Część nr: |
1 |
Nazwa: |
REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. MODRZEWSKIEGO 15/17 I PRZY PL. POLSKIM 3/4 PRZY UL. GARNCARSKEJ 5-6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w budynkach przy ul. Modrzewskiego 15/17 i pl. Polskim 3/4 oraz przy ul. Garncarskiej 5. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy pl. Polskim 3/4 wchodzą następujące pomieszczenia: remont pokoi gościnnych nr 8P,remont pomieszczenia socjalnego TG , remont holu na parterze budynku, Sali nr 101P, Sali 202P, Sali 207P, Sali 327P, remont korytarza na III piętrze. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Modrzewskiego 15/17 wchodzą następujące pomieszczenia: remont pomieszczenia 010M, sali 4M, remont korytarza na parterze, remont łazienki damskiej na Ip, Sali 205M, Sali 206M, Sali 300M,Sali 304M, Sali 305M, Sali 306M, Sali 310M, remont korytarza na III piętrze, remont Sali 402M, Sali 404M, Sali 416M. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Garncarskiej wchodzą następujące pomieszczenia: remont Sali 3G,4G,5G, remont WC na I piętrze pomieszczenie gospodarcze na Ip, remont korytarza przy Sali 3G-5G, remont Sali 11G na IIIp, remont archiwum, remont dachu budynku przy Modrzewskiego i Garncarskiej, remont cokołu na elewacji od strony podwórza pl. Polski. 1) pl. Polski 3/4 a) Remont pokoi gościnnych nr 8P - wyniesienie i wniesienie wyposażenia, zeskrobanie łuszczącej się farby i gładzi, gruntowanie powierzchni, gładzie gipsowe dwuwarstwowe w miejscach ubytku tynku, gruntowanie przed malowaniem, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, rur, wymiana silikonu przy brodziku, demontaż i montaż listew podłogowych i wyłączników, zabezpieczenie folią powierzchni, b) Remont pomieszczenia socjalnego TG – wykucie ościeżnic drzwiowych , montaż drzwi, wywóz gruzu, demontaż grzejnika żeliwnego i zaworu, demontaż rurociągu, wspawanie odgałęzień , montaż grzejników drabinkowych i zaworów ,próba szczelności, wymiana kolana ,trójnika i czyszczaka żeliwnego, wymiana zaworów przelotowych, rozkucia w posadzkach , betonowanie otworów, demontaż opraw żarowych, montaż opraw oświetleniowych, odbicie tynków, impregnacja grzybobójcza, ,gruntowanie , uzupełnienie tynków, wykucia bruzd, przemurowanie węgarków, uzupełnienie tynków, obsadzenie kratek wentylacyjnych ,zerwanie posadzki, skucie nierówności na posadzkach, izolacja, wykonane posadzki z płytek ,gruntowanie, malowanie farbami emulsyjnymi, olejnymi ścian ,rur, kratek, roboty demontażowe przed malowaniem , zabezpieczenia podłóg, c) Remont holu na parterze- wyniesienie i wniesienie wyposażenia , wykonanie gniazd pod puszki, wykucie bruzd, montaż przewodów, sprawdzenia i pomiary , wykonanie tynków ,gruntowanie ścian, przygotowanie powierzchni ,roboty malarskie ,zabezpieczenie podłóg folią, d) Remont Sali nr 101P – dostawa i montaż klimatyzatora ,montaż listew ściennych, montaż gniazd, przewodów pomiary elektryczne, uzupełnienie tynków, gruntowanie , gładzie gipsowe, roboty malarskie ,cyklinowanie posadzek ,trzykrotne lakierowanie ,montaż listwy progowej, zabezpieczenie podłóg folią, e) Remont Sali nr 202P – zerwanie posadzki z wykładziny dywanowej, ułożenie wykładziny PCV, wywóz gruzu, f) Remont Sali 207P –wyniesienie i wniesienie wyposażenia, przecieranie tynków , zeskrobanie farby z powierzchni łuszczących, gruntowanie , dwukrotne malowanie, farbami emulsyjnymi, malowanie rur, regałów, szyn ekspozycyjnych, stolarki drzwiowej, okiennej, ,podokienników, mycie roztworami detergencyjnymi kafli, montaż i demontaż wyłączników i gniazd, zabezpieczenie podłóg folią, montaż rusztowań warszawskich, naprawa ramiaka skrzydła drzwiowego, wymiana baterii umywalkowej, podejścia z rur, montaż osadnika sekwencyjnego do gipsu, przygotowanie posadzki pod nową warstwę, wykonanie posadzki epoksydowej, g) Remont introligatorni w Sali 327P – demontaż i montaż opraw oświetleniowych, przygotowanie podłoża pod oprawy, wyniesienie i wniesienie wyposażenia, ,zeskrobanie farby ,przygotowanie podłoża, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, szafek, grzejników, balustrad ,demontaż i ponowny montaż wyłączników i gniazd oraz osłona drobnych elementów, zabezpieczenie folią podłóg okien ,podokienników lamp, h) Korytarz na III p pl. Polski – wyniesienie i wniesienie ekspozycji i wyposażenia, zeskrobanie łuszczących farb, gruntowanie i przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych, przygotowanie podłoża pod oprawy, 2) ul. Modrzewskiego 15/17 a) Remont pomieszczenia 010M - wyniesienie i wniesienie wyposażenia ,wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie , ścian i filarków , wywóz gruzu, wiercenie otworów, rurociągi stalowe, wstawienie trójników żeliwnych, wykonanie podejść dopływowych, montaż baterii, montaż rurociągów z PCV wraz z podejściami pod zlew i osadnik, montaż zlewozmywaka, montaż osadnika sekwencyjnego ,płukanie instalacji, wykonanie odkrywek i otworów montażowych w szachcie , wykonanie pasów tynku, gruntowanie ścian, wewnętrzne gładzie gipsowe ,obudowa płytami GK pionów instalacyjnych, skucie nierówności betonu, zeskrobanie i zmycie starej farby, izolacja , uzupełnienie płytek ceramicznych, demontaż instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych, montaż przewodów, puszek , gniazd, łączników opraw oświetleniowych, skrzynek i rozdzielni, pomiar montaż oświetlenia, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego, gruntowanie powierzchni przed malowaniem, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, demontaż i montaż wyłączników i gniazd , zabezpieczenie folia przed malowaniem, b) Remont Sali 4M – montaż listew przyściennych , montaż przewodów w korytkach, kucie bruzd ,montaż gniazd, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, zdjęcie kompozycji na ścianach ,wyniesienie wyposażenia, gruntowanie ścian, wykonanie gładzi gipsowych, montaż kratek wentylacyjnych , gruntowanie ścian i sufitów, przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie rur, balustrad, powierzchni metalowych ,demontaż gniazd i wyłączników, zabezpieczenie folią powierzchni przed malowaniem, rusztowania ramowe warszawskie, c) Remont korytarza na parterze od kawiarni do klatki schodowej budynku w przy pl. Polskim- wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni, przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi, czyszczenie rusztu sufitu podwieszanego, demontaż i montaż wyłączników i gniazd, zabezpieczenie folią powierzchni, oczyszczenie i umycie opraw z sufitu modułowego z demontażem i ponownym montażem, d) Remont łazienki damskiej na Ip – wymiana baterii umywalkowej ,podejścia odpływowego, umywalki fajansowej, ułożenie silikonu uszczelniającego przy umywalkach, gruntowanie i przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie tynków , zabezpieczenie folia podłóg i ścian lamp, e) Remont Sali 205M- dostawa i montaż klimatyzatora monoblokowego o mocy 2KW, montaż puszek i gniazd, wyłączników, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego, ,wykucie bruzd, montaż przewodów, wykonanie tynków uzupełniających, gruntowanie ścian, wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych, ,ścianki działowe z płyt GKB na rusztach metalowych, wstawienie stojaków przy ościeżach do montażu drzwi, narożniki ochronne, montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych oraz okna witrynowego z szybą bezpieczną, wyniesienie i wniesieni wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, rur instalacyjnych, demontaż i montaż wyłączników gniazd, zabezpieczenie folią przed malowaniem podłóg, drzwi, parapetów, grzejników itp., f) Remont Sali 206M- wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni naprawa pęknięć w tynkach, wewnętrzne gładzie gipsowe, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż gniazd , wyłączników i ponowny ich montaż , zabezpieczenie folią, g) Remont Sali nr 300M - wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni naprawa pęknięć w tynkach, wewnętrzne gładzie gipsowe, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż i gniazd i wyłączników i ponowny montaż , zabezpieczenie folią, h) Remont Sali 304M- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych (wycięcia pasa wykładziny),szpachlowanie ,gruntowanie i zupełnie wykładziny, zgrzewanie wykładziny, wywóz gruzu, wyniesienie i wniesienie wyposażenia pomieszczenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie ścian i sufitów, malowanie rur instalacyjnych demontaż gniazd i wyłączników z ponownym montażem, zabezpieczenie powierzchni przed malowaniem, i) Remont Sali 305M - wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż, gniazd i wyłączników oraz ponowny montaż , zabezpieczenie folią powierzchni , j) Remont Sali 306M – montaż listew ściennych, przewody kabelkowe wciągane w kanały, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż gniazd i wyłączników oraz ich ponowny montaż , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej, k) Remont Sali 310M - dostawa i montaż klimatyzatora monoblokowego o mocy 5KW, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego ,wykonanie pasów tynku gruntowanie , gładzie gipsowe, wyniesienie i wniesieni wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi zabezpieczenie folią przed malowaniem podłóg, drzwi , parapetów itp., l) Remont korytarza na IIIp od Sali 304M do 306M - wyniesienie i wniesienie wyposażenia , gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków wg istniejącej kolorystki, demontaż , gniazd i wyłączników oraz ponowny ich montaż, zabezpieczenie folią powierzchni niemalowanej, m) Remont Sali 402M- wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, rur instalacyjnych, demontaż, gniazd i wyłączników oraz ich ponowny montaż , zabezpieczenie folią powierzchni przed malowaniem, n) Remont Sali 404M- zeskrobanie łuszczących i puchnących farb, skasowanie wykwitów i zacieków ,przygotowanie powierzchni pod malowanie , gruntowanie, dwukrotne malowanie sufitów i ścian wg. istniejącej kolorystyki , zabezpieczenie folią podłóg, o) Remont Sali 416M- wiercenie otworów, rurociągi stalowe ,wstawienie trójników żeliwnych, wykonanie podejść dopływowych, montaż baterii, płukanie instalacji montaż rurociągów z PCV , montaż umywalki, montaż szafki umywalkowej, rozbiórka i uzupełnienie okładzin z płyt GK na zabudowie szachtów, obsadzenie drzwiczek kontrolnych w szachcie, gruntowanie ,izolacja pod płytki glazurowane ,ułożenie płytek ściennych, gruntowanie powierzchni przed malowaniem, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, zabezpieczenie folia przed malowaniem, 3) ul. Garncarska 5 a) Remont Sali 3G na Ip - wyniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie powierzchni, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, demontaż gniazd i wyłączników oraz ponowny montaż, zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej, wyłączników, gniazd, opraw, projektora, kasety ekranu i itp, b) Remont Sali 4G na Ip- poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowanie, pokrycie szczelin taśmą flizeliny, wykonanie gładzi gipsowych, wniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków, demontaż gniazd i wyłączników oraz ich ponowny montaż, zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , wyłączników, gniazd, opraw, projektora, kasety ekranu i itp, c) Remont Sali 5G na Ip- wniesienie i wniesienie wyposażenia, demontaż i montaż tablicy oraz ekranu telewizyjnego, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, naprawa uszkodzeń ścian uzupełnienie akrylu na styku płaszczyzn, dwukrotne malowanie tynków, demontaż gniazd i wyłączników oraz ich ponowny montaż , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , stolarki ,podokienników ,grzejników wyłączników, gniazd, opraw, projektora, kasety ekranu i itp, d) Remont W.C na Ip - poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowani, pokrycie szczelin taśmą flizeliny, wykonanie gładzi gipsowych, wniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , okładziny z płytek, opraw itp., e) Pomieszczenie gospodarcze na Ip - poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowanie, pokrycie szczelin taśmą flizeliny , wykonanie gładzi gipsowych, wniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , okładziny z płytek, opraw itp., f) Remont korytarza przy salach 3G-5G na Ip - wniesienie i wniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków wg istniejącej kolorystyki, demontaż i montaż po malowaniu wyłączników , gniazd oraz osłona drobnych elementów na ścianach, zabezpieczenie folią podłóg drzwi , lamp itp., g) Remont Sali nr 11G na IIIp- poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowanie pokrycie szczelin taśmą flizeliny, wykonanie gładzi gipsowych, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków , zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej , drzwi , okien, podokienników, opraw oświetleniowych projektora , kasety ekranu itp., h) Remont archiwum na Vp – wyniesienie i wniesienia wyposażenia, poszerzenie i oczyszczenie pęknięć pod uszczelnienie, gruntowanie pokrycie szczelin taśmą flizeliny , wykonanie gładzi gipsowych, skasowanie zacieków, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie tynków farbą emulsyjną, zabezpieczenie folią powierzchni nie malowanej drzwi, okien, podokienników, opraw oświetleniowych, grzejników itp., i) Remont dachu budynku przy ul. Modrzewskiego - mocowanie z podnośnika koszowego obróbek blacharskich z blach miedzianej, obróbki dachowe z papy termozgrzewalnej przy oknach połaciowych, uszczelnienie styków obróbki z połacią dachową j) Remont dachu budynku przy ul. Garncarskiej- rozebranie obróbek blacharskich przy kominie , wykonanie obróbek dachowych przy kominie z papy termozgrzewalnej, wycięcie w murze piłą diamentową, uzupełnienie obróbek z list dociskowych do papy, uszczelnienie styków uszczelniaczem bitumicznym, k) Remont cokołu na elewacji od strony podwórza – odbicie tynków wewnętrznych, oczyszczenie mechaniczne murów, zmycie murów myjką ciśnieniową ,impregnacja grzybobójcza ,skucie i uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych, szpachla wygładzająca , wykonanie tynków renowacyjnych, malowanie tynków renowacyjnych, zabezpieczenie chodnika folią , wywóz gruzu. 2. Prace w ramach będą wykonywane w czynnym budynku, przy ruchu ciągłym. Pomieszczenia będą przekazywane sukcesywnie zgodnie z harmonogramem. Wymaga będzie staranność w utrzymaniu porządku w budynkach m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenia elementów. 3. Szczegółowy zakres robót opisują Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, które są podstawą do wykonania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy -załączniki nr 6 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca – w razie powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia zatrudniał osoby, które w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywać czynności ogólnobudowlane, pozostawały z nim (lub z podwykonawcą) w stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wszelkie wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów osób, sposobu dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w we wzorze umowy. 6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji terenu budowy przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji: Numer części-Data wizji-Godzina wizji-Miejsce-Osoba odpowiedzialna ze strony Zamawiającego za przeprowadzenie wizji tj.: CZĘŚĆ NR 1-28-05-2019-godz. 9.00-Pl. Polski 3/4 we Wrocławiu, pokój 215P II piętro-Jacek Oziom; Z przeprowadzonej wizji zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Zmawiającego. Koszt wizji ponosi Wykonawca
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111100-9, 45331100-7, 45410000-4, 45420000-7, 45442100-8, 45317000-2, 45442300-0, 45332000-3, 45432111-5, 45421141-4, 45331000-6, 45261900-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
KRYTERIUM NR 1 CENA RYCZAŁTOWA BRUTTO OFERTY (K1) |
60,00 |
KRYTERIUM NR 2 TERMIN REALIZACJI (K2) |
30,00 |
KRYTERIUM NR 3 GWARANCJA – OKRES W LATACH (K3 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
REMONT POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNYCH W BUDYNKU ASP PRZY UL.TRAUGUTTA 21 WE WROCŁAWIU |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w budynkach : muzeum, budynkach A,C, oraz budynku CSU: W budynku A,C remont obejmuje: remont korytarza przy windzie na parterze, korytarza na I piętrze i ściany schodowej, toalety na I p., korytarza na IIp, toalety na IIp, korytarza na IIIp, toalety na IIIp, Sala 102T. W budynku muzeum : remont biura kierownika, pomieszczenia biurowe, pomieszczenie 22, klatka schodowa. Wszystkie pomieszczenia znajdują się w zespole budynków przy ul. Traugutta 21. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Traugutta wchodzą następujące prace opisane w załączonej dokumentacji przetargowej: 1) budynki A,C (wspólnie połączone) Remont korytarza przy windzie –wyniesienie i wniesienie wyposażenia, montaż narożników, gruntowanie ścian i sufitów, roboty malarskie i zabezpieczające, a) Remont korytarza na I p iętrze i ściany klatki schodowej- demontaż i montaż opraw, kucie bruzd, ułożenie przewodów elektrycznych, pomiary, roboty tynkarskie i malarskie sufitów, ścian, i naświetli, roboty zabezpieczające, wynoszenie i wnoszenie wyposażenia, b) Remont toalety na I piętrze-gruntownie powierzchni, malowanie ścian i sufitów, roboty zabezpieczające folią stolarkę, c) Remont korytarza na II piętrze –demontaż opraw oświetleniowych , ręczne kucie bruzd, ułożenie przewodów, montaż nowych opraw, pomiary, roboty tynkarskie, wyniesienie i wniesienie wyposażenia, przyklejenie narożników ochronnych, gruntowanie ścian i sufitów, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów ,stolarki drzwiowej, rur, grzejników radiatorowych , roboty zabezpieczające. d) Remont toalety na II piętrze- gruntowanie ścian i sufitów, roboty malarskie ,roboty zabezpieczające folią przed malowaniem, e) Remont korytarza na III piętrze - demontaż i montaż opraw, malowanie ścian i sufitów, roboty zabezpieczające przed malowaniem , f) Remont toalety na II piętrze- gruntowanie ścian i sufitów, pomiary ,uzupełnienie płytek gres na stopniu , wyniesienie i wniesienie wyposażenia , montaż narożników ochronnych, malowanie starych tynków ścian i sufitów, powierzchni metalowych, rur wodociągowych ,grzejników, malowanie pasów czarno -żółtych, lakierowanie powierzchni drewnianych schodów, demontaż i montaż wyłączników , gniazd, roboty zabezpieczające, g) Remont toalety na III piętrze- gruntowanie ścian i sufitów, przygotowanie powierzchni pod malowanie , malowanie ścian i sufitów, zabezpieczenie powierzchni folią, h) Sala 102T- wyniesienie i wniesienie wyposażenia , wykucie z muru ościeżnic, rozebranie wykładziny z płytek, ,ścian z cegieł, wywóz gruzu, rozebranie parkietu z listwami, podłóg białych, legarów, zasypek ,wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodne, montaż legarów, izolacja z keramzytu na stropie , posadzka betonowa przemysłowa wraz cokolikami zatarta do połysku, dozbrajanie siatką, odbicie tynków, podstemplowanie nadproży, wykucie bruzd, montaż nadproży żelbetowych, uzupełnienie ścian , montaż drzwi aluminiowych ,demontaż zaworów grzejnikowych , grzejnika ,rurociągów stalowych , wspawanie odgałęzień do wpięcia instalacji co, montaż grzejników , próba instalacji ,wymiana baterii, podejść, zlewozmywaka, wymiana podejść z rur PCV ,montaż osadnika ,demontaż instalacji elektrycznej , demontaż opraw oświetleniowych ,wykucie bruzd, ułożenie przewodów, demontaż i montaż listew ściennych(korytek) ,wiercenie otworów, montaż przewodów NET ,mechaniczne wykonanie otworów pod gniazda ,wyłączniki ,puszki, montaż gniazd wyłączników, pomiary natężenia oświetlenia, sprawdzenie i pomiary obwodów elektrycznych, wykonanie pasów tynku, zeskrobanie i zmycie starej farby ,gruntowanie ścian i sufitów, gładzie gipsowe, okładziny z płyt gipsowych , obudowa pionów płytami GK, przyklejanie narożników ochronnych, wykucia kratek wentylacyjnych , gruntowanie ścian płynną folią ,licowanie ścian płytkami ,gruntowanie pod roboty malarskie ,malowanie ścian i sufitów , zabezpieczenie folią . 2) budynek muzeum a) Remont biura kierownika – zerwanie posadzek z PCV , rozebranie posadzek z deszczułek , warstwy wyrównujące i wygładzające, gruntowanie podłoży, ułożenie posadzki z PCV , wywóz gruzu, b) Remont pomieszczenia biurowego –likwidacja nieczynnej instalacji elektrycznej, demontaż i ponowny montaż instalacji w korytkach PCV na ścianach , demontaż i montaż zaworu grzejnikowego, przeróbka odgałęzienia z rur stalowych, próba instalacji, gruntowanie ścian i sufitów, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, rur kanalizacyjnych, grzejników radiatorowych, demontaż i montaż wyłączników i gniazd przed malowaniem, zabezpieczenie folią podłóg, okien i podokienników, c) Remont pomieszczenia NR 22 - wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, rozebranie ścianki z cegieł, wywóz gruzu, wykonanie pasów tynku, demontaż zaworów grzejnikowych, przeróbka odgałęzień z rur stalowych, instalacja rurociągów stalowych, montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych, demontaż zbędnej instalacji elektrycznej ,demontaż starych i montaż nowych opraw oświetleniowych, pomiar natężenia oświetlenia, sprawdzenie obwodów elektrycznych, zerwanie posadzek z PCV, rozebranie posadzek z deszczułek, warstwy wyrównujące i wygładzające, ułożenie nowych posadzek z PCV wywóz gruzu, zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, gruntowanie, przygotowanie powierzchni , malowanie farbami emulsyjnymi ścian , sufitów rur, grzejników rurowo –żebrowych, krat, demontaż i ponowny montaż wyłączników i gniazd, zabezpieczenie folią powierzchni przed malowaniem, d) Klatka schodowa- montaż we wnękach przy schodach osłon z poliwęglanu litego gr. 4mm w ramach aluminiowych mocowanych na zaczepach magnetycznych. 2. Prace w ramach będą wykonywane w czynnym budynku, przy ruchu ciągłym. Pomieszczenia będą przekazywane sukcesywnie zgodnie z harmonogramem. Wymaga będzie staranność w utrzymaniu porządku w budynkach m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenia elementów. 3. Szczegółowy zakres robót opisują Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, które są podstawą do wykonania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy -załączniki nr 6 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca – w razie powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia zatrudniał osoby, które w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywać czynności ogólnobudowlane, pozostawały z nim (lub z podwykonawcą) w stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wszelkie wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów osób, sposobu dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w we wzorze umowy. 6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji terenu budowy przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji: CZĘŚĆ NR 2-28-05-2019-godz. 10.00-ul. Traugutta 21 we Wrocławiu, budynek CSU, pokój 516 V piętro-Jacek Oziom; Z przeprowadzonej wizji zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Zmawiającego. Koszt wizji ponosi Wykonawca
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111100-9, 45331100-7, 45410000-4, 45421100-5, 45442100-8, 45317000-2, 45332000-3, 45431000-7, 45432111-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
KRYTERIUM NR 1 CENA RYCZAŁTOWA BRUTTO OFERTY (K1) |
60,00 |
KRYTERIUM NR 2 TERMIN REALIZACJI (K2) |
30,00 |
KRYTERIUM NR 3 GWARANCJA – OKRES W LATACH (K3) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
REMONT OŚRODKA PLENEROWEGO W LUBORADOWIE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w budynkach: rektorówki , budynku głównym i budynku gospodarczym . Budynek rektorówki – demontaż grzejników płytowych, zaworu grzejnikowego, wymiana zaworów przelotowych, demontaż rurociągów stalowych wykucia z murów przepustów instalacyjnych, wykopy o ścianach pionowych ,uzupełnienie izolacji, demontaż tablicy bezpiecznikowej, wykucie bruzd, przebicie otworów w podłożu betonowym, wykopy o ścianach pionowych, odkrycie i ponowne przykrycie kanału c.o. uzupełnienie izolacji , zasypywanie wykopów, ułożenie przewodów kabelkowych w kanale, montaż skrzynek wraz z konstrukcją zabetonowaną do podłoża, montaż grzejnika łazienkowego, naprawa w murze uszkodzonych cegieł ,zabetonowanie otworu w posadzce, wykonanie pasów tynków, gruntowanie powierzchni ścian, wewnętrzne gładzie gipsowe, uzupełnienie płytek gres, wniesienie i wyniesienie wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni pod malowanie, dwukrotne malowanie, demontaż i montaż gniazd oraz wyłączników, zabezpieczenie powierzchni folią, Budynek główny – demontaż kabin prysznicowych z brodzikiem, baterii natryskowych, podejść odpływowych, przeczyszczenie podejść, montaż syfonów, montaż drzwi do kabiny natryskowej, montaż kabin natryskowych , montaż baterii natryskowych z natryskiem przesuwnym, wywóz gruzu, wymiana i uzupełnienie płytek okładzinowych, ręczne szlifowanie powierzchni drewnianych ,stopni, podstopni i podestów od góry, trzykrotne lakierowanie lakierem orzech ciemny, Budynek gospodarczy- przebicie otworów w ścianach, odkopanie kanałów, odkrycie i przykrycie po zakończeniu robót płyt kanałowych, uzupełnienie izolacji, zasypywanie wykopów, demontaż rurociągu stalowego o połączeniach stalowych ,demontaż zaworów przelotowych, instalacja centralnego ogrzewania o średnicy zew. 32mm z rur polipropylenowych, montaż szafki z rozdzielaczami , montaż zaworów przelotowych ,wykonanie otuliny termoizolacyjnej z pianki gr. 20mm, wykonanie próby szczelności , demontaż rurociągu stalowego instalacji wodno - kanalizacyjnej, demontaż zaworów przelotowych, montaż instalacji wodociągowej wykonanie kompensacji, otuliny termoizolacyjne ,wykonanie próby szczelności rurociągów, naprawa uszkodzonych w murze cegieł, wykonanie tynków uzupełniających. 2. Prace będą wykonywane w czynnym budynku, przy ruchu ciągłym. Pomieszczenia będą przekazywane sukcesywnie zgodnie z harmonogramem. Wymaga będzie staranność w utrzymaniu porządku w budynkach m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenia elementów. 3. Szczegółowy zakres robót opisują Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, które są podstawą do wykonania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy -załączniki nr 6 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca – w razie powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia zatrudniał osoby, które w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywać czynności ogólnobudowlane, pozostawały z nim (lub z podwykonawcą) w stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wszelkie wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów osób, sposobu dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w we wzorze umowy. 6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji terenu budowy przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji:CZĘŚĆ NR 3-28-05-2019-godz. 13.00-Ośrodek Plenerowy Zamawiającego tj. Dom Pracy Twórczej w Luboradowie adres: Luboradów 2, 56-320 Krośnice-Jacek Oziom. Z przeprowadzonej wizji zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Zmawiającego. Koszt wizji ponosi Wykonawca
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45331100-7, 45410000-4, 45442100-8, 45317000-2, 45442300-0, 45332000-3, 45431000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
KRYTERIUM NR 1 CENA RYCZAŁTOWA BRUTTO OFERTY (K1) |
60,00 |
KRYTERIUM NR 2 TERMIN REALIZACJI (K2) |
30,00 |
KRYTERIUM NR 3 GWARANCJA – OKRES W LATACH (K3) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: