Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKU KLUBOWEGO GLZS „KORONA-POGOŃ” STAWISZYN W RAMACH PROGRAMU „SZATNIA NA MEDAL”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Stawiszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855334
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Pleszewska 3
1.5.2.) Miejscowość: Stawiszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-820
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627528079
1.5.8.) Numer faksu: 627528097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stawiszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stawiszyn.pl/bip
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT BUDYNKU KLUBOWEGO GLZS „KORONA-POGOŃ” STAWISZYN W RAMACH PROGRAMU „SZATNIA NA MEDAL”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a78cb60-9b6a-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006287/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont budynku klubowego GLZS " Korona-Pogoń" Stawiszyn w ramach programu " Szatnia na Medal".
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wnioskówo dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywaniedokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątkówokreślonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środkikomunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, atakże oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap..gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wnioskuoraz formularza do komunikacji. 5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.6.Maksymalny rozmiar plików przesyłany za pośrednictwem właściwych formularzy do złożenia, zmianywycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 (sto pięćdziesiąt) MB.7. Oferta powinnabyć sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej w formacie danych: doc, docxw formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminiekorzystania z miniPortalu. Ofertę należy złożyć w oryginale. W celu złożenia oferty należyzarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi udostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt. II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w pkt. II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PFiZP 271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamierzenie budowlane zlokalizowane jest na terenie gminy Stawiszyn, numer działki 258 województwo Wielkopolskie. Szacowany zakres robót znajduje się w przedmiarze robót oraz w projekcie budowlanym. Podstawowe dane techniczne obiektu:-pow. zabudowy - 206,10 m2-pow. użytkowa - 154,25 m2-kubatura - 609,29 m3Zakres prac obejmuje:a) wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej,b) wymianę instalacji centralnego ogrzewania,c) wymianę instalacji elektrycznej,d) remont pomieszczeń, w tym:-wykonanie przekuć i zamurowań otworów drzwiowych,-wykonanie ścianki działowej wydzielającej pomieszczenie nr 11,-wymianę drzwi wewnętrznych we wszystkich pomieszczeniach,-wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g-k na ruszcie systemowym we wszystkich pomieszczeniach na wys. 3 m,-wykonanie gładzi szpachlowych we wszystkich pomieszczeniach,-w pomieszczeniach toalet i natrysków wykończenie ścian na pełną wysokość (3 m) płytkami ceramicznymi,-malowanie wszystkich pomieszczeń-wykonanie nowych posadzek we wszystkich pomieszczeniach wraz z cokołami –płytki ceramiczne,-w pomieszczeniach toalet i natrysków montaż nowej armatury (umywalki, muszle ustępowe, pisuary, baterie natryskowe i umywalkowe, uchwyty dla niepełnosprawnych, lustra, suszarki do rąk, suszarki do włosów, dozowniki mydła, uchwyty na papier toaletowy),-w pomieszczeniach szatni (pom. 01, pom. 04 i 08) wyposażenie w postaci systemowych szafek szatniowych oraz stolików z krzesłami,-malowanie ścian zewnętrznych pod wiatą w obrębie wejścia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45262522-6 - Roboty murarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Długość okresu gwarancji – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7