Realizacja bazy infrastrukturalnej niezbędnej do realizacji programu włączenia społecznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja bazy infrastrukturalnej niezbędnej do realizacji programu włączenia społecznego w Czersku Świeckim poprzez przekształcenie przestrzeni zdegradowanej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeżewo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jeżewo
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-22
  • Numer ogłoszenia626294-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 626294-N-2019 z dnia 2019-11-22 r.

Gmina Jeżewo: Realizacja bazy infrastrukturalnej niezbędnej do realizacji programu włączenia społecznego w Czersku Świeckim poprzez przekształcenie przestrzeni zdegradowanej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Realizacja bazy infrastrukturalnej niezbędnej do realizacji programu włączenia społecznego w Czersku Świeckim poprzez przekształcenie przestrzeni zdegradowanej
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżewo, krajowy numer identyfikacyjny 92351015000000, ul. ul. Świecka  12 , 86-131  Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (052)3318025, 3318077, 3318451, e-mail ugjezewo@ug-jezewo.lo.pl, faks (052) 3318068.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.ug-jezewo.lo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.ug-jezewo.lo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja bazy infrastrukturalnej niezbędnej do realizacji programu włączenia społecznego w Czersku Świeckim poprzez przekształcenie przestrzeni zdegradowanej
Numer referencyjny: RRiB.271.6.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa parterowej wiaty o powierzchni 34,05 m2, konstrukcji drewnianej, z dachem dwuspadowym, o kącie nachylenia 30°, krytym trzciną, oraz obiekty tzw. „małej architektury”. Przeznaczona na spotkania w sezonie letnim. Dane techniczne wiaty: • powierzchnia zabudowy 35,00 m2 • powierzchnia użytkowa 34,05 m2 • kubatura 121,50 m3 • wysokość wiaty 4,29 m Wiata z utwardzoną podłogą na gruncie 37,5 m2 o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej 80 mm na podkładzie betonowym i podsypce piaskowej grubości 50 mm wraz z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Od strony północno-zachodniej, na fragmencie granic działek, projektuje się nowe ogrodzenie, o dł. 40,4 mb z furtką o szerokości 1,0 m i wysokości 1,8 m, oraz ogrodzenie z piłkochwytem – dł. 49,4 mb. Utwardzenie terenu, chodniki o łącznej powierzchni 146,40 m2 o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej 80 mm na podkładzie betonowym i podsypce piaskowej grubości 50 mm wraz z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wraz z obrzeżami betonowymi 135,00 m o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Odprowadzenie wód deszczowych na działkę Inwestora. Teren działek zostanie zagospodarowany w taki sposób, że osoby niepełnosprawne (na wózkach) będą mogły swobodnie poruszać się po terenie, ponieważ wszystkie chodniki i place pozbawione będą stopni i wysokich krawężników. W ramach zieleni należy przygotować teren pod trawniki o powierzchni 420,00 m2 z uzupełnieniem gleby rodzimej warstwą ziemi o grubości 5 cm z wysiewem nawozów mineralnych granulowanych ręcznie, deszczowaniem terenu po wysiewie, zagęszczeniem podłoża walcem gładkim, wykonaniem trawników dywanowych siewem z nawożeniem o powierzchni 420,00 m2. Zakres obejmuje również sadzenie drzew i krzewów iglastych w ilości 60 sztuk (gatunki zgodnie z ustaleniami z Inwestorem). Projektuje się plac rekreacji i zabaw, o wym. 15,0m x 23,0m, o wielofunkcyjnym przeznaczeniu, a w nim: obiekty i urządzenia placu zabaw, takie jak: - huśtawka – bocianie gniazdo 1 szt., - huśtawka podwójna 1 szt., - karuzela tarczowa z siedziskami 1 szt., - sześcian gimnastyczny 1 szt., - bujak na sprężynie ( z demontażu) 2 szt., - regulamin drewniany 1 szt. oraz obiekty i urządzenia małej architektury, takie jak: - kosz na śmieci 6 szt., - ławka 12 szt., - ściana z gazonów ułożonych kaskadowo, służąca do uprawy ziół, - betonowe stoły do gry (szachy i chińczyk) 2 szt. – wymiary:160x160x76 cm, - kręgle plenerowe 1 tor – długości 12,5 m i szer. 1,25 m, Część istniejącego ogrodzenia do rozbiórki, zgodnie z projektem zagospodarowania. Ogrodzenie z siatki powlekanej, plecionej na cokole betonowym wys. 0,15 m, o łącznej wysokości 1,80 m z furtką o szer. 1,0 m i wys. 1,8 m oraz ogrodzenie z piłkochwytem o wys. 4,0 m, zlokalizowane zgodnie z projektem zagospodarowania. Przed przystąpieniem do prac związanych z wykonaniem ogrodzenia z piłkochwytami zostanie rozebrana część istniejącego ogrodzenia z siatki na fundamencie betonowym oraz cztery pojedyncze bujaki na sprężynie (koniki) i jeden podwójny. Dwa, z pojedynczych bujaków zostaną umieszczone w innym miejscu na placu zabaw, pozostałe zostaną umieszczone na innych obiektach należące do Inwestora. Przedmiotem zadania jest również wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej projektowanej wiaty. Z tablicy rozdzielczej istniejącego budynku byłej szkoły, zalicznikowo wyprowadzić kabel zasilający YKY 3x4mm2 do projektowanej wiaty. Zasilanie w energię elektryczną w ramach istniejącej mocy. Całość należy wykonać zgodnie z PBUE, normą PN-IEC 60364-4-41, Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych oraz przepisami BHP. Po wykonaniu instalacji należy sprawdzić skuteczność ochrony za pomocą pomiarów. Dodatkowo w ramach zadania należy wyposażyć obiekt w niżej wymienione sprzęty, Specyfikacja sprzętu/wyposażenia planowanego do zakupu: Sprzęt/Wyposażenie Parametry techniczne Ilość Komplet mebli: – Stół zewnętrzny – 1 szt. – Krzesła zewnętrzne – 20 szt. Stół: – Zewnętrzny, – Stalowy – długość min. 150-268 (rozkładany) – szerokość min. 90cm – Wykończony wytrzymałym materiałem Krzesła: – Zewnętrzne, – Stalowe – wymiary min. 57 x 62 x 87 cm – Wykończone wytrzymałym materiałem. 1 kpl. Tuleje do słupków i stojaków siatkówki i tenisa – Metalowe – długość min. 1 m – śred. Wewnętrzna min 80 mm 2 szt. Słupki wielofunkcyjne do siatkówki i tenisa z siatką – Słupki z siatką - średn. zewn. min. 76 mm - wys. min 2,5m 1 kpl. Bramka do piłki nożnej – Stalowe – Wym. 5 x 2 m – Z siatką do piłki nożnej – Ze złączami i śrubami 2 kpl. Nakładka podwyższająca na sedes – Wysokość: 52-56cm – Głębokość: 42cm – Całkowita szerokość: 60cm – Średnica wewnętrzna: 25*21cm – Obciążenie: do 150 kg. 2 szt. Poręcze na ścianę – Wykonane ze stali nierdzewnej – śr. rurki min. 30 mm – długość min. 400 mm 2 szt. Stolik sześciokątny regulowany – Regulowany, regulacja wysokości w zakresie rozmiarów 0-3, – blat 1370 x 1210 mm, – płyta laminowana 18 mm, – obrzeże PCV 2 mm, – stelaż z naturalnego drewna bukowego 2 kpl. Krzesełko regulowane - Regulowany rozmiar 3 i 4 – Stelaż z drewna bukowego, – Siedzisko i oparcie – sklejka profilowana 12 kpl. Regał - zestaw – Łączna długość 3m – płyta laminowana 18 mm 1 kpl. Krzesło drewniane – Wykonane z drewna – wys. krzesła min.90 cm – wys. siedziska min. 44 cm – szer. siedziska min. 40cm 30 kpl. Stół drewniany – Wykonany z drewna – Wymiary: 180 x 90cm 3 kpl.

II.5) Główny kod CPV: 45214000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45210000-2
45112000-5
45262210-6
45422000-1
45262500-6
45442100-8
45233260-9
45450000-6
45310000-3
45311000-0
45111291-4
45000000-7
45111300-1
45111200-0
45262210-6
45233260-9
45450000-6
45100000-8
45111200-0
45111200-0
45100000-8
45310000-3
45315300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku. Wykonawca winien posiadać odpowiednie kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności wymaganej przy realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia Wykonawcy składanego na postawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego wg Załącznika nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. a) co najmniej jedną robotę budowlaną, która:  polegała na wykonaniu zagospodarowania terenu,  obejmowała wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej lub płyt betonowych lub z płyt chodnikowych o powierzchni minimalnej 140,00 m2  obejmowała elementy małej architektury i infrastruktury sportowo – rekreacyjnej (obiekty i urządzenia placu zabaw) o wartości minimum 170.000,00 zł brutto, b) co najmniej jedną robotę budowlaną, która:  polegała na budowie budynku w konstrukcji drewnianej,  w zakres, której wchodziło wykonanie instalacji elektrycznej,  miała wartość minimum 65.000,00 zł brutto. Uwaga: 1) Wykonawca może wykazać wykonanie roboty budowlanej określonej w pkt. 1) lit a) i b) powyżej na jednej inwestycji lub odrębnych inwestycjach. 2) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić wartość oraz zakres każdej z robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu. 3) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia. Wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: - min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, - min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych. Uwaga: 1) Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.). 2) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 upzp Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w § 4 pkt 1 SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 upzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: Wykazu robót budowlanych: co najmniej jedną robotę budowlaną, która:  polegała na wykonaniu zagospodarowania terenu,  obejmowała wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej lub płyt betonowych lub z płyt chodnikowych o powierzchni minimalnej 140,00 m2  obejmowała elementy małej architektury i infrastruktury sportowo – rekreacyjnej (obiekty i urządzenia placu zabaw) o wartości minimum 170.000,00 zł brutto, co najmniej jedną robotę budowlaną, która:  polegała na budowie budynku w konstrukcji drewnianej,  w zakres, której wchodziło wykonanie instalacji elektrycznej,  miała wartość minimum 65.000,00 zł brutto. wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowalne były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego: - min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, - min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA OFERTY 60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót zwana dalej GWARANCJĄ 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 upzp, Zamawiający działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 upzp, dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanej w niniejszym paragrafie umowy: 1) zmiana terminu wykonania umowy w następujących przypadkach: a) okres rozstrzygnięcia postępowania – odwołania, b)wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w stosownym dokumencie i musi być potwierdzony przez Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego, c) działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, d) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, e) konieczność wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiającego, f) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, g) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, h) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału itp. i) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, j) zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności wynikających z terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, itp., k) zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego, l) wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i termin zakończenia robót, ł) konieczność wykonania dokumentacji zamiennej, m) wystąpienie opóźnienia w przekazaniu placu budowy lub jego części a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia robót, n) zmiany technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy, o) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 2) zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu umowy: a) zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy zgodnie z określonym zakresem w SIWZ nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wykonania dokumentacji zamiennej, b) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia robót zamiennych, c) rezygnacja z części robót lub zmiana ich ilości. 3) zmiany osobowe: zmiana osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w SIWZ zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i będą zatrudnione na warunkach nie gorszych niż zawartych w SIWZ. 4) inne zmiany: a) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy, w tym koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca, b) zmiana nazwy zadania, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) zmiana rachunku Wykonawcy, e) zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wypełnienia w ofercie spełniających warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli były opisane i Wykonawca składając ofertę polegał na zasobach innych podmiotów), f) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: a) wprowadzone warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; b) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego - Latkowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI