„Remont 5 odcinków dróg gminnych: 1. Przemęczanki – Sołtys; 2. Wierzbica – Stara

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont 5 odcinków dróg gminnych: 1. Przemęczanki – Sołtys; 2. Wierzbica – Stara Wieś; 3. Smoniowice – Korea; 4. Kowary – Kłębek; 5. Przemęczanki – Sudara”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadziemice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-14
  • ZamawiającyGmina Radziemice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-28
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont 5 odcinków dróg gminnych: 1. Przemęczanki – Sołtys; 2. Wierzbica – Stara Wieś; 3. Smoniowice – Korea; 4. Kowary – Kłębek; 5. Przemęczanki – Sudara”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziemice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556027

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowość: Radziemice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-107

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123856244

1.5.8.) Numer faksu: 123856030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziemice.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radziemice.gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont 5 odcinków dróg gminnych: 1. Przemęczanki – Sołtys; 2. Wierzbica – Stara Wieś; 3. Smoniowice – Korea; 4. Kowary – Kłębek; 5. Przemęczanki – Sudara”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b27d1f96-1f72-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004033/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont 5 odcinków dróg gminnych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ugradziemice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAP /7070tcgbdx/skrytka oraz poczty elektronicznej
p.lakomy@radziemice.gmina.pl
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy
posługują się numerami ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziemice tel. 12 385 62 44 fax 12 385 60 30, e-mail: ug@radziemice.gmina.pl
 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziemice jest Pan Dariusz Kozłowski
e-mail: dariusz.kozlowski@cbi24.pl*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
- ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dz.U. z 2019 poz. 2019
- ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 305
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Remont 5 odcinków dróg gminnych: 1. Remont drogi gminnej Przemęczanki – Sołtys nr 160396K w miejscowości Przemęczanki od km 0+000 do km 0+400; 2. Remont drogi gminnej Wierzbica – Stara Wieś nr 160419K w miejscowości Wierzbica od km 0+900 do km 1+800; 3. Remont drogi gminnej Smoniowice – Korea nr 160410K w miejscowości Smoniowice od km 0+000 do km 0+600; 4. Remont drogi gminnej Kowary – Kłębek nr 160355K w miejscowości Kowary od km 0+00 do km 0+250; 5. Remont drogi gminnej Przemęczanki – Sudara nr 160397K w miejscowości Przemęczanki od km 0+000 do km 0+400” – spr prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
• Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
• Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów, w szczególności z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • Posiada Pani/Pan prawo:
− żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może, zgodnie z art. 75 PZP, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
− żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
− usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
− żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do dnia zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia
− odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INW.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont 5 odcinków dróg gminnych: 1. Remont drogi gminnej Przemęczanki – Sołtys nr 160396K w miejscowości Przemęczanki od km 0+000 do km 0+400; 2. Remont drogi gminnej Wierzbica – Stara Wieś nr 160419K w miejscowości Wierzbica od km 0+900 do km 1+800; 3. Remont drogi gminnej Smoniowice – Korea nr 160410K w miejscowości Smoniowice od km 0+000 do km 0+600; 4. Remont drogi gminnej Kowary – Kłębek nr 160355K w miejscowości Kowary od km 0+00 do km 0+250; 5. Remont drogi gminnej Przemęczanki – Sudara nr 160397K w miejscowości Przemęczanki od km 0+000 do km 0+400” na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót: opracowanego przez mgr inż. Pawła Krzek, Pracownia Inżynierska ROAD, ul. Leśna 20/3, 32-100 Proszowice, Uprawnienie nr MAP/0291/POOD/13.
3.2.Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze,
• podbudowy,
• nawierzchnię,
• roboty wykończeniowe,
3.3 W przypadku podania konkretnych nazw materiałów bądź producentów w opisie przedmiotu zamówienia mogą one być zastąpione zamiennymi o równoważnych, nie gorszych parametrach technicznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie opisanych w SWZ kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz
spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki
udziału w postępowaniu dotyczące:
Zdolności technicznej lub zawodowej
a) wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu), w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania o wartości nie mniejszej
niż 400 tys. zł brutto, polegającego na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy lub
przebudowy lub remontu drogi/dróg, obejmującego położenie nawierzchni bitumicznej.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie
wymaganego doświadczenia wykazuje dowolny wykonawca wspólnej oferty.
b) osób
Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, do
pełnienia funkcji kierownika budowy posiadająca:
• kwalifikacje zawodowe – uprawnienia budowlane w specjalności drogowej upoważniające do
kierowania robotami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia.
• minimalne doświadczenie zawodowe – wykonanie, co najmniej jednego zadania z zakresu
budowy lub przebudowy lub remontu drogi/dróg jako kierownik budowy lub kierownik robót
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie
warunku w zakresie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na
stanowisko kierownika budowy wykazuje dowolny Wykonawca wspólnej oferty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których
mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane
odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064603/01 z dnia 2021-05-26
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2 do Specyfikacji
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273
ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane
odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania
Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2 do
Specyfikacji.
b) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym
do oferty pełnomocnictwem) - wg załącznika Nr 1 do Specyfikacji.
c) Kosztorys ofertowy.
d) Wykaz robót załącznik nr 6 do Specyfikacji

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-14 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie informacje dotyczące postępowania są dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://bip.malopolska.pl/ugradziemice
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l-Trzyciąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l. Konieczny przyjazd doradcy na miejsce montażu z uwagi na trudnodostępne miejsce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI