Remont budynków mieszkalnych położonych przy ul. Aldony 7 i Wajdeloty 4 w Gdańsk

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynków mieszkalnych położonych przy ul. Aldony 7 i Wajdeloty 4 w Gdańsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-11
  • Numer ogłoszenia634925-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 634925-N-2019 z dnia 2019-12-11 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy: remont budynków mieszkalnych położonych przy ul. Aldony 7 i Wajdeloty 4 w Gdańsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, ul. Partyzantów  74 , 80-254  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , e-mail nz@nieruchomoscigda.pl, , faks 583 458 235.
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres:
80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynków mieszkalnych położonych przy ul. Aldony 7 i Wajdeloty 4 w Gdańsku
Numer referencyjny: 84/19/A
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji pionowej i poziomej przeciwwilgociowej, remont elewacji wraz z pracami konserwatorskimi, wymiana i renowacja stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie stropu nad piwnicą i ścian zewnętrznych oraz remont dachów budynków mieszkalnych przy ul. Aldony 7 i Wajdeloty 4 w Gdańsku. I. Opis budynku, zakres robót I.1 ul. Aldony 7 I.1.1 Charakterystyka budynku Budynek mieszkalny wielorodzinny znajdujący się przy ulicy Aldony 7 powstał na przełomie 1899/1901 roku. Wybudowany został w technologii tradycyjnej – murowanej. Budynek łączy się narożnikowo z budynkiem przy ul. Wajdeloty 4 (róg ulic Aldony i Wajdeloty). Wejście główne do budynku znajduje się od strony ulicy Aldony, drugie wejście jest od strony podwórka, oba wejścia prowadzą do jednej klatki schodowej, przelotowej. Trzy kondygnacje naziemne są mieszkalne. Budynek jest podpiwniczony. Dach dwuspadowy, poddasze nieużytkowe. Elewacja frontowa wykonana tradycyjnie, otynkowana. Posiada reprezentacyjne elementy ozdobne w postaci gzymsów międzykondygnacyjnych oraz elementów boniowania w części parterowej budynku. Pozostałe elewacje budynku są otynkowane, nie posiadają gzymsów, pod oknami ceglane podparapetniki. Konstrukcja budynku tradycyjna o układzie mieszanym, ściany murowane ceglane, stropy drewniane. Okna zewnętrzne niejednolite, z PCV. Okna klatki schodowej oraz drzwi wejściowe do budynku drewniane. Budynek wyposażony jest w następujące instalacje:  wodno – kanalizacyjna (woda zimna), pobór wody z sieci wodociągowej, odprowadzenie ścieków do miejskiej sieci sanitarnej,  woda ciepła z piecyków gazowych lub elektrycznych,  energii elektrycznej, oraz w:  ogrzewanie za pomocą pieców kaflowych,  wentylacje grawitacyjną. Parametry budynku:  kubatura budynku: 2 895,12 m3 ,  powierzchnia użytkowa: 491 m2 . I.1.2 Zakres robót obejmuje między innymi:  roboty przygotowawcze,  prace rozbiórkowe,  wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej ścian oraz posadzki piwnic,  wykonanie opaski i murków przy oknach piwnicznych,  wykonanie termoizolacji stropu nad piwnicą oraz ścian zewnętrznych frontowej oraz bocznej i od strony dziedzińca,  prace konserwacyjne elewacji frontowej,  wymianę stolarki okiennej,  renowacja stolarki drzwiowej (tylko w częściach wspólnych),  remont dachu wraz z remontem kominów,  wykonanie instalacji odgromowej,  wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. I.2 ul. Wajdeloty 4 I.2.1 Charakterystyka budynku Budynek mieszkalny wielorodzinny znajdujący się przy ulicy Wajdeloty 4 powstał na przełomie 1899/1901 roku. Wybudowany został w technologii tradycyjnej – murowanej (cegła). Budynek łączy się narożnikowo z budynkiem przy ul. Aldony 7 (róg ulic Wajdeloty i Aldony). Wejścia główne do budynku znajdują się od strony ulicy Wajdeloty oraz od strony podwórka (dwa wejścia główne oraz jedno do usług od ulicy). W parterze budynku jest jeden lokal usługowy oraz dwa lokale mieszkalne, wszystkie pozostałe kondygnacje są o przeznaczeniu mieszkalnym. Budynek posiada cztery kondygnacje naziemne. Budynek podpiwniczony. Elewacja frontowa wykonana tradycyjne. Posiada reprezentacyjne elementy ozdobne w postaci gzymsów międzykondygnacyjnych, balkonów oraz elementów boniowania w części parterowej budynku. Pozostałe elewacje budynku nie posiadają dodatkowych zdobień. Konstrukcja budynku tradycyjna o układzie mieszanym, ściany murowane ceglane, stropy drewniane. Okna zewnętrzne mieszane z PCV oraz drewniane. Drzwi wejściowe do budynku drewniane. Budynek wyposażony jest w następujące instalacje:  wodno – kanalizacyjna (woda zimna), pobór wody z sieci wodociągowej, odprowadzenie ścieków do miejskiej sieci sanitarnej,  woda ciepła z piecyków gazowych lub elektrycznych,  energii elektrycznej, oraz w:  ogrzewanie za pomocą pieców kaflowych,  wentylacje grawitacyjną. Parametry budynku:  kubatura budynku: 3 022 m3 ,  powierzchnia użytkowa: 552 m2 . I.2.2 Zakres robót obejmuje między innymi:  roboty przygotowawcze,  prace rozbiórkowe,  wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej ścian oraz posadzki piwnic,  wykonanie opaski i murków przy oknach piwnicznych,  wykonanie termoizolacji stropu nad piwnicą oraz ścian zewnętrznych,  prace konserwacyjne elewacji frontowej,  wymianę stolarki okiennej,  renowację stolarki drzwiowej,  remont dachu wraz z remontem kominów,  wykonanie instalacji odgromowej,  wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. Obiekty znajdują się w gminnej ewidencji zabytków oraz zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Wrzeszcz rejon tzw. Drogi Czerwonej i ulicy Wajdeloty w mieście Gdańsku (nr ew. planu 0708) ochronie podlega charakter obiektu oraz detal architektoniczny. Szczegółowy zakres robót (dotyczy ul. Aldony 7 i Wajdeloty 4) określony jest w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: ul. Aldony 7 1. Ekspertyza stanu technicznego budynku wielorodzinnego położonego w Gdańsku; ul. Aldony 7, 80-438 Gdańsk – załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Projekt budowlany modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego; działka nr 464/2, Obręb 042, ul. Aldony 7, 80-438 Gdańsk; branża: architektura – załącznik nr 2 do SIWZ.  rysunek nr PB_G_A_01 – plan sytuacyjny – załącznik nr 2.1 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_A_02 – rzut piwnicy – załącznik nr 2.2 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_A_03 – rzut parteru – załącznik nr 2.3 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_A_04 – rzut 1 piętra – załącznik nr 2.4 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_A_05 – rzut 2 piętra – załącznik nr 2.5 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_A_06 – rzut poddasza – załącznik nr 2.6 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_A_07 – rzut dachu – załącznik nr 2.7 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_A_08 – przekrój A-A – załącznik nr 2.8 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_09 – elewacja zachodnia – załącznik nr 2.9 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_10 – elewacja południowa/północna – załącznik nr 2.10 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_11 – elewacja wschodnia – załącznik nr 2.11 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_A_12 – kolorystyka - elewacja zachodnia – załącznik nr 2.12 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_A_13 – kolorystyka - elewacja północna – załącznik nr 2.13 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_A_14 – kolorystyka - elewacja wschodnia – załącznik nr 2.14 do SIWZ, 3. Projekt budowlany modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego; działka nr 464/2, Obręb 042, ul. Aldony 7, 80-438 Gdańsk; branża: konstrukcja – załącznik nr 3 do SIWZ.  rysunek nr PB_G_K_01 – rzut konstrukcji dachu – załącznik nr 3.1 do SIWZ, 4. Projekt wykonawczy modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego; działka nr 464/2, Obręb 042, ul. Aldony 7, 80-438 Gdańsk; branża: architektura – załącznik nr 4 do SIWZ.  rysunek nr PW_G_A_01 – plan sytuacyjny – załącznik nr 4.1 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_02 – rzut piwnicy – załącznik nr 4.2 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_03 – rzut parteru – załącznik nr 4.3 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_04 – rzut 1 piętra – załącznik nr 4.4 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_05 – rzut 2 piętra – załącznik nr 4.5 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_06 – rzut dachu – załącznik nr 4.6 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_07 – rzut dachu – załącznik nr 4.7 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_08 – przekrój A-A – załącznik nr 4.8 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_09 – elewacja zachodnia – załącznik nr 4.9 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_10 – elewacja południowa/północna – załącznik nr 4.10 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_11 – elewacja wschodnia – załącznik nr 4.11 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_12 – kolorystyka - elewacja zachodnia – załącznik nr 4.12 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_13 – kolorystyka - elewacja północna – załącznik nr 4.13 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_14 – kolorystyka - elewacja wschodnia – załącznik nr 4.14 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_15 – DETAL 1- detal pionowy – dach - ściana – załącznik nr 4.15 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_16 – DETAL 2- detal pionowy – podokiennik z płytek mineralnych; DETAL 3- detal pionowy – opaska wokół budynku – załącznik nr 4.16 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_17 – DETAL 4- detal pionowy – izolacja ścian i posadzki – załącznik nr 4.17 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_18 – zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej – załącznik nr 4.18 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_20 – detal drzwi zewnętrznych i wewnętrznych – załącznik nr 4.19 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_21 – detal elewacji – gzyms, bonowanie, cokół – załącznik nr 4.20 do SIWZ, 5. Projekt wykonawczy modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego; działka nr 464/2, Obręb 042, ul. Aldony 7, 80-438 Gdańsk; branża: konstrukcja – załącznik nr 5 do SIWZ.  rysunek nr PW_G_K_01 – rzut konstrukcji dachu – załącznik nr 5.1 do SIWZ, 6. Program prac konserwatorskich dla budynku mieszkalnego przy ul. Aldony 7 w Gdańsku Wrzeszczu – załącznik nr 6 do SIWZ.  fotografie do programu prac konserwatorskich – załącznik nr 6.1 do SIWZ. 7. Inwentaryzacja architektoniczno – budowlana budynku wielorodzinnego położonego przy ul. Aldony 7 w Gdańsku – załącznik nr 7 do SIWZ.  rysunek nr 1 – rzut piwnic – załącznik nr 7.1 do SIWZ,  rysunek nr 2 – rzut parteru – załącznik nr 7.2 do SIWZ,  rysunek nr 3 – rzut piętro I – załącznik nr 7.3 do SIWZ,  rysunek nr 4 – rzut piętro II – załącznik nr 7.4 do SIWZ,  rysunek nr 5 – rzut poddasza – załącznik nr 7.5 do SIWZ,  rysunek nr 6 – rzut dachu – załącznik nr 7.6 do SIWZ,  rysunek nr 7 – przekrój A-A – załącznik nr 7.7 do SIWZ,  rysunek nr 8 – elewacja zachodnia – załącznik nr 7.8 do SIWZ,  rysunek nr 9 – elewacja północna – załącznik nr 7.9 do SIWZ,  rysunek nr 10 – elewacja wschodnia – załącznik nr 7.10 do SIWZ,  rysunek nr 11 - detale elewacji – załącznik nr 7.11 do SIWZ,  rysunek nr 12 - detal okna klatki schodowej – załącznik nr 7.12 do SIWZ,  rysunek nr 13 - detal drzwi zewnętrznych i wewnętrznych – załącznik nr 7.13 do SIWZ,  rysunek nr 14 - drewniane detale klatki schodowej – załącznik nr 7.14 do SIWZ, 8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji budynku mieszkalnego w Gdańsku ul. Aldony 7 – załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego, ul. Aldony 7, 80-438 Gdańsk; wykonywanie konstrukcji dachowych – załącznik nr 9 do SIWZ. 10. Przedmiar. Projekt budowlany modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego, ul. Aldony 7, 80-438 Gdańsk – załącznik nr 10 do SIWZ. ul. Wajdeloty 4 11. Ekspertyza stanu technicznego budynku wielorodzinnego położonego w Gdańsku; ul. Wajdeloty 4, 80-437 Gdańsk – załącznik nr 11 do SIWZ, 12. Projekt budowlany modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego; działka nr 469, Obręb 042, ul. Wajdeloty 4, 80-437 Gdańsk; branża: architektura – załącznik nr 12 do SIWZ.  rysunek nr PB_G_W_01 – plan sytuacyjny – załącznik nr 12.1 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_W_02 – rzut piwnicy – załącznik nr 12.2 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_W_03 – rzut parteru – załącznik nr 12.3 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_W_04 – rzut 1 piętra – załącznik nr 12.4 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_W_05 – rzut 2 piętra – załącznik nr 12.5 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_A_06 – rzut 3 piętra – załącznik nr 12.6 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_A_07 – rzut dachu – załącznik nr 12.7 do SIWZ,  rysunek nr PB_G_W_08 – przekrój A-A – załącznik nr 12.8 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_09 – elewacja zachodnia – załącznik nr 12.9 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_10 – elewacja wschodnia – załącznik nr 12.10 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_11 – kolorystyka elewacji zachodniej – załącznik nr 12.11 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_12 – kolorystyka elewacji wschodniej – załącznik nr 12.12 do SIWZ, 13. Projekt budowlany modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego; ul. Wajdeloty 4, 80-437 Gdańsk; branża: konstrukcja – załącznik nr 13 do SIWZ.  rysunek nr PB_G_K_01 – rzut konstrukcji dachu – załącznik nr 13.1 do SIWZ, 14. Projekt wykonawczy modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego; działka nr 469, Obręb 042, ul. Wajdeloty 4, 80-437 Gdańsk; branża: architektura – załącznik nr 14 do SIWZ.  rysunek nr PW_G_W_01 – plan sytuacyjny – załącznik nr 14.1 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_02 – rzut piwnicy – załącznik nr 14.2 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_03 – rzut parteru – załącznik nr 14.3 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_04 – rzut 1 piętra – załącznik nr 14.4 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_05 – rzut 2 piętra – załącznik nr 14.5 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_06 – rzut 3 piętra – załącznik nr 14.6 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_A_07 – rzut dachu – załącznik nr 14.7 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_08 – przekrój A-A – załącznik nr 14.8 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_09 – elewacja zachodnia – załącznik nr 14.9 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_10 – elewacja wschodnia – załącznik nr 14.10 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_11 – kolorystyka elewacji zachodniej – załącznik nr 14.11 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_12 – kolorystyka elewacji wschodniej – załącznik nr 14.12 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_13 – DETAL 1- detal pionowy – dach - ściana – załącznik nr 14.13 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_14 – DETAL 2- detal pionowy – podokiennik z płytek mineralnych – załącznik nr 14.14 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_15 – DETAL 3- detal pionowy – izolacja ścian i posadzki – załącznik nr 14.15 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_16 – zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej – załącznik nr 14.16 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_17 – detale elewacji – załącznik nr 14.17 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_18 – detal okna elewacji frontowej – załącznik nr 14.18 do SIWZ,  rysunek nr PW_G_W_19 – detal drzwi zewnętrznych – załącznik nr 14.19 do SIWZ, 15. Projekt wykonawczy modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego; ul. Wajdeloty 4, 80-437 Gdańsk; branża: konstrukcja – załącznik nr 15 do SIWZ.  rysunek nr PW_G_K_01 – rzut konstrukcji dachu – załącznik nr 15.1 do SIWZ, 16. Program prac konserwatorskich dla budynku mieszkalnego przy ul. Wajdeloty 4 w Gdańsku Wrzeszczu – załącznik nr 16 do SIWZ.  fotografie do programu prac konserwatorskich – załącznik nr 16.1 do SIWZ. 17. Inwentaryzacja architektoniczno – budowlana budynku wielorodzinnego położonego przy ul. Wajdeloty 4 w Gdańsku – załącznik nr 17 do SIWZ.  rysunek nr 1 – rzut piwnic – załącznik nr 17.1 do SIWZ,  rysunek nr 2 – rzut parteru – załącznik nr 17.2 do SIWZ,  rysunek nr 3 – rzut piętro I – załącznik nr 17.3 do SIWZ,  rysunek nr 4 – rzut piętro II – załącznik nr 17.4 do SIWZ,  rysunek nr 5 – rzut poddasza – załącznik nr 17.5 do SIWZ,  rysunek nr 6 – rzut dachu – załącznik nr 17.6 do SIWZ,  rysunek nr 7 – przekrój A-A – załącznik nr 17.7 do SIWZ,  rysunek nr 8 – elewacja zachodnia – załącznik nr 17.8 do SIWZ,  rysunek nr 9 – elewacja wschodnia – załącznik nr 17.9 do SIWZ,  rysunek nr 10 - detale elewacji – załącznik nr 17.10 do SIWZ,  rysunek nr 11 - detal okna elewacji frontowej – załącznik nr 17.11 do SIWZ,  rysunek nr 12 - detal drzwi zewnętrznych – załącznik nr 17.12 do SIWZ,  rysunek nr 13 - detale klatki schodowej – załącznik nr 17.13 do SIWZ, 18. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji budynku mieszkalnego w Gdańsku ul. Wajdeloty 4 – załącznik nr 18 do SIWZ. 19. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego, ul. Wajdeloty 4, 80-437 Gdańsk; wykonywanie konstrukcji dachowych – załącznik nr 19 do SIWZ. 20. Przedmiar. Projekt budowlany modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego, ul. Wajdeloty 4, 80-437 Gdańsk – załącznik nr 20 do SIWZ. III. Zgodnie z art. 649 k.c. w razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem stanowiącym część składową umowy. W takim przypadku wyznacznikiem zakresu robót budowlanych, które ma wykonać Wykonawca jest projekt budowlany i projekt wykonawczy, a nie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiary robót budowlanych. IV. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: dekarskie, izolacyjne, dociepleniowe, tynkarskie, malarskie. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111220-6
45111300-1
45210000-2
45260000-7
45262110-5
45262120-8
45320000-6
45400000-1
45410000-4
45421000-4
45422000-1
45442100-8
45443000-4
45450000-6
45262100-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 180
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli: a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum :  2 roboty budowlane polegające na remoncie obiektów budowlanych objętych ochroną Konserwatora Zabytków, tj. znajdujących się co najmniej w Gminnej Ewidencji Zabytków każda z nich obejmująca roboty w zakresie: robót elewacyjnych z dociepleniem, izolacyjnych oraz dekarskich, o wartości minimum 800 000,00 zł brutto każda,  2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie renowacji elementów sztukatorskich elewacji w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda. b) skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej:  1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie konstrukcyjno-budowlanym odpowiadającym zakresowi oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2018. poz. 2067 z późn.zm.),  1 osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.: • osobę, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2018. poz. 2067 z późn.zm.), lub • osobę w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która posiada: i. świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie, lub ii. dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie oraz, która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: ad a) W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych w każdym z w/w rodzajów robót, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną danego rodzaju (np. robota budowlana polegająca na wykonaniu remontów budynków, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony. Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał roboty budowlane w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia. Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie robót budowlanych potwierdzić, jaki zakres prac i jaki rodzaj oraz o jakiej wartości faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum. Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. ad b) Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. ad a) i b) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia i osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są:  referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane,  inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia innych podmiotów, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3. Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:  Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.  Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4. 4. Podać w złożonej ofercie okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane (w miesiącach). Jeżeli Wykonawca określi okres gwarancji poniżej 36 miesięcy – jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji. 5. Podać w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” - doświadczenie kierownika budowy (skierowanego do realizacji zamówienia) - ilość wykonanych robót. Przez doświadczenie kierownika rozumie się kierowanie robotami ogólnobudowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych. 6. Podać w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” - doświadczenie osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru (skierowanego do realizacji zamówienia) - ilość wykonanych prac. Przez doświadczenie w/w osoby rozumie się kierowanie pracami konserwatorskimi, restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2018. poz. 2067 z późn.zm.), 7. Złożyć Kosztorys ofertowy wg przedmiarów robót Zamawiającego. 8. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 9. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. 11. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 23 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 0,60
doświadczenie kierownika budowy 0,20
doświadczenie osoby posiadajacej uprawnienia do prac konserwatorskich i restauratorskich 0,10
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 0,10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie: 1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:  zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,  zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,  wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:  konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,  wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:  w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,  w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2, e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, f) dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:  klęski żywiołowe,  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,  wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający lub w skutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,  innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,  konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót,  wystąpienie zmian w przepisach prawa,  wprowadzenie przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,  wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy prawo budowlane,  wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,  wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych, g) w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. h) zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub osoba do prowadzenia prac konserwatorskich, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:  zmiana osoby Kierownika budowy lub osoby do prowadzenia prac konserwatorskich nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub osobą do prowadzenia prac konserwatorskich,  Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowa osoba na stanowisku Kierownika budowy lub osoby do prowadzenia prac konserwatorskich będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż wskazana w ofercie. i) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:  proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. j) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:  w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. 2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:  zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,  zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,  zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,  polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-30, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-01-28 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad: 1. KRYTERIUM - Cena- waga 60% (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt. Cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: Cena = (Cena oferowana minimalna brutto) / (Cena badanej oferty) x 100 pkt. x 60% (0,60) 2. KRYTERIUM - doświadczenie kierownika budowy: Przez doświadczenie kierownika budowy rozumie się kierowanie robotami ogólnobudowlanymi w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych. Ilość punktów w w/w kryterium zostanie obliczona zgodnie ze wzorem: D = (Dof - Dmin) / (Dmax - Dmin) x 100 pkt. x 20% gdzie: D – ilość punktów w kryterium, Dmax - maksymalna ilość robót wskazana w ofertach, Dof - ilość robót wskazana w badanej ofercie, Dmin - minimalna ilość robót wskazana w ofertach. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w druku „Zdolność zawodowa” doświadczenia kierownika budowy (ilości robót budowlanych w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych), Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał 0 robót budowlanych i przyzna Wykonawcy 0 pkt. Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta i: 1) Wykonawca nie wskaże ilości robót, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał 0 robót budowlanych i przyzna Wykonawcy 0 pkt. 2) Wykonawca wskaże 0 robót, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt. W przypadku, jeżeli minimalna ilość robót wskazanych w ofertach będzie równa maksymalnej ilości robót wskazanych w ofertach Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj. 20 pkt.. 3. KRYTERIUM – doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do prac konserwatorskich, restauratorskich Przez doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do prac konserwatorskich, restauratorskich rozumie się kierowanie pracami konserwatorskimi, restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2018. poz. 2067 z późn.zm.), Ilość punktów w w/w kryterium zostanie obliczona zgodnie ze wzorem: X = (Xof - Xmin) / (Xmax - Xmin) x 100 pkt. x 10% gdzie: X – ilość punktów w kryterium, Xmax - maksymalna ilość prac lub badań wskazana w ofertach, Xof - ilość prac lub badań wskazana w badanej ofercie, Xmin - minimalna ilość prac lub badań wskazana w ofertach. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w druku „Zdolność zawodowa” doświadczenia osoby posiadającej uprawnienia do prac konserwatorskich, restauratorskich Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał 0 prac lub badań i przyzna Wykonawcy 0 pkt. Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta i: 1) Wykonawca nie wskaże ilości prac lub badań, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał 0 prac lub badań i przyzna Wykonawcy 0 pkt. 2) Wykonawca wskaże 0 prac lub badań, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt. W przypadku, jeżeli minimalna ilość prac lub badań wskazanych w ofertach będzie równa maksymalnej ilości prac lub badań wskazanych w ofertach Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj. 10 pkt.. 4. KRYTERIUM - okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - waga 10% (0,10) - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt. Gwarancja = (Gwarancja badanej oferty) / (Gwarancja oferowana maksymalna) x 100 pkt. x 10% Jeżeli Wykonawca określi termin gwarancji poniżej 36 miesięcy, to wówczas Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu i jego oferta zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca określi termin gwarancji powyżej 72 miesięcy, Zamawiający uzna, iż Wykonawca udzielił 72 miesięcznej gwarancji i przyzna Wykonawcy maksymalną ilość, tj. 10 pkt. oraz gwarancja ta (72 miesiące) zostanie wpisana do umowy. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty okresu udzielonej gwarancji za wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres udzielonej gwarancji za wady wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 36 miesięcy. Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 30.12.2019 r. godzina 10:45, Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Marek Skuhra stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 302 32 82 Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię ekipę (2-3 osoby) do odświeżenia mieszkania - Sopot
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię ekipę (2-3 osoby) do odświeżenia mieszkania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI