Remont bloku zrzutowego ZW Turawa. Etap I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont bloku zrzutowego ZW Turawa. Etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-10
  • Numer ogłoszenia571957-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 571957-N-2019 z dnia 2019-07-10 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach : Remont bloku zrzutowego ZW Turawa. Etap I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach , krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska   80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (22) 37 20 260, e-mail gliwice@wody.gov.pl, faks +48 (22) 37 20 295.
Adres strony internetowej (URL): www.wody.gov.pl, http://gliwice.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, zgodnie z wymaganiami SIWZ. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650 i 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Opolu ul. Odrowążów 2, 45-089 Opole (Sekretariat p.I, pok. nr 8)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont bloku zrzutowego ZW Turawa. Etap I
Numer referencyjny: GL.ROZ.281.23.2019.MS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Remont bloku zrzutowego ZW Turawa. Etap I”. Celem wykonania zadania jest przywrócenie właściwego stanu technicznego poprzez przeprowadzenie remontu odtworzeniowego poszczególnych elementów bloku zrzutowego południowego i północnego Zbiornika Wodnego TURAWA, będących w bezpośredniej administracji Zarządu Zlewni w Opolu, a w szczególności:  pomostów na koronach wież przelewowych: okalające-kontrolne i środkowe-komunikacyjne,  obarierowania pomostów j.w.,  drabinek w szybach wentylacyjnych,  drabinek w komorach zamknięć remontowych,  ścian wewnętrznych i dna wież przelewowych,  powierzchni płaskich na koronie bloków zrzutowych i przyczółkach pomostu środkowego,  upustów dennych (dylatacje i ściany),  progów i dna poniżej progów, na wlotach do sztolni upustów dennych,  wylotów upustu dennego, upustu jałowego oraz przyczółków od wody dolnej,  komór zamknięć remontowych,  szybów zasuw upustów dennych i upustów jałowych oraz szybu wentylacyjnego sztolni upustu jałowego. Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje m.in.: I. WIEŻA POŁUDNIOWA (S) 1) Roboty związane z wykonaniem drabinek  Rozbiórka drabinki szybu wentylacyjnego upustu jałowego wraz z wywozem złomu i utylizacją - 0,491 Mg  Rozbiórka drabinek w komorze zamknięć remontowych - 0,233 Mg  Zakup, dowóz i montaż konstrukcji drabinek (przy pomocy kołków HILTI - 0,677 Mg  Piaskowanie granulatem bezkwarcowym elementów drabinek - 12,116 m2  Malowanie elementów stalowych drabinek powłoką na bazie żywicy epoksydowej z aktywnymi pigmentami antykorozyjnymi zawierający wysokiej wydajności polifosforan do zabezpieczenia powierzchni stalowych. Dwukrotnie: raz kolor: rotbraun (brunatny) a drugi raz kolor grau (szary) - 12,116 m2  Malowanie elementów stalowych wzmacniających powłoką poliuretanowa. Kolor standardowy np. MC-Grau (szary) (lub równoważny) oraz wg RAL 7030, 7032, 7035 - 12,116 m2 2) Wyloty upustu dennego i upustu jałowego  Naprawa ścian wylotów - czyszczenie strumieniowo - ścierne. Powierzchnie dodatkowo oczyścić za pomocą sprężonego powietrza (praca ze sprzętu pływającego) - 63,000 m2  Naprawa ścian wylotów - wykonanie elastycznej powłoki mineralnej OMBRAN Elastikschlaemme (lub równoważnej) w kolorze Light grey (praca ze sprzętu pływającego) - 63,000 m2  Naprawa ścian wylotu - odkucie odspojonego lica na gł. 1-2 cm (wraz z utylizacją gruzu) (praca ze sprzętu pływającego) - 3,00 m2  Naprawa ścian wylotu - wykonanie warstwy sczepnej (Zentrifix KMH lub równoważny) oraz wykonanie warstwy naprawczej (Nafufil KM 250 PL lub równoważny) i warstwy wyrównawczej. Łączna grubość warstwy to 20 mm (praca ze sprzętu pływającego) - 6,00 m2  Naprawa ścian wylotów - wykonanie elastycznej powłoki mineralnej OMBRAN Elastikschlaemme 3 mm (lub równoważnej) w kolorze Light grey (praca ze sprzętu pływającego) - 6,00 m2  Naprawa ścian wylotów - naprawa powierzchni ubytku na styku zwierciadła wody (naprawa pasem szer. 30 cm - naprawa niewielkich ubytków za pomocą MC-DUR underwater pro (lub równoważnej) (praca ze sprzętu pływającego) - 1,50 m2  Naprawa ścian wylotów - naprawa powierzchni ubytku na styku zwierciadła wody (naprawa pasem szer. 30 cm - grubość ubytków do 6 cm po wcześniejszym podszalowaniu ubytku (np. cienka blacha o szer. 0,5 m) za pomocą podawanej pompą masy zalewowej do napraw podwodnych o nazwie Emcekrete UW lub równoważny (praca ze sprzętu pływającego) - 0,15 m3  Naprawa ścian wylotów - naprawa powierzchni ubytku na styku zwierciadła wody (naprawa pasem szer. 30 cm - grubość ubytków do 20 cm po wcześniejszym podszalowaniu ubytku (np. cienka blacha o szer. 0,5 m) za pomocą podawanej pompą masy zalewowej do napraw podwodnych o nazwie Emcekrete B60 lub równoważny (praca ze sprzętu pływającego) - 0,20 m2 II. WIEŻA PÓŁNOCNA (N) 1) Roboty związane z oczyszczeniem i malowaniem konstrukcji pomostu  Piaskowanie granulatem bezkwarcowym elementów pomostu środkowego - 383,893 m2  Malowanie elementów stalowych pomostu środkowego powłoką na bazie żywicy epoksydowej z aktywnymi pigmentami antykorozyjnymi zawierający wysokiej wydajności polifosforan do zabezpieczenia powierzchni stalowych. Dwukrotnie: raz kolor: rotbraun (brunatny) a drugi raz kolor grau (szary) - 383,893 m2  Malowanie elementów stalowych pomostu środkowego powłoką poliuretanowa. Kolor standardowy np. MC-Grau (szary) (lub równoważny) oraz wg RAL 7030, 7032, 7035 - 383,893 m2  Piaskowanie granulatem bezkwarcowym elementów barierek - 285,66 m2  Malowanie elementów stalowych barierek powłoką na bazie żywicy epoksydowej z aktywnymi pigmentami antykorozyjnymi zawierający wysokiej wydajności polifosforan do zabezpieczenia powierzchni stalowych. Dwukrotnie: raz kolor: rotbraun (brunatny) a drugi raz kolor grau (szary) - 285,66 m2  Malowanie elementów stalowych barierek powłoką poliuretanowa. Kolor standardowy np. MC-Grau (szary) (lub równoważny) oraz wg RAL 7030, 7032, 7035 - 285,66 m2 2) Roboty związane ze wzmocnieniem konstrukcji pomostów  Zakup, dowóz i montaż konstrukcji wzmacniającej pomost środkowy wieży północniej wraz ze spawaniem - 1,177 Mg  Zakup, dowóz i montaż konstrukcji wzmacniającej pomost okalający - 1,155 Mg  Piaskowanie granulatem bezkwarcowym elementów pomostu okalającego - 338,842 m2  Malowanie elementów stalowych pomostu okalającego powłoką na bazie żywicy epoksydowej z aktywnymi pigmentami antykorozyjnymi zawierający wysokiej wydajności polifosforan do zabezpieczenia powierzchni stalowych. Dwukrotnie: raz kolor: rotbraun (brunatny) a drugi raz kolor grau (szary) - 338,842 m2  Malowanie elementów stalowych pomostu okalającego powłoką poliuretanowa. Kolor standardowy np. MC-Grau (szary) (lub równoważny) oraz wg RAL 7030, 7032, 7035 - 338,842 m2  Rusztowania dla zabezpieczenia antykorozyjnego pomostów oraz robót wewnątrz wieży - 756,00 m2 3) Roboty związane ze rozbiórką podestów  Rozebranie podestu drewnianego wraz z odkręceniem śrub i zdeponowaniem na terenie Z.W. Turawa - 7,981 m3 4) Roboty związane z wykonaniem nowych podestów  Zakup, dowóz i montaż nowych podestów z kratek pomostowych typu MOSTOSTAL wraz z cięciami i ponowym montażem oraz ocynkowaniem. W miejscach przecięcia kratek należy dospawać przed ocynkowaniem płaskowniki - 6,451 Mg 5) Roboty związane z wykonaniem drabinek  Rozbiórka drabinek szybu wentylacyjnego upustu jałowego wraz z wywozem złomu i utylizacją - 0,49 Mg  Rozbiórka drabinek w komorze zamknięć remontowych - 0,233 Mg  Zakup, dowóz i montaż konstrukcji drabinek (przy pomocy kołków HILTI - 0,676 Mg  Piaskowanie granulatem bezkwarcowym elementów dabinek - 12,123 m2  Malowanie elementów stalowych drabinek powłoką na bazie żywicy epoksydowej z aktywnymi pigmentami antykorozyjnymi zawierający wysokiej wydajności polifosforan do zabezpieczenia powierzchni stalowych. Dwukrotnie: raz kolor: rotbraun (brunatny) a drugi raz kolor grau (szary) - 12,123 m2  Malowanie elementów stalowych wzmacniających powłoką poliuretanowa. Kolor standardowy np. MC-Grau (szary) (lub równoważny) oraz wg RAL 7030, 7032, 7035 - 12,123 m2 6) Roboty związane z naprawą betonów  Naprawa ścian wewnętrznych wież przelewowych - odkucie betonu na całej powierzchni na gł. 1-2 cm (wraz z utylizacją gruzu) - 555,00 m2  Naprawa ścian wewnętrznych wież przelewowych - czyszczenie strumieniowo - ścierne całe powierzchni ścian wewnętrznych wież przelewowych - 555,00 m2  Naprawa ścian wewnętrznych wież przelewowych - iniekcja sklejająca rys i pęknięć - należy scalić metodą iniekcji ciśnieniowej materiałem iniekcyjnym na bazie żywicy epoksydowej (np. MC-Injekt 1264 compact lub równoważny) - 28,37 m  Naprawa ścian wewnętrznych wież przelewowych - antykorozyjne zabezpieczenie zbrojenia (powłoka na bazie szlamu cementowego ulepszonego polimerami - Zentrifix KMH lub równoważny), wykonanie warstwy sczepnej (Zentrifix KMH lub równoważny) oraz wykonanie warstwy naprawczej i warstwy wyrównawczej (Nafufil KM 250 PL lub równoważny). Łączna grubość warstwy to 20 mm. Należy stosować materiały typu SPCC II - 555,00 m2  Naprawa ścian wewnętrznych wież przelewowych - powłoka elastyfikowana 400 µm (suchej warstwy) MC-Floor TopSpeed Flex (x2) lub równoważna + grunt - 555,00 m2  Naprawa powierzchni progu - odkucie betonu na całej powierzchni na gł. 1-2 cm (wraz z utylizacją gruzu) - 38,50 m2  Naprawa powierzchni progu - czyszczenie strumieniowo - ścierne całe powierzchni ścian wewnętrznych wież przelewowych - 38,50 m2  Naprawa powierzchni progu - antykorozyjne zabezpieczenie zbrojenia (powłoka na bazie szlamu cementowego ulepszonego polimerami - Zentrifix KMH lub równoważny), wykonanie warstwy sczepnej (Zentrifix KMH lub równoważny) oraz wykonanie warstwy naprawczej śr. 20 mm (Nafufil KM 250 PL lub równoważny) i warstwy wyrównawczej gr. 10 mm (Nafufil KM 250 PL lub równoważny). Łączna grubość warstwy to 30 mm. Należy stosować materiały typu SPCC II - 38,50 m2  Naprawa powierzchni progu - wykonanie sztywnej powłoki mineralnej o grubości 15 mm o podwyższonej odporności na ścieranie dla klasy ekspozycji XM1-2 - 38,50 m2  Naprawa korony wieży przelewowej - iniekcja sklejająca rys i pęknięć - należy scalić metodą iniekcji ciśnieniowej materiałem iniekcyjnym na bazie żywicy epoksydowej (np. MC-Injekt 1264 compact lub równoważny) - 10,00 m  Naprawa korony wież przelewowych - czyszczenie strumieniowo-ścierne - 162,00 m2  Naprawa korony wież przelewowych - wykonanie szpachli wodoszczelnej MC-RIM-F/MC-Additiv RBI (lub równoważnej) + woda - 162,00 m2  Naprawa korony wież przelewowych - wykonanie powłoki elastyfikowana o gr. 400 µm (suchej warstwy) na bazie modyfikowanego poliuretanu (MC-Floor TopSpeed Flex) x2 lub równoważna + grunt - 162,00 m2  Naprawa ścian bloku zrzutowego i przyczółka pomostu (wewnątrz wieży) - czyszczenie strumieniowo-ścierne - 180,00 m2  Naprawa ścian bloku zrzutowego i przyczółka pomostu - wykonanie szpachli wodoszczelnej MC-RIM-F/MC-Additiv RBI (lub równoważnej) + woda - 180,00 m2  Naprawa ścian bloku zrzutowego i przyczółka pomostu (wewnątrz wieży) - wykonanie powłoki elastyfikowana o gr. 400 µm (suchej warstwy) na bazie modyfikowanego poliuretanu (MC-Floor TopSpeed Flex) x2 lub równoważna + grunt - 180,00 m2  Naprawa powierzchni dna wieży przelewowej - czyszczenie strumieniowo-ścierne - 150,00 m2  Powłoka na powierzchnię dna wieży przelewowej: 2x (grunt paroizolacyjny MC-DUR 1365 HBF z obsypką piaskiem kwarcowym 0,4-0,8 mm), szpachlowanie MC-DUR 1200 VK + piasek kwarcowy suszony 0,1-0,3 mm, 2x MC-Floor TopSpeed Flex, o łącznej gr. 400 µm - 150,00 m2  Naprawa powierzchni płaskich - blok zrzutowy - usunięcie starej powłoki wraz z uszkodzonym betonem np. przez frezowanie lub śrutowanie (wraz z utylizacją gruzu) - 84,00 m2  Naprawa powierzchni płaskich - blok zrzutowy - czyszczenie strumieniowo-ścierne - 84,00 m2  Naprawa powierzchni płaskich - blok zrzutowy - wykonanie posadzki MC-Floor TopScreed 10 (lub równoważny) o gr. 10 mm i powłoki antypoślizgowego gr. 2,35 mm z MC-Floor TopSpeed Flex (lub równoważny) + piasek kwarcowy 0,4-0,8 (lub 0,5-1,0 mm) - 84,00 m2  Naprawa powierzchni płaskich - przyczółek pomostu środkowego - usunięcie starej powłoki wraz z uszkodzonym betonem np. przez frezowanie lub śrutowanie (wraz z utylizacją gruzu) - 36,00 m2  Naprawa powierzchni płaskich - przyczółek pomostu środkowego - czyszczenie strumieniowo-ścierne - 36,00 m2  Naprawa powierzchni płaskich - przyczółek pomostu środkowego - wykonanie posadzki MC-Floor TopScreed 10 (lub równoważny) o gr. 10 mm i powłoki antypoślizgowego gr. 2,35 mm z MC-Floor TopSpeed Flex (lub równoważny) + piasek kwarcowy 0,4-0,8 (lub 0,5-1,0 mm) - 36,00 m2  Dylatacje na dnie przelewu - usunięcie starego uszczelnienia i odtworzenie dylatacji za pomocą sznura dylatacyjnego oraz kitu trwale plastycznego na gł. ~ 30 mm - 47,00 m 7) Dylatacje na bloku zrzutowym  Dylatacje na bloku zrzutowym (nacięcia o szer. ok. 5 mm i gł. ok. 8 mm między szybami zasuw), zagruntowanie środkiem systemowym i wypełnienie kitem trwale plastycznym - 17,00 m 8) Wyloty upustu dennego oraz upustu jałowego  Naprawa ścian wylotów - czyszczenie strumieniowo - ścierne. Powierzchnie dodatkowo oczyścić za pomocą sprężonego powietrza (praca ze sprzętu pływającego) - 58,00 m2  Naprawa ścian wylotów - wykonanie elastycznej powłoki mineralnej OMBRAN Elastikschlaemme ~3 mm (lub równoważnej) w kolorze Light grey (praca ze sprzętu pływającego) - 58,00 m2  Naprawa ścian wylotu - odkucie odspojonego lica na gł. 1-2 cm (wraz z utylizacją gruzu) (praca ze sprzętu pływającego) - 4,00 m2  Naprawa ścian wylotu - wykonanie warstwy sczepnej (Zentrifix KMH lub równoważny) oraz wykonanie warstwy naprawczej (Nafufil KM 250 PL lub równoważny) i warstwy wyrównawczej. Łączna grubość warstwy to 20 mm (praca ze sprzętu pływającego) - 11,00 m2  Naprawa ścian wylotów - wykonanie elastycznej powłoki mineralnej OMBRAN Elastikschlaemme (lub równoważnej) w kolorze Light grey (praca ze sprzętu pływającego) - 11,00 m2  Naprawa ścian wylotów - naprawa powierzchni ubytku na styku zwierciadła wody (naprawa pasem szer. 30 cm - naprawa niewielkich ubytków za pomocą MC-DUR underwater pro (lub równoważnej) (praca ze sprzętu pływającego) - 0,90 m2  Naprawa ścian wylotów - naprawa powierzchni ubytku na styku zwierciadła wody (naprawa pasem szer. 30 cm - grubość ubytków do 6 cm po wcześniejszym podszalowaniu ubytku (np. cienka blacha o szer. 0,5 m) za pomocą podawanej pompą masy zalewowej do napraw podwodnych o nazwie Emcekrete UW lub równoważny (praca ze sprzętu pływającego) - 0,09 m3  Naprawa ścian wylotów - naprawa powierzchni ubytku na styku zwierciadła wody (naprawa pasem szer. 30 cm - grubość ubytków do 20 cm po wcześniejszym podszalowaniu ubytku (np. cienka blacha o szer. 0,5 m) za pomocą podawanej pompą masy zalewowej do napraw podwodnych o nazwie Emcekrete B60 lub równoważny (praca ze sprzętu pływającego) - 0,12 m3

II.5) Główny kod CPV: 45220000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45223210-1
45262330-3
45442200-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie odpowiadającym całości Działom 1 i 2 zamówienia podstawowego wg tabeli Kosztorys ofertowy, do łącznej wysokości 15% wartości zamówienia podstawowego i na warunkach analogicznych jak dla zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opis sposobu oceny spełniania tego warunku jest następujący: warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: A. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem zdolności technicznej umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Opis sposobu oceny spełniania tego warunku jest następujący: warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej: • 1 robotę budowlaną o wartości brutto minimum 250 000,00 zł, której przedmiotem zamówienia było wykonanie robót budowlanych, których zakres obejmował budowę, odbudowę, przebudowę lub remont budowli hydrotechnicznych, w których występowały roboty antykorozyjne oraz • 1 robotę budowlaną o wartości brutto minimum 250 000,00 zł, której przedmiotem zamówienia było wykonanie robót budowlanych, których zakres obejmował budowę, odbudowę, przebudowę lub remont budowli hydrotechnicznych, w których występowały roboty związane z reprofilacją betonów. Uwaga! Zamawiający dopuszcza wykonanie robót budowlanych, których zakres obejmował budowę, odbudowę, przebudowę lub remont budowli hydrotechnicznych, w których występowały roboty antykorozyjne i roboty dotyczące reprofilacji betonów w ramach jednego przedsięwzięcia inwestycyjnego o wartości brutto minimum 500 000,00 zł. B. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia), posiadającymi odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. • kierownik budowy (jedna osoba) posiadający:  minimum 3-letni staż pracy w kierowaniu robotami budowlanymi (licząc od daty uzyskania uprawnień) w tym min. roczne doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na obiektach hydrotechnicznych,  uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie: Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. 2018 r. poz.1202 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz.831) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.1202 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (np. konsorcjum – oferta wspólna zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) wyżej opisane w pkt 11.3 ppkt 2), ppkt 3) lit. A i ppkt 3) lit. B SIWZ warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich. Wartości robót budowlanych podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:  odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym sytuacji finansowej lub ekonomicznej, Wykonawca przedkłada następujące dokumenty:  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert zgodnie z zapisami pkt 11.3 ppkt 2) lit. A SIWZ. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca przedkłada następujące dokumenty:  wykaz robót budowlanych (wypełniony zgodnie ze wzorem formularza nr 6 podanym w części VI SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,  wykaz osób (wypełniony zgodnie ze wzorem formularza nr 7 podanym w części VI SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Części VI niniejszej SIWZ (Formularz nr 4). Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza. WYKONAWCY MAJĄCY SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RP: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2016 r. poz. 1126) zwane dalej „rozporządzeniem” składa: a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.9 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednie oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, których dokument dotyczy, złożone przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak w pkt 12.9. SIWZ. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja zobowiązania - część VI SIWZ - formularz nr 5). Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia w zakresie podlegającym udostępnieniu. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 12.1 SIWZ. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE / KONSORCJA) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, w sytuacji gdy postępowanie nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt.12.5 SIWZ, przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 12.5 ppkt 2) i 3) SIWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w 11.3 ppkt 3) lit. A i B SIWZ, 2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 12.5 ppkt 1 SIWZ składa każdy z nich. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. INFORMACJE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH DOKUMENTÓW: Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt. 12.1, pkt. 12.3 oraz 12.5 SIWZ Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem, w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy zł 00/100); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach 54 1130 1017 0020 1510 6790 0003 z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: GL.ROZ.281.23.2019.MS” b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz.110 ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w Opolu, ul. Odrowążów 2, Sekretariat (I piętro, pok. 8). Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe / ubezpieczeniowe: 1) zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp, 2) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3) wskazanie sumy gwarancyjnej, 4) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji / ubezpieczonego, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa 5) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela 6) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe / poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej / poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.110 ze zm.) 1) zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 Pzp, 2) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia, 3) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 4) kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany, 5) określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 19.2. lit. a) SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie w sytuacjach przewidzianych wprost w ustawie Pzp lub przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w §13 projektu umowy okoliczności i po spełnieniu określonych warunków zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku usługowego - Jagodne
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku usługowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI