"Rekultywacja przestrzeni publicznej i terenów zielonych na obszarze miasta Kowalewo...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Rekultywacja przestrzeni publicznej i terenów zielonych na obszarze miasta Kowalewo Pomorskie"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKowalewo Pomorskie
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kowalewo Pomorskie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-06
  • Numer ogłoszenia568596-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 568596-N-2018 z dnia 2018-06-06 r.

Gmina Kowalewo Pomorskie: "Rekultywacja przestrzeni publicznej i terenów zielonych na obszarze miasta Kowalewo Pomorskie"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
”Rekultywacja przestrzeni publicznej i terenów zielonych na obszarze miasta Kowalewo Pomorskie oś priorytetowa 4 Region przyjazny środowisku, Działanie 4.6 Ochrona środowiska naturalnego i zasobów kulturowych na obszarze ZIT, Poddziałanie 4.6.3.Wsparcie ochrony zasobów przyrodniczych w ramach ZIT, Schemat: Wszystkie typy projektów w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT), Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kowalewo Pomorskie, krajowy numer identyfikacyjny 871118595, ul. Plac Wolności  1 , 87-410   Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 841 024, , e-mail um.kowalewo@wp.pl, , faks 566 841 071.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kowalewopomorskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kowalewopomorskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę (zamkniętą w kopercie) należy złozyć na adres wskazany poniżej w nieprzejrzystym opakowaniu lub drugiej zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego
Adres:
Urząd Miejski w Kowalewie Pomorskim, Plac Wolności 1, 87-410 Kowalewo Pomorskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Rekultywacja przestrzeni publicznej i terenów zielonych na obszarze miasta Kowalewo Pomorskie"
Numer referencyjny: GKiM.271.40.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem inwestycji jest rekultywacja Placu 700-Lecia na działkach oznaczonych nr ewidencyjnym 12/1, 12/2 - obręb ewidencyjny 04 w Kowalewie Pomorskim, powiat golubsko-dobrzyński w zakresie prac rozbiórkowych, robót ziemnych, wycinki drzew, zagospodarowania terenu, małej architektury, nasadzeń zieleni, nawodnienia terenu, budowy fontanny, remontu chodnika zgodnie z: dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Inwestycja obejmować będzie : a). Roboty rozbiórkowe: - ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 74,0000 m² - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 463,0000 m² - mechaniczne rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego o grubości 10 cm- 537,0000 m² - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.15 m³ w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 53,7000 m³ - rozebranie krawężników betonowych 20x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej-155,0000 m - rozebranie ław pod krawężniki z betonu- 12,4000 m³ - burzenie ścian, ław, filarów z betonu o grubości do 20 cm przy użyciu młotów pneumatycznych, rozebranie murków oporowych o długości 175 mb i wysokości średnio 45 cm, grubość 15 cm -32,8125 m³ - rozbiórka ławek parkowych- 8 kpl. - rozebranie koszy na śmieci i przewiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego - 8 szt. - rozebranie tablicy informacyjnej- 1 kpl. - transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowawczym skrzyniowym na odległość 5 km- 51,7125 m³ - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i ręcznym wyładowaniu samochodem samowyładowawczym ciężarowym na odległość 5 km- 87,1400 m³ - opłata wysypiskowa- gruz -87,1400 m³ b). Roboty ziemne przygotowywawcze: - ścinanie drzew piłą mechaniczną 20 szt., - mechaniczne karczowanie pni- 20 szt., - ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia -0,0205 ha, - mechaniczne karczowanie gęstych krzaków i podszycia -0,0205 ha, - wywożenie dłużyc na odległość do 2 km- 2,3087 m³, - wywożenie karbiny na odległość do 2 km- 20,0000 mp, - wywożenie gałęzi na odległość do 2 km,- 122,5000 mp, - oczyszczanie terenu z pozostałości po wykarczowaniu ( drobne gałęzie, korzenie, kora i wrzos) z wywiezieniem- 225,0000 m²,, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m³ w gr. kat.III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km- 289,3500 m³ c). Zagospodarowanie terenu, przygotowawcze: - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych- 0,1180 ha, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV -1 180,0000 m², - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości w gruncie kat. I-IV głębokości 32 cm -572,0000 m², - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0,15 m³ w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km- 183,0400 m³ d). Nawierzchnie utwardzone z płyt kamiennych, otoczaków: - warstwy odsączające z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie ręczne, zagęszczanie mechaniczne- grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm otoczaki, płyty kamienne wraz z częścią chodnika-349,50000 m², - podbudowa z kruszywa łamanego pod otoczakami-warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 19 cm- 27,6600 m², podbudowa z kruszywa łamanego pod płytami-warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 24 cm- 321,8300 m², - nawierzchnie z płyt kamiennych granitowych na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin żywicą, płyta szara cięta płomieniowa 80x80x5 cm- 321,8400 m² - nawierzchnia z otoczaków w spoinie żywicznej- 27,6600 m², e). Chodnik kostka granitowa: - warstwy odsączające z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie ręczne, zagęszczenie mechaniczne-grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm- 184,0500 m², - podbudowa z kruszywa łamanego pod kostkę -warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 19 cm - 184,0500 m², - chodniki z kostki kamiennej 8/11 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin żywiczną spoiną- 184,0500 m², - pasy z kostki granitowej (8x11 cm) łupanej, szaro rudej, osadzone w otulinie betonu C15- 69,2000 m², f). Obramowania - ława pod krawężniki betonowe z oporem-11,1938 m³ - ława pod obrzeża, betonowa z oporem-4,5868 m³ - ława pod pasy z kostki granitowej betonowa zwykła- 4,0136 m³ - krawężniki kamienne wystające na podsypce cementowo-piaskowej-155,4700 m - obrzeża kamienne na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową- 98,6400 m - obrzeża z listwy plastikowej eko-bord – 17,0000 m. g). Mała architektura: - tablice informacyjne – 4 szt., - stojaki rowerowe 2 szt., - kosz na odpady – 6szt., - ławki z oparciem i bez oparcia- razem 24 szt., h). Zieleń: - ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej na terenie płaskim-grubość warstwy 2 cm,0,0268 ha - ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej na terenie płaskim- dodatek za każdy następny 1 cm grubość warstwy - 0,0268 ha - wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. III z nawożeniem-268,0000 m² i). Nasadzenia: - sadzenie drzew liściastych form piennych o obwodach pni 16-18 cm ziemia urodzajna (humus) 2,5 m³ x 1 drzewo - 14 szt. - ustawienie w gotowych otworach; zamontowanie osłony metalowej przy każdym drzewie i przymocowanie do niej drzewa, elastycznym wiązaniem-14 szt., - przygotowanie mieszanek do nasadzeń gleby z ziemi urodzajnej oraz torfu. Przygotowanie ziemi pod krzewy, trawy i byliny na całej powierzchni skupin (50% humus, 50% ziemia z wykopów)-53, 0000 m³ - sadzenie drzew i krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. III bez zaprawy dołów, średnica/głębokość :0,3 m-225,0000 szt., - sadzenie drzew i krzewów iglastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. I-II bez zaprawy dołów, średnica/głębokość :0,5 m-145,0000 szt. - sadzenie żywopłotów z krzewów liściastych bez zaprawy dołów- małe rośliny max. 30 m BUKSZPAN-615,0000 szt. - sadzenie bylin,; miskanty, lawenda -116,0000 szt. - rozłożenie korą przy grubości warstwy kory 5 cm w terenie płaskim. Warstwa grubości 5 cm- 12,2500 m³, - pielęgnacja w okresie gwarancyjnym-100,0000 szt. j). Nawadnianie terenu zielonego - zgodnie z projektem dostawa+montaż k). Fontanna: - podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym-10,2000 m³, - okładzina cokołów zewnętrznych o obwodzie płyt do 8m/m² i grubości do 6 cm- - montaż 64 płyt granitowych o wymiarach 40x40x5 cm na wspornikach typu buzon, wsporników 81 sztuk-10,2400 m³, - okładziny ścian i pilastrów zewnętrznych o obwodzie elementów do 6 m/m² i grubości elementów do 6 cm-montaż na klej 32 płyt granitowych o wymiarach 40x30x5 cm oraz 4 sztuk płyt granitowych o wymiarach 30x30x5 cm, do górnej ściany obramowania fontanny - montaż na klej, płyt granitowych po bokach fontanny=9,28 mkw, płyty o wymiarach 40x60x2 cm- 13,4800 m² - wykonanie i montaż fontanny - wykonanie herbu gminy z mosiądzu, o wymiarach 80x80x1,5cm wraz z montażem l). Remont istniejącego chodnika. ł). Wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego do fontanny. m). Wykonanie przyłącza energetycznego do fontanny. n). Budowa komory technicznej i niecki dla fontanny.

II.5) Główny kod CPV: 45262510-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77310000-6
45233140-2
45231300-8
45223000-6
31311000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca powinien potwierdzić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający, w oparciu o art. 22 ust. 1b uPzp wymaga wykazania spełniania następujących warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej i zawodowej:Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie robót budowlanych polegających na ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 200 m2 o łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto b) oraz co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie instalacji wodnokanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto. Wykonawca powinien przedstawić tylko wykaz robót budowlanych odpowiadających niniejszemu warunkowi z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone c) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. kierownik budowy- osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności ogólnobudowlanej Osoby te powinny posiadać uprawnienia wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł – potwierdzający spełnianie warunku określonego przez Zamawiającego w pkt 5.1 ppkt 2.2 SIWZ. 2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty file:///C:/Users/user/Desktop/Ogłoszenie o zamówieniu.html 5 z 10 08.05.2018 14:58 wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; potwierdzający spełnianie warunku określonego przez Zamawiającego w pkt 5.1 ppkt 2.3.a) SIWZ – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach wymienionych w pkt. 5.1 ppkt. 2.3 b), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; potwierdzający spełnianie warunku określonego przez Zamawiającego w pkt 5.1 ppkt 2.3.b) SIWZ – według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie – podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; 2. dowód wniesienia wadium; 3. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 6 do SIWZ. 4. tabelę wynagrodzenia ryczałtowego – załącznik nr 10 do SIWZ 5. oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania – jeżeli dotyczy. Brak takiego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa; 6. pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych; 7. w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno: jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia, przedłożyć Zamawiającemu łączącą Wykonawców umowę (umowę cywilnoprawną) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: sposób ich współdziałania, zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich, numer i nazwę rachunku bankowego, na który będą dokonywane płatności z tytułu realizacji kontraktu, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, umowa powinna zawierać wskazanie, że jeden z Wykonawców jest upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna oraz do przyjmowania płatności od Zamawiającego. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości 10.000,00 zł.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 9.3. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego BS Kowalewo Pom. 58 9496 0008 0000 1720 2000 0052 lub jednej z poniżej podanych form: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018, poz. 110). 9.4. Odpowiedni dokument należy dołączyć do oferty. 9.5. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne file:///C:/Users/user/Desktop/Ogłoszenie o zamówieniu.html 6 z 10 08.05.2018 14:58 żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Termin ważności gwarancji powinien obejmować termin związania ofertą. Ponadto dokument nie powinien zawierać klauzul ograniczających w sposób nieuzasadniony odpowiedzialność gwaranta.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, b) zmiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego; 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany składu osobowego: inspektora nadzoru budowlanego lub kierownika budowy, z przyczyn niezależnych od obu stron; 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a) warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z warunkami określonymi w STWiOR, b) uwarunkowań formalno- prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, 4) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych robót dodatkowych (w tym dotyczących zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej dokumentacji projektowej lub file:///C:/Users/user/Desktop/Ogłoszenie o zamówieniu.html 9 z 10 08.05.2018 14:58 zmiany materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wówczas Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy przedmiar i kosztorys, a ustalenie wynagrodzenia za roboty dodatkowe odbywać się będzie na podstawie negocjacji stron, lecz nie będzie większe niż ustalone w oparciu o czynniki cenotwórcze na podstawie aktualnej bazy cen; 5) wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany przepisów prawa mającej wpływ na realizację przedmiotu umowy; 6) zmiany zakresu robót zgłoszonych do podwykonawstwa oraz zmiany podwykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; Zmiana umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-21, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego - Latkowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI