Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Realizacja zadania remontowo-inwestycyjnego pn. Przebudowa
i termomodernizacja budynku Prokuratury Rejonowej w Strzelinie
przy ul. Bolka I Świdnickiego 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 30
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-950
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.kielczyk@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/po-wroclaw
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zadania remontowo-inwestycyjnego pn. Przebudowa
i termomodernizacja budynku Prokuratury Rejonowej w Strzelinie
przy ul. Bolka I Świdnickiego 6
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b7cc5d2-f188-48f3-ae4f-a94f209058ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252134/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Realizacja zadania inwestycyjno - remontowego pn: Przebudowa i termomodernizacja budynku Prokuratury Rejonowej w Strzelinie przy ul. Bolka I Świdnickiego 6.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b7cc5d2-f188-48f3-ae4f-a94f209058ef
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami z wyłączeniem składania ofert )w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz wymiana informacji odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej „Platformą”, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej dla niniejszego postepowania szczegółowo zostały opisane w specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązek informacyjny realizowany jest w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązek informacyjny realizowany jest w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3047-7.261.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania remontowo - inwestycyjnego, polegającego na:
1) remoncie elewacji wraz z odtworzeniem elementów architektonicznych;
2) wykonaniu izolacji termicznej ścian zewnętrznych;
3) osuszaniu i izolacji ścian fundamentowych;
4) przebudowie kanalizacji deszczowej;
5) remoncie i modernizacji pomieszczeń biurowych i sanitariatów;
6) przebudowie instalacji wewnętrznych;
7) renowacji drzwi wejściowych;
8) wykonaniu prac konserwatorskich XIX-wiecznego ogrodzenia posesji
9) modernizacji budynku garażu
10) termomodernizacji budynku tj.:
a) wymianie stolarki okiennej – o współczynniku przenikania ciepła dla nowej stolarki okiennej nie gorszym niż 0,9W/(m2*K)
b) ociepleniu stropodachu – z zastrzeżeniem, że współczynnik przenikania ciepła dla przegrody po modernizacji nie będzie gorszy niż 0,15 W/(m2*K)
Uwaga: zakres zadania nie obejmuje remontu pokrycia i elementów konstrukcyjnych dachu.
2. Zadanie w części dotyczącej termomodernizacji (wymiana okien, ocieplenie stropodachu) dofinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
3. Planowane zadanie dotyczy zabudowy zlokalizowanej na działce nr 56 AM-15 obręb Strzelin. Powstała ok. 1875 r. nieruchomość jest obiektem użyteczności publicznej, historycznym, ujętym w wykazie zabytków i posiada kartę gminnej ewidencji zabytków – w związku z czym podlega ochronie konserwatorskiej w zakresie zachowania bryły architektonicznej, formy dachu, wystroju elewacji, rozmiarów i dyspozycji otworów okiennych, stolarki okiennej i drzwiowej, zastosowanych materiałów oraz kolorystyki zarówno całego budynku, jak i poszczególnych jego elementów.
Budynek, którego dotyczy zamówienie, stanowi siedzibę prokuratury rejonowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z opisem w Rozdziale XIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają warunek udziału w postępowaniu określone w niniejszej SWZ na podstawie art. 112 ust. 2 uPzp dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
1) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj.
- polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym, wymagających uzyskania pozwolenia na budowę – remont, przebudowa, budowa, w tym instalacji sanitarnej i elektrycznej oraz wymianie stolarki okiennej; o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto
- zrealizowanych w budynku o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 500 m2 (z wyłączeniem obiektów o konstrukcji stalowej, takich jak hale magazynowe i przemysłowe, obiekty handlowe o dużej powierzchni, centra logistyczne);
- co najmniej jedna z tych robót musi dotyczyć obiektu wpisanego do rejestru lub ewidencji zabytków
b) wykonał te roboty należycie;
Uwaga: każda z wykazanych robót musi spełniać łącznie wszystkie ww. warunki (z wyłączeniem warunku dotyczącego wpisu do rejestru lub ewidencji zabytków, który musi spełniać tylko jedna z robót)
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia lub w przypadku polegania Wykonawcy na zasobach innych podmiotów, ich zdolność techniczna i zawodowa oceniana będzie odrębnie - w tym celu dokumenty potwierdzające należyte wykonanie ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie tego warunku.
2) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował
a) co najmniej jedną osobą posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno– budowlanej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, adekwatnie do pełnionej samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
- minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, w tym co najmniej dwukrotne pełnienie funkcji kierownika budowy trwające nieprzerwanie co najmniej 6 miesięcy każdy przy realizacji robót budowlanych, podczas których, w budynku o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 500m2 (z wyłączeniem obiektów o konstrukcji stalowej, takich jak hale magazynowe i przemysłowe, obiekty handlowe o dużej powierzchni, centra logistyczne), wykonano roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym, wymagających uzyskania pozwolenia na budowę – remont, przebudowa, budowa, w tym instalacji sanitarnej i elektrycznej oraz wymianie stolarki okiennej; o wartości
nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto (kierownik budowy)
b) co najmniej jedną osobą posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane adekwatnie do pełnionej samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
- minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót, kierownika budowy lub inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w tym co najmniej dwukrotne, trwające
co najmniej 6 miesięcy pełnienie funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru w ww. specjalności, przy realizacji inwestycji
o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto w budynku o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 500m2 (z wyłączeniem obiektów o konstrukcji stalowej, takich jak hale magazynowe i przemysłowe, obiekty handlowe o dużej powierzchni, centra logistyczne), wykonano roboty budowlane polegające na budowie przyłączy do sieci wodno-kanalizacyjnej, wewnętrznych instalacji wodno – kanalizacyjnych, instalacji wentylacji mechanicznej oraz instalacji centralnego ogrzewania (Kierownik robót)
c) co najmniej jedną osobą posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, adekwatnie do pełnionej samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
- minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót, kierownika budowy lub inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
w tym co najmniej dwukrotne, trwające co najmniej 6 miesięcy pełnienie funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru w ww. specjalności, przy realizacji inwestycji o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto w budynku o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 500m2
(z wyłączeniem obiektów o konstrukcji stalowej, takich jak hale magazynowe i przemysłowe, obiekty handlowe o dużej powierzchni, centra logistyczne), wykonano roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji elektrycznych (Kierownik robót)
d) co najmniej jedną osobą posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane adekwatnie do pełnionej samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
- minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót, kierownika budowy lub inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, w tym co najmniej dwukrotne, trwające co najmniej 6 miesięcy pełnienie funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru w ww. specjalności, przy realizacji inwestycji o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto w budynku
o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 500m2 (z wyłączeniem obiektów
o konstrukcji stalowej, takich jak hale magazynowe i przemysłowe, obiekty handlowe o dużej powierzchni, centra logistyczne), wykonano roboty budowlane zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą (Kierownik robót).
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy i kierownika robót lub kierownika robót w dwóch lub więcej specjalnościach przez jedną osobę, pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia wymaganych dla poszczególnych stanowisk.
Uwaga:
• Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych
na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j.)
• Obliczając doświadczenie zawodowe należy przyjąć, że pokrywające się okresy doświadczenia można uwzględniać tylko jednokrotnie (okresy jednoczesnego pełnienie funkcji przy realizacji kilku robót nie sumują się); liczba tych robót może się jednak sumować przy obliczaniu liczby pełnionych funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz (wg Załącznika nr 4 do SWZ), wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych opisanych w Rozdziale V pkt. 2 ppkt. 1 lit. a niniejszej SWZ, tzn. robót budowlanych:
- polegających na wykonaniu robót budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym, wymagających uzyskania pozwolenia na budowę – remont, przebudowa, budowa, w tym instalacji sanitarnej i elektrycznej oraz wymianie stolarki okiennej; o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto zrealizowanych w budynku o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 500 m2 (z wyłączeniem obiektów o konstrukcji stalowej, takich jak hale magazynowe i przemysłowe, obiekty handlowe o dużej powierzchni, centra logistyczne);
- z których co najmniej jedna dotyczy obiektu wpisanego do rejestru lub ewidencji zabytków wraz z podaniem ich rodzaju (zakresu), wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zostały wykonane,
z załączeniem dowodów określających, czy roboty budowlane wykazane w Załączniku nr 4 zostały wykonane należycie;
Uwaga: każda z wykazanych robót musi spełniać łącznie wszystkie ww. warunki (z wyłączeniem warunku dotyczącego wpisu do rejestru lub ewidencji zabytków, który musi spełniać tylko jedna z robót)
2) wykaz osób opisanych w Rozdziale V pkt. 2 ppkt. 2 lit. a, b, c i d niniejszej SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg Załącznika nr 5 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę należy złożyć na wzorze „Formularza oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Ponadto do oferty należy załączyć:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz
nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – wg Załącznika nr 2 do SWZ
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – wg Załącznika nr 3 do SWZ
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wg Załącznika nr 6 do SWZ – dotyczy Wykonawców, którzy polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby;
4) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
5) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ppkt. 4 -pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających
w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
6) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia;
7) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi (którą część zamówienia) wykonają poszczególni Wykonawcy- dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –
wg Załącznika nr 7 do SWZ.
8) Dokument wadium jeśli składany jest w formie gwarancji bankowej lub
ubezpieczeniowej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
40 000,00 złotych.
Pozostałe informacje dotyczące wadium Zamawiający zawarł w Rozdziale X SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zawarł w Rozdziale IX SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy został przedstawiony w Załączniku nr 8 do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy.
3. Zmiany i uzupełnienia umowy dokonywane w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-30 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-28