Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 5 548 000 euro

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 5 548 000 euro na termomodernizację obiektów Katowickiego Centrum Onkologii
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-09-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKatowickie Centrum Onkologii
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-20
  • Numer ogłoszenia587973-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587973-N-2019 z dnia 2019-08-20 r.

Katowickie Centrum Onkologii: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 5 548 000 euro na termomodernizację obiektów Katowickiego Centrum Onkologii
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
WND-RPSL.04.03.01-24-04G1/17
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Centrum Onkologii, krajowy numer identyfikacyjny 276201240, ul. Raciborska  26 , 40-074  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 514 533, , e-mail szpital@kco.katowice.pl, , faks 322 514 533.
Adres strony internetowej (URL): www.kco.katowic.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kco.katowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Katowickie Centrum Onkologii ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 5 548 000 euro na termomodernizację obiektów Katowickiego Centrum Onkologii
Numer referencyjny: K.C.O./PN/ 63 /2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem Zamówienia jest: - wykonanie prac pn.: a) „Termomodernizacja budynku szpitalnego wraz z budynkiem administracyjnym w Zespole nr 2 przy ul. Józefowskiej 119 w Katowicach dz. 74/3, obręb 0002 Bogucice Zawodzie, jedn. Ewid. M. Katowice w ramach inwestycji pt. Termomodernizacja obiektów Katowickiego Centrum Onkologii ul. Raciborska 26 w Katowicach”– PAKIET NR 1. b) „Termomodernizacja budynku Głównego Szpitala Katowickiego Centrum Onkologii, ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice, na działkach nr 6 obręb 0001 Śródmieście-Załęże, jedn. ewid. m.Katowice w ramach inwestycji pt. Termomodernizacja obiektów Katowickiego Centrum Onkologii ul. Raciborska 26 w Katowicach” – PAKIET NR 2; Przedmiot zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową, obejmuje: a) w Pakiecie Nr 1 - prace związane z dociepleniem ścian, stropodachu w budynku szpitala i budynku administracyjnym oraz prace instalacyjne – zainstalowanie pomp ciepła do podgrzewania ciepłej wody wraz ze zbiornikami, zainstalowanie paneli fotowoltaicznych, wymiana instalacji wod.-kan. (w budynku szpitala od 1 pietra w górę, w budynku administracyjnym w całym obiekcie), wymiana instalacji c.o. (w budynku szpitala od 1 pietra w górę, w budynku administracyjnym w całym obiekcie). Dodatkowa informacja - Prezydent M. Katowice wydał pozwolenie na realizację przedsięwzięcia – Decyzją nr 708/17 z 23 czerwca 2017 roku. b) w Pakiecie Nr 2 – prace związane z dociepleniem ścian, stropodachu oraz prace instalacyjne – zainstalowanie pomp ciepła do podgrzewania ciepłej wody, zbiorniki wraz z modernizacją systemu podmieszania ciepłej wody w węźle cieplnym, zainstalowanie paneli fotowoltaicznych. Dodatkowe informacje: - budynek główny jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków; - Prezydent M. Katowice wydał pozwolenie na realizację przedsięwzięcia – Decyzją nr 704/17 z 22 czerwca 2017 roku; - Śląski Wojewódzki Konserwator Zabytków wydał na realizację przedsięwzięcia Postanowienie, znak: K-NR5142.1098.2017.RRW, RPW/9131/2017 z dnia 14 czerwca 2017 roku. Wymienione powyżej dokumenty składają się na „ Dodatkową informację” / „Dodatkowe informacje” stanowią Załączniki Nr 15 i 16 do SIWZ. Ponadto postępowanie obejmuje : a) wykonanie projektu Harmonogramu robót budowlanych, Harmonogram, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanie się załącznikiem do Umowy na realizację Przedmiotu Zamówienia. b) min. 24 miesięczny serwis gwarancyjny i 36 miesięczny serwis pogwarancyjny urządzeń i elementów instalacji, który zawiera: • przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta wraz z częściami zamiennymi i materiałami eksploatacyjnymi potrzebnymi do prawidłowego funkcjonowania instalacji, • naprawę instalacji, za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, • wszystkie naprawy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania. W przypadku niesprawności urządzenia, elementu instalacji powyżej 15 dni roboczych w okresie 12 miesięcznym, Wykonawca dokona wymiany urządzenia, elementu instalacji, na nowe, przy czym niesprawność w jednym dniu roboczym to brak sprawności urządzenia, elementu instalacji powyżej 4 godz. w ciągu dnia. Przystąpienie do działań naprawczych wynosi maksymalnie 24 godziny od zgłoszenia awarii przesłanego faksem (dotyczy dni roboczych). Wykaz i dokumentację projektową zawiera Załącznik Nr 1/13 do SIWZ – (w wersji elektronicznej: folder - „projekty termomodernizacji z przedmiarami – przetarg”), będący również Załącznikiem Nr 1 Do Umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45215140-0
45220000-5
45300000-0
45310000-3
45330000-9
45331000-6
45420000-7
45430000-0
45440000-3
45450000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-10
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-10

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty na całość zamówienia tj. na Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2. Wykonawca sporządzi projekt Harmonogramu robót budowlanych, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ, uwzględniając przy realizacji Umowy niestwarzanie utrudnień Zamawiającemu w udzielaniu świadczeń zdrowotnych na dotychczasowym poziomie i zakresie. Harmonogram, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanie się załącznikiem do Umowy na realizację Przedmiotu Zamówienia Wykonawca udzieli 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, instalacyjne, a także minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone elementy instalacji – dot. Pakietu nr 1 i 2, a także przekaże dokumenty potwierdzające udzielone gwarancje, wg Karty Gwarancyjnej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych systemów i urządzeń. W przypadku powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcy, Wykonawca musi wskazać w ofercie zarówno podwykonawcę, jak i zakres powierzonych mu prac. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utratę źródła finansowania realizacji Przedmiotu Zamówienia, finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Miejsce realizacji zamówienia Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 27 i ul. Józefowska 119 Termin realizacji zamówienia maksymalnie do dnia 10 grudnia 2019 r., wraz z podpisaniem przez strony „ Protokołu odbioru końcowego Przedmiotu Umowy” i wystawieniem faktury VAT, przy czym Wykonawca musi uwzględnić, co najmniej 5 - dniowy okres na przeprowadzenie odbioru końcowego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: oświadczenie Wykonawcy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: oświadczenie Wykonawcy,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej Zamawiający będzie żądał: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowalne zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał 2 (dwie) roboty budowlane polegające na wykonaniu prac termomodernizacyjnych obiektów budowlanych, o wartości minimum 4,0 mln zł każda, (wg Załącznika nr 4 do SIWZ), 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej Zamawiający będzie żądał: 1) oświadczenia o osobach, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy: 3. Wykonawca wykaże, że będzie dysponował kierownikiem budowy, który kierował co najmniej 3 budowami, w tym 1 budową polegającą na wykonaniu prac termomodernizacyjnych obiektu budowlanego, kierownikiem robót elektrycznych, kierownikiem robót sanitarnych, (wg Załącznika nr 3 do SIWZ),
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W stosunku do osób wyszczególnionych w warunkach udziału w postępowaniu, opisanych w rozdziale VI, ust. 4 SIWZ, będą wymagane odpowiednio: 1) uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia, 2) aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego – z określonym terminem ich ważności, 3) wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych, potwierdzony przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane (dotyczy tylko tych osób, których uprawnienia budowlane zostały wydane na podstawie przepisów, które weszły w życie po dniu 14 lutego 1995 r.). W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a Ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1202, z późn. zmianami), z uwzględnieniem postanowień przepisów dot. cudzoziemców na terenie RP. 7.W przypadku, gdy złożone dokumenty będą zawierały dane w walucie innej niż PLN, należy przyjąć średni kurs NBP tej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę. Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w danym roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zapewnienia stawki minimalnej w przypadku umów cywilnoprawnych. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytuł realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa: 1) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowalne zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał 2 (dwie) roboty budowlane polegające na wykonaniu prac termomodernizacyjnych obiektów budowlanych, o wartości minimum 4,0 mln zł każda, (wg Załącznika nr 4 do SIWZ), 2) oświadczenie o osobach, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy: Wykonawca wykaże, że będzie dysponował kierownikiem budowy, który kierował co najmniej 3 budowami, w tym 1 budową polegającą na wykonaniu prac termomodernizacyjnych obiektu budowlanego, kierownikiem robót elektrycznych, kierownikiem robót sanitarnych, (wg Załącznika nr 3 do SIWZ), W stosunku do osób wyszczególnionych w warunkach udziału w postępowaniu, opisanych w rozdziale VI, ust. 4 SIWZ, będą wymagane odpowiednio: 1) uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia, 2) aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego – z określonym terminem ich ważności, 3) wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych, potwierdzony przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane (dotyczy tylko tych osób, których uprawnienia budowlane zostały wydane na podstawie przepisów, które weszły w życie po dniu 14 lutego 1995 r.). W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a Ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1202, z późn. zmianami), z uwzględnieniem postanowień przepisów dot. cudzoziemców na terenie RP. 7.W przypadku, gdy złożone dokumenty będą zawierały dane w walucie innej niż PLN, należy przyjąć średni kurs NBP tej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Ofertę należy przedstawić na piśmie, w języku polskim, na Formularzu Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część oferty, a w tym: 1) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie o uwzględnieniu w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do zrealizowania Przedmiotu Zamówienia- Załącznik nr 7 do SIWZ, 2) podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3) podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ. 4) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Istotne postanowienia umowy - Załącznik Nr 10 do SIWZ, 5) oświadczenie o zamiarze lub o braku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom - Załącznik Nr 11 do SIWZ, 6) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy, spełniające wymogi określone w Załączniku Nr 12 do SIWZ, 7) Kosztorysy ofertowe na Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2 na podstawie załączonych przedmiarów, 8) Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowiąca Załącznik Nr 14 do SIWZ. 9) Harmonogram robót budowlanych, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ ( zmiana Harmonogramu może wynikać jedynie ze skrócenia czasu realizacji Przedmiotu Zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 20 000,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Oferowana cena ryczałtowa brutto (z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia 60,00
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia potwierdzony podpisaniem Protokołu Odbioru końcowego Przedmiotu Umowy w dniach kalendarzowych licząc od dnia rozpoczęcia robót, zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego Harmonogramem robót budowlanych i dostaw urządzeń 25,00
Oferowana cena ryczałtowa brutto za 36 miesięczny serwis pogwarancyjny 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówien Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy PZP; w przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, o ile zajdzie taka konieczność przedłużony zostanie termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, 2) zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy PZP; zostaną niezwłocznie przekaże wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieszczone na stronie internetowej, na której opublikowano SIWZ. 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane lub umowa o finansowanie ulegnie zmianie.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI