REMONT BUDYNKÓW ASP

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
REMONT BUDYNKÓW ASP
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-06-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAkademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-23
  • Numer ogłoszenia551170-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 551170-N-2019 z dnia 2019-05-23 r.

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu: REMONT BUDYNKÓW ASP
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 27581400000000, ul. pl. Polski  3/4 , 50-156  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 438 031, e-mail przetargi@asp.wroc.pl, faks 713 431 558.
Adres strony internetowej (URL): www.asp.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
UCZELNIA PUBLICZNA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.asp.wroc.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.asp.wroc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, sekretariat Kanclerza (pok. 105P, I piętro) w dni powszednie w godzinach od 8:00-15:00.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKÓW ASP
Numer referencyjny: ZP-2/05/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ NR 1 REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. MODRZEWSKIEGO 15/17 I PRZY PL. POLSKIM 3/4 PRZY UL. GARNCARSKEJ 5-6. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w budynkach przy ul. Modrzewskiego 15/17 i pl. Polskim 3/4 oraz przy ul. Garncarskiej 5. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy pl. Polskim 3/4 wchodzą następujące pomieszczenia: remont pokoi gościnnych nr 8P,remont pomieszczenia socjalnego TG , remont holu na parterze budynku, Sali nr 101P, Sali 202P, Sali 207P, Sali 327P, remont korytarza na III piętrze. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Modrzewskiego 15/17 wchodzą następujące pomieszczenia: remont pomieszczenia 010M, sali 4M, remont korytarza na parterze, remont łazienki damskiej na Ip, Sali 205M, Sali 206M, Sali 300M,Sali 304M, Sali 305M, Sali 306M, Sali 310M, remont korytarza na III piętrze, remont Sali 402M, Sali 404M, Sali 416M. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Garncarskiej wchodzą następujące pomieszczenia: remont Sali 3G,4G,5G, remont WC na I piętrze pomieszczenie gospodarcze na Ip, remont korytarza przy Sali 3G-5G, remont Sali 11G na IIIp, remont archiwum, remont dachu budynku przy Modrzewskiego i Garncarskiej, remont cokołu na elewacji od strony podwórza pl. Polski. 1) pl. Polski 3/4 a) Remont pokoi gościnnych nr 8P - wyniesienie i wniesienie wyposażenia, zeskrobanie łuszczącej się farby i gładzi, gruntowanie powierzchni, gładzie gipsowe dwuwarstwowe w miejscach ubytku tynku, gruntowanie przed malowaniem, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, rur, wymiana silikonu przy brodziku, demontaż i montaż listew podłogowych i wyłączników, zabezpieczenie folią powierzchni, b) Remont pomieszczenia socjalnego TG – wykucie ościeżnic drzwiowych , montaż drzwi, wywóz gruzu, demontaż grzejnika żeliwnego i zaworu, demontaż rurociągu, wspawanie odgałęzień , montaż grzejników drabinkowych i zaworów ,próba szczelności, wymiana kolana ,trójnika i czyszczaka żeliwnego, wymiana zaworów przelotowych, rozkucia w posadzkach , betonowanie otworów, demontaż opraw żarowych, montaż opraw oświetleniowych, odbicie tynków, impregnacja grzybobójcza, ,gruntowanie , uzupełnienie tynków, wykucia bruzd, przemurowanie węgarków, uzupełnienie tynków, obsadzenie kratek wentylacyjnych ,zerwanie posadzki, skucie nierówności na posadzkach, izolacja, wykonane posadzki z płytek ,gruntowanie, malowanie farbami emulsyjnymi, olejnymi ścian ,rur, kratek, roboty demontażowe przed malowaniem , zabezpieczenia podłóg, c) Remont holu na parterze- wyniesienie i wniesienie wyposażenia , wykonanie gniazd pod puszki, wykucie bruzd, montaż przewodów, sprawdzenia i pomiary , wykonanie tynków ,gruntowanie ścian, przygotowanie powierzchni ,roboty malarskie ,zabezpieczenie podłóg folią, d) Remont Sali nr 101P – dostawa i montaż klimatyzatora ,montaż listew ściennych, montaż gniazd, przewodów pomiary elektryczne, uzupełnienie tynków, gruntowanie , gładzie gipsowe, roboty malarskie ,cyklinowanie posadzek ,trzykrotne lakierowanie ,montaż listwy progowej, zabezpieczenie podłóg folią, e) Remont Sali nr 202P – zerwanie posadzki z wykładziny dywanowej, ułożenie wykładziny PCV, wywóz gruzu, f) Remont Sali 207P –wyniesienie i wniesienie wyposażenia, przecieranie tynków , zeskrobanie farby z powierzchni łuszczących, gruntowanie , dwukrotne malowanie, farbami emulsyjnymi, malowanie rur, regałów, szyn ekspozycyjnych, stolarki drzwiowej, okiennej, ,podokienników, mycie roztworami detergencyjnymi kafli, montaż i demontaż wyłączników i gniazd, zabezpieczenie podłóg folią, montaż rusztowań warszawskich, naprawa ramiaka skrzydła drzwiowego, wymiana baterii umywalkowej, podejścia z rur, montaż osadnika sekwencyjnego do gipsu, przygotowanie posadzki pod nową warstwę, wykonanie posadzki epoksydowej, g) Remont introligatorni w Sali 327P – demontaż i montaż opraw oświetleniowych, przygotowanie podłoża pod oprawy, wyniesienie i wniesienie wyposażenia, ,zeskrobanie farby ,przygotowanie podłoża, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, szafek, grzejników, balustrad ,demontaż i ponowny montaż wyłączników i gniazd oraz osłona drobnych elementów, zabezpieczenie folią podłóg okien ,podokienników lamp, h) Korytarz na III p pl. Polski – wyniesienie i wniesienie ekspozycji i wyposażenia, zeskrobanie łuszczących farb, gruntowanie i przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych, przygotowanie podłoża pod oprawy, 2) ul. Modrzewskiego 15/17 a) Remont pomieszczenia 010M - wyniesienie i wniesienie wyposażenia ,wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie , ścian i filarków , wywóz gruzu, wiercenie otworów, rurociągi stalowe, wstawienie trójników żeliwnych, wykonanie podejść dopływowych, montaż baterii, montaż rurociągów z PCV wraz z podejściami pod zlew i osadnik, montaż zlewozmywaka, montaż osadnika sekwencyjnego ,płukanie instalacji, wykonanie odkrywek i otworów montażowych w szachcie , wykonanie pasów tynku, gruntowanie ścian, wewnętrzne gładzie gipsowe ,obudowa płytami GK pionów instalacyjnych, skucie nierówności betonu, zeskrobanie i zmycie starej farby, izolacja , uzupełnienie płytek ceramicznych, demontaż instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych, montaż przewodów, puszek , gniazd, łączników opraw oświetleniowych, skrzynek i rozdzielni, pomiar montaż oświetlenia, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego, gruntowanie powierzchni przed malowaniem, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, demontaż i montaż wyłączników i gniazd , zabezpieczenie folia przed malowaniem, b) Remont Sali 4M – montaż listew przyściennych , montaż przewodów w korytkach, kucie bruzd ,montaż gniazd, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, zdjęcie kompozycji na ścianach ,wyniesienie wyposażenia, gruntowanie ścian, wykonanie gładzi gipsowych, montaż kratek wentylacyjnych , gruntowanie ścian i sufitów, przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie rur, balustrad, powierzchni metalowych ,demontaż gniazd i wyłączników, zabezpieczenie folią powierzchni przed malowaniem, rusztowania ramowe warszawskie, c) Remont korytarza na parterze od kawiarni do klatki schodowej budynku w przy pl. Polskim- wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni, przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi, czyszczenie rusztu sufitu podwieszanego, demontaż i montaż wyłączników i gniazd, zabezpieczenie folią powierzchni, oczyszczenie i umycie opraw z sufitu modułowego z demontażem i ponownym montażem, d) Remont łazienki damskiej na Ip – wymiana baterii umywalkowej ,podejścia odpływowego, umywalki fajansowej, ułożenie silikonu uszczelniającego przy umywalkach, gruntowanie i przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie tynków , zabezpieczenie folia podłóg i ścian lamp, e) Remont Sali 205M- dostawa i montaż klimatyzatora monoblokowego o mocy 2KW, montaż puszek i gniazd, wyłączników, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego, ,wykucie bruzd, montaż przewodów, wykonanie tynków uzupełniających, gruntowanie ścian, wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych, ,ścianki działowe z płyt GKB na rusztach metalowych, wstawienie stojaków przy ościeżach do montażu drzwi, narożniki ochronne, montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych oraz okna witrynowego z szybą bezpieczną, wyniesienie i wniesieni wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, rur instalacyjnych, demontaż i montaż wyłączników gniazd, zabezpieczenie folią przed malowaniem podłóg, drzwi, parapetów, grzejników itp., f) Remont Sali 206M- wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni naprawa pęknięć w tynkach, wewnętrzne gładzie gipsowe, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż gniazd , wyłączników i ponowny ich montaż , zabezpieczenie folią, g) Remont Sali nr 300M - wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni naprawa pęknięć w tynkach, wewnętrzne gładzie gipsowe, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż i gniazd i wyłączników i ponowny montaż , zabezpieczenie folią, h) Remont Sali 304M- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych (wycięcia pasa wykładziny),szpachlowanie ,gruntowanie i zupełnie wykładziny, zgrzewanie wykładziny, wywóz gruzu, wyniesienie i wniesienie wyposażenia pomieszczenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie ścian i sufitów, malowanie rur instalacyjnych demontaż gniazd i wyłączników z ponownym montażem, zabezpieczenie powierzchni przed malowaniem, i) Remont Sali 305M - wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż, gniazd i wyłączników oraz ponowny montaż , zabezpieczenie folią powierzchni , j) Remont Sali 306M – montaż listew ściennych, przewody kabelkowe wciągane w kanały, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż gniazd i wyłączników oraz ich ponowny montaż , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej, k) Remont Sali 310M - dostawa i montaż klimatyzatora monoblokowego o mocy 5KW, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego ,wykonanie pasów tynku gruntowanie , gładzie gipsowe, wyniesienie i wniesieni wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi zabezpieczenie folią przed malowaniem podłóg, drzwi , parapetów itp., l) Remont korytarza na IIIp od Sali 304M do 306M - wyniesienie i wniesienie wyposażenia , gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków wg istniejącej kolorystki, demontaż , gniazd i wyłączników oraz ponowny ich montaż, zabezpieczenie folią powierzchni niemalowanej, m) Remont Sali 402M- wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż, gniazd i wyłączników oraz ich ponowny montaż , zabezpieczenie folią powierzchni przed malowaniem, n) Remont Sali 404M- zeskrobanie łuszczących i puchnących farb, skasowanie wykwitów i zacieków ,przygotowanie powierzchni pod malowanie , gruntowanie, dwukrotne malowanie sufitów i ścian wg. istniejącej kolorystyki , zabezpieczenie folią podłóg, o) Remont Sali 416M- wiercenie otworów, rurociągi stalowe ,wstawienie trójników żeliwnych, wykonanie podejść dopływowych, montaż baterii, płukanie instalacji montaż rurociągów z PCV , montaż umywalki, montaż szafki umywalkowej, rozbiórka i uzupełnienie okładzin z płyt GK na zabudowie szachtów, obsadzenie drzwiczek kontrolnych w szachcie, gruntowanie ,izolacja pod płytki glazurowane ,ułożenie płytek ściennych, gruntowanie powierzchni przed malowaniem, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, zabezpieczenie folia przed malowaniem, 3) ul. Garncarska 5 a) Remont Sali 3G na Ip - wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, demontaż gniazd i wyłączników oraz ponowny montaż, zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej, wyłączników, gniazd, opraw, projektora, kasety ekranu i itp, b) Remont Sali 4G na Ip- poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowanie, pokrycie szczelin taśmą flizeliny, wykonanie gładzi gipsowych, wniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, demontaż gniazd i wyłączników oraz ich ponowny montaż, zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , wyłączników, gniazd, opraw, projektora, kasety ekranu i itp, c) Remont Sali 5G na Ip- wniesienie i wniesienie wyposażenia, demontaż i montaż tablicy oraz ekranu telewizyjnego, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, naprawa uszkodzeń ścian uzupełnienie akrylu na styku płaszczyzn, dwukrotne malowanie tynków, demontaż gniazd i wyłączników oraz ich ponowny montaż , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , stolarki ,podokienników ,grzejników wyłączników, gniazd, opraw, projektora, kasety ekranu i itp, d) Remont W.C na Ip - poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowani, pokrycie szczelin taśmą flizeliny, wykonanie gładzi gipsowych, wniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , okładziny z płytek, opraw itp., e) Pomieszczenie gospodarcze na Ip - poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowanie, pokrycie szczelin taśmą flizeliny , wykonanie gładzi gipsowych, wniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , okładziny z płytek, opraw itp., f) Remont korytarza przy salach 3G-5G na Ip - wniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków wg istniejącej kolorystyki, demontaż i montaż po malowaniu wyłączników , gniazd oraz osłona drobnych elementów na ścianach, zabezpieczenie folią podłóg drzwi , lamp itp., g) Remont Sali nr 11G na IIIp- poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowanie pokrycie szczelin taśmą flizeliny, wykonanie gładzi gipsowych, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , drzwi , okien, podokienników, opraw oświetleniowych projektora , kasety ekranu itp., h) Remont archiwum na Vp – wyniesienie i wniesienia wyposażenia, poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowanie pokrycie szczelin taśmą flizeliny , wykonanie gładzi gipsowych, skasowanie zacieków, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków farbą emulsyjną, zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej drzwi, okien, podokienników, opraw oświetleniowych, grzejników itp., i) Remont dachu budynku przy ul. Modrzewskiego - mocowanie z podnośnika koszowego obróbek blacharskich z blach miedzianej, obróbki dachowe z papy termozgrzewalnej przy oknach połaciowych, uszczelnienie styków obróbki z połacią dachową j) Remont dachu budynku przy ul. Garncarskiej- rozebranie obróbek blacharskich przy kominie , wykonanie obróbek dachowych przy kominie z papy termozgrzewalnej, wycięcie w murze piłą diamentową, uzupełnienie obróbek z list dociskowych do papy, uszczelnienie styków uszczelniaczem bitumicznym, k) Remont cokołu na elewacji od strony podwórza – odbicie tynków wewnętrznych, oczyszczenie mechaniczne murów, zmycie murów myjką ciśnieniową ,impregnacja grzybobójcza ,skucie i uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych, szpachla wygładzająca , wykonanie tynków renowacyjnych, malowanie tynków renowacyjnych, zabezpieczenie chodnika folią , wywóz gruzu. CZĘŚĆ NR 2 REMONT POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNYCH W BUDYNKU ASP PRZY UL.TRAUGUTTA 21 WE WROCŁAWIU. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w budynkach : muzeum, budynkach A,C, oraz budynku CSU: W budynku A,C remont obejmuje: remont korytarza przy windzie na parterze, korytarza na I piętrze i ściany schodowej, toalety na I p., korytarza na IIp, toalety na IIp, korytarza na IIIp, toalety na IIIp, Sala 102T. W budynku muzeum : remont biura kierownika, pomieszczenia biurowe, pomieszczenie 22, klatka schodowa. Wszystkie pomieszczenia znajdują się w zespole budynków przy ul. Traugutta 21. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Traugutta wchodzą następujące prace opisane w załączonej dokumentacji przetargowej: 1) budynki A,C (wspólnie połączone) Remont korytarza przy windzie –wyniesienie i wniesienie wyposażenia, montaż narożników, gruntowanie ścian i sufitów, roboty malarskie i zabezpieczające, a) Remont korytarza na I p iętrze i ściany klatki schodowej- demontaż i montaż opraw, kucie bruzd, ułożenie przewodów elektrycznych, pomiary, roboty tynkarskie i malarskie sufitów, ścian, i naświetli, roboty zabezpieczające, wynoszenie i wnoszenie wyposażenia, b) Remont toalety na I piętrze-gruntownie powierzchni, malowanie ścian i sufitów, roboty zabezpieczające folią stolarkę, c) Remont korytarza na II piętrze –demontaż opraw oświetleniowych , ręczne kucie bruzd, ułożenie przewodów, montaż nowych opraw, pomiary, roboty tynkarskie, wyniesienie i wniesienie wyposażenia, przyklejenie narożników ochronnych, gruntowanie ścian i sufitów, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów ,stolarki drzwiowej, rur, grzejników radiatorowych , roboty zabezpieczające. d) Remont toalety na II piętrze- gruntowanie ścian i sufitów, roboty malarskie ,roboty zabezpieczające folią przed malowaniem, e) Remont korytarza na III piętrze - demontaż i montaż opraw, malowanie ścian i sufitów, roboty zabezpieczające przed malowaniem , f) Remont toalety na II piętrze- gruntowanie ścian i sufitów, pomiary ,uzupełnienie płytek gres na stopniu , wyniesienie i wniesienie wyposażenia , montaż narożników ochronnych, malowanie starych tynków ścian i sufitów, powierzchni metalowych, rur wodociągowych ,grzejników, malowanie pasów czarno -żółtych, lakierowanie powierzchni drewnianych schodów, demontaż i montaż wyłączników , gniazd, roboty zabezpieczające, g) Remont toalety na III piętrze- gruntowanie ścian i sufitów, przygotowanie powierzchni pod malowanie , malowanie ścian i sufitów, zabezpieczenie powierzchni folią, h) Sala 102T- wyniesienie i wniesienie wyposażenia , wykucie z muru ościeżnic, rozebranie wykładziny z płytek, ,ścian z cegieł, wywóz gruzu, rozebranie parkietu z listwami, podłóg białych, legarów, zasypek ,wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodne, montaż legarów, izolacja z keramzytu na stropie , posadzka betonowa przemysłowa wraz cokolikami zatarta do połysku, dozbrajanie siatką, odbicie tynków, podstemplowanie nadproży, wykucie bruzd, montaż nadproży żelbetowych, uzupełnienie ścian , montaż drzwi aluminiowych ,demontaż zaworów grzejnikowych , grzejnika ,rurociągów stalowych , wspawanie odgałęzień do wpięcia instalacji co, montaż grzejników , próba instalacji ,wymiana baterii, podejść, zlewozmywaka, wymiana podejść z rur PCV ,montaż osadnika ,demontaż instalacji elektrycznej , demontaż opraw oświetleniowych ,wykucie bruzd, ułożenie przewodów, demontaż i montaż listew ściennych(korytek) ,wiercenie otworów, montaż przewodów NET ,mechaniczne wykonanie otworów pod gniazda ,wyłączniki ,puszki, montaż gniazd wyłączników, pomiary natężenia oświetlenia, sprawdzenie i pomiary obwodów elektrycznych, wykonanie pasów tynku, zeskrobanie i zmycie starej farby ,gruntowanie ścian i sufitów, gładzie gipsowe, okładziny z płyt gipsowych , obudowa pionów płytami GK, przyklejanie narożników ochronnych, wykucia kratek wentylacyjnych , gruntowanie ścian płynną folią ,licowanie ścian płytkami ,gruntowanie pod roboty malarskie ,malowanie ścian i sufitów , zabezpieczenie folią . 2) budynek muzeum a) Remont biura kierownika – zerwanie posadzek z PCV , rozebranie posadzek z deszczułek , warstwy wyrównujące i wygładzające, gruntowanie podłoży, ułożenie posadzki z PCV , wywóz gruzu, b) Remont pomieszczenia biurowego –likwidacja nieczynnej instalacji elektrycznej, demontaż i ponowny montaż instalacji w korytkach PCV na ścianach , demontaż i montaż zaworu grzejnikowego, przeróbka odgałęzienia z rur stalowych, próba instalacji, gruntowanie ścian i sufitów, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, rur kanalizacyjnych, grzejników radiatorowych, demontaż i montaż wyłączników i gniazd przed malowaniem, zabezpieczenie folią podłóg, okien i podokienników, c) Remont pomieszczenia NR 22 - wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, rozebranie ścianki z cegieł, wywóz gruzu, wykonanie pasów tynku, demontaż zaworów grzejnikowych, przeróbka odgałęzień z rur stalowych, instalacja rurociągów stalowych, montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych, demontaż zbędnej instalacji elektrycznej ,demontaż starych i montaż nowych opraw oświetleniowych, pomiar natężenia oświetlenia, sprawdzenie obwodów elektrycznych, zerwanie posadzek z PCV, rozebranie posadzek z deszczułek, warstwy wyrównujące i wygładzające, ułożenie nowych posadzek z PCV wywóz gruzu, zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, gruntowanie, przygotowanie powierzchni , malowanie farbami emulsyjnymi ścian , sufitów rur, grzejników rurowo –żebrowych, krat, demontaż i ponowny montaż wyłączników i gniazd, zabezpieczenie folią powierzchni przed malowaniem, d) Klatka schodowa- montaż we wnękach przy schodach osłon z poliwęglanu litego gr. 4mm w ramach aluminiowych mocowanych na zaczepach magnetycznych. CZĘŚĆ NR 3 REMONT OŚRODKA PLENEROWEGO W LUBORADOWIE. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w budynkach: rektorówki , budynku głównym i budynku gospodarczym . Budynek rektorówki – demontaż grzejników płytowych, zaworu grzejnikowego, wymiana zaworów przelotowych, demontaż rurociągów stalowych wykucia z murów przepustów instalacyjnych, wykopy o ścianach pionowych ,uzupełnienie izolacji, demontaż tablicy bezpiecznikowej, wykucie bruzd, przebicie otworów w podłożu betonowym, wykopy o ścianach pionowych, odkrycie i ponowne przykrycie kanału c.o. uzupełnienie izolacji , zasypywanie wykopów, ułożenie przewodów kabelkowych w kanale, montaż skrzynek wraz z konstrukcją zabetonowaną do podłoża, montaż grzejnika łazienkowego, naprawa w murze uszkodzonych cegieł ,zabetonowanie otworu w posadzce, wykonanie pasów tynków, gruntowanie powierzchni ścian, wewnętrzne gładzie gipsowe, uzupełnienie płytek gres, wniesienie i wyniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie, demontaż i montaż gniazd oraz wyłączników, zabezpieczenie powierzchni folią, Budynek główny – demontaż kabin prysznicowych z brodzikiem, baterii natryskowych, podejść odpływowych, przeczyszczenie podejść, montaż syfonów, montaż drzwi do kabiny natryskowej, montaż kabin natryskowych , montaż baterii natryskowych z natryskiem przesuwnym, wywóz gruzu, wymiana i uzupełnienie płytek okładzinowych, ręczne szlifowanie powierzchni drewnianych ,stopni, podstopni i podestów od góry, trzykrotne lakierowanie lakierem orzech ciemny, Budynek gospodarczy- przebicie otworów w ścianach, odkopanie kanałów, odkrycie i przykrycie po zakończeniu robót płyt kanałowych, uzupełnienie izolacji, zasypywanie wykopów, demontaż rurociągu stalowego o połączeniach stalowych ,demontaż zaworów przelotowych, instalacja centralnego ogrzewania o średnicy zew. 32mm z rur polipropylenowych, montaż szafki z rozdzielaczami , montaż zaworów przelotowych ,wykonanie otuliny termoizolacyjnej z pianki gr. 20mm, wykonanie próby szczelności , demontaż rurociągu stalowego instalacji wodno - kanalizacyjnej, demontaż zaworów przelotowych, montaż instalacji wodociągowej wykonanie kompensacji, otuliny termoizolacyjne ,wykonanie próby szczelności rurociągów, naprawa uszkodzonych w murze cegieł, wykonanie tynków uzupełniających. 2. Prace w ramach Części nr 1,2,3 będą wykonywane w czynnym budynku, przy ruchu ciągłym. Pomieszczenia będą przekazywane sukcesywnie zgodnie z harmonogramem. Wymaga będzie staranność w utrzymaniu porządku w budynkach m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenia elementów. 3. Szczegółowy zakres robót opisują Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, które są podstawą do wykonania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy -załączniki nr 6 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca – w razie powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia zatrudniał osoby, które w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywać czynności ogólnobudowlane, pozostawały z nim (lub z podwykonawcą) w stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wszelkie wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów osób, sposobu dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w we wzorze umowy. 6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji terenu budowy przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji: Numer części-Data wizji-Godzina wizji-Miejsce-Osoba odpowiedzialna ze strony Zamawiającego za przeprowadzenie wizji tj.: CZĘŚĆ NR 1-28-05-2019-godz. 9.00-Pl. Polski 3/4 we Wrocławiu, pokój 215P II piętro-Jacek Oziom; CZĘŚĆ NR 2-28-05-2019-godz. 10.00-ul. Traugutta 21 we Wrocławiu, budynek CSU, pokój 516 V piętro-Jacek Oziom; CZĘŚĆ NR 3-28-05-2019-godz. 13.00-Ośrodek Plenerowy Zamawiającego tj. Dom Pracy Twórczej w Luboradowie adres: Luboradów 2, 56-320 Krośnice-Jacek Oziom. Z przeprowadzonej wizji zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Zmawiającego. Koszt wizji ponosi Wykonawca

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111100-9
45331100-7
45410000-4
45420000-7
45442100-8
45317000-2
45442300-0
45332000-3
45432111-5
45421141-4
45331100-7
45261900-3
45421100-5
45431000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-13

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. W zakresie CZĘŚCI NR 1, CZĘŚCI NR 2, CZĘŚCI NR3 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2018 poz. 1202 z poźn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie( Dz.U. 2019 poz. 831 z poźn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj.: • kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna wymagany warunek za spełniony, jeżeli spełni go przynajmniej jeden z Wykonawców.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Dokumenty dotyczące podmiotów trzecich w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia-jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego - o ile dotyczy (oryginał); 3) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia - o ile dotyczy (oryginał). 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty na ogólnie dostępne, bezpłatne, elektroniczne bazy danych, Zamawiający skorzysta z tych dokumentów dla potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, pobierając je samodzielnie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, sporządzone są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - (oryginał), 2) Dokumenty dotyczące podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego - o ile dotyczy (oryginał); 3) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia - o ile dotyczy (oryginał).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał) 2) Oświadczenie, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał); 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia); 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia); Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na potrzeby realizacji zamówienia - wg złącznika nr 4 do SIWZ - o ile dotyczy (oryginał). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg złącznika nr 3 do SIWZ (oryginał). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień zawartej umowy możliwe będą pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności w trakcie realizacji umowy podstawowej: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej termin umowy może ulec zmianie o czas konieczny do usunięcia jej skutków. 2) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian osób wskazanych w umowie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu z siedzibą przy pl. Polskim 3/4, 51-161 Wrocław, tel. 71 343 80 31, adres e-mail: rector@asp.wroc.pl  inspektorem ochrony danych osobowych w Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu jest Pan Marian Suliga, adres e-mail: iod@asp.wroc.pl, tel. 71 34 80 31 wew. 211  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawa prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 3. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych osobowych. WYJAŚNIENIE: * Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. MODRZEWSKIEGO 15/17 I PRZY PL. POLSKIM 3/4 PRZY UL. GARNCARSKEJ 5-6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w budynkach przy ul. Modrzewskiego 15/17 i pl. Polskim 3/4 oraz przy ul. Garncarskiej 5. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy pl. Polskim 3/4 wchodzą następujące pomieszczenia: remont pokoi gościnnych nr 8P,remont pomieszczenia socjalnego TG , remont holu na parterze budynku, Sali nr 101P, Sali 202P, Sali 207P, Sali 327P, remont korytarza na III piętrze. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Modrzewskiego 15/17 wchodzą następujące pomieszczenia: remont pomieszczenia 010M, sali 4M, remont korytarza na parterze, remont łazienki damskiej na Ip, Sali 205M, Sali 206M, Sali 300M,Sali 304M, Sali 305M, Sali 306M, Sali 310M, remont korytarza na III piętrze, remont Sali 402M, Sali 404M, Sali 416M. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Garncarskiej wchodzą następujące pomieszczenia: remont Sali 3G,4G,5G, remont WC na I piętrze pomieszczenie gospodarcze na Ip, remont korytarza przy Sali 3G-5G, remont Sali 11G na IIIp, remont archiwum, remont dachu budynku przy Modrzewskiego i Garncarskiej, remont cokołu na elewacji od strony podwórza pl. Polski. 1) pl. Polski 3/4 a) Remont pokoi gościnnych nr 8P - wyniesienie i wniesienie wyposażenia, zeskrobanie łuszczącej się farby i gładzi, gruntowanie powierzchni, gładzie gipsowe dwuwarstwowe w miejscach ubytku tynku, gruntowanie przed malowaniem, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, rur, wymiana silikonu przy brodziku, demontaż i montaż listew podłogowych i wyłączników, zabezpieczenie folią powierzchni, b) Remont pomieszczenia socjalnego TG – wykucie ościeżnic drzwiowych , montaż drzwi, wywóz gruzu, demontaż grzejnika żeliwnego i zaworu, demontaż rurociągu, wspawanie odgałęzień , montaż grzejników drabinkowych i zaworów ,próba szczelności, wymiana kolana ,trójnika i czyszczaka żeliwnego, wymiana zaworów przelotowych, rozkucia w posadzkach , betonowanie otworów, demontaż opraw żarowych, montaż opraw oświetleniowych, odbicie tynków, impregnacja grzybobójcza, ,gruntowanie , uzupełnienie tynków, wykucia bruzd, przemurowanie węgarków, uzupełnienie tynków, obsadzenie kratek wentylacyjnych ,zerwanie posadzki, skucie nierówności na posadzkach, izolacja, wykonane posadzki z płytek ,gruntowanie, malowanie farbami emulsyjnymi, olejnymi ścian ,rur, kratek, roboty demontażowe przed malowaniem , zabezpieczenia podłóg, c) Remont holu na parterze- wyniesienie i wniesienie wyposażenia , wykonanie gniazd pod puszki, wykucie bruzd, montaż przewodów, sprawdzenia i pomiary , wykonanie tynków ,gruntowanie ścian, przygotowanie powierzchni ,roboty malarskie ,zabezpieczenie podłóg folią, d) Remont Sali nr 101P – dostawa i montaż klimatyzatora ,montaż listew ściennych, montaż gniazd, przewodów pomiary elektryczne, uzupełnienie tynków, gruntowanie , gładzie gipsowe, roboty malarskie ,cyklinowanie posadzek ,trzykrotne lakierowanie ,montaż listwy progowej, zabezpieczenie podłóg folią, e) Remont Sali nr 202P – zerwanie posadzki z wykładziny dywanowej, ułożenie wykładziny PCV, wywóz gruzu, f) Remont Sali 207P –wyniesienie i wniesienie wyposażenia, przecieranie tynków , zeskrobanie farby z powierzchni łuszczących, gruntowanie , dwukrotne malowanie, farbami emulsyjnymi, malowanie rur, regałów, szyn ekspozycyjnych, stolarki drzwiowej, okiennej, ,podokienników, mycie roztworami detergencyjnymi kafli, montaż i demontaż wyłączników i gniazd, zabezpieczenie podłóg folią, montaż rusztowań warszawskich, naprawa ramiaka skrzydła drzwiowego, wymiana baterii umywalkowej, podejścia z rur, montaż osadnika sekwencyjnego do gipsu, przygotowanie posadzki pod nową warstwę, wykonanie posadzki epoksydowej, g) Remont introligatorni w Sali 327P – demontaż i montaż opraw oświetleniowych, przygotowanie podłoża pod oprawy, wyniesienie i wniesienie wyposażenia, ,zeskrobanie farby ,przygotowanie podłoża, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, szafek, grzejników, balustrad ,demontaż i ponowny montaż wyłączników i gniazd oraz osłona drobnych elementów, zabezpieczenie folią podłóg okien ,podokienników lamp, h) Korytarz na III p pl. Polski – wyniesienie i wniesienie ekspozycji i wyposażenia, zeskrobanie łuszczących farb, gruntowanie i przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych, przygotowanie podłoża pod oprawy, 2) ul. Modrzewskiego 15/17 a) Remont pomieszczenia 010M - wyniesienie i wniesienie wyposażenia ,wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie , ścian i filarków , wywóz gruzu, wiercenie otworów, rurociągi stalowe, wstawienie trójników żeliwnych, wykonanie podejść dopływowych, montaż baterii, montaż rurociągów z PCV wraz z podejściami pod zlew i osadnik, montaż zlewozmywaka, montaż osadnika sekwencyjnego ,płukanie instalacji, wykonanie odkrywek i otworów montażowych w szachcie , wykonanie pasów tynku, gruntowanie ścian, wewnętrzne gładzie gipsowe ,obudowa płytami GK pionów instalacyjnych, skucie nierówności betonu, zeskrobanie i zmycie starej farby, izolacja , uzupełnienie płytek ceramicznych, demontaż instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych, montaż przewodów, puszek , gniazd, łączników opraw oświetleniowych, skrzynek i rozdzielni, pomiar montaż oświetlenia, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego, gruntowanie powierzchni przed malowaniem, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, demontaż i montaż wyłączników i gniazd , zabezpieczenie folia przed malowaniem, b) Remont Sali 4M – montaż listew przyściennych , montaż przewodów w korytkach, kucie bruzd ,montaż gniazd, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, zdjęcie kompozycji na ścianach ,wyniesienie wyposażenia, gruntowanie ścian, wykonanie gładzi gipsowych, montaż kratek wentylacyjnych , gruntowanie ścian i sufitów, przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie rur, balustrad, powierzchni metalowych ,demontaż gniazd i wyłączników, zabezpieczenie folią powierzchni przed malowaniem, rusztowania ramowe warszawskie, c) Remont korytarza na parterze od kawiarni do klatki schodowej budynku w przy pl. Polskim- wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni, przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi, czyszczenie rusztu sufitu podwieszanego, demontaż i montaż wyłączników i gniazd, zabezpieczenie folią powierzchni, oczyszczenie i umycie opraw z sufitu modułowego z demontażem i ponownym montażem, d) Remont łazienki damskiej na Ip – wymiana baterii umywalkowej ,podejścia odpływowego, umywalki fajansowej, ułożenie silikonu uszczelniającego przy umywalkach, gruntowanie i przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie tynków , zabezpieczenie folia podłóg i ścian lamp, e) Remont Sali 205M- dostawa i montaż klimatyzatora monoblokowego o mocy 2KW, montaż puszek i gniazd, wyłączników, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego, ,wykucie bruzd, montaż przewodów, wykonanie tynków uzupełniających, gruntowanie ścian, wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych, ,ścianki działowe z płyt GKB na rusztach metalowych, wstawienie stojaków przy ościeżach do montażu drzwi, narożniki ochronne, montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych oraz okna witrynowego z szybą bezpieczną, wyniesienie i wniesieni wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, rur instalacyjnych, demontaż i montaż wyłączników gniazd, zabezpieczenie folią przed malowaniem podłóg, drzwi, parapetów, grzejników itp., f) Remont Sali 206M- wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni naprawa pęknięć w tynkach, wewnętrzne gładzie gipsowe, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż gniazd , wyłączników i ponowny ich montaż , zabezpieczenie folią, g) Remont Sali nr 300M - wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni naprawa pęknięć w tynkach, wewnętrzne gładzie gipsowe, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż i gniazd i wyłączników i ponowny montaż , zabezpieczenie folią, h) Remont Sali 304M- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych (wycięcia pasa wykładziny),szpachlowanie ,gruntowanie i zupełnie wykładziny, zgrzewanie wykładziny, wywóz gruzu, wyniesienie i wniesienie wyposażenia pomieszczenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie ścian i sufitów, malowanie rur instalacyjnych demontaż gniazd i wyłączników z ponownym montażem, zabezpieczenie powierzchni przed malowaniem, i) Remont Sali 305M - wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż, gniazd i wyłączników oraz ponowny montaż , zabezpieczenie folią powierzchni , j) Remont Sali 306M – montaż listew ściennych, przewody kabelkowe wciągane w kanały, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż gniazd i wyłączników oraz ich ponowny montaż , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej, k) Remont Sali 310M - dostawa i montaż klimatyzatora monoblokowego o mocy 5KW, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego ,wykonanie pasów tynku gruntowanie , gładzie gipsowe, wyniesienie i wniesieni wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi zabezpieczenie folią przed malowaniem podłóg, drzwi , parapetów itp., l) Remont korytarza na IIIp od Sali 304M do 306M - wyniesienie i wniesienie wyposażenia , gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków wg istniejącej kolorystki, demontaż , gniazd i wyłączników oraz ponowny ich montaż, zabezpieczenie folią powierzchni niemalowanej, m) Remont Sali 402M- wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż, gniazd i wyłączników oraz ich ponowny montaż , zabezpieczenie folią powierzchni przed malowaniem, n) Remont Sali 404M- zeskrobanie łuszczących i puchnących farb, skasowanie wykwitów i zacieków ,przygotowanie powierzchni pod malowanie , gruntowanie, dwukrotne malowanie sufitów i ścian wg. istniejącej kolorystyki , zabezpieczenie folią podłóg, o) Remont Sali 416M- wiercenie otworów, rurociągi stalowe ,wstawienie trójników żeliwnych, wykonanie podejść dopływowych, montaż baterii, płukanie instalacji montaż rurociągów z PCV , montaż umywalki, montaż szafki umywalkowej, rozbiórka i uzupełnienie okładzin z płyt GK na zabudowie szachtów, obsadzenie drzwiczek kontrolnych w szachcie, gruntowanie ,izolacja pod płytki glazurowane ,ułożenie płytek ściennych, gruntowanie powierzchni przed malowaniem, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, zabezpieczenie folia przed malowaniem, 3) ul. Garncarska 5 a) Remont Sali 3G na Ip - wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, demontaż gniazd i wyłączników oraz ponowny montaż, zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej, wyłączników, gniazd, opraw, projektora, kasety ekranu i itp, b) Remont Sali 4G na Ip- poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowanie, pokrycie szczelin taśmą flizeliny, wykonanie gładzi gipsowych, wniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, demontaż gniazd i wyłączników oraz ich ponowny montaż, zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , wyłączników, gniazd, opraw, projektora, kasety ekranu i itp, c) Remont Sali 5G na Ip- wniesienie i wniesienie wyposażenia, demontaż i montaż tablicy oraz ekranu telewizyjnego, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, naprawa uszkodzeń ścian uzupełnienie akrylu na styku płaszczyzn, dwukrotne malowanie tynków, demontaż gniazd i wyłączników oraz ich ponowny montaż , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , stolarki ,podokienników ,grzejników wyłączników, gniazd, opraw, projektora, kasety ekranu i itp, d) Remont W.C na Ip - poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowani, pokrycie szczelin taśmą flizeliny, wykonanie gładzi gipsowych, wniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , okładziny z płytek, opraw itp., e) Pomieszczenie gospodarcze na Ip - poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowanie, pokrycie szczelin taśmą flizeliny , wykonanie gładzi gipsowych, wniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , okładziny z płytek, opraw itp., f) Remont korytarza przy salach 3G-5G na Ip - wniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków wg istniejącej kolorystyki, demontaż i montaż po malowaniu wyłączników , gniazd oraz osłona drobnych elementów na ścianach, zabezpieczenie folią podłóg drzwi , lamp itp., g) Remont Sali nr 11G na IIIp- poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowanie pokrycie szczelin taśmą flizeliny, wykonanie gładzi gipsowych, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , drzwi , okien, podokienników, opraw oświetleniowych projektora , kasety ekranu itp., h) Remont archiwum na Vp – wyniesienie i wniesienia wyposażenia, poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowanie pokrycie szczelin taśmą flizeliny , wykonanie gładzi gipsowych, skasowanie zacieków, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków farbą emulsyjną, zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej drzwi, okien, podokienników, opraw oświetleniowych, grzejników itp., i) Remont dachu budynku przy ul. Modrzewskiego - mocowanie z podnośnika koszowego obróbek blacharskich z blach miedzianej, obróbki dachowe z papy termozgrzewalnej przy oknach połaciowych, uszczelnienie styków obróbki z połacią dachową j) Remont dachu budynku przy ul. Garncarskiej- rozebranie obróbek blacharskich przy kominie , wykonanie obróbek dachowych przy kominie z papy termozgrzewalnej, wycięcie w murze piłą diamentową, uzupełnienie obróbek z list dociskowych do papy, uszczelnienie styków uszczelniaczem bitumicznym, k) Remont cokołu na elewacji od strony podwórza – odbicie tynków wewnętrznych, oczyszczenie mechaniczne murów, zmycie murów myjką ciśnieniową ,impregnacja grzybobójcza ,skucie i uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych, szpachla wygładzająca , wykonanie tynków renowacyjnych, malowanie tynków renowacyjnych, zabezpieczenie chodnika folią , wywóz gruzu. 2. Prace w ramach będą wykonywane w czynnym budynku, przy ruchu ciągłym. Pomieszczenia będą przekazywane sukcesywnie zgodnie z harmonogramem. Wymaga będzie staranność w utrzymaniu porządku w budynkach m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenia elementów. 3. Szczegółowy zakres robót opisują Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, które są podstawą do wykonania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy -załączniki nr 6 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca – w razie powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia zatrudniał osoby, które w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywać czynności ogólnobudowlane, pozostawały z nim (lub z podwykonawcą) w stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wszelkie wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów osób, sposobu dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w we wzorze umowy. 6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji terenu budowy przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji: Numer części-Data wizji-Godzina wizji-Miejsce-Osoba odpowiedzialna ze strony Zamawiającego za przeprowadzenie wizji tj.: CZĘŚĆ NR 1-28-05-2019-godz. 9.00-Pl. Polski 3/4 we Wrocławiu, pokój 215P II piętro-Jacek Oziom; Z przeprowadzonej wizji zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Zmawiającego. Koszt wizji ponosi Wykonawca
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111100-9, 45331100-7, 45410000-4, 45420000-7, 45442100-8, 45317000-2, 45442300-0, 45332000-3, 45432111-5, 45421141-4, 45331000-6, 45261900-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
KRYTERIUM NR 1 CENA RYCZAŁTOWA BRUTTO OFERTY (K1) 60,00
KRYTERIUM NR 2 TERMIN REALIZACJI (K2) 30,00
KRYTERIUM NR 3 GWARANCJA – OKRES W LATACH (K3 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: REMONT POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNYCH W BUDYNKU ASP PRZY UL.TRAUGUTTA 21 WE WROCŁAWIU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w budynkach : muzeum, budynkach A,C, oraz budynku CSU: W budynku A,C remont obejmuje: remont korytarza przy windzie na parterze, korytarza na I piętrze i ściany schodowej, toalety na I p., korytarza na IIp, toalety na IIp, korytarza na IIIp, toalety na IIIp, Sala 102T. W budynku muzeum : remont biura kierownika, pomieszczenia biurowe, pomieszczenie 22, klatka schodowa. Wszystkie pomieszczenia znajdują się w zespole budynków przy ul. Traugutta 21. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Traugutta wchodzą następujące prace opisane w załączonej dokumentacji przetargowej: 1) budynki A,C (wspólnie połączone) Remont korytarza przy windzie –wyniesienie i wniesienie wyposażenia, montaż narożników, gruntowanie ścian i sufitów, roboty malarskie i zabezpieczające, a) Remont korytarza na I p iętrze i ściany klatki schodowej- demontaż i montaż opraw, kucie bruzd, ułożenie przewodów elektrycznych, pomiary, roboty tynkarskie i malarskie sufitów, ścian, i naświetli, roboty zabezpieczające, wynoszenie i wnoszenie wyposażenia, b) Remont toalety na I piętrze-gruntownie powierzchni, malowanie ścian i sufitów, roboty zabezpieczające folią stolarkę, c) Remont korytarza na II piętrze –demontaż opraw oświetleniowych , ręczne kucie bruzd, ułożenie przewodów, montaż nowych opraw, pomiary, roboty tynkarskie, wyniesienie i wniesienie wyposażenia, przyklejenie narożników ochronnych, gruntowanie ścian i sufitów, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów ,stolarki drzwiowej, rur, grzejników radiatorowych , roboty zabezpieczające. d) Remont toalety na II piętrze- gruntowanie ścian i sufitów, roboty malarskie ,roboty zabezpieczające folią przed malowaniem, e) Remont korytarza na III piętrze - demontaż i montaż opraw, malowanie ścian i sufitów, roboty zabezpieczające przed malowaniem , f) Remont toalety na II piętrze- gruntowanie ścian i sufitów, pomiary ,uzupełnienie płytek gres na stopniu , wyniesienie i wniesienie wyposażenia , montaż narożników ochronnych, malowanie starych tynków ścian i sufitów, powierzchni metalowych, rur wodociągowych ,grzejników, malowanie pasów czarno -żółtych, lakierowanie powierzchni drewnianych schodów, demontaż i montaż wyłączników , gniazd, roboty zabezpieczające, g) Remont toalety na III piętrze- gruntowanie ścian i sufitów, przygotowanie powierzchni pod malowanie , malowanie ścian i sufitów, zabezpieczenie powierzchni folią, h) Sala 102T- wyniesienie i wniesienie wyposażenia , wykucie z muru ościeżnic, rozebranie wykładziny z płytek, ,ścian z cegieł, wywóz gruzu, rozebranie parkietu z listwami, podłóg białych, legarów, zasypek ,wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodne, montaż legarów, izolacja z keramzytu na stropie , posadzka betonowa przemysłowa wraz cokolikami zatarta do połysku, dozbrajanie siatką, odbicie tynków, podstemplowanie nadproży, wykucie bruzd, montaż nadproży żelbetowych, uzupełnienie ścian , montaż drzwi aluminiowych ,demontaż zaworów grzejnikowych , grzejnika ,rurociągów stalowych , wspawanie odgałęzień do wpięcia instalacji co, montaż grzejników , próba instalacji ,wymiana baterii, podejść, zlewozmywaka, wymiana podejść z rur PCV ,montaż osadnika ,demontaż instalacji elektrycznej , demontaż opraw oświetleniowych ,wykucie bruzd, ułożenie przewodów, demontaż i montaż listew ściennych(korytek) ,wiercenie otworów, montaż przewodów NET ,mechaniczne wykonanie otworów pod gniazda ,wyłączniki ,puszki, montaż gniazd wyłączników, pomiary natężenia oświetlenia, sprawdzenie i pomiary obwodów elektrycznych, wykonanie pasów tynku, zeskrobanie i zmycie starej farby ,gruntowanie ścian i sufitów, gładzie gipsowe, okładziny z płyt gipsowych , obudowa pionów płytami GK, przyklejanie narożników ochronnych, wykucia kratek wentylacyjnych , gruntowanie ścian płynną folią ,licowanie ścian płytkami ,gruntowanie pod roboty malarskie ,malowanie ścian i sufitów , zabezpieczenie folią . 2) budynek muzeum a) Remont biura kierownika – zerwanie posadzek z PCV , rozebranie posadzek z deszczułek , warstwy wyrównujące i wygładzające, gruntowanie podłoży, ułożenie posadzki z PCV , wywóz gruzu, b) Remont pomieszczenia biurowego –likwidacja nieczynnej instalacji elektrycznej, demontaż i ponowny montaż instalacji w korytkach PCV na ścianach , demontaż i montaż zaworu grzejnikowego, przeróbka odgałęzienia z rur stalowych, próba instalacji, gruntowanie ścian i sufitów, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, rur kanalizacyjnych, grzejników radiatorowych, demontaż i montaż wyłączników i gniazd przed malowaniem, zabezpieczenie folią podłóg, okien i podokienników, c) Remont pomieszczenia NR 22 - wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, rozebranie ścianki z cegieł, wywóz gruzu, wykonanie pasów tynku, demontaż zaworów grzejnikowych, przeróbka odgałęzień z rur stalowych, instalacja rurociągów stalowych, montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych, demontaż zbędnej instalacji elektrycznej ,demontaż starych i montaż nowych opraw oświetleniowych, pomiar natężenia oświetlenia, sprawdzenie obwodów elektrycznych, zerwanie posadzek z PCV, rozebranie posadzek z deszczułek, warstwy wyrównujące i wygładzające, ułożenie nowych posadzek z PCV wywóz gruzu, zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, gruntowanie, przygotowanie powierzchni , malowanie farbami emulsyjnymi ścian , sufitów rur, grzejników rurowo –żebrowych, krat, demontaż i ponowny montaż wyłączników i gniazd, zabezpieczenie folią powierzchni przed malowaniem, d) Klatka schodowa- montaż we wnękach przy schodach osłon z poliwęglanu litego gr. 4mm w ramach aluminiowych mocowanych na zaczepach magnetycznych. 2. Prace w ramach będą wykonywane w czynnym budynku, przy ruchu ciągłym. Pomieszczenia będą przekazywane sukcesywnie zgodnie z harmonogramem. Wymaga będzie staranność w utrzymaniu porządku w budynkach m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenia elementów. 3. Szczegółowy zakres robót opisują Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, które są podstawą do wykonania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy -załączniki nr 6 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca – w razie powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia zatrudniał osoby, które w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywać czynności ogólnobudowlane, pozostawały z nim (lub z podwykonawcą) w stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wszelkie wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów osób, sposobu dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w we wzorze umowy. 6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji terenu budowy przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji: CZĘŚĆ NR 2-28-05-2019-godz. 10.00-ul. Traugutta 21 we Wrocławiu, budynek CSU, pokój 516 V piętro-Jacek Oziom; Z przeprowadzonej wizji zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Zmawiającego. Koszt wizji ponosi Wykonawca
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111100-9, 45331100-7, 45410000-4, 45421100-5, 45442100-8, 45317000-2, 45332000-3, 45431000-7, 45432111-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
KRYTERIUM NR 1 CENA RYCZAŁTOWA BRUTTO OFERTY (K1) 60,00
KRYTERIUM NR 2 TERMIN REALIZACJI (K2) 30,00
KRYTERIUM NR 3 GWARANCJA – OKRES W LATACH (K3) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: REMONT OŚRODKA PLENEROWEGO W LUBORADOWIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w budynkach: rektorówki , budynku głównym i budynku gospodarczym . Budynek rektorówki – demontaż grzejników płytowych, zaworu grzejnikowego, wymiana zaworów przelotowych, demontaż rurociągów stalowych wykucia z murów przepustów instalacyjnych, wykopy o ścianach pionowych ,uzupełnienie izolacji, demontaż tablicy bezpiecznikowej, wykucie bruzd, przebicie otworów w podłożu betonowym, wykopy o ścianach pionowych, odkrycie i ponowne przykrycie kanału c.o. uzupełnienie izolacji , zasypywanie wykopów, ułożenie przewodów kabelkowych w kanale, montaż skrzynek wraz z konstrukcją zabetonowaną do podłoża, montaż grzejnika łazienkowego, naprawa w murze uszkodzonych cegieł ,zabetonowanie otworu w posadzce, wykonanie pasów tynków, gruntowanie powierzchni ścian, wewnętrzne gładzie gipsowe, uzupełnienie płytek gres, wniesienie i wyniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie, demontaż i montaż gniazd oraz wyłączników, zabezpieczenie powierzchni folią, Budynek główny – demontaż kabin prysznicowych z brodzikiem, baterii natryskowych, podejść odpływowych, przeczyszczenie podejść, montaż syfonów, montaż drzwi do kabiny natryskowej, montaż kabin natryskowych , montaż baterii natryskowych z natryskiem przesuwnym, wywóz gruzu, wymiana i uzupełnienie płytek okładzinowych, ręczne szlifowanie powierzchni drewnianych ,stopni, podstopni i podestów od góry, trzykrotne lakierowanie lakierem orzech ciemny, Budynek gospodarczy- przebicie otworów w ścianach, odkopanie kanałów, odkrycie i przykrycie po zakończeniu robót płyt kanałowych, uzupełnienie izolacji, zasypywanie wykopów, demontaż rurociągu stalowego o połączeniach stalowych ,demontaż zaworów przelotowych, instalacja centralnego ogrzewania o średnicy zew. 32mm z rur polipropylenowych, montaż szafki z rozdzielaczami , montaż zaworów przelotowych ,wykonanie otuliny termoizolacyjnej z pianki gr. 20mm, wykonanie próby szczelności , demontaż rurociągu stalowego instalacji wodno - kanalizacyjnej, demontaż zaworów przelotowych, montaż instalacji wodociągowej wykonanie kompensacji, otuliny termoizolacyjne ,wykonanie próby szczelności rurociągów, naprawa uszkodzonych w murze cegieł, wykonanie tynków uzupełniających. 2. Prace będą wykonywane w czynnym budynku, przy ruchu ciągłym. Pomieszczenia będą przekazywane sukcesywnie zgodnie z harmonogramem. Wymaga będzie staranność w utrzymaniu porządku w budynkach m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenia elementów. 3. Szczegółowy zakres robót opisują Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, które są podstawą do wykonania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy -załączniki nr 6 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca – w razie powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia zatrudniał osoby, które w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywać czynności ogólnobudowlane, pozostawały z nim (lub z podwykonawcą) w stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wszelkie wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów osób, sposobu dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w we wzorze umowy. 6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji terenu budowy przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji:CZĘŚĆ NR 3-28-05-2019-godz. 13.00-Ośrodek Plenerowy Zamawiającego tj. Dom Pracy Twórczej w Luboradowie adres: Luboradów 2, 56-320 Krośnice-Jacek Oziom. Z przeprowadzonej wizji zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Zmawiającego. Koszt wizji ponosi Wykonawca
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45331100-7, 45410000-4, 45442100-8, 45317000-2, 45442300-0, 45332000-3, 45431000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
KRYTERIUM NR 1 CENA RYCZAŁTOWA BRUTTO OFERTY (K1) 60,00
KRYTERIUM NR 2 TERMIN REALIZACJI (K2) 30,00
KRYTERIUM NR 3 GWARANCJA – OKRES W LATACH (K3) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad murarskich - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad murarskich Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI