Przygotowanie pomieszczenia na potrzeby węzła cieplnego w budynkach mieszkalnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie pomieszczenia na potrzeby węzła cieplnego w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Międzyrzeczu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyrzecz
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-06
  • ZamawiającyGmina Międzyrzecz
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00089385
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przygotowanie pomieszczenia na potrzeby węzła cieplnego w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Międzyrzeczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzyrzecz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miedzyrzecz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie pomieszczenia na potrzeby węzła cieplnego w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Międzyrzeczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f72bd6dc-d289-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000450/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przygotowanie pomieszczenia na potrzeby węzła cieplnego w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Międzyrzeczu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zp.miedzyrzecz.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.miedzyrzecz.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca w ramach przedmiotowego zadania zobowiązany jest przygotować pomieszczenie węzła cieplnego poprzez doprowadzenie do pomieszczenia przewodu zimnej wody z rur polipropylenowych, którą należy zakończyć zaworem odcinającym, wykonać w pełni uzbrojoną studnię schładzającą wraz z podłączeniem do niej wpustu podłogowego żeliwnego zwieńczonego kratką żeliwną. Przewód łączący wpust ze studnią należy wykonać z rur żeliwnych. Ścieki ze studni odprowadzić należy do istniejącej kanalizacji sanitarnej zgodnie z dokumentacją techniczną. W ramach remontu pomieszczenia należy wykonać nową posadzkę z pokryciem płytkami typu gres oraz tynk naścienny wraz z malowaniem ścian farbą olejną. Przy pracach przygotowawczych węzła cieplnego dokumentacja przewiduje również wymianę lub / i wykonanie stolarki okiennej oraz drzwiowej wraz z pracami towarzyszącymi tj. wyburzeniem ścian/ zamurowaniem (obowiązek wykonania powyższych prac określa dokumentacja). W ramach robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest wykonać wentylację grawitacyjną pomieszczenia poprzez zamontowanie kratki wentylacyjnej u dołu drzwi wejściowych, natomiast od strony pomieszczenia pod stropem przewidzieć kratkę wentylacyjną wywiewną. W przypadku braku możliwości wykorzystania wywiewu istniejących kanałów wentylacyjnych wykonać kanał ze stali ocynkowanej o wyprowadzony na zewnątrz budynku (dokładne warunki określone zostały w dokumentacji projektowej).
Ponadto w pomieszczeniu należy wykonać wszystkie roboty budowlane z branży elektrycznej zgodnie z dołączoną dokumentacją w tym m. in. instalację elektryczną oświetlenia głównego, uziemienia i połączenia wyrównawczego wraz z doprowadzeniem łącza telefonicznego. Wykonawca musi przewidzieć montaż rozdzielni elektrycznej oraz podłączenia czujnika temperatury zewnętrznej sterującego pracą węzła.
2. Szczegółowy zakres robót określają:
1) projekty budowlano- wykonawcze,
2) przedmiary robót, STWiOR stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
3. Do obowiązku Wykonawcy należy uprzątnięcie terenu po zakończonych robotach budowlanych wraz z wywozem powstałych odpadów w wyniku prowadzenia prac remontowych. Zamawiający nie wskazuje miejsca składowania materiałów rozbiórkowych ani miejsca ich wywozu.
4. Obowiązkiem Wykonawcy jest zorganizowanie we własnym zakresie dostaw wody i energii elektrycznej, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (umowy).
5. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi na koszt własny niezbędne próby, badania laboratoryjne i odbiory lub uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót.
6. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z kompletem dokumentacji projektowej załączonego do postępowania przetargowego. Ilości obmiarowe jak również zestawienia materiałów są ilościami przybliżonymi (uśrednionymi), które mogą się różnić od ilości rzeczywistych w zależności od zastosowanych materiałów i przyjętej technologii wykonania robót budowlanych. Przed zamówieniem materiałów ilości należy każdorazowo zweryfikować na budowie.
7. Wszelkie propozycje zmian rozwiązań technicznych w stosunku do dokumentacji projektowej należy skonsultować z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego danej branży.
8. Wykonawca zapewni kierownictwo robót podczas realizacji zadania.
9. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadamiania z co najmniej 3–dniowym wyprzedzeniem Zamawiającego oraz Zarządcę nieruchomości, tj. Międzyrzeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., ul. Krótka 1, 66-300 Międzyrzecz o terminie rozpoczęcia robót i szacując czasookres trwania przedmiotowych prac.
10. Część przedmiotowych prac polegających na wykonaniu posadzek w pomieszczeniach węzła wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi, między innymi montaż instalacji kanalizacji sanitarnych, wszystkich urządzeń montowanych w posadzce, zakończyć należy do 58 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku zakończenia powyższych prac, Wykonawca musi poinformować Zamawiającego, MTBS oraz ZEC.
11. Wykonawca w trakcie wykonywania robót budowlanych zobowiązany jest umożliwić pracownikom ZEC wejście na plac budowy celem prowadzenia równolegle prac polegających na montażu wymiennika ciepła i wszystkich urządzeń niezbędnych do prawidłowego działania węzła cieplnego (leżących po stronie ZEC).
12. Wykonawca zobowiązuje się do napraw ewentualnych uszkodzeń budynków, budowli, wynikłe z prowadzonych robót oraz ochraniać przed pogorszeniem się istniejącego stanu technicznego budynków i budowli sąsiadujących z budową (wstrząsy, wibracja, osiadanie), zanieczyszczenie kanalizacji gruntem lub produktami pochodzącymi z budowy, zalewaniem przyległego do budowy terenu.
13. Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby w miarę możliwości nie były zbyt uciążliwe dla mieszkańców budynku. Wykonawca może prowadzić prace wyłącznie w godzinach od 7 do 20 od poniedziałku do piątku, natomiast w sobotę od 7 do 13.
14. Wykonawcę obliguje się do sukcesywnego oddawania gotowych pomieszczeń na potrzeby węzła cieplnego oraz pisemnego zawiadomienia Zamawiającego, MTBS sp. z o.o. oraz ZEC sp. z o.o. Ponadto wykonawca w trakcie prowadzenia robót budowlanych każdorazowo na koniec dnia pracy będzie musiał posprzątać pomieszczenia, w których prowadzone były roboty budowlane oraz klatkę schodową.
15. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, SWZ, przedmiarów robót.
Wynagrodzenie Wykonawcy jest ustalone jako wynagrodzenie ryczałtowe, które nie podlega zmianie w czasie trwania umowy i obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem umowy. Niedoszacowanie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Zamawiający zastrzega, iż przedmiary robót dołączone do SWZ mają charakter poglądowy oraz pomocniczy. Ewentualne różnice w ilościach obmiarowych robót budowlanych lub nieuwzględnienie prac w przedmiarach nie będą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
16. Płatność nastąpi na podstawie faktury końcowej po wykonaniu i odebraniu wszystkich elementów robót budowlanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, które zostały ściśle określone w dokumentacji projektowej.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia innemu wykonawcy części placu budowy bez wpływu na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego.
18. Wykonawca odpowiada za ochronę istniejących instalacji wewnętrznych oraz wszystkich urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia istniejących instalacji, urządzeń, a także pokryje koszty napraw.
19. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp. Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu/rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę.
20. Wykonawca opracuje dokumentacje powykonawczą z naniesionymi zmianami (jeżeli zachodzi taka konieczność), kosztorys powykonawczy w wersji papierowej w ilości 2 egz.
21. Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres trwania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na kwotę obejmującą minimum wartość zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 104 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać, że :
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonawca wykonał roboty ogólnobudowlane na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót w odrębnych umowach / zleceniach;
2) wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
a) Kierownik robót sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności umożliwiającej pełnienie funkcji kierownika robót sanitarnych objętych niniejszym zamówieniem - min. 1 osoba;
b) Kierownik robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności umożliwiającej pełnienie funkcji kierownika robót elektrycznych objętych niniejszym zamówieniem - min. 1 osoba;

Uwaga:
Zamawiający przy wykonywaniu niniejszego zamówienia dopuszcza łączenie funkcji kierowników robót jeżeli jedna osoba posiada uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach.
Pod pojęciem budowy zgodnie z ustawą Prawo budowlane należy rozumieć odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.
Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa składają odrębnie: 1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu; 2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy
4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie
prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez System e-ZP pod adresem https://ezp. miedzyrzecz.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-04

2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI