Realizacja retencji jeziorno-korytowej - uzyskanie decyzji administracyjnej - ZZ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja retencji jeziorno-korytowej - uzyskanie decyzji administracyjnej - ZZ Poznań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-30
  • Numer ogłoszenia568100-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 568100-N-2020 z dnia 2020-07-30 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu: Realizacja retencji jeziorno-korytowej - uzyskanie decyzji administracyjnej - ZZ Poznań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. ul. Chlebowa  4/8 , 61-003  Poznań, woj. brak, państwo Polska, tel. +48(61)8567700, , e-mail emilia.kowalska@wody.gov.pl, , faks +48(61)8525731.
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Złożenie oferty w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego
Adres:
PGW WP Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań,

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja retencji jeziorno-korytowej - uzyskanie decyzji administracyjnej - ZZ Poznań
Numer referencyjny: ROZ.2810.81.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie polega na wykonaniu operatów wodnoprawnych wraz z instrukcjami gospodarowania wodą dla obiektów, które zgodnie z ustawą Prawo wodne z 20 lipca 2017 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 310 i 284) wymagają takiej instrukcji oraz uzyskaniu prawomocnych decyzji administracyjnych – pozwoleń wodnoprawnych dla: I. Odwodnienie gruntów za pomocą pompowni w celu utrzymania odpowiedniego poziomu wody na terenie odwadnianymCzęść I - Nadzór Wodny Kościan1. Pompownia Nielęgowo – pompownia melioracyjna , lokalizacja: Kościański Kanał Obry, km 7+250, miejscowość Nielęgowo, gmina Kościan, powiat Kościan. Zasięg oddziaływania 13,83 km2, cztery pompy o łącznej wydajności 2,0 m3/sek (odwadnianie terenów, z których woda rowami doprowadzana jest do syfonu pod Kanałem Kościańskim i dalej do zbiornika wyrównawczego oraz odwadnianie terenów, z których woda doprowadzana jest do zbiornika wyrównawczego Rowem Przysieckim).2. Pompownia Separowo- pompownia melioracyjna, lokalizacja: miejscowość Separowo, gmina Granowo, powiat Nowy Tomyśl, zlokalizowana przy Jeziorze Strykowskim i Kanale Granowskim. Zasięg oddziaływania 15,34 km2 , dwie pompy KSB AMACAN o łącznej wydajności 0,5 m3/sekCzęść II - Nadzór Wodny Śrem1. Pompownia Wójtostwo – pompownia melioracyjna (odwodnienie i odprowadzenie nadmiaru wody z zawala w okresach podwyższonych stanów wody w Kanale Grzymisławskim (rz. Pyszącej)), lokalizacja w km 0+000 – 0+050 odc. VIII wału od km 0+000-3+700 w korpusie wału i częściowo w ławeczce przywałowej od strony zawala ( w rejonie ulic Promenada i A. Mickiewicza w Śremie), obszar oddziaływania 13 km2, dwa agregaty pompowe KSB AMACAN dowożone z magazynu i instalowane w dwóch studniach żelbetowych wykonanych w korpusie wału, przy zbiorniku wyrównawczym w okresie, kiedy zajdzie konieczność ich użycia. Łączny wydatek 1,5 m3/sek2. Pompownia Zaborowo – pompownia melioracyjna, lokalizacja: miejscowość Zaborowo, gmina Książ, powiat Śrem. Pompownia zlokalizowana na Kanale Hermaniec w lewym obwałowaniu rzeki Warty. Odwodnienie użytków rolnych Obszar oddziaływania 1,2 km2, dwie pompy o łącznej wydajności 1,2 m3/sek.II. Szczególne korzystanie z wód – piętrzenie i retencjonowanie wody jazami Część III - NW Kościan 1. Jaz na Kanale Prut w km 3+722, piętrzenie > 1,0 m; lokalizacja: woj. wielkopolskie, pow. kościański, gm. Kościan, obr. Sepienko, światło jazu 2x2,50 m + 5,0 m + wpust na polder zrzutowy, światło 2x2,0 m.2. Jaz na rz. Mogielnica (Prut) w km 5+920, piętrzenie > 1,0 m, lokalizacja: woj. wielkopolskie, pow. grodziski, gm. Kamieniec, m. Maksymilianowo. Światło jazu 3x3,5m.Część IV - NW Kościan1. Jaz na Kościańskim Kanale Obry w km 4+580, piętrzenie > 1,0 m; lokalizacja: woj. wielkopolskie, pow. kościański, gm. Kościan, m. Kościan. Światło jazu 3x3,0 m.2. Jaz z mostem na Kościańskim Kanale Obry w km 7+350, piętrzenie > 1,0 m; lokalizacja: woj. wielkopolskie, pow. kościański, gm. Kościan, m. Nielęgowo. Światło jazu 3x4,0 m.Część V - NW Gostyń1. Jaz na Kościańskim Kanale Obry w km 49+565, piętrzenie 2,0 m ; lokalizacja: woj. wielkopolskie, pow. śremski, gm. Dolsk, m. Koszkowo. Światło jazu 3x2,0 m.2. Jaz na Kościańskim Kanale Obry w km 51+650, piętrzenie 2,2 m ; lokalizacja: woj. wielkopolskie, pow. gostyński, gm. Borek Wlkp, m. Liż. Światło jazu 3x2,0m.Zakres zamówienia obejmuje:1) wykonanie operatów wodnoprawnych o których mowa w ustawie Prawo wodne z dnia 20 lipca 2017r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 310 i 284) i których elementy oraz zakresy określa szczegółowo art. 408 i 409 ww. ustawy, 2) wykonanie instrukcji gospodarowania wodą o których mowa w art. 409a ustawy Prawo wodne z dn. 20 lipca 2017 r. i których elementy oraz zakres określa szczegółowo Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą (Dz. U. z dn. 10 września 2019 r., poz. 1725),3) przygotowanie wniosków o wydanie pozwoleń wodnoprawnych, skompletowanie wymaganych załączników,oraz 4) niezwłoczne i bezpłatne uzupełnianie przez Wykonawcę operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą, do czasu zakończenia procedury i uzyskania powyższych prawomocnych pozwoleń wodnoprawnych.Informacje dodatkowe:1) W opracowaniach należy przeanalizować możliwość piętrzenia wody na jazach w okresie całego roku dla warunków suszy.2) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, wyceniając każdy operat wodnoprawny wraz z instrukcją gospodarowania wodą osobno.3) Wycena operatów wodnoprawnych wraz z instrukcjami gospodarowania wodą winna obejmować wszelkie koszty, które Wykonawca poniesie do czasu uzyskania pozwoleń wodnoprawnych.4) Wykonawca składa w imieniu Inwestora wniosek wraz z załącznikami o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód do organu właściwego w sprawach pozwoleń wodnoprawnych (organem właściwym w sprawie zgód wodnoprawnych jest minister właściwy do spraw gospodarki wodnej, jeżeli wnioskodawcą są Wody Polskie).

II.5) Główny kod CPV: 71322000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-16
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-16

II.9) Informacje dodatkowe: Otwarcie ofert jest jawne, każdy może uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.Zamawiający umożliwia uczestnictwo w otwarciu ofert poprzez transmisję online - szczegóły w treściSIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu operatów wodnoprawnych z instrukcjami gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód (piętrzenie wód budowlami piętrzącymi, o których mowa w § 3 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20.04.2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie - Dz. U. z 2007 r. Nr 86, poz. 579), na podstawie których wydano prawomocne decyzje - pozwolenia wodnoprawne.w tym celu Wykonawca złoży: wykaz usług z wyszczególnieniem usług opisanych w punkcie 9.2.3 niniejszej IDW, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
(Fragment treści pkt 11 SIWZ) UWAGA: niżej wymieniony dokument w punkcie 11.3.2składa: -każdy wykonawca, składający samodzielnie ofertę; -każdy z wykonawcówwystępujących wspólnie ; -inny podmiot, na którego zasobach wykonawca polega w celuspełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na zasobytego podmiotu; -także każdy podwykonawca (o ile jest znany), któremu zamierza siępowierzyć wykonanie części zamówienia. 11.3.2 odpis z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw dowykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 26ust. 6 Ustawy, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnychbazach danych. 11.4 Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 11.4.1 Jeżeli Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiastdokumentu, o którym mowa w: 1) punkcie 11.3.2 składa dokument wystawiony w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nieotwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11.4.2 Dokument, o którym mowa wpunkcie 11.3.5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert. 11.4.3 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, niewydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 11.3.5 niniejszej IDW (SIWZ)zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub Firefoxhttps://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=d485a15... 11 z 2207.05.2020, 13:59 miejsce zamieszkania tej osoby. 11.4.4 W przypadku wątpliwości co dotreści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się dowłaściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenieniezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca samodzielnie (bezwezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającegoinformacji, o której mowa w punkcie 20.5 niniejszej IDW (SIWZ), przekazujeZamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Wraz ze złożeniemoświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcąnie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.(Fragment treści pkt 9 SIWZ) 9.6 Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16–20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy, może przedstawić dowodyna to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, wszczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lubprzestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lubnaprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę zorganami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych ikadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lubprzestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisuzdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotemzbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzieleniezamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.9.7 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę iszczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawionena podstawie pkt. 9.6 powyżej. 9.8 W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19ustawy, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcymożliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzieleniezamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposóbzapewnienia konkurencji. 9.9 Wykluczenie wykonawcy następuje wg zasad, o którychmowa w art. 24 ust. 7 ustawy pzp. „spełnia – nie spełnia”.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni,aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających: spełnianiewarunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej,określonych przez Zamawiającego – w tym celu Wykonawca złoży: - wykaz usług zwyszczególnieniem usług opisanych w punkcie 9.2.3 niniejszej IDW, wykonanych, a wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresieostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony zwykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do niniejszej IDW oraz z załączeniemdowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowychlub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzewykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniejniż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na ofertę składają się następujące oświadczenia, dokumenty i załączniki: Wypełniony ipodpisany Formularz ofertowy - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załączniknr 1 do niniejszej IDW (SIWZ). Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału wpostępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 2do niniejszej IDW (SIWZ). Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia zpostępowania na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3do niniejszej IDW (SIWZ). 11.1.4 Wykonawca, który polega na zasobach innychpodmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składawraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale lub kopii poświadczonejnotarialnie za zgodność z oryginałem) albo inny dokument, służący wykazaniuudostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. Wykonawca, który powołuje sięna zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstawwykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunkówudziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniachstanowiących Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ), Wykonawca,który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celuwykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu,zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 doniniejszej IDW (SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszejIDW (SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Formularz cenowy sporządzony zgodnie i z uwzględnieniem wymagań punktu 22 IDW(SIWZ). Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającejofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formieoryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którymustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. Wadium należy wnieść zgodnie z pkt 14 IDW (SIWZ). (Fragmenttreści pkt 12 SIWZ) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona wprowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawiezamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie, złożenia umowyregulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przyczym termin, na jaki została zawarta, nie może być ....
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium należy wnieść w wysokości:części I - Nadzór Wodny Kościan 1 000,00 złczęści II - Nadzór Wodny Śrem 1 000,00 złczęści III - Nadzór Wodny Kościan 600,00 złczęści IV - Nadzór Wodny Kościan 600,00 złczęści V - Nadzór Wodny Gostyń 600,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: 1) zpowodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przezczynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególnościzagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody wznacznych rozmiarach, 2) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonaniaprzedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli tezmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) w przypadku wystąpienia konieczności realizacjidodatkowych usług nieobjętych zamówieniem podstawowym, jeśli stały się niezbędne, azmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych ispowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów Zamawiającego, awartość takiej zmiany nie przekracza 50% wartości Umowy, 4) w przypadku, gdy koniecznośćzmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytąstarannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Umowy,pod warunkiem, że zmiany te nie prowadzą do zmiany charakteru Umowy, 5) jeśli łącznawartość zmian jest mniejsza od 10% wartości Umowy i zmiany te nie prowadzą do zmianycharakteru Umowy, 6) z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji częściprzedmiotu Umowy np. wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i koniecznościdostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych. W takimprzypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czymZamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, któreWykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi pracami, 7) z powoduzmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy np. w wyniku limitowania posiadanychśrodków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planuwydatków budżetowych, 8) z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawkiVAT będzie powodowała zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy,Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatkuzapłaconego przez Wykonawcę, 9) w przypadku wystąpienia innych okolicznościnieingerujących w treść przedmiotu zamówienia, których nie można przewidzieć w momenciejej zawarcia. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy jest sporządzeniepodpisanego przez strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany orazpotwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej powyżej. Protokół koniecznościbędzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-18, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wodny Kościan Nadzór
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pompownia Nielęgowo – pompownia melioracyjna , lokalizacja: Kościański Kanał Obry, km 7+250, miejscowość Nielęgowo, gmina Kościan, powiat Kościan. Zasięg oddziaływania 13,83 km2, cztery pompy o łącznej wydajności 2,0 m3/sek (odwadnianie terenów, z których woda rowami doprowadzana jest do syfonu pod Kanałem Kościańskim i dalej do zbiornika wyrównawczego oraz odwadnianie terenów, z których woda doprowadzana jest do zbiornika wyrównawczego Rowem Przysieckim).2. Pompownia Separowo- pompownia melioracyjna, lokalizacja: miejscowość Separowo, gmina Granowo, powiat Nowy Tomyśl, zlokalizowana przy Jeziorze Strykowskim i Kanale Granowskim. Zasięg oddziaływania 15,34 km2 , dwie pompy KSB AMACAN o łącznej wydajności 0,5 m3/sek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości:części I - Nadzór Wodny Kościan 1 000,00 zł


Część nr: 2 Nazwa: Nadzór Wodny Śrem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pompownia Wójtostwo – pompownia melioracyjna (odwodnienie i odprowadzenie nadmiaru wody z zawala w okresach podwyższonych stanów wody w Kanale Grzymisławskim (rz. Pyszącej)), lokalizacja w km 0+000 – 0+050 odc. VIII wału od km 0+000-3+700 w korpusie wału i częściowo w ławeczce przywałowej od strony zawala ( w rejonie ulic Promenada i A. Mickiewicza w Śremie), obszar oddziaływania 13 km2, dwa agregaty pompowe KSB AMACAN dowożone z magazynu i instalowane w dwóch studniach żelbetowych wykonanych w korpusie wału, przy zbiorniku wyrównawczym w okresie, kiedy zajdzie konieczność ich użycia. Łączny wydatek 1,5 m3/sek2. Pompownia Zaborowo – pompownia melioracyjna, lokalizacja: miejscowość Zaborowo, gmina Książ, powiat Śrem. Pompownia zlokalizowana na Kanale Hermaniec w lewym obwałowaniu rzeki Warty. Odwodnienie użytków rolnych Obszar oddziaływania 1,2 km2, dwie pompy o łącznej wydajności 1,2 m3/sek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości:części II - Nadzór Wodny Śrem 1 000,00 zł


Część nr: 3 Nazwa: NW Kościan
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jaz na Kanale Prut w km 3+722, piętrzenie > 1,0 m; lokalizacja: woj. wielkopolskie, pow. kościański, gm. Kościan, obr. Sepienko, światło jazu 2x2,50 m + 5,0 m + wpust na polder zrzutowy, światło 2x2,0 m.2. Jaz na rz. Mogielnica (Prut) w km 5+920, piętrzenie > 1,0 m, lokalizacja: woj. wielkopolskie, pow. grodziski, gm. Kamieniec, m. Maksymilianowo. Światło jazu 3x3,5m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości:części III - Nadzór Wodny Kościan 600,00 zł


Część nr: 4 Nazwa: NW Kościan
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jaz na Kościańskim Kanale Obry w km 4+580, piętrzenie > 1,0 m; lokalizacja: woj. wielkopolskie, pow. kościański, gm. Kościan, m. Kościan. Światło jazu 3x3,0 m.2. Jaz z mostem na Kościańskim Kanale Obry w km 7+350, piętrzenie > 1,0 m; lokalizacja: woj. wielkopolskie, pow. kościański, gm. Kościan, m. Nielęgowo. Światło jazu 3x4,0 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości:części IV - Nadzór Wodny Kościan 600,00 zł


Część nr: 5 Nazwa: NW Gostyń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jaz na Kościańskim Kanale Obry w km 49+565, piętrzenie 2,0 m ; lokalizacja: woj. wielkopolskie, pow. śremski, gm. Dolsk, m. Koszkowo. Światło jazu 3x2,0 m.2. Jaz na Kościańskim Kanale Obry w km 51+650, piętrzenie 2,2 m ; lokalizacja: woj. wielkopolskie, pow. gostyński, gm. Borek Wlkp, m. Liż. Światło jazu 3x2,0m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości:części V - Nadzór Wodny Gostyń 600,00 zł






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię pomocnika budowlanego murarza lub cala ekipę - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię pomocnika budowlanego murarza lub cala ekipę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI