Remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-06
  • ZamawiającyMIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00285900
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-261c070c-faf0-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 Remont bloku żywienia w P 201 przy ul. Wilczy Dół 4

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem.
2) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością.
3) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
4) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
• Włączona obsługa JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
5) Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych
• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczająca 2 GB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
6) Kodowanie i czas odbioru danych
• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce
Pozostałe informacja w pkt. 3 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA w pkt. 29 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 34/WZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.
Budynek Przedszkola nr 201 przy ul. Wilczy Dół nr 4 w Warszawie został w całości zakwalifikowany do remontu. Należy wymienić instalacje elektryczną, sanitarną, wykonać remont ścian i podłóg. Przedmiotowe zamówienie dotyczy tylko prac remontowych w pomieszczeniach bloku żywienia, które zaplanowano na podstawie przeprowadzonych oględzin i oceny stanu technicznego pomieszczeń przeznaczonych do remontu. Podczas ww. oględzin stwierdzono:
 wadliwe koryta odpływowe w posadzce kuchni właściwej (koryta odwodnienia liniowego nie przeznaczone do pomieszczeń kuchennych),
 zniszczenia okładzin ceramicznych podłóg wokół koryt odpływowych,
 zniszczenia i ubytki okładzin ceramicznych ścian i podłóg,
 korozję ościeżnic i spęcznienia skrzydeł drzwiowych na skutek oddziaływania wilgoci,
 ogólne znaczne zużycie techniczne elementów wykończenia pomieszczeń.
Zakres i technologia wykonania robót.
Prace przewidziane do wykonania obejmują wykonanie remontu bloku żywienia wraz z pomieszczeniem kuchni, zmywalni naczyń, przygotowania posiłków oraz pomieszczeń zaplecza kuchni w poniższym zakresie:
a) Szczelne wydzielenie terenu wykonywania prac remontowych z uwagi na czynną część obiektu (placówki oświatowej),
b) Demontaż sprzętu kuchennego wraz z wyniesieniem do oddzielnego pomieszczenia i zabezpieczeniem oraz ponowny montaż po wykonaniu remontu. W wycenie należy ująć wszystkie materiały niezbędne do ponownego podłączenia urządzeń i wyposażenia (zawory, kształtki, wężyki, przewody itp.),
c) Demontaż elementów wyposażenia (podajniki na mydło, uchwyty, suszarki itp.), wraz z odłączeniem urządzeń kuchennych i sanitarnych,
d) Rozbiórka okładzin ceramicznych ściennych,
e) Rozbiórka warstw posadzkowych podłogi,
f) Częściowa rozbiórka obudów pionów instalacyjnych z płyt GK,
g) Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicą w pomieszczeniach kuchennych, magazynowych i sanitarnych oraz zapleczu socjalnym,
h) Demontaż podejść pod kratki i koryta odpływowe,
i) Demontaż i ponowny montaż kratek wentylacyjnych, anemostatów kołowych,
j) Zaślepienie (zabezpieczenie) na czas remontu wlotów kanałów po demontażu kratek i różnej wielkości Anemostatów,
k) Demontaż okien podawczych wraz z betonowymi podokiennikami z lastryko,
l) Demontaż i ponowny montaż opraw oświetlenia wewnętrznego i osprzętu instalacji elektrycznej (oprawy świetlówkowe, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, łączników instalacyjnych, gniazda wtyczkowe podtynkowe 2 – biegunowe z uziemieniem w puszkach, oprawy oświetleniowe typu Led wymagana minimalna: LP42, UGR 22 natężenie oświetlenia W 500lux, montaż łączników bryzgoszczelnych bakelitowych jednobiegunowych),
m) Demontaż wyeksploatowanych grzejników żeliwnych wraz z zaworami,
n) Demontaż i ponowny montaż nowych urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach Zaplecza tj: podejścia pod kratki i koryta odpływowe, zaworów czerpalnych, zlewu dla wiadra, baterii stojących, brodzika, umywalek, sedesów typu kompakt,
o) Demontaż i ponowny montaż okapu w pomieszczeniu zmywalni naczyń,
p) Montaż falownika dla potrzeb instalacji wentylacyjnej okapów kuchennych
q) Demontaż i ponowny montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej w pomieszczeniu kuchni
r) Wymiana rolet w dwóch oknach podawczych,
a) Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle- pod przewody instalacji po zdemontowanych listwach elektroinstalacyjnych, montaż gniazd do podłączenia urządzeń,
b) Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni sufitu i ścian,
c) Wywiezienie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki,
d) Wyrównanie powierzchni stropu (posadzka) pod nałożenie warstw izolacyjnych,
e) Wykonanie izolacji przeciwwodnej podposadzkowej na stropie z mas bitumicznych KMB wraz z wykonaniem kołnierzy uszczelniających,
f) Uszczelnienie przejść rurowych, kanalizacji przy obciążeniu wilgocią z zastosowaniem bitumicznej masy KMB w podłożu betonowym,
g) Wykonanie warstw posadzkowych, wyrównawczej zatartej na ostro pod posadzki wykonywane przy użyciu „Miksokreta”,
h) Wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej z folii i szlamów uszczelniających nakładanych ręcznie na wyrównanym podłożu do wysokości glazury tj. 2,00m,
i) Wykonanie podejść odpływowych pod kratki i koryta ściekowe,
j) Montaż kratek i koryt odpływowych ze stali nierdzewnej z odpływem wraz z materiałem (kratką i koszem),
k) Montaż stolarki okiennej (okna podawcze szt.2) wraz z parapetami/ladami ze stali nierdzewnej kwasoodpornej,
l) Montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej (szt. 22) – pomiar drzwi należy wykonać z natury,
m) Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych (ściany, cokoły),
n) Wykonanie okładzin podłogowych z płytek ceramicznych, płytka klasa ścieralności min.5, gr.mn.8 mm o klasie antypoślizgowości min R11 (Uwaga na spadki w kierunku koryt odpływowych),
o) Wykonanie obudowy z płyt GK rur instalacyjnych we wszystkich pomieszczeniach wraz z obsadzeniem drzwiczek rewizyjnych i kratek wentylacyjnych w obudowach,
p) Naprawa uszkodzonych powłok tynkarskich na powierzchni sufitu i ścian,
q) Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach bloku żywienia farbami lateksowymi (materiały malarskie z atestem dopuszczającym do stosowania w pomieszczeniach żywienia zbiorowego),
r) Dwukrotne malowanie ścian lakierem poliuretanowym do wysokości lamperii,
s) Dwukrotne malowanie farbą olejną widocznych niezabudowanych rur instalacyjnych,
t) Wymiana posadzki w pomieszczeniu (INTENDENT) z wykładzin rulonowej z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną wraz z montażem listew przyściennych z polichlorku winylu,
u) Dwukrotne malowanie powierzchni posadzek cementowych w pomieszczeniu gospodarczym farbami epoksydowymi,
v) Ochrona narożników wypukłych aluminiowym kątownikiem aluminiowym,
w) Montaż rurociągów z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewalnych na ścianach wewnętrznych wraz z podejściami dopływowymi, zawory z końcówką do węża, trójniki z żeliwa ciągliwego rozgałęzienia instalacji gazowej na urządzenia, zawór kulowy gazowy przelotowy – przy urządzeniach),
x) Montaż urządzeń sanitarnych (umywalki porcelanowe z syfonem, zawory pod umywalkowe, baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące, postumenty porcelanowe, miski ustępowe, brodzik natryskowy z tworzywa sztucznego),
y) Montaż nowych grzejników stalowych dwupłytowych wraz z zaworami – grzejniki w wersji higienicznej,
z) Montaż konstrukcji wsporczych przykręcanych na stropie – konstrukcja dla ustabilizowania instalacji wody i gazu,
aa) Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1; 2; 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia,
bb) Montaż elementów wyposażenia (podajniki na mydło, pojemniki na ręcznik, pojemniki na papier, uchwyty, suszarki itp.),
cc) Podłączenie wszystkich urządzeń kuchennych i sanitarnych.
s) Prace rozbiórkowe, przygotowawcze i porządkowe wewnątrz budynku;
Przed przystąpieniem do bezpośrednich robót remontowych należy w remontowanych pomieszczeniach uwzględnić wykonanie prac przygotowawczych. W pomieszczeniach całego bloku żywienia należy wykonać wszystkie niezbędne demontaże i zabezpieczenia elementów wyposażenia wymagające demontażu wraz z przeniesieniem ich we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Należy uwzględnić ich zabezpieczenie na czas realizacji robót wraz z ponownym montażem po zakończeniu remontu. Teren realizacji prac należy szczelnie oddzielić od pomieszczeń nie przeznaczonych do remontu z uwagi na czynną część obiektu (placówki oświatowej).
Klauzule społeczne:
1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności prac przygotowawczych i demontażowych, prace sanitarne, elektryczne i wykończeniowe.
4) Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
 Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
 Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5a do SWZ;
 Technologia wykonania robót – załącznik nr 5b do SWZ;
 Plan organizacji robót – załącznik nr 5c do SWZ;
 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5d do SWZ;
 Przedmiar robót - załącznik nr 5e do SWZ;
 Wzór materiałów informacyjnych – załącznik nr 5f do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 8) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych o łącznej wartości do
300 000 zł netto i polegających na wykonaniu robót budowlanych lub robót sanitarnych lub robót elektrycznych w budynku przedszkola, a nie ujętych w zakresie zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe i będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa.
2. Kryteria oceny ofert
3. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując mu odpowiednią wagę procentową:
I kryterium: „cena brutto” – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali¹ (tj. zakończyli) co najmniej co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na remoncie2, budowie3 lub przebudowie4 budynku o wartości remontu, budowy lub przebudowy nie mniejszej niż 650 000 zł brutto.
¹ Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonane należycie.
2 Pod pojęciem remontu, w rozumieniu art.3 pkt. 8) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206, 2687, z późn. zm.) należy rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym
3Pod pojęciem „budowy” należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego w rozumieniu art.3 pkt 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206, 2687, z późn. zm.).
4 Pod pojęciem „przebudowy” należy rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; (…), w rozumieniu art.3 pkt 7a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206, 2687, z późn. zm.).
2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą:
a) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.);
b) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych (zgodny z załącznikiem nr 3 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 10.2 lit. a) SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
c) Potwierdzenie wniesienia wadium, o którym mowa w pkt 13 SWZ;
d) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
f) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ, w przypadkach, o których mowa w pkt 12 ppkt 4) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 7 000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 6 do SWZ).
6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-30 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 10:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023. Poz. 1497 t.j. ze zm.).
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych
Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
3. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Agnieszka Szafraniec – główny specjalista w Wydziale Infrastruktury, tel. 22 443-75-35
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych: Anna Bacińska – główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych, tel. 22 443-71-47, e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku usługowego - Jagodne
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku usługowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Usługa sprzątania
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja dróg gruntowych na obszarach peryferyjnych Miasta Łodzi – Andrzejów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja stacji ujęcia i uzdatniania wody w Jabłówku, gmina Łabiszyn
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI