Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Realizacja wielobranżowych prac budowlano/modernizacyjnych i instalacyjnych na obszarze Oddziału Klinicznego Położnictwa w DSK.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Banacha 1A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-097
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 599 17 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@uckwum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: uckwum.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja wielobranżowych prac budowlano/modernizacyjnych i instalacyjnych na obszarze Oddziału Klinicznego Położnictwa w DSK.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d1a1059-3842-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083269/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Prace modernizacyjne w budynku DSK - Oddział Psychiatrii, SOR i Oddział Położnictwa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://uckwum.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/165043
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uckwum.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/165043
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W zakładce „Lista przetargów i
Dialogów technicznych”, „Aktualne” należy wybrać niniejsze postępowanie i kliknąć pole „Przystąp do postępowania”. Jeżeli
Wykonawca nie posiada konta na Platformie, po kliknięciu pola „Przystąp do postępowania” zostanie automatycznie przekierowany
do panelu rejestracyjnego, w którym wymagane jest wprowadzenie danych użytkownika. Rejestracja Wykonawcy trwa do 2 dni
roboczych, w związku z powyższym zaleca się uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w celu złożenia oferty. Korzystanie z
Platformy jest bezpłatne.
Informacje dotyczące obsługi Platformy, w tym złożenia oferty, opisane zostały w instrukcji obsługi Platformy dostępnej w zakładce
„Regulacje i procedury procesu zakupowego”:
1) dopuszczany rodzaj podpisu: kwalifikowany, zaufany lub osobisty:
a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się użycie formatu PAdES;
b) dokumenty w formacie innym niż .pdf, należy użyć formatu XAdES.
2) niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów
operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
3) dopuszczalnymi formatami przesyłanych danych są formaty wskazane w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z
dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
4) preferowanymi formatami przesyłanych danych są: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .zip, .xml;
5) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy: 100 MB.
6) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie widoczny jest na Platformie jako zaszyfrowany w formacie kodowania UTF8. Odszyfrowanie pliku następuje automatycznie
z chwilą upływu terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zawiera datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar;
c) w przypadku komunikacji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej, w okolicznościach j.n.
oznaczeniem czasu odbioru danych będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości z serwera pocztowego Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji przy użyciu poczty elektronicznej, na adres wskazany Roz. I SWZ, z zastrzeżeniem,
że dokumenty, o których mowa w Rozdziale XVI SWZ ust. 5, 6 i 7 składane są wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L
119 z 04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, UCK WUM informuje że:
Administratorem danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (UCK WUM),
adres siedziby: ul. Banacha 1a, 02 – 097 Warszawa, adres do korespondencji: ul. Żwirki i Wigury 63A, 02-091 Warszawa, tel. 22 317
9133, fax 22 317 9027, NIP 5220002529, REGON 000288975, KRS 0000073036, zwany dalej UCK WUM.
Inspektorem ochrony danych w UCK WUM jest Pan Jakub Guz - e-mail: iod@uckwum.pl.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W ramach negocjacji umów, procedury ich zawarcia oraz realizacji, UCK WUM jest Administratorem danych osobowych w odniesieniu do danych osób fizycznych działających w imieniu własnym jako kontrahenci lub jako przedstawiciele kontrahentów, ich pracownicy, współpracownicy lub inne osoby za-angażowane ze strony kontrahentów w negocjowanie i realizację umów. W ramach powyższego Administrator przetwarza identyfikacyjne i kontaktowe dane osobowe, w postaci min. imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji oraz innych danych wymaganych do
wskazania w treści umowy lub w trakcie jej realizacji. Jeżeli w ramach negocjacji, zawarcia lub realizacji zawartej umowy, kontrahent
przekazał Administratorowi dane osobowe swoich przedstawicieli, pracowników lub współpracowników, wskazuje się że niniejsza
klauzula informacyjna ma zastosowanie także do tych osób i powinna zostać tym osobom udostępniona.
IV. Źródło pozyskiwania danych osobowych
Dane osobowe mogą być pozyskiwane:
1. zarówno bezpośrednio od osób fizycznych, których one dotyczą;
2. od innych podmiotów np. w imieniu których osoby te działają;
3. od innych podmiotów, np. które wskazują dane w treści przekazywanych dokumentów i ofert i umów.
Podanie danych osobowych kontrahenta, pracowników, przedstawicieli lub współpracowników kontrahenta jest dobrowolne, niemniej jest konieczne celem zawarcia umowy i ewentualnego udziału w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Konsekwencją niepodania określonych danych jest niemożność przeprowadzenia negocjacji, zawarcia i realizacji umowy, w tym min.
brak możliwości udziału w przetargu publicznym.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZPUCK.262.147.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie wielobranżowych prac budowlanych/modernizacyjnych i instalacyjnych wraz z dostawą
materiałów, których rezultatem jest zrealizowanie Zadania inwestycyjnego II - Przebudowa pomieszczeń Kliniki Położnictwa,
Perinatologii i Ginekologii realizowanego w ramach programu inwestycyjnego pod nazwą: „Wzmocnienie infrastruktury do
realizacji świadczeń pediatrycznych w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.”
Przedmiotem zamówienia jest realizacja wielobranżowych prac budowlano/modernizacyjnych i instalacyjnych na obszarze
Oddziału Klinicznego Położnictwa, Perinatologii i Ginekologii na kondygnacji 1.A w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im.
Józefa Polikarpa Brudzińskiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał jedną robotę budowlaną, dotyczącą robót związanych z budową,
przebudową, rozbudową czynnego budynku użyteczności publicznej*, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto
(słownie zł: trzysta tysięcy złotych), w ramach których wykonano łącznie roboty w zakresie:
- instalacji gazów medycznych
- robót budowlanych z kompleksowym wykończeniem pomieszczeń,
- instalacji elektrycznych silnoprądowych do 1kV,
- instalacji okablowania strukturalnego,
- instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej,
- instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że dysponuje osobą bądź osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi niezbędne do
wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia
7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i
Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na
podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t.
Dz. U. z 2020 r., poz. 220) lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art.
20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (j.t. Dz. U. z
2019 r., poz. 1117), tj.:
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia na stanowisko
Kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającą ważne uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego
zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa,
posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–
budowlanej (kierownik budowy/ kierownik robót) po uzyskaniu uprawnień oraz
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia na stanowisko
Kierownika robót elektrycznych, posiadającą ważne uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która jest członkiem
właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych
architektów oraz inżynierów budownictwa, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
(kierownik robót) po uzyskaniu uprawnień oraz
3) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia na stanowisko
Kierownika robót telekomunikacyjnych, posiadającą ważne uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, która jest członkiem
właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych
architektów oraz inżynierów budownictwa, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, oraz
4) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia na stanowisko
Kierownika robót sanitarnych, posiadającą ważne uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz
ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, posiadającą co najmniej 3-letnie
doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych po uzyskaniu uprawnień.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty.
Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 6 do SWZ
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o pod-stawie do dysponowania tymi
osobami.
Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 7 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania
w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
2. Podmiotowe środki dowodowe, dotyczące braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy wykazujący spełnienie warunku na zasadach określonych w Rozdziale V
SWZ.
3. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców
występujących wspólnie.
4. Podmiotowe środki dowodowe, dotyczące braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy wykazujący spełnienie warunku na zasadach określonych w Rozdziale V
SWZ.
5. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://uckwum.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/165043
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Uwaga: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu prawidłowego przygotowania oferty. Wizja
lokalna zrealizowana będzie w dniu 10.07.2024 r. o godz. 12:00.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej w
przypadku gdy Zamawiający tego wymaga w dokumentach zamówienia.