Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont alejek na terenie Cm. Rakowickiego w Krakowie w podziale na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387817787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zck-krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck-krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont alejek na terenie Cm. Rakowickiego w Krakowie w podziale na dwie części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d9acc59-01d0-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019933/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont alei na Cmentarzu Rakowickim przy ul. Prandoty w Krakowie.
1.1.5 Przełożenie kostki porfirowej i jej spoinowanie we wskazanych miejscach na alei głównej na Cmentarzu Rakowickim w Krakowie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zck-krakow.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.zck-krakow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/; ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal; Adres skrzynki: ePUAP:zckskrytka oraz poczty elektronicznej: przetargi@zck-krakow.pl; Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Wykonawca składa ofertę o dopuszczenie do udziału w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych określona została w punkcie 23 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P–14/TP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przełożenie nawierzchni z kostki porfirowej na alei głównej na Cm. Rakowickim.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
3.2.1. projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3a do SWZ - dla CZĘŚCI 1 i załącznik nr 3b do SWZ - dla CZĘŚĆI 2)
3.2.2. dokumentacja (załącznik nr 4a do SWZ - dla Części 1 i 2 ),
3.2.3. STWiORB (załącznik nr 4b do SWZ - dla Części 1 i 2),
3.2.4. przedmiarze (załączniki nr 4c do SWZ - dla Części 1 i załączniki nr 4d do SWZ - dla Części 2). Zamawiający informuje, że niniejsze załączniki załącza do SWZ w dwóch formatach: plik PDF do odczytu w programie komputerowym np. Adobe Acrobat Document oraz plik XML do odczytu w programie komputerowym np. NORMA, ZUZIA,
3.2.5. opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a do SWZ - dla Części 1 i załącznik nr 5b do SWZ 2 – dla Części 2).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 3.5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamówienie zostanie udzielone, gdy zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedmiot wspomnianych zamówień stanowić będą podobne roboty budowlane lub usługi, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. m.in.: wykonanie remontu alejek, w szczególności m.in.: wykonanie warstw podbudowy, wzmocnienie podbudowy, ułożenie geowłókniny, wykonanie/ przełożenie nawierzchni/ścieków z kostki porfirowej, wykonanie spoinowania spoiną epoksydowo-mineralną, wykonanie placyków z płyt z obrzeżami, wykonanie placyków/nawierzchni z kostki granitowej, ułożenie/wymiana stopni/obrzeży/ obramowań kamiennych, odtworzenie nawierzchni (np. wylewek, ogródków) przy grobach, wykonanie/ przełożenie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie robót związanych z regulacją istniejących studni, udrożnienie/renowacja studni, wymiana/regulacja istniejących studzienek ściekowych z kratką, wymiana/czyszczenie/ udrożnienie rurociągów kanalizacyjnych, ułożenie/wymiana odwodnienia liniowego (korytka odwodnieniowego) i wykonanie/wymiana odbojnic z ich osadzeniem, dostawa ławek, wykonanie/odtworzenie nawierzchni trawiastej, wykonanie nasadzeń.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
15.1.1. cena – 60%
15.1.2. wydłużenie okresu gwarancji – 40%
15.1.3. Ocena ofert wyrażona jest w punktach 1% = 1pkt.
15.1.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwięcej punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w każdym ww. kryteriów, spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.
15.1.5. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.2. Część 2: Remont alei zasłużonych na cm. Rakowickim przy ul. Prandoty wraz z jej poszerzeniem.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
3.2.1. projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3a do SWZ - dla CZĘŚCI 1 i załącznik nr 3b do SWZ - dla CZĘŚĆI 2)
3.2.2. dokumentacja (załącznik nr 4a do SWZ - dla Części 1 i 2 ),
3.2.3. STWiORB (załącznik nr 4b do SWZ - dla Części 1 i 2),
3.2.4. przedmiarze (załączniki nr 4c do SWZ - dla Części 1 i załączniki nr 4d do SWZ - dla Części 2). Zamawiający informuje, że niniejsze załączniki załącza do SWZ w dwóch formatach: plik PDF do odczytu w programie komputerowym np. Adobe Acrobat Document oraz plik XML do odczytu w programie komputerowym np. NORMA, ZUZIA,
3.2.5. opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a do SWZ - dla Części 1 i załącznik nr 5b do SWZ 2 – dla Części 2).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
77211600-8 - Sadzenie drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 3.5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamówienie zostanie udzielone, gdy zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedmiot wspomnianych zamówień stanowić będą podobne roboty budowlane lub usługi, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. m.in.: wykonanie remontu alejek, w szczególności m.in.: wykonanie warstw podbudowy, wzmocnienie podbudowy, ułożenie geowłókniny, wykonanie/ przełożenie nawierzchni/ścieków z kostki porfirowej, wykonanie spoinowania spoiną epoksydowo-mineralną, wykonanie placyków z płyt z obrzeżami, wykonanie placyków/nawierzchni z kostki granitowej, ułożenie/wymiana stopni/obrzeży/ obramowań kamiennych, odtworzenie nawierzchni (np. wylewek, ogródków) przy grobach, wykonanie/ przełożenie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie robót związanych z regulacją istniejących studni, udrożnienie/renowacja studni, wymiana/regulacja istniejących studzienek ściekowych z kratką, wymiana/czyszczenie/ udrożnienie rurociągów kanalizacyjnych, ułożenie/wymiana odwodnienia liniowego (korytka odwodnieniowego) i wykonanie/wymiana odbojnic z ich osadzeniem, dostawa ławek, wykonanie/odtworzenie nawierzchni trawiastej, wykonanie nasadzeń.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
15.1.1. cena – 60%
15.1.2. wydłużenie okresu gwarancji – 40%
15.1.3. Ocena ofert wyrażona jest w punktach 1% = 1pkt.
15.1.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwięcej punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w każdym ww. kryteriów, spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.
15.1.5. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.2. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
5.3. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
5.4. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
5.4.1. posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż:
5.4.1.1. Część 1: 590 000,00 zł,
5.4.1.2. Część 2: 290 000,00 zł.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część – powyższe kwoty ubezpieczenia sumują się.
5.5. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia, na odpowiednim poziomie jakości, dotyczące:
5.5.1. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
5.5.1.1. Dla Części 1:
a) roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie (co najmniej z wymianą/wzmocnieniem podbudowy i wymianą nawierzchni), w ramach jednej umowy, ciągów jezdnych/pieszych, o nawierzchni z kostki kamiennej np. porfirowej lub granitowej, wraz ze spoinowaniem, o nośności co najmniej 5t (masa całkowita pojazdu) i powierzchni min. 590 m2,
5.5.1.2. Dla Części 2:
a) roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie (co najmniej z wymianą całej podbudowy i nawierzchni jezdni), w ramach jednej umowy, ciągów jezdnych o nawierzchni z kostki betonowej, o nośności co najmniej 5t (masa całkowita pojazdu) i powierzchni min. 200 m2,
5.5.2. Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. Wykonawca powinien dysponować, co najmniej:
5.5.2.1. Dla Części 1:
a) kierownikiem budowy – z uprawnieniami w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej – doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat.
5.5.2.2. Dla Części 2:
a) kierownikiem budowy – z uprawnieniami w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej – doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
7.2.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podmiot Trzeci warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający będzie wymagał dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość określoną w pkt. 5.4. SWZ.
7.2.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podmiot Trzeci warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie wymagał następujących dokumentów:
7.2.2.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Zamawiający wymaga uwzględnienia w niniejszym wykazie co najmniej robót budowlanych określonych w pkt. 5.5.1. SWZ.
Uwaga: W przypadku, gdy przedstawione w wykazie roboty budowlane obejmują szerszy zakres, niż wymagany w warunku udziału w postępowaniu określonym w pkt. 5.5.1. SWZ, w w/w wykazie należy jednoznacznie określić zakres wykazywanych w nim robót budowlanych.
7.2.2.2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzianych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga uwzględnienia w niniejszym wykazie co najmniej osób określonych w pkt. 5.5.2. SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
6.1. W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda następujących środków dowodowych:
6.1.1. w zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania
w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8, 10 ustawy oraz pkt 5.1.2. SWZ oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2a do SWZ),
6.1.2. w zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa pkt 5.4. i 5.5. SWZ, oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału
w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2b do SWZ).
6.2. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6.3. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Kosztorys Ofertowy sporządzony wg załącznika nr 4c i 4d do SWZ – przedmiar robót. Zaleca się aby numeracja pozycji w kosztorysie ofertowym była zgodna z przedmiarem.
6.4. Pełnomocnictwo/a do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako uprawniona do Jego reprezentacji we właściwy rejestrze.
6.8. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 118 ust. 4 ustawy.
6.9. Wykonawca, w przypadkach polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym stanowi pkt 6.1. SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik 2c i 2d do SWZ).
6.10. Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.5. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ustawy:
6.5.1. są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy,
6.5.2. są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy.
6.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenia wymienione w pkt. 6.1. SWZ wraz z informacjami o których stanowi pkt. 6.5. SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7. Dodatkowo do oferty należy załączyć oświadczenie, z którego wynika, które roboty, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załączniki nr 2e do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
21.1. Projektowane dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
21.2. Projektowane zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać na na skrytkę Zamawiającego na portalu e-puap (https://epuap.gov.pl/wps/portal); Adres skrzynki: ePUAP: zckskrytka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-01 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
4. Wymagany termin wykonania zamówienia
4.1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie:
4.1.1. Część 1: do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie później niż do 15.12.2022 r., w zależności który z terminów wystąpi wcześniej.
4.1.2. Część 2: do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie później niż do 15.12.2022 r., w zależności który z terminów wystąpi wcześniej.