„Rekultywacja osadnika centralnego – Komory B, wraz z terenami przyległymi w Tychach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Rekultywacja osadnika centralnego – Komory B, wraz z terenami przyległymi w Tychach dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK w Całkowitej Likwidacji”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-05-05
  • ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00126586
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rekultywacja osadnika centralnego – Komory B, wraz z terenami przyległymi w Tychach dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK w Całkowitej Likwidacji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pkrutow@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Górnictwo - likwidacja kopalń

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rekultywacja osadnika centralnego – Komory B, wraz z terenami przyległymi w Tychach dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK w Całkowitej Likwidacji”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afa347d2-c076-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.srk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Inne wymagania techniczne w zakresie wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Zakupowej:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
 przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript:
 Internet Explorer wersja 10 lub 11,
 Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dla wersji beta),
 zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java,
 minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania 1366x786.
2) pozostałe wymagania techniczne:
 dostęp do sieci Internet;
6. Komputer klasy PC komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP, Vista). Wymagania dotyczące podpisywania elektronicznym podpisem kwalifikowanym dokumentów składanych przez Platformę zakupową.
Platforma Zakupowa wspiera rozwiązania dostarczane przez firmy:
1) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
2) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,
3) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.,
4) Kwalifikowane Centrum Certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;
7. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych to formaty określone w przepisach wskazanych w § 2 Rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji (…). Zaleca się korzystanie z formatu .pdf i podpisu w formacie PAdES.
8. Datą i godziną przesłania dokumentów jest chwila odbioru danych przez Platformę Zakupową Zamawiającego i stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-KCL-0007/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) Kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z:
a) Dokumentacją pn.: „Dokumentacja projektowo – kosztorysowa rekultywacji osadnika centralnego – Komora B, wraz z terenami przyległymi dla SRK S.A. Oddział KWK „Boże Dary”, opracowaną przez firmę PPUH „DROBAS II” Jacek Siwarski z siedzibą w Bukownie przy ul. Niepodległości 2/31.
b) Przedmiarem robót.
c) Decyzją Prezydenta Miasta Tychy znak IKO.6124.1.2018. z dnia 16.08.2018 r.
d) Opisem przedmiotu zamówienia.
2) Wykonanie robót przygotowawczych.
3) Wykonanie rekultywacji technicznej oraz biologicznej.
4) Prowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych przez okres 5 lat.
5) Dowiezienie na teren usługi niezbędnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
- 17 015 sztuk drzew (nie uwzględniając ilości koniecznych do uzupełnienia wypadów),
- ok. 8 335 m3 gleby mineralnej,
- ok. 1650 t tłucznia kamiennego, łamanego do uszczelnienia wału Komory B oraz wykonania nawierzchni dróg technologicznych,
- ok. 112 000 t kruszywa kopalnianego do zasypania osadnika Komory B,
- ok. 1 335 m3 wody koniecznej do podlewania sadzonek (w tym do podlewania w okresie pielęgnacji),
- ok. 18 kg nasion traw do obsiania skarp rowów odwadniających,
- 2670 mb siatki ogrodzeniowej ocynkowanej, leśnej o wys. 2 m i gr. drutu 2,5 mm
- 1500 szt. słupków z drewna dębowego o średnicy min. 12 cm i wysokości 2,7 mb,
- ok. 200 kg nawozów,
- ok. 6350 kg repelentu dla zabezpieczenia nowo nasadzonych drzew.
6) Opracowanie przez kierownika robót rekultywacyjnych i przekazanie Zamawiającemu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ),
7) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót rekultywacyjnych (zwanego dalej Harmonogramem) w kwocie brutto z rozbiciem na kwartały z określeniem poszczególnych zakresów i etapów robót wyszczególnionych w przedmiarze robót.
8) Dokonanie oznakowania przedsięwzięcia przed i po wykonaniu zadania zgodnie
z „Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej”.
9) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić będzie mapa
z pomiarem powykonawczym zawierająca aktualny pomiar sytuacyjny i wysokościowy na profilach z dokumentacji projektowej, z potwierdzonym przyjęciem do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.
10) Wykonanie wszelkich prac towarzyszących niezbędnych dla wykonania przedmiotu zadania.
11) Zabiegi pielęgnacyjne.
a) Zakres prac pielęgnacyjnych obejmuje w szczególności:
- koszenie dwa razy w roku,
- poprawianie formy drzew,
- podlewanie sadzonek drzew,
- usuwanie wadliwych przerostów i przedrostów,
- usuwanie drzew chorych, obumierających i obumarłych,
- uzupełnienie wypadów sadzonek drzew,
- zabezpieczenie drzew repelentami późną jesienią,
- konserwacja rowów w zakresie usuwania namułu i koszenia raz w roku (jesień).
b) Zabiegi pielęgnacyjne, będą wykonywane zgodnie ze sztuką ogrodniczą i leśną rozumianą jako m.in. prowadzenie wszelkich prac związanych z nawadnianiem, ściółkowaniem, korowaniem, nawożeniem, przycinaniem (cięcia sanitarne
i korygujące), koszeniem, grabieniem, pieleniem, stosowaniem środków ochrony chemicznej i naturalnej, palikowaniem oraz wszystkich innych koniecznych zabiegów związanych z zapewnieniem adaptacji nasadzenia do nowych warunków, a także zgodnie z Zasadami Hodowli Lasu.
c) Wykonanie wszelkich koniecznych czynności zmierzających do zagwarantowania przez Wykonawcę:
- utrzymywania prawidłowego ukształtowania powierzchni terenu,
- utrzymywania prawidłowego ukształtowania koryt rowów i ich spadków,
- utrzymywania stałej drożności rowów,
- utrzymywania ilości nasadzeń, która w toku ostatniego przeglądu winna wynieść min. 3 793 szt. brzozy, 1 202 szt. olszy, 12 644 szt. sosny,
- utrzymywania prawidłowego stanu i jakości ogrodzenia, co podlega zweryfikowaniu przez Zamawiającego i przedstawiciela Nadleśnictwa Katowice zarówno w toku czynności odbiorów częściowych, jak też w toku odbioru końcowego.
12) Sprzątnięcie i uporządkowanie miejsca wykonania robót rekultywacyjnych.
13) Wywóz materiałów odpadowych pochodzących z placu robót rekultywacyjnych i ich utylizacja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112330-7 - Rekultywacja terenu

90722000-4 - Rekultywacja środowiska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 72 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże się wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże się:
1. dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia:
 minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, wpisaną do rejestru właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. Osoba ta powinna być stale obecna na placu robót,
 minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne (geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne) zgodnie z Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.),
 minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie leśne i co najmniej 5-letni staż – nadzór przy nasadzeniach i zabiegach pielęgnacyjnych.

2. należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednej lub kilku umów polegająca na wykonaniem robót rekultywacyjnych w szczególności związanych z formowaniem powierzchni terenu i nasadzeniem drzew wraz z zabiegami pielęgnacyjnymi o wartości minimum 2 000 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Oświadczenie Wykonawcy o udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia zawarte w Formularzu Ofertowym.
2) Oświadczenie o ochronie środowiska – wzór Załącznik nr 7 do Formularza Ofertowego.
3) Oświadczenie Wykonawcy o zastosowaniu materiałów równoważnych do wskazanych w projekcie - wzór Załącznik nr 8 do Formularza Ofertowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

1) po dokonaniu badania złożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu,
2) w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert – zgodnie
z zapisami SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylko cena,
3) sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę ofert, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,
4) w trakcie aukcji każdemu Wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jego ofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość postąpienia, które Wykonawca powinien dokonać
w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy uwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do zakończenia aukcji,
5) aukcja trwa 20 minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną 10 minutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby dogrywek,
6) postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1 % ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jako najkorzystniejszej.

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

120000,00

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w przypadkach wynikających wprost z przepisów ustawy Pzp oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych Projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-05 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie dwóch kominków wentylacyjnych - Czechowice-Dziedzice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie dwóch kominków wentylacyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI