie warstwy papy podkładowej. – papa modyfikowana typu SBS, na welonie z włókna szklanego. ❑ Wykonanie warstwy papy nawierzchniowej. – papa modyfikowana typu SBS, na welonie z włókna szklanego. ❑ Montaż nowych obróbek blacharskich attyk z blachy stalowej ocynkowanej. Ocieplenie poddasza ❑ Demontaż i utylizacja istniejących desek drewnianych na posadzce. ❑ Rozbiórka i utylizacja istniejącej polepy obecnej na stropie poddasza ❑ Ułożenie krawędziaków drewnianych o szerokości analogicznej do istniejących legarów, wysokość legarów ustalić po usunięciu istniejącej polepy. W celu wstępnego oszacowania tarcicy przyjęto wysokość ~8cm. Krawędziaki przymocować do istniejących legarów, za pomocą wkrętów samo wiercących do drewna o gr. 5mm co 25cm. Dodatkowo, po bokach, co 25cm zakłada się również zamocowanie blachy ciesielskiej. ❑ Docieplenie stropu poddasza z użyciem wełny mineralnej o parametrze λ=0,035 [W/mK], i grubości min 19cm. ❑ Wykonanie podłogi technicznej na strychu z płyt OSB gr. 22mm. Płyty klasy NRO. Remont kominów (kominy niewyremontowane) ❑ Odbicie istniejących, nienośnych warstw tynkarskich z trzonów kominowych ❑ Wykończenie trzonów kominowych: 1) Zamocowanie siatki RABITZA 2) Wykonanie obrzutki cementowej 3) Wykonanie tynku cem-wap; 4) Docieplenie trzonów kominowych przy pomocy styropianu o grubości pozwalającej na wyrównanie uskoków na powierzchni trzonów kominowych; 5) Wykonanie warstwy ciągłej siatki z włókna szklanego na kleju do siatki 6) Wykonanie tynków barwionych w masie. ❑ Wykonanie na czapach kominowych obwodowych obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej. ❑ Zagruntowanie powierzchni czap kominowych przy pomocy gruntu pod papę. ❑ Jednokrotne krycie powierzchni czap kominowych papą asfaltową wierzchniego krycia ❑ Zabezpieczenie otworów wentylacyjnych przed ptakami (np. siatka stalowa o oczkach ~5x5mm w ramce stalowej). Zakres prac na kominach wyremontowanych ❑ Wykonanie na czapach kominowych obwodowych obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej. ❑ Zagruntowanie powierzchni czap kominowych przy pomocy gruntu pod papę. ❑ Jednokrotne krycie powierzchni czap kominowych papą asfaltową wierzchniego krycia ❑ Zabezpieczenie otworów wentylacyjnych przed ptakami (np. siatka stalowa o oczkach ~5x5mm w ramce stalowej). • Stolarka okienna oraz podokienniki. ❑ Demontaż istniejącej stolarki okiennej wskazanej w części rysunkowej. ❑ Montaż nowych okien o parametrze Umax=1,1W/(m2K). ❑ Demontaż istniejących oraz montaż nowych podokienników z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze białym min 0,55 mm. • Prace towarzyszące ❑ Wyniesienie ponad projektowane warstwy dociepleniowe komina spalinowego, mocowanego do elewacji. ❑ Wymiana istniejących uchwytów flagowych na nowe. ❑ Wymiana lamp oświetleniowych na nowe – ledowe

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45262100-2
45453000-7
45443000-4
45320000-6
45321000-3
45261900-3
45421000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 276754,19
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1.Strony ustalają, że prawidłowe i należyte wykonanie przedmiotu umowy wymaga uczestniczenia w czynnościach: 1) protokołów odbioru elementów robót (odbiory częściowe, robót zakrytych i zanikających), 2) protokołu komisyjnego odbioru końcowego, 2.Strony wyłączają wszelkie uprawnienia Wykonawcy do sporządzenia jakiegokolwiek dokumentu lub protokołu jednostronnego, bez udziału Zamawiającego. 3.Przewiduje się możliwość procentowego rozliczenia robót etapowo: etap I po wykonaniu 30% wartości prac, etap II po wykonaniu 60% wartości prac oraz etap III po zakończeniu całości prac, rozliczeniu w danym etapie są objęte roboty podlegające odbiorowi częściowemu, na podstawie częściowego odbioru robót wg protokołu odbioru danego etapu, a protokół ten stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT za roboty częściowe w terminie 21 dni od daty doręczenia pełnej dokumentacji do Zamawiającego. 4.Kosztorys powykonawczy, stanowiący podstawę ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy i wystawienia faktury VAT zostanie sporządzony przez Wykonawcę w zakresie prac wykonanych i odebranych przez Zamawiającego, a następnie sprawdzony i zatwierdzony w formie pisemnej pod rygorem nieważności przez Zamawiającego lub osobę wskazaną przez Zamawiającego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
Informacje dodatkowe Do ubezpieczenia należy załączyć dowód opłaty polisy.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga: a)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 3 roboty budowlane polegające na izolacji fundamentów, docieplenie elewacji i stropów , wykonaniu konstrukcji i pokryć dachowych, robotach elektrycznych o wartości minimalnej po 60.000,00 zł. brutto każdą z nich. b) wykazu co najmniej 4 osób zatrudnionych na okres realizacji umowy o zamówienie publiczne na umowę o pracę w wymiarze czasu pracy co najmniej 0,5 etatu, wykwalifikowanych w zakresie robót wskazanych w dokumentacji technicznej: zał. nr 1 do umowy – „przedmiar”, zał. nr 3 do umowy – „specyfikacja techniczna”, zał. nr 5 – „projekt budowlany remontu budynku” oraz w zakresie umowy stanowiącym integralną część SIWZ. c) co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącej do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca nie później niż dwa dni po podpisaniu umowy udokumentuje formę zatrudnienia zadeklarowanych przez niego pracowników w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia”, okazując np. umowę o prace, druk ZUS RCA itp. z których jednoznacznie będzie wynikała liczba pełnych etatów. Dokumenty o których mowa powyżej powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca. 2.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie opisanym w SIWZ I,3 (na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w SIWZ III 1, 2), 2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie opisanym w SIWZ I,3, o wartości minimalnej po 60.000,00 zł. brutto każdą z nich. 3. wykazu co najmniej 4 osób zatrudnionych na okres realizacji umowy o zamówienie publiczne na umowę o pracę w wymiarze czasu pracy co najmniej 0,5 etatu, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4. co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącej do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.wypełniony formularz Oferty– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a pzp – tj. zaistnienia okoliczności o których mowa w Rozdziale V SIWZ składa zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2.dowodów, o których mowa w rozdz. XVII SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 3.dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów: musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.Oświadczenia składane są w formie oryginałów (także w przypadku, gdy są składane w wyniku wezwania Zamawiającego). 8.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10.Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
termin wykonania 25,00
Gwarancja i rękojmia 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres dopuszczalnych zmian postanowień umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-07, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac hydraulicznych - Garwolin, Mińsk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje hydraulików/ ekipy do prac hydraulicznych. Poszukuję hydraulików z okolic m. Garwolin, Mińsk Mazowiecki. Rozpoczęcie prac planowane w połowie grudnia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI