Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont boiska piłkarskiego oraz budowa boiska piłkarskiego i do siatkówki plażowej na terenie kompleksu sportowego w Chełmcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Męcinka 11
1.5.2.) Miejscowość: Męcinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont boiska piłkarskiego oraz budowa boiska piłkarskiego i do siatkówki plażowej na terenie kompleksu sportowego w Chełmcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59507854-f613-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014419/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 MODERNIZACJA BOISKA W CHEŁMCU
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl.
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami w zakresie składania dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż ofert - które mogą być przekazywane jedynie w
sposób wskazany w pkt 7) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem:
1) dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub
2) poczty elektronicznej na adres poczty Zamawiającego: ug@mecinka.pl,
Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co
Wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas trwania
postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w
formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na
ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza
do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal
(https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej
ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz
wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia dotyczy remontu boiska piłkarskiego oraz budowa boiska piłkarskiego i do siatkówki plażowej na
terenie kompleksu sportowego w Chełmcu
Lokalizacja: działka nr 70/3 obręb ewidencyjny 0001 Chełmiec, gm. Męcinka, woj. Dolnośląskie.
Realizacja inwestycji obejmuje w szczególności roboty polegające na:
1) remoncie boiska piłkarskiego o wymiarach pola do gry 60,0 x 100,0 m i nawierzchni z trawy naturalnej (tj.: rozbiórka i
demontaż istniejącego wyposażenia sportowego, następnie wyposażenie boiska w bramki do piłki nożnej, kabiny dla
zawodników rezerwowych, bramki do piłki nożnej, trybunę, piłkochwyty);
2) budowie treningowego boiska piłkarskiego o wymiarach 30,0 x 62,0 m (pole do gry 26,0 x 56,0 m) i nawierzchni z trawy
naturalnej;
3) wykonaniu ogrodzenia, piłkochwytów i oświetlenia boisk;
4) budowie boiska do siatkówki plażowej o wymiarach 13,3 x 17,2 m;
5) zagospodarowaniu terenu
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00199493/01 z dnia 2022-06-08
2022-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
6) nawodnieniu boiska głównego;
7) wykonaniu utwardzenia nawierzchni z kostki betonowej – droga dojazdowa.
Zadanie inwestycyjne zgodnie z programem „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja
2021”. Dofinansowano ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i
Turystyki.Przedmiotem zamówienia jest remont boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej, budowy boiska
treningowego o nawierzchni z trawy naturalnej oraz budowa boiska do siatkówki plażowej o nawierzchni piaskowej. Za
bramkami przewidziano piłkochwyty polipropylenowe. W ramach zamówienia należy wykonać oświetlenie oraz nawodnienie
boiska głównego, wyposażenie boisk, ogrodzenie i utwardzenie dojazdu kostką.
1.1. Remont boiska, budowa boiska treningowego oraz boiska do siatkówki:1) rozbiórka i demontaż istniejącego
wyposażenia sportowego (bramki, piłkochwyty, ogrodzenie, korekta skarpy/ wału) – elementy z rozbiórki Wykonawca
zobowiązany jest zutylizować na własny koszt;
2) remont boiska głównego (w tym wyposażenie boiska w bramki do piłki nożnej, kabiny dla zawodników rezerwowych,
bramki do piłki nożnej, trybuna, piłkochwyty);3) budowa boiska treningowego (orlik) wraz z piłkochwytami (w tym bramki,
piłkochwyty; nawierzchnia z trawy sianej);
4) budowa boiska do siatkówki plażowej (nawierzchnia piaskowa);
5) wykonanie utwardzenia nawierzchni z kostki betonowej – droga dojazdowa;6) wykonanie ogrodzenia dla całego terenu z
paneli lekkich wraz z 5 furtkami z samozamykaczami oraz 2 bramami wjazdowymi.
- zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez biuro projektowe PRIMTECH Szymon Kita ul. Sienkiewicza 4/6,
42-600 Tarnowskie Góry pn.: „Przebudowa boiska głównego z budową oświetlenia, piłkochwytami, i wyposażeniem, budowa
boiska treningowego (orlika) z piłkochwytami, boiska do siatkówki plażowej w miejscowości Chełmiec”, w skład której
wchodzą następujące dokumenty:
- projekt budowlano- wykonawczy,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- zestawienie robót;
UWAGA: Zamawiający nie przewiduje budowy oświetlenia oraz pielęgnacji boiska płyty głównej (pozycja w przedmiarze pn.:
2.1 Boisko główne – renowacja istniejącej nawierzchni), zgodnie z powyższą dokumentacją. Kalkulacji renowacji głównego
boiska należy dokonać zgodnie z poniższymi zapisami, tj. pkt 1.3. i 1.4. Przy budowie boiska treningowego należy
uwzględnić dodatkowo zasiew perforacyjny odpowiedniej mieszanki nasion traw sportowych w skład, których będą wchodzić
nasiona następujących traw: 60% wiechlina łąkowa – dwie odmiany, 40% życica trwała – trzy odmiany.
1.2. Budowa oświetlenia i nawodnienia boiska:
1) budowa instalacji oświetlenia boiska,
2) budowa lamp oświetleniowych,
3) budowa systemu nawadnianie boiska z podłączeniem do istniejącej studni;
- zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez biuro projektowe Pracownia Projektowa ARCHITECT Tomasz
Tyczyński Glinica 30/1, 67-231 Żukowice pn.: Budowa oświetlenia boiska oraz wykonanie systemu nawadniania płyty boiska
w kompleksie sportowym w Chełmcu” w skład, której wchodzą następujące dokumenty:- projekt techniczny;- projekt
zagospodarowania terenu;- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,- zestawienie robót.
1.3. Dodatkowy zakres robót przy przebudowie płyty głównej boiska:
1) odchwaszczenie nieselektywne;2) ściągnięcie humusu na głębokość 20 cm oraz pryzmowanie wzdłuż działki
(zniwelowanie terenu – 110 m x 70 m);
3) wyprofilowanie niecki terenu wg rzędnych przedstawionych w projekcie;
4) naciągniecie humusu oraz profilowanie laserowe warstwy wegetacyjnej;
5) zasiew perforacyjny odpowiedniej mieszanki nasion traw sportowych:
a) nasiona traw:- 60% wiechlina łąkowa – dwie odmiany,- 40% życica trwała – trzy odmiany. - zgodne z zestawieniem robót (
załącznik nr 10.3. do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia)
1.4. Zakres zabiegów pielęgnacyjnych płyt obu boisk po wysiewie traw (przez okres 8 miesięcy od dnia podpisania protokołu
odbioru robót) – wszystkie zabiegi dotyczą całkowitej powierzchni obu boisk (wg poniższego opisu):
1) koszenie trawy:a) w miesiącu kwietniu – dwa razy w tygodniu,
b) w miesiącach maj – lipiec – trzy razy w tygodniu;2) nawożenie traw nawozami NPK wg przeprowadzonej analizy
chemicznej podłoża w całym okresie wegetacyjnym, tj. od miesiąca kwietnia do miesiąca października;
3) nawożenie traw nawozami dolistnymi i aminokwasami min. 4 razy w okresie trwania zabiegów pielęgnacyjnych;4)
zastosowanie bakterii azotowych i fosforowych w podłożu, a także szczepów promieniowców.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Doświadczenie :
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
-w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa i/lub przebudowa i/lub remont
boiska sportowego do piłki nożnej na kwotę minimum 200.000,00 zł brutto;
oraz będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej:
- 1 (jedną) osobą kierującą robotami budowlanymi i do występowania w imieniu Wykonawcy w sprawach realizacji umowy;
- 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz
postanowień Projektu (wzoru) Umowy, stanowiącego załącznik Nr 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-12 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Na stronie internetowej : http://www.przetargi.mecinka.pl/ zamieszczono pliki z dokumentami zawierającymi opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia:
2.1. trzy miesiące od podpisania umowy na:
- przebudowę boiska, budowę boiska treningowego oraz boiska do siatkówki,
- budowę oświetlenia i nawodnienia boiska,
- przebudowę płyty głównej boiska.
2.2. osiem miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru robót na:
- zabiegi pielęgnacyjne płyt obu boisk.
Zamówienie współfinansowane z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.