Przygotowanie i przeprowadzenie kompletnej procedury konkursowej na wykonanie koncepcji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie kompletnej procedury konkursowej na wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej budowy krytego basenu wraz ze strefą rekreacyjną, halą sportową, strzelnicą sportową oraz z zagospodarowaniem terenu w Piekarach Śląskich.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiekary Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrezydent Miasta Piekary Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-28
  • Numer ogłoszenia772316-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 772316-N-2020 z dnia 28.12.2020 r.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie: Przygotowanie i przeprowadzenie kompletnej procedury konkursowej na wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej budowy krytego basenu wraz ze strefą rekreacyjną, halą sportową, strzelnicą sportową oraz z zagospodarowaniem terenu w Piekarach Śląskich.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Bytomska  84 , 41-940  Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 939 379, e-mail um@um.piekary.pl, faks 32 287 22 69.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.piekary.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.piekary.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.piekary.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta Piekary Śląskie 41-940 Piekary Śląskie ul. Bytomska 84

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kompletnej procedury konkursowej na wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej budowy krytego basenu wraz ze strefą rekreacyjną, halą sportową, strzelnicą sportową oraz z zagospodarowaniem terenu w Piekarach Śląskich.
Numer referencyjny: BZP.271-91/IG/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla przedsięwzięcia pn: „Przygotowanie i przeprowadzenie kompletnej procedury konkursowej na wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej budowy krytego basenu wraz ze strefą rekreacyjną, halą sportową, strzelnicą sportową oraz z zagospodarowaniem terenu w Piekarach Śląskich, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wraz z konsultacjami specjalistów wkładu technicznego”. 2.Zakresem i przedmiotem niniejszego przedmiotu zamówienia jest przygotowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie kompletnej procedury konkursowej (konkursu dwuetapowego w rozumieniu u.p.z.p.), w imieniu Zamawiającego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej w treści opisu przedmiotu zamówienia - u.p.z.p.), z uwzględnieniem nowelizacji przepisów ww. ustawy obowiązujących od dnia 1 stycznia 2021 r. wraz z ewentualnymi zmianami prawa dokonywanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Wybór procedury konkursu nieograniczonego lub ograniczonego zostanie ustalony z Zamawiającym.4.Dążeniem konkursu dwuetapowego i jego celem jest możliwie najszersza, najpełniejsza i kompletna ocena oraz porównanie złożonych koncepcji architektoniczno-budowlanych (prac konkursowych) budowy krytego basenu wraz z strefą rekreacyjną, hali sportowej, krytej strzelnicy sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu i pozostałymi elementami wymienionymi w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. W jego rezultacie Zamawiający oczekuje uzyskania (wyboru) najlepszej koncepcji, która będzie podstawą do opracowania dokumentacji projektowej dla realizacji przedmiotowej inwestycji.5.Przedmiot niniejszego zamówienia podzielono na trzy zasadnicze etapy (części): 1 – przygotowanie, zorganizowanie i ogłoszenie konkursu dwuetapowego (w szczególności: publikacja ogłoszenia o konkursie zgodnie z u.p.z.p., opis konkursu, przygotowanie regulaminu konkursu, przygotowanie warunków konkursu, przygotowanie harmonogramu przeprowadzenia konkursu, zapewnienie sędziów sądu konkursowego, przygotowanie propozycji kryteriów oceny ofert konkursowych, przygotowanie propozycji odpowiedzi na pytania uczestników konkursu oraz pozostałe czynności, dane, informacje i dokumenty wynikające z przepisów u.p.z.p., a także przygotowanie, uruchomienie i prowadzenie indywidualnej strony internetowej dla przedmiotowego konkursu oraz konta w mediach społecznościowych); wybór ilości i zakresu składu sądu konkursowego wraz z przewodniczącym oraz rodzaj i wysokość nagród konkursowych należy do wyłącznej kompetencji Zamawiającego po rozważeniu propozycji wykonawcy, 2 – przeprowadzenie konkursu dwuetapowego i ogłoszenie jego wyników (wybór najlepszych/ej prac/y konkursowej, zatwierdzenie rozstrzygnięcia konkursu, publikacja ogłoszenia o wynikach konkursu) zgodnie z przepisami u.p.z.p., 3 – podsumowanie i zakończenie konkursu dwuetapowego, wraz z czynnościami promocyjnymi i informacyjnymi. 6.Obok etapów (części) zasadniczych, wykonawca będzie realizował na bieżąco pozostałe działania zgodne z umową i niniejszym opisem przedmiotu zamówienia (w szczególności: strona internetowa, konto w mediach społecznościowych, promocja, spotkania, konsultacje, doradztwo itd.).7.Wszelkie czynności dokonywane przez wykonawcę oraz opracowywane dokumenty i informacje wymagają uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego.8.Termin realizacji i ukończenia kompletnego przedmiotu zamówienia, w tym wszystkich czynności i działań objętych przedmiotem zamówienia, których celem jest wybór oferty konkursowej (rozstrzygnięcie konkursu) i wykonanie pozostałych obowiązków umownych: do 10 miesięcy od daty podpisania niniejszej umowy. W terminie 14 dni od daty podpisania umowy wykonawca złoży Zamawiającemu harmonogram realizacji zamówienia do zatwierdzenia.9.W ramach zamówienia wykonawca będzie prowadził działania promocyjne, informacyjne (ogólnokrajowe i lokalne), konsultacyjne (w tym społeczne na terenie Piekar Śląskich i w siedzibie Zamawiającego). 10.Przygotowanie kompletnej dokumentacji konkursowej w wersji papierowej i elektronicznej.11.Starania i koszty dojazdu do Piekar Śląskich, koszty administracyjne i organizacyjne, wynagrodzenie sędziów sądu konkursowego wyznaczonych przez wykonawcę, oraz pozostałe czynności i koszty w związku z realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę.12.Udział w rozstrzygnięciu konkursu, opiniowanie prac konkursowych w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami, sprawdzenie zgodności złożonych prac konkursowych z wymaganiami technicznymi i ekonomicznymi oraz uczestnictwo w spotkaniach i naradach koordynacyjnych, konsultacyjnych na terenie Piekar Śląskich i w siedzibie Zamawiającego.13.Doradztwo merytoryczne, techniczne oraz ekonomiczne realizowane w siedzibie Zamawiającego, na terenie Piekar Śląskich oraz za pomocą korespondencji e-mail’owej, a także telekonferencji i wideokonferencji. 14.Współpraca na wszystkich etapach procedury konkursowej z Zamawiającym. 15.Sporządzanie sprawozdań z postępu prowadzonych prac nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. 16.Udział w spotkaniach i w naradach na terenie Piekar Śląskich, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.17.Przygotowanie i prowadzenie odrębnej strony internetowej dotyczącej wyłącznie przedmiotowego konkursu (umieszczanie aktualnych informacji) oraz założenie i prowadzenie konta w mediach społecznościowych. Udostępnianie tych informacji także na innych stronach internetowych, w tym na stronie Zamawiającego www.piekary.pl oraz na FB Zamawiającego.18.Przygotowanie i przekazanie do akceptacji przez Zamawiającego w szczególności: regulaminu konkursu, warunków konkursu, harmonogramu przeprowadzenia konkursu, zapewnienie sędziów sądu konkursowego z odpowiednim doświadczeniem w tym zakresie, w tym doświadczeniem i kwalifikacjami wymaganymi przepisami u.p.z.p., przygotowanie propozycji kryteriów oceny ofert konkursowych, przygotowanie propozycji odpowiedzi na pytania uczestników konkursu itp. oraz pozostałe wymagane umową, niniejszym opisem przedmiotu zamówienia i przepisami u.p.z.p.19.Pełna obsługa procedury konkursowej na terenie Piekar Śląskich, w siedzibie Zamawiającego i za pomocą środków tele-wideo-informatycznych.20.Doradztwo techniczne przez osoby z odpowiednim doświadczeniem prowadzone na terenie Piekar Śląskich, w siedzibie Zamawiającego i za pomocą środków tele-wideo-informatycznych.21.Oddanie do dyspozycji Zamawiającego fachowców, w co najmniej następującym zakresie (osoby, które będą uczestniczyły w realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres jego realizacji i zostaną wpisane do treści Umowy):- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności architektonicznej, - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,- co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu co najmniej jednej procedury konkursowej w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych zakończonej wyborem pracy konkursowej (rozstrzygnięciem konkursu),- co najmniej cztery osoby posiadające doświadczenie w projektowaniu lub nadzorowaniu lub kierowaniu: budowy lub przebudowy lub remontu lub modernizacji basenu,- co najmniej cztery osoby posiadające doświadczenie jako sędzia konkursowy/członek sądu konkursowego co najmniej jednej procedury konkursowej w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, i jednocześnie spełniające wymogi przepisów u.p.z.p.,- co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie w zorganizowaniu (kierownik konkursu lub organizator konkursu lub przewodniczący konkursu lub koordynator konkursu lub przewodniczący sądu konkursowego) co najmniej jednej procedury konkursowej w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji. Wykonawca będzie dysponował powyższymi osobami przez cały okres realizacji zamówienia.22.Procedura konkursowa musi być zgodna z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (uwzględniając nowelizację ww. przepisów obowiązującą od 1 stycznia 2021 r. wraz z ewentualnymi zmianami prawa dokonywanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Konkurs musi być przeprowadzony zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w trakcie jego przeprowadzania.23.Jeżeli na konkurs nie wpłynie żadna praca konkursowa, nie wpłynie wymagana minimalna liczba prac konkursowych, zostanie on unieważniony lub z innych powodów nie zostanie dokonane rozstrzygnięcie konkursu (wybór prac/y konkursowych/ej), wykonawca w ramach ryczałtowego wynagrodzenia umownego (bez dokonywania dodatkowej lub odrębnej zapłaty) zorganizuje i przeprowadzi kolejny konkurs. Powtórzenie zostanie dokonane jednorazowo. 24.W związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy do czasu zrealizowania całej inwestycji.25.Wykonawca w ryczałtowej cenie oferty winien jest uwzględnić wszelkie koszty i czynności pozwalające na prawidłowe wykonanie i ukończenie przedmiotu zamówienia, wraz z wszelkimi opłatami, podatkami i innymi wydatkami niezbędnymi do prawidłowego wykonania i ukończenia przedmiotu zamówienia, a także przekazania go Zamawiającemu. Uznaje się, że wszelkie czynności opisane w SIWZ, opisie przedmiotu zamówienia i Umowie winny zostać wycenione w ofercie wykonawcy i nie będą podlegać odrębnej zapłacie.26.Wynagrodzenie za wykonanie kompletnego niniejszego przedmiotu zamówienia i jego poszczególnych części jest niezmiennym wynagrodzeniem ryczałtowym. Zmawiający nie przewiduje w tym zakresie jakichkolwiek dodatkowych lub odrębnych płatności lub rozliczeń.27.Ilekroć w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia mowa jest o dokumentacji, należy przez to rozumieć wszelkie opracowania, dokumenty, procedury, korespondencję, regulaminy, wytyczne, opisy, dokumentację fotograficzną, podkłady mapowe, ogłoszenia, protokoły, katalogi, notatki, szkice, rysunki oraz inne elementy opracowane w formie papierowej i elektronicznej, będące wynikiem realizacji niniejszego przedmiotu zamówieniaII. Założenia koncepcyjne ZAŁOŻENIE MODUŁOWE (modułowa i etapowa realizacja inwestycji) – możliwość budowy poszczególnych obiektów oddzielnie i uruchamianie ich (użytkowanie) oddzielnie, niezależnie od pozostałych, w odrębnych terminach, przy uwzględnieniu warunków finansowych i etapowości prowadzenia inwestycji w osi czasu. W pierwszej kolejności planuje się budowę krytego basenu, następnie strefy SPA, potem hali sportowej i na końcu krytej strzelnicy sportowej. Budowa infrastruktury stosownie do powstających etapowo obiektów.KOMPLEKS – składający się co najmniej z głównego krytego basenu sportowego, krytej basenowej strefy rekreacyjnej dla dzieci (kryty basen mały plus kryty wodny plac zabaw), krytej basenowej strefy rekreacyjnej dla dorosłych (SPA), hali sportowej, krytej strzelnicy sportowej, siłowni i strefy fitness jako dodatkowe strefy przypisane do basenu lub hali sportowej. Należy przewidzieć także część techniczną, technologiczną, zaplecza, magazyny, biura, część socjalną, część szatniową, część sanitarną, parkingi, węzeł przesiadkowy, wewnętrzną komunikację, sieci, instalacje, wyposażenie, zagospodarowanie terenu oraz wszelkie inne elementy składające się na kompleksowość rozwiązań, umożliwiając bezpieczne i swobodne korzystanie z poszczególnych elementów obiektu. Ważne jest zachowanie nowoczesności, połączenia wygody, bezpieczeństwa i swobody przejścia, zwłaszcza pomiędzy basenem i częścią rekreacyjną basenową oraz siłownią / fitness (bez konieczności przebierania się i zabierania rzeczy z szatni). Wykorzystanie technologii typu „oze” do zasilania i ogrzewania budynku. Sam obiekt powinien być energooszczędny lub pasywny, a celem powinno być ograniczenie kosztów utrzymania. Zamawiający wymaga rozwiązań ekonomicznych, ekologicznych, ergonomicznych, w najwyższym stopniu ułatwiających korzystanie z kompleksu i jego poszczególnych elementów. Zamawiający wymaga kompletności wszelkich przyjętych rozwiązań w zakresie poszczególnych elementów kompleksu jak i funkcjonowania całego obiektu.BASEN GŁÓWNY, BASEN MAŁY I STREFA REKREACYJNA DLA DZIECI (jeden obiekt, warunkiem jest swobodny dostęp do strefy basenowej i rekreacyjnej ze strefy szatni, bez konieczności przebierania się) – pierwszy: kryty basen sportowy główny 25 m długości, głębokość ok. 180 – 240 cm, 8 torów, 1 o regulowanej głębokości na potrzeby nauki pływania, nie planuje się zawodów więc wymogi co do dokładności 25 m i ilości miejsc na widowni nie są istotne; drugi: kryty mały basen, rekreacyjny przede wszystkim dla dzieci, płytki do nauki pływania, możliwość prowadzenia aerobiku w wodzie itp.; trzecia: kryta strefa rekreacyjna dla dzieci, wodny plac zabaw, brodzik dla najmłodszych, jedna zjeżdżalnia, jedno jacuzzi.STREFA REKREACYJNA – SPA (może być jako odrębny obiekt lub obiekt znajdujący się w budynku basenowym jw., ale warunkiem jest swobodny dostęp do strefy basenowej i rekreacyjnej ze strefy szatni, bez konieczności przebierania się) – strefa cicha, odizolowana całkowicie od strefy basenowej z możliwością przejścia z budynku do budynku, bezpośrednie połączenie, ewentualnie lokalizacja w tym samym budynku co basen główny, basen na wzór obiektów w SPA, niskie pomieszczenie, sufit wyłożony płytami odbijającymi obraz, (basen niewielki, płytki, bicze wodne, masaże itp.). Pomieszczenie nie musi posiadać widoku na zewnątrz, ma być ciche, odizolowane, przyciemnione, atmosferyczne, przeznaczone do relaksu, wypoczynku i wyciszenia (jacuzzi minimum 2, sauna sucha, sauna mokra, podczerwień, grota solna, gabinet masażu).SIŁOWNIA / FITNESS (nie jako osobny obiekt, lokalizacja najlepiej przy strefie basenowej, ale warunkiem jest swobodny dostęp do strefy basenowej i rekreacyjnej ze strefy szatni, bez konieczności przebierania się) – trening siłowy, sprzęt siłowy, ławki, sztangi, część wydolnościowa, bieżnie, chodziki, rowerki, strefa fitness, sala do aerobiku / zumby itp., mniejsza salka z matami na potrzeby sztuk walki.HALA SPORTOWA (osobny obiekt) – podstawowe przeznaczenie: szczypiorniści zgodnie z wymogami superligi, powierzchnia powiększona, aby można było wydzielić osobne boiska do siatkówki, koszykówki i prowadzić niezależne zajęcia. Widownia: 800-1500 osób.STRZELNICA SPORTOWA (osobny obiekt) – 25 metrów – kryta strzelnica sportowa, rekreacyjna, z możliwością przechowywania broni, ostrej amunicji itp. DODATKOWE FUNKCJONALNOŚCI (opcjonalnie) – squash, ścianka wspinaczkowa, wrotkarnia, kręgielnia.LOKALIZACJA – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, na północ od ul. Solidarności w Piekarach Śląskich, na działkach: 532/86, 513/86, 2768/189.O OSTATECZNEJ FUNKCJONALNOŚCI, ZAKRESIE I UKŁADZIE ZDECYDUJE ZAMAWIAJĄCY. WSZELKIE ZMIANY W OPISANYM POWYŻEJ ZAKRESIE WYMAGAJĄ ZGODY ZAMAWIAJĄCEGO.Zamawiający z uwagi na specyfikę zamówienia nie wskazuje czynności, które mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.).Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnychW projekcie należy ująć wymogi dotyczące dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.5) Główny kod CPV: 71230000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  10   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy w tym okresie wykonał : - co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu lub przygotowaniu lub udziale w zakresie procedury konkursowej w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub na podstawie innych regulacji lub doradztwie lub opiniowaniu w przedmiocie koncepcji architektonicznej lub koncepcji budowlanej lub koncepcji architektoniczno-budowlanej lub dokumentacji projektowej na budowę lub rozbudowę lub remont lub modernizację krytego basenu lub krytej basenowej strefy rekreacyjnej lub hali sportowej lub hali widowiskowej lub krytej strzelnicy sportowej lub ich części, o wartości usługi co najmniej 50.000,00 zł. brutto,b) dysponuje lub będzie dysponował:- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności architektonicznej, - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu usług - co najmniej jedna usługa polegająca na co najmniej jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu lub przygotowaniu lub udziale w zakresie procedury konkursowej w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub na podstawie innych regulacji lub doradztwie lub opiniowaniu w przedmiocie koncepcji architektonicznej lub koncepcji budowlanej lub koncepcji architektoniczno-budowlanej lub dokumentacji projektowej na budowę lub rozbudowę lub remont lub modernizację krytego basenu lub krytej basenowej strefy rekreacyjnej lub hali sportowej lub hali widowiskowej lub krytej strzelnicy sportowej lub ich części, o wartości usługi co najmniej 50.000,00 zł. brutto, wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. wykazu osób:- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności architektonicznej, - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnychlub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. (Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa)skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu- jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.2)Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.3)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.4)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.5) Dowód zapłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)2.Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.3.Wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego.5.W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej – Wykonawca zobowiązany jest złożyć elektroniczny dokument wadialny w wydzielonym, odrębnym pliku (np. .pdf) jako załącznik do oferty – złożonej poprzez Platformę przetargową. Złożony dokument winien być oryginalnym dokumentem wadialnym - podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę tego dokumentu. Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 u.p.z.p. zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych poniżej.2. Okoliczności, wskazane w art. 144 ust. 1 pkt 1) u.p.z.p., tzn. takie, które zostały przewidziane w SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. Zamawiający przewiduje zatem wprowadzenie następujących zmian:1)zmiana którejkolwiek osoby wskazanej w ofercie Wykonawcy lub w Umowie, w przypadkach i na zasadach określonych w § 8 niniejszej Umowy, tj. w szczególności:a)w przypadku śmierci,b)długotrwałej choroby,c)utraty niezbędnych uprawnień wymaganych przepisami prawa, d)niewypełniania lub nienależytego wypełniania obowiązków, e)wystąpienia innych okoliczności będących wynikiem np. zdarzeń losowych, przeszkód formalnych, prawnych, skutkujących koniecznością zmiany osoby uczestniczącej w realizacji zamówienia, w związku z brakiem możliwości wykonywania przez nią obowiązków zgodnie z niniejszą Umową lub przepisami prawa,2)zmiany wynagrodzenia, wyłącznie w następstwie działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku, pod warunkiem, że zmiana ta nie była znana, procedowana lub planowana przed datą podpisania niniejszej Umowy,3)w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Wykonawcy, tj. prawnych, formalnych lub zdarzeń losowych - zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcyw zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę:a)zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w zakresie wykonania prac stanowiących przedmiot Umowy, a także zatrudnienie podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym ofertą Wykonawcy, nie stanowi istotnej zmiany Umowy, ale wymaga zgody Zamawiającego na zatrudnienie lub zmianę podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, wyrażonej poprzez akceptację umowy o podwykonawstwo, z zastrzeżeniem lit. b,b)jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.3. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej Umowy, mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.4. Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy z uwzględnieniem ilości dni, w których niemożliwe będzie wykonywanie lub ukończenie zamówienia z powodu zmiany przepisów prawnych, istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na termin i zakres wykonania zamówienia, pod warunkiem, że zmiany te nie były procedowane, znane lub planowane przed datą podpisania niniejszej Umowy.5.Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy z uwzględnieniem ilości dni, w których niemożliwe będzie wykonywanie lub ukończenie zamówienia z powodu zwłoki w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, wynikającego z przedłużenia procedur administracyjnych lub przetargowych, wynikające z uzgodnień, postanowień, decyzji itp. wydawanych przez podmioty trzecie, mających wpływ na termin wykonania zamówienia, a niewynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego. Powyższe nie może być spowodowane także błędami, zaniedbaniami lub zwłoką po stronie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie dwóch kominków wentylacyjnych - Czechowice-Dziedzice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie dwóch kominków wentylacyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI