Remont budynku administracyjnego SW Dwory

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku administracyjnego SW Dwory
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-12
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-27
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku administracyjnego SW Dwory

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 36830257500000

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Piłsudskiego 22

1.11.4.) Miejscowość: Kraków

1.11.5.) Kod pocztowy: 31-109

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: piotr.porebski@wody.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku administracyjnego SW Dwory

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a0b0d73-1f96-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.35 Roboty budowlane na Stopniu Wodnym Dwory - RZGW Kraków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy wynosi 150 MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.153.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.9 Opis prac remontowych
Prace remontowe dla doprowadzenia budynku do należytego stanu technicznego obejmują:
4.3.1 Wymianę pokrycia dachowego wraz z ociepleniem stropu,

Zakres prac obejmuje:

- demontaż istniejącej blachodachówki z powierzchni dachu i ścian szczytowych, obróbek blacharskich z dwóch kominów i instalacji odgromowej,
- demontaż łat, kontr łat i pasów podrynnowych oraz drewnianej podbitki dachowej,
- uzupełnienie brakujących i zniszczonych elementów więźby dachowej i poszycia dachowego,
- montaż membrany dachowej,
- oblicowanie kominów blachą trapezową na ruszcie drewnianym, pokrycie czapy kominów blachą stalową powlekaną, obróbka blacharska kominów, kratki wentylacyjne stalowe na komin,
- pokrycie wyłazu dachowego blachą powlekaną płaską wraz z obróbką blacharską,
- montaż nowego poszycia dachowego i ścian szczytowych z blachy stalowej powlekanej trapezowej
- montaż płotków przeciwśniegowych,
- montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej,
- montaż rur spustowych z blachy stalowej powlekanej wraz z uchwytami, czyszczakami i podłączeniem do kanalizacji opadowej,
- montaż rynhaków i rynien stalowych z blachy powlekanej
- usunięcie starej wełny mineralnej i folii z powierzchni stropu pod dachem,
- rozścielenie folii izolacyjnej paroprzepuszczalnej na stropie wraz z umieszczeniem wełny mineralnej pomiędzy wiązarami kratowymi, mineralna skalna,
- montaż płyty na pasach dolnych wiązarów kratowych przykrywających wełnę mineralną,
- montaż podbitki drewnianej malowanej farbą podkładową i ochronną do drewna bezbarwną półmat,
- wyprowadzenie odpowietrzenia kanalizacji do wolnego przewodu dymowego w trzonie kominowym z zabezpieczeniem kominkiem wentylacyjnym,
- wykonanie nowej instalacji odgromowej na wspornikach, dokumentacja powykonawcza z kompletem pomiarów instalacji odgromowej.

4.3.2 Zmianę nawierzchni zewnętrznych ciągów pieszych i balkonów,
Zakres prac obejmuje:

- skucie istniejących płytek posadzkowych zewnętrznych,
- wykonanie warstwy sczepnej,
- wykonanie wylewek betonowych,
- wykonanie posadzek żywicznych epoksydowo-poliuretanowych z posypką antypoślizgową, warstwa antypoślizgowa przystosowana do ruchu pieszego.

4.3.3 Czyszczenie i malowanie elewacji zewnętrznej wraz z innymi robotami towarzyszącymi,

Zakres prac obejmuje:

- ciśnieniowe mycie elewacji budynku z zabrudzeń atmosferycznych i organicznych,
- zagruntowanie elewacji,
- malowanie dwukrotne elewacji farbą elewacyjną silikatową,
- uzupełnienie tynków akrylowych na elewacji,
- skucie płytek cokołu na elewacji budynku,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z płyt styrodur z przymocowaniem do podłoża,
- osiatkowanie styroduru z zatopieniem siatki w zaprawie klejowej,
- gruntowanie warstwy wyrównawczej pod nowy cokół z tynku mozaikowego zewnętrznego,
- wykonanie nowego cokołu z tynku mozaikowego zewnętrznego w kolorze blachy dachowej,
- demontaż opaski z plytek chodnikowych w około budynku wraz z powtórnym ułożeniem na podsypce żwirowej,
- demontaż drewnianych okien w pasie cokołu,
- montaż nowych okien PCV uchylnych w pasie cokołu wraz z parapetami szerokości.
4.9.4 Wymianę instalacji centralnego ogrzewania (roboty towarzyszące)

Zakres prac obejmuje:

- wykonanie przewiertów przez przegrody (ściany i sufity), montaż rur osłonowych, wypełnienie szczeliwem elastycznym obojętnym w stosunku do materiału rury,
- zaślepienie niewykorzystanych przejść przez przegrody po starej instalacji CO,
- tynkowanie, szpachlowanie, malowanie w/w miejsc,
- obróbka/ zakrycie płytą GK na konstrukcji z kształtowników systemowych ocynkowanych pionów, wraz z szpachlowaniem narożników i malowaniem,
- montaż kotła elektrycznego (trójfazowy) 24 kW posiadającego możliwość regulacji mocy grzewczej, wyposażonego w zawór bezpieczeństwa i pompę cyrkulacyjną, z podłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej,
- wykonanie i montaż rozdzielacza wraz z zaworami odcinającymi, regulacyjnymi i spustem,
- montaż naczynia zbiorczego na ciśnienie maksymalne - 10 bar,
- montaż pionów z rur wielowarstwowych z polietylenu sieciowanego PE-X z warstwą
anty dyfuzyjną z aluminium (zasilanie i powrót),
- montaż elastycznej izolacji na pionach i rozdzielaczu z pianki o zamkniętych porach na bazie odpornego termicznie EPDM,
- montaż odpowietrzników automatycznych na pionach,
- montaż gałązek do grzejników z rur wielowarstwowych z polietylenu sieciowanego PE-X z warstwą anty dyfuzyjną z aluminium (zasilanie i powrót), rury prowadzone natynkowo, bez ocieplenia, uchwyty montażowe zgodnie z zaleceniami producenta,
- montaż zintegrowanych grzejników z zasilaniem dolnym, stalowe płytowe przeznaczone do instalacji z maksymalnym ciśnieniem pracy 10bar i maksymalna temperaturą zasilania 110C, grzejniki fabrycznie wyposażone we wkładkę zaworową przystosowanym do grzejnika G ½” GZ, termostat z gwintem M30x1,5 oraz konsolę montażową i zawór odpowietrzający, pod grzejnikami na zasilaniu i powrocie należy zastosować zawory odcinające i grzejniki drabinkowe łazienkowe,
- montaż na zasilaniu i powrocie grzejników zaworów ocinających,
- montaż głowic termostatycznych, zakres nastaw temperatury 8 - 28°C,
- montaż systemu bezprzewodowej automatyki umożliwiający sterowanie ustawieniami w cyklu dobowym i tygodniowym oraz ze sterowaniem pogodowym,
- nastawy wstępne i ostateczne, próby instalacji, szkolenie, dokumentacja powykonawcza.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
15.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

C - cena oferty brutto -60%
R- okres rękojmi – 40%

15.2.1 Punkty przyznawane za podane w pkt. 1 kryterium ceny będą liczone według następującego wzoru:

Cena oferty najtańszej
C= -------------------------------------- x 100 x0,6
Cena oferty badanej

15.2.2 Okres rękojmi

Badany okres rękojmi (w miesiącach) -24
G= ----------------------------------------------------------------x 100 x 0,40
Najdłuższy okres rękojmi (w miesiącach) -24

Najkrótszy możliwy okres rękojmi uwzględniony do oceny ofert – 24 miesięcy
Najdłuższy możliwy okres rękojmi uwzględniony do oceny ofert – 60 miesięcy

Oferty zawierające okres rękojmi krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań SWZ.
W przypadku nie podania (nie wpisania) okresu rękojmi zamawiający uzna że wykonawca że oferowany okres rękojmi jest najkrótszy tj. 24 miesięcy i przyzna 0 pkt.

15.3 Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
15.4 Po dokonaniu oceny oferty w każdym kryterium przyznane punkty zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie przyjętego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) o wartości co najmniej 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w zakresie remontu ogólnobudowlanego budynków biurowych, budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej

b) dysponuje co najmniej osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.), to jest osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz zrealizowanych robót budowlanych zawierający rodzaj, wartość , daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających , czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.
Wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia zawierający informacje dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.2.2 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Strony mają prawo do zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana niezawinionym i niemożliwym do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnieniem:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
d) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
g) zdarzeń losowych tj. wystąpienia siły wyższej, podtopienia terenu prac, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie prac, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin wykonania.
– termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniej zmianie o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w realizacji przedmiotu umowy (w tym o okres niezbędny do przywrócenia warunków umożliwiających właściwą i zgodną ze sztuką techniczną realizację robót w ramach umowy);
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków informacje dotyczące zmiany umowy są dostępne w załączniku nr 4 do SWZ - wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonywanie kompleksowych prac wykończeniowych, remonty mieszkań - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonywanie kompleksowych prac wykończeniowych, remonty mieszkań stany deweloperskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI