Realizacja zadań zwiazanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja zadań zwiazanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2021-2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Bielski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-07
  • Numer ogłoszenia762874-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 762874-N-2020 z dnia 07.12.2020 r.

Powiat Bielski: Realizacja zadań zwiazanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2021-2022.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bielski, krajowy numer identyfikacyjny 72181706000000, ul. ul. Piastowska  40 , 43-300  Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 8136-900, e-mail jacek.kulinski@powiat.bielsko.pl, faks 33 8136-897.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.bielsko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiat.bielsko.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiat.bielsko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej, 43-382 Bielsko-Biała, ul. Tadeusza Regera 81, pok.12 (I piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadań zwiazanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2021-2022.
Numer referencyjny: ZDP.272.3.20.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach: 2021-2022Część I: „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w latach 2021-2022 na terenie gmin: Czechowice-Dziedzice, Jaworze, Jasienica,” Łączna długość dróg: 104,055 kmCzęść II: „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w latach 2021-2022 na terenie gmin: Buczkowice, Wilkowice oraz miasta Szczyrk” Łączna długość dróg: 32,832 kmCzęść III: „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w latach 2021-2022 na terenie gmin: Bestwina, Wilamowice, Kozy, Porąbka” Łączna długość dróg: 126,638 kmCzęść IV: „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w latach 2021-2022 na terenie miasta Czechowice-Dziedzice” Łączna długość dróg: 39,986 kmPrzedmiotem zamówienia jest realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego, w tym remontów bieżących nawierzchni dróg i urządzeń znajdujących się w obrębie pasa drogowego.Zakres zamówienia obejmuje m.in.:- remonty cząstkowe ubytków nawierzchni bitumicznych - z użyciem mieszanki mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych,- regulację/wymianę elementów odwodnienia drogi (wpusty uliczne, studnie ściekowe).Szczegółowy zakres robót do wykonania określony został w tabelach elementów rozliczeniowych [TER] oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych [STWiORB], które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233141-9
45233142-6
45233200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę co najmniej 300.000,00 zł* – dla części nr II i IV oraz co najmniej 500 000,00 zł* dla części nr I i III : *warunek dotyczy jednej części zamówienia; w przypadku składania ofert na więcej części zamówienia, warunek ten należy odpowiednio pomnożyć przez ilość składanych ofert;
Informacje dodatkowe W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w walutach innych niż PLN, dane finansowe winny być przeliczone przez Wykonawcę na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP); jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów NBP, Wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy wg ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP; ten sam kurs Wykonawca przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca winien posiadać doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych dotyczących robót drogowych w zakresie bieżącego utrzymania lub remontów dróg publicznych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; /poniższy warunek jest określony dla Wykonawcy bez względu na ilość części zamówienia, na które Wykonawca zamierza składać oferty/: za minimalny poziom zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zamawiający uznaje wskazanie (wraz z załączeniem dowodów) co najmniej 2 zamówienia publiczne dotyczące robót drogowych w zakresie bieżącego utrzymania lub remontów dróg publicznych, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda. 2. Wykonawca winien dysponować: /dla każdej części zamówienia odrębnie/• dwoma brygadami min. 5-osobowymi (w tym 1 majster w każdej brygadzie); Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań dotyczących doświadczenia oraz kwalifikacji zawodowych tych osób• Kierownik Budowy (min. 1 osoba) odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, zgodnie z wymaganiami przepisów ustawy Prawo budowlane lub uprawnienia im odpowiadające, z doświadczeniem polegającym na pełnieniu funkcji Kierownika Budowy w realizacji co najmniej 1 roboty dotyczącej budowy/ przebudowy/ remontu drogi publicznej,3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania narzędzi dostępnych w celu wykonania zamówienia;za minimalny poziom zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający uznaje wskazanie następujących narzędzi:- skrapiarka mechaniczna - 1 szt.- rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt.- frezarka drogowa – 1 szt.- walec ogumiony - 1 szt.- walec stalowy z wibracją - 1 szt.- koparka lub koparko-ładowarka - 1 szt. *- płyty wibracyjne – 1 szt.*- piły mechaniczne – 2 szt.*- samochody do przewozu mieszanki mineralno-bitumicznej typu „termos” - 1 szt. * minimalna liczba urządzeń/narzędzi dla każdej z części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę (w przypadku składania ofert na więcej niż jedna część zamówienia, liczbę tę należy pomnożyć przez ilość części).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa Krajowego, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych, nabytych w Państwach Członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2272).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, spełniająca wymagania określone w pkt 4.2.1 SIWZ, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.2) wykaz robót budowlanych, spełniających wymagania określone w pkt 4.2.2 lit. a SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3) wskazanie osób, spełniających wymagania określone w pkt 4.2.2. lit. b SIWZ, – załącznik nr 6 do SIWZ;w załączniku nr 6 do SIWZ należy wymienić imiona i nazwiska osób wchodzących w skład brygad oraz imię i nazwisko osoby z wymaganymi uprawnieniami, a także załączyć informacje na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz podstawy do dysponowania tymi osobami.4) wykaz narzędzi, spełniających wymagania określone w pkt 4.2.2. lit. c. SIWZ – Załącznik nr 9 do SIWZ;W załączniku nr 9 do SIWZ należy wskazać narzędzia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.2. Oferta przetargowa (złożona w terminie składania ofert), oprócz oświadczenia o którym mowa w pkt III.3 winna zawierać:a) formularz ofertowy /dla danej części zamówienia/ – załącznik nr 1 do SIWZ; wartości pieniężne należy podawać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku; w miejscach oznaczonych gwiazdką należy skreślić niewłaściwy zapis (dotyczy wskazania podwykonawstwa, oświadczenia w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp oraz oświadczenia w sprawie wielkości przedsiębiorstwa), b) tabela elementów rozliczeniowych /dla danej części zamówienia/ – załącznik nr 2 do umowy; z podanymi przez Wykonawcę cenami jednostkowymi netto i brutto – dla wszystkich wyszczególnionych pozycji; ceny jednostkowe i wartości pieniężne należy podawać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku;Wypełnione w/w tabele stanowić będą podstawę do rozliczania robót. W przypadku wystąpienia robót nie ujętych w tabelach elementów rozliczeniowych roboty te będą rozliczane kosztorysem powykonawczym zatwierdzonym przez osobę nadzorującą roboty, reprezentującą Zamawiającego, według stawek określonych w umowie. c) dokumenty jednoznacznie potwierdzające prawo osoby podpisującej dokumenty przetargowe do dokonywania tej czynności,d) zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1 – załącznik nr 7 do SIWZ.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia odnośnie przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) - załącznik nr 8 do SIWZ ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Termin na złożenie powyższego oświadczenia - termin 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja po otwarciu ofert zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 22.12.2020 r. godz. 09:00 w kwocie: • Wadium dla części 1 - 15.000,00 zł (słownie: piętnaście*tysięcy*złotych 00/100)• Wadium dla części 2 - 15.000,00 zł (słownie: piętnaście*tysięcy*złotych 00/100)• Wadium dla części 3 - 15.000,00 zł (słownie: piętnaście*tysięcy*złotych 00/100)• Wadium dla części 4 - 15.000,00 zł (słownie: piętnaście*tysięcy*złotych 00/100)Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin wpływu środków na konto ZDP.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1. Pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej, 43-382 Bielsko-Biała ul. T. Regera 81 w -Getin Noble Bank S.A. Nr 34 1560 0013 2009 6534 8000 0004 Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na w/w konto ZDP.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3. Gwarancjach bankowych;4. Gwarancjach ubezpieczeniowych;5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). Wadium wniesione w formach wymienionych w pkt 2 – 5 (wystawione na Zamawiającego: Powiat Bielski, ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała) należy przed terminem składania ofert złożyć (oryginał) w kasie Zarządu Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej.Warunek złożenia oryginału w kasie Zarządu nie dotyczy ofert nadsyłanych; w takim przypadku załączony do oferty oryginał zostanie przekazany do kasy po otwarciu oferty.Wadium wniesione w formach wymienionych w pkt 2 – 5 musi zawierać zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, z tytułu zatrzymania wadium w związku z zaistnieniem co najmniej jednego z przypadków określonych w ustawie Pzp.Treść dokumentu musi dotyczyć wszystkich okoliczności zatrzymania wadium określonych w ustawie Pzp.Gwarant/Poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia dodatkowej dokumentacji.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, zostanie odrzucona.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
okres rękojmi udzielonej na wykonane roboty bitumiczne określone w poz. A5, A6, A9, A10 Tabeli elementów Rozliczeniowych 30,00
czas reakcji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza się zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Dopuszcza się zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie dotyczącym:a) zmiany kwoty, o której mowa w §9 ust. 5 umowy, w związku z §9 ust. 6 umowyb) zmian wysokości wynagrodzenia spowodowanych okolicznościami określonymi w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp (regulacje zawarte w §9 ust. 13-18, w związku z §9 ust. 5 umowy),c) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, o których mowa w §4 umowy, przy uwzględnieniu warunków określonych w SIWZ odnośnie kwalifikacji i doświadczenia tych osób,d) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,e) Wykonawcy – tylko i wyłącznie w przypadku sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa,f) zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców i/lub zmiany zakresu robót, które Wykonawca powierzy do wykonania podwykonawcom,g) zmiany danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur oraz ich księgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP,h) zawieszenia realizacji umowy w części - w przypadku, gdyby zadania związane z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie konkretnej gminy przejął w danym okresie odpowiedni Urząd Gminy,3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Bieżące utrrzymanie dróg powiatowych w latach 2021-2022 na terenie gmin: Czechowice-Dziedzice, Jaworze, Jasienica.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego, w tym remontów bieżących nawierzchni dróg i urządzeń znajdujących się w obrębie pasa drogowego.Zakres zamówienia obejmuje m.in.:- remonty cząstkowe ubytków nawierzchni bitumicznych - z użyciem mieszanki mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych,- regulację/wymianę elementów odwodnienia drogi (wpusty uliczne, studnie ściekowe).Szczegółowy zakres robót do wykonania określony został w tabelach elementów rozliczeniowych [TER] oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych [STWiORB], które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233141-9, 45233142-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi udzielonej na wykonane roboty bitumiczne określone w poz. A5, A6, A9, A 10 Tabeli Elementów Rozliczeniowych 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w latach 2021-2022 na terenie gmin: Buczkowice, Wilkowice oraz miasta Szczyrk.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego, w tym remontów bieżących nawierzchni dróg i urządzeń znajdujących się w obrębie pasa drogowego.Zakres zamówienia obejmuje m.in.:- remonty cząstkowe ubytków nawierzchni bitumicznych - z użyciem mieszanki mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych,- regulację/wymianę elementów odwodnienia drogi (wpusty uliczne, studnie ściekowe).Szczegółowy zakres robót do wykonania określony został w tabelach elementów rozliczeniowych [TER] oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych [STWiORB], które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233141-9, 45233142-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi udzielonej na wykonane roboty bitumiczne określone w poz. A5, A6, A9, A 10 Tabeli Elementów Rozliczeniowych 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w latach 2021-2022 na terenie gmin: Bestwina, Wilamowice, Kozy, Porąbka.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego, w tym remontów bieżących nawierzchni dróg i urządzeń znajdujących się w obrębie pasa drogowego.Zakres zamówienia obejmuje m.in.:- remonty cząstkowe ubytków nawierzchni bitumicznych - z użyciem mieszanki mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych,- regulację/wymianę elementów odwodnienia drogi (wpusty uliczne, studnie ściekowe).Szczegółowy zakres robót do wykonania określony został w tabelach elementów rozliczeniowych [TER] oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych [STWiORB], które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233141-9, 45233142-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi udzielonej na wykonane roboty bitumiczne określone w poz. A5, A6, A9, A 10 Tabeli Elementów Rozliczeniowych 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w latach 2021-2022 na terenie miasta Czechowice-Dziedzice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego, w tym remontów bieżących nawierzchni dróg i urządzeń znajdujących się w obrębie pasa drogowego.Zakres zamówienia obejmuje m.in.:- remonty cząstkowe ubytków nawierzchni bitumicznych - z użyciem mieszanki mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych,- regulację/wymianę elementów odwodnienia drogi (wpusty uliczne, studnie ściekowe).Szczegółowy zakres robót do wykonania określony został w tabelach elementów rozliczeniowych [TER] oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych [STWiORB], które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233141-9, 45233142-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi udzielonej na wykonane roboty bitumiczne określone w poz. A5, A6, A9, A 10 Tabeli Elementów Rozliczeniowych 30,00
czas reakcji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę poprawę tynków, malowanie i częściowe docieplenie kamienicy - Zawiercie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę poprawę tynków, malowanie i częściowe docieplenie kamienicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI