Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
RD/ZP/25/21 „Usługa wykonania elementów klatki do urządzenia pomiarowego dla Politechniki Poznańskiej.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Poznańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamowień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001608
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-965
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 616653538
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.karczewska@put.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RD/ZP/25/21 „Usługa wykonania elementów klatki do urządzenia pomiarowego dla Politechniki Poznańskiej.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54b7641e-a663-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.put.poznan.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zawiadomienia, oświadczenia,wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną:magdalena.karczewska@put.poznan.pl;2) poprzez Platformę miniPortal, ePUAP dostępne pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularzzłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i„Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.2)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal, znajdującego się od adresem:(https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej (ePUAP), znajdujące się pod adresem:https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie przepisówRozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”)Wykonawca oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:1) Administratorem danych osobowych jestPolitechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail:biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 6653639,2)Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana PiotraOtomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na PolitechnicePoznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres:iod@put.poznan.pl.,3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i fRODO, w celu: a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dlapotrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia,koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych, b) wypełnienie obowiązkówprawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo podatkowych;z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, c)wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności naprowadzeniu działalności naukowej, świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologiido gospodarki, d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułurealizacji umowy,stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,4) Źródłem danychosobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będąnastępujące kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników –wskazane w treści umowy lub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji irozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko, email służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy,funkcja/stanowisko i miejsce pracy.5)Odbiorcami danych mogą być: a) organy publiczne i urzędypaństwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadaniarealizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, b) inne podmioty,które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają daneosobowe dla których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmiotyświadczące dla Administratora obsługę informatyczną,6)Administrator będzie przechowywał daneosobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób, których danedotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okreswynikający z przepisów rachunkowo podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lubobrony przed roszczeniami z tytułu realizacji umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń.Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7) Wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (nazasadach określonych w RODO)następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danychosobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczeniaprzetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,8) Daneosobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,9) Podaniedanych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,10) Daneosobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RD/ZP/25/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania elementów klatki do urządzenia pomiarowego dla Politechniki Poznańskiej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45262670-8 - Obróbka metali
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałkryteriami oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:1) w art. 108 ust. 1 p.z.p.;2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 p.z.p., tj.:a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywamizarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;b) który w sposób zawiniony poważnienaruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;c) który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależyciewykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opis przedmiotu zamówienia5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opis przedmiotu zamówieniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy,stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy