Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Realizacja inwestycji w Gminie Wielka Nieszawka w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Nieszawka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 12
1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkanieszawka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja inwestycji w Gminie Wielka Nieszawka w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e0bf0c6-a2a8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004103/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa ul. Żeglarzy w Brzozie
1.1.2 Przebudowa ul. Leśnej (za Parkową) w Cierpicach
1.1.3 Przebudowa ul. Brązowej w Małej Nieszawce
1.1.4 Przebudowa ul. Wiązowej w Małej Nieszawce
1.1.5 Przebudowa drogi wewnętrznej (dz. nr 199/11) w Małej Nieszawce
1.1.7 Budowa oświetlenia ul. Ciechocińska w Brzozie
1.1.8 Budowa oświetlenia ul. Nad Potokiem w Cierpicach
1.1.9 Budowa oświetlenia ul. Brązowa w Małej Nieszawce
1.1.10 Budowa oświetlenia ul. Leśna (17-19) w Małej Nieszawce
1.1.17 Przebudowa ul. Różanej w Małej Nieszawce
1.1.18 Budowa chodnika przy ul. Sosnowej w Cierpicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: epuap.gov.pl/wps/portal, miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię drogą elektroniczną przy użyciu mini portalu: https://miniportal.uzp.gov.pl,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal lub e-mail: zam.publiczne@wielkanieszawka.pl.2. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym podadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawcaprzystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunkikorzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortaluprzestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawyPzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania naePUAP. 7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy izałączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularzadostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz dokomunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. Wewszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcyposługują się numerem ogłoszenia (BZP).8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mailwskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jakonieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować sięz Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: zam.publiczne@wielkanieszawka.pl.9.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składanesą przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiającydopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznychkopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w ust.8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu PrezesaRady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego jako ,,RODO"udostępniam klauzulę informacyjną. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd GminyWielka Nieszawka reprezentowany przez Wójta Gminy. Można się z nim kontaktować w następującysposób: 1) listownie na adres: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice 2)email: zastepca.wojta@wielkanieszawka.pl 3) telefonicznie: 56 678 12 12 Do kontaktów w sprawieochrony danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym można siękontaktować wysyłając e-mail na adres iod1@wielkanieszawka.pl 1. Państwa dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie:1) art. 6 ust. 1 lit c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku zustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i regulaminem udzielania zamówieńpublicznych w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj.udzieleniazamówienia publicznego,2) art. 6 ust. 1 lit b) RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września2019 r.Prawo zamówień publicznych regulaminem udzielania zamówień publicznych w celu wykonaniaumowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą tj. zawarcie odpłatnej umowy zawieranej międzyzamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana (teżumowa o podwykonawstwo),3) art. 6 ust. 1 lit a RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdyuprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a Państwprzekażą administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia swojej sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające) np. podanie nr telefonu, adresu e-mail i inne. 2.Państwa dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotomuprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in. wykonawcy,podmiotyświadczące usługi pocztowe, bankowe, telekomunikacyjne oraz inne podmioty, gdy wystąpią z takimżądanie, pracownikom oraz współpracownikom administratora. Państwa dane osobowe możemy takżeprzekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw.podmiotomprzetwarzającym, są nimi m.in. podmioty świadczące usługi informatyczne i inne, jednakżeprzekazanie Państwa danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronęPaństwa praw.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIT.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Przebudowa ul. Żeglarzy w Brzozie2) Zakres przewidywanych prac obejmuje m.in.: a)wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania;b) uzyskaniewszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonaniaprzedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową;c) realizację robótbudowlanych polegających na wykonaniu przedmiotu umowy.3) Zamawiający opisał przedmiotzamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z załącznikamistanowiącego załącznik nr7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiąceZamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiąceZamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Przebudowa ul. Leśnej (za Parkową) w Cierpicach Zakres przewidywanych pracobejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacjizadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych doprawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną dokumentacjęprojektową;c) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotuumowy.Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno -Użytkowego wraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 152 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Przebudowa ul. Brązowej w Małej Nieszawce wraz z budową oświetlenia2) Zakresprzewidywanych prac obejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresieniezbędnym dla realizacji zadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzjiadministracyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu osporządzoną dokumentację projektową;c) realizację robót budowlanych polegających nawykonaniu przedmiotu umowy.3) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocąProgramu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Przebudowa ul. Wiązowej w Małej Nieszawce2) Zakres przewidywanych pracobejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacjizadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych doprawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną dokumentacjęprojektową;c) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotu umowy.3)Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowegowraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Przebudowa ul. Różanej w Małej Nieszawce2) Zakres przewidywanych prac obejmujem.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania;b)uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowegowykonania przedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową;c) realizacjęrobót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotu umowy.3) Zamawiający opisałprzedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z załącznikamistanowiącego załącznik nr7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: Przebudowa drogi wewnętrznej (dz. nr 199/11) w Małej Nieszawce2) Zakresprzewidywanych prac obejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresieniezbędnym dla realizacji zadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzjiadministracyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu osporządzoną dokumentację projektową;c) realizację robót budowlanych polegających nawykonaniu przedmiotu umowy.3) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocąProgramu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII: Budowa oświetlenia ul. Ciechocińska w Brzozie2) Zakres przewidywanych pracobejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacjizadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych doprawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną dokumentacjęprojektową;c) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotu umowy.3)Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowegowraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII: Budowa oświetlenia ul. Nad Potokiem w Cierpicach2) Zakres przewidywanych pracobejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacjizadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych doprawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną dokumentacjęprojektową;c) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotu umowy.3)Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowegowraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX: Budowa oświetlenia ul. Leśna (17-19) w Małej Nieszawce2) Zakres przewidywanychprac obejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dlarealizacji zadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnychniezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu o sporządzonądokumentację projektową;c) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniuprzedmiotu umowy.3) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą ProgramuFunkcjonalno - Użytkowego wraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
a) cena oferty – 60 %b) okres gwarancji w miesiącach – 40 % - nie krócejniż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres gwarancji na 72miesiące.W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu gwarancji powyżej 72 miesięcydo obliczenia punktacji w kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie okres 72 miesiące,natomiast umowie zostanie wskazany jako wiążący wykonawcę okres gwarancji wskazany w ofercie.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X: Budowa chodnika przy ul. Sosnowej w Cierpicach2) Zakres przewidywanych pracobejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacjizadania;b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych doprawidłowego wykonania przedmiotu umowy w oparciu o sporządzoną dokumentacjęprojektową;c) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotu umowy.3)Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowegowraz z załącznikami stanowiącego załącznik nr7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania