Przetarg nieograniczony na realizację zadania inwestycyjnego pn.: „Zintegrowane działania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zadania inwestycyjnego pn.: „Zintegrowane działania partycypacyjne realizowane przy użyciu nowych technologii na rzecz redukcji emisji komunikacyjnej w Nakle nad Notecią” polegającego na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowej dla ciągów rowerowych w Nakle nad Notecią.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNakło nad Notecią
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nakło nad Notecią
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-08
  • Numer ogłoszenia595133-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 595133-N-2020 z dnia 2020-10-08 r.

Gmina Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na realizację zadania inwestycyjnego pn.: „Zintegrowane działania partycypacyjne realizowane przy użyciu nowych technologii na rzecz redukcji emisji komunikacyjnej w Nakle nad Notecią” polegającego na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowej dla ciągów rowerowych w Nakle nad Notecią.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020; Priorytet 3. Potencjał beneficjentów funduszy europejskich; Działanie 3.1 Skuteczni beneficjenci
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nakło nad Notecią, krajowy numer identyfikacyjny 09235089500000, ul. Ks. Piotra Skargi   7 , 89-100  Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, e-mail kobza.alicja@umig.naklo.pl, , faks 52 386 79 02.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gmina-naklo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gmina-naklo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Naklo nad Notecią

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na realizację zadania inwestycyjnego pn.: „Zintegrowane działania partycypacyjne realizowane przy użyciu nowych technologii na rzecz redukcji emisji komunikacyjnej w Nakle nad Notecią” polegającego na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowej dla ciągów rowerowych w Nakle nad Notecią.
Numer referencyjny: ZP.271.31.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla ciągów rowerowych zlokalizowanych na terenie miasta Nakło nad Notecią. Łączna długość odcinków ciągów rowerowych do zaprojektowania na terenie miasta wynosi ok. 27 km. Odcinki podzielono na 20 części, ze wskazaniem przybliżonej długości konkretnego odcinka, jego lokalizacji (ulica) i graficznym wskazaniem na mapkach poglądowych (załącznik nr 9). Dla projektów wymagane jest opracowanie umożliwiające złożenie przez Zamawiającego wniosku o uzyskanie administracyjnej decyzji pozwolenia na budowę. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w punktach 2-3 niniejszej specyfikacji. Wykonawca, w odniesieniu do każdej z części, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu optymalnego wariantu konkretnego ciągu rowerowego i uzyskania jego akceptacji, przed przystąpieniem do właściwych prac projektowych. Wszystkie 20 części opisano ze wskazaniem nazw ulic, długości projektowanego ciągu rowerowego oraz ewentualnymi uwagami.2.1 Lokalizacja: Wszystkie odcinki projektowanych ciągów rowerowych mieszczą się w granicach miasta Nakło nad Notecią. Szczegółowe lokalizacje odcinków wskazano w opisie przedmiotu zamówienia oraz w mapkach poglądowych (załącznik nr 9). Załączone lokalizacje i przebiegi ciągów rowerowych mają charakter wyłącznie poglądowy. Na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek ustalenia, czy we wskazanych lokalizacjach istnieje możliwość budowy ścieżki wraz ze wskazaniem parametrów technicznych, wskazaniem konieczności przebudowy infrastruktury istniejącej lub przebudowy oświetlenia i innych. Przy braku takiej możliwości Wykonawca wskaże inny optymalny przebieg dopuszczający lokalizację poszczególnych elementów oraz uzupełni poglądowe przebiegi o odpowiednią w jego ocenie infrastrukturę.2.2 Opis stanu istniejącego:Objęte opracowaniem odcinki ciągów rowerowych charakteryzują się zróżnicowanymi właściwościami warunków panujących w obrębie wytyczonych ciągów, jak również podlegają pod różne miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca, opracowując dany odcinek ciągu rowerowego, zobowiązany będzie do uwzględnienia konkretnych warunków panujących w obrębie danego odcinka.Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej na miejscu projektowanych ciągów rowerowych. W celu odbycia wizji lokalnej, należy skontaktować się z wyznaczonymi pracownikami Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią:a) Paweł Malagowski – Wydział Inwestycji, e-mail: malagowski.pawel@umig.naklo.pl, tel. 052 3867 966, b) Monika Rudnicka – Wydział Inwestycji, e-mail: rudnicka.monika@umig.naklo.pl, tel. 052 3867 986,c) Mateusz Kędzierski – Wydział Inwestycji, e-mail: kedzierski.mateusz@umig.naklo.pl, tel. 052 3867 987.2.3 Zakres niniejszego postępowania obejmuje zaprojektowanie ciągów rowerowych dla:1) Część 1 – ul. Brzozowa i ul. Leśna – długość 560,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 1),2) Część 2 – ul. Mrotecka (od ronda koło PKS do DK10), ul. Karnowska (od skrzyżowania z ul. Mrotecką do DK10) i od DK10 do granicy miasta – długość 2.530,00m, (lok. wskazana na mapce nr 2),3) Część 3 – ul. Nowa (od ronda ul. Nowej do DK10 - aż do granicy miasta) – długość 1.650,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 3),4) Część 4 – ul. Olszewska – długość 820,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 4),5) Część 5 – os. Łokietka wzdłuż rzeki Kolczatka do skrzyżowania ul. Asnyka z ul. Mrotecką, od rzutni lekkoatletycznej do garaży przy ul. Mickiewicza (koło PKS) i wzdłuż rzeki Kolczatka, strona wschodnia – długość 2.150,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 5),6) Część 6 – ul. Bohaterów od skrzyżowania z ul. Staszica do połączenia z ul. Piaskową - długość 780,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 6),7) Część 7 – od śluzy na rzece Noteć do ul. Drzymały i od przejazdu kolejowego przy ul. Młyńskiej do ul. Półwiejskiej – długość 1.420,00m, (lok. wskazana na mapce nr 7),8) Część 8 – ul. Strażacka, ul. Jackowskiego, ul. Krzywoustego i odcinek ul. Gimnazjalnej do skrzyżowania z ul. Krzywoustego (skrzyżowanie z ul. Dąbrowskiego) - długość 900,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 8),9) Część 9 – ul. Przecznica, ul. Bydgoska odcinek od skrzyżowania z ul. Ks. P. Skargi do wiaduktu cukrowskiego, ul. Dworcowa - długość 1.822,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 9), 10) Część 10 – od ul. Noteckiej do ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej 1926C (przy moście w Występie), odcinek wzdłuż cieku Paramelka - długość 6.000,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 10),11) Część 11 – ul. Notecka odcinek od DW 241 do ul. Noteckiej, ul. Notecka od ul. Długiej do obwodnicy i od obwodnicy do rzeki Noteć - długość 940,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 11),12) Część 12 – ul. Zanotecie i ul. Hallera od Placu Zamkowego do rzeki + kładka – długość 690,00 m + kładka, (lok. wskazana na mapce nr 12),13) Część 13 – ul. Poznańska do ul. Noteckiej (wjazd na Orlen) i sklepu Mrówka do przejścia dla pieszych przy stacji paliw Lotos (75 m) – długość 560,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 13).14) Część 14 – Wzdłuż DK10 (od ul. Staszica do ul. Nowej + połączenie z ul. Staszica – długość 3.700,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 14),15) Część 15 – Os. Łokietka (od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej) – długość 580,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 15),16) Część 16 – ul. Szkolna (od ul. Mickiewicza do ul. Kazimierza Wielkiego) i ul. Kazimierza Wielkiego (od ul. Działkowa do krytej pływalni Naquarius) – długość 590,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 16),17) Część 17 – ul. Półwiejska (od ul. Młyńskiej do skrzyżowania z działką drogową nr ewid. 2656/1 – długość 400,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 17),18) Część 18 – ul. Pocztowa, ul. Gimnazjalna od ul. Krzywoustego do ul. Dąbrowskiego – długość 650,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 18),19) Część 19 – odcinek wzdłuż rzeki Noteć od ul. Poznańskiej do ul. Hallera długość – 170,00m, (lok. wskazana na mapce nr 19), 20) Część 20 – ul. Piaskowa, długość – 1.000,00 m (lok. wskazana na mapce nr 20).Wyżej podane długości konkretnych części ciągów rowerowych są długościami orientacyjnymi z dokładnością do 100 m. Dokładną i ostateczną długość ścieżek określi Wykonawca na podstawie map do celów projektowych. Przybliżona łączna długość ciągów rowerowych – 27 km.2.4 Założenia ogólne prac projektowych:• Zamawiający nie wskazuje odgórnie, w jaki sposób przedmiotowe ciągi rowerowe będą zaprojektowane, tj. w zakresie Wykonawcy pozostawać będzie kwestia wskazania i wyboru rozwiązania dla konkretnej części przedmiotu zamówienia/odcinka, tzn. czy ciąg rowerowy będzie ścieżką rowerową, ścieżką pieszo-rowerową, czy ciąg rowerowy będzie ciągiem jednokierunkowym czy dwukierunkowym, czy wymagać będzie przeprowadzenia inwestycji budowlanej, po jakiej stronie ulicy/drogi przedmiotowy ciąg rowerowy zostanie zlokalizowany. Powyższe kwestie uzależnione będą od warunków aktualnie panujących w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. • W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. ze względu na istniejące kolizje nie do usunięcia, ze względu na istniejące uzbrojenie itp.) dopuszcza się zmianę planowanych tras przebiegu ciągów rowerowych, po wcześniejszym uzgodnieniu i akceptacji przebiegu nowych ciągów rowerowych z Zamawiającym, przed przystąpieniem do właściwych prac projektowych.• W ramach opracowania należy również zaprojektować oznakowanie poziome i pionowe ciągów rowerowych. Należy zapewnić sprawny spływ wód opadowych powierzchniowo lub poprzez wykorzystanie istniejących urządzeń odwodnieniowych.• Wykonawca jest zobowiązany w ramach niniejszego zamówienia do wykonania projektów budowlano–technicznych przebudowy istniejącej infrastruktury kolidującej z projektami ciągów rowerowych lub gdy konieczność przebudowy będzie wynikać z warunków technicznych i uzgodnień z właścicielami lub zarządcami istniejącej infrastruktury.• Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi uzyskać wszystkie wymagane opinie, uzgodnienia, warunki i decyzje administracyjne umożliwiające zgłoszenie robót budowlanych niewymagających uzyskania pozwolenia decyzji na budowę/uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, w tym decyzje środowiskowe, decyzje wodno-prawne itp.• W przypadku kolizji z drzewami lub innymi nasadzeniami należy uwzględnić powyższy fakt w projekcie.• Uwaga! Zamawiający przewiduje zmianę aktualnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wymagających przedmiotowej zmiany. Projektant wprowadzi w treści opisu do dokumentacji projektowej (w suplemencie) informację o wymaganych zmianach w zapisach Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w celu umożliwienia ewentualnej realizacji zakresu określonego w pkt 2.3 niniejszej specyfikacji.• Wykonawca zaprojektuje konstrukcje ciągów rowerowych, w tym ścieżek rowerowych lub pieszo-rowerowych o nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej bez-fazowej o wysokim standardzie.• Wykonawca zaprojektuje sposób odwodnienia uwzględniając zróżnicowane warunki dla każdej z części przedmiotu zamówienia.• Ciągi rowerowe powinny być zaprojektowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi, mającymi zastosowanie w przypadku takich projektów.3. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, w odniesieniu do każdej z części, w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, w tym:1) wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych z inwentaryzacją istniejącej infrastruktury. Mapę należy sporządzić w skali 1:500. Mapę należy uzupełnić o niwelację punktów rozproszonych w celu opracowania modelu wysokościowego terenu (lokalizacja urządzeń infrastruktury, drzewa, punkty wysokościowe przekroju),2) uzyskanie decyzji dot. środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia - jeżeli jest wymagana,3) uzyskanie decyzji – pozwolenie wodnoprawne - jeżeli jest wymagana,4) opracowanie geotechnicznych warunków posadowienia, w tym określenie kat. geotechnicznej, ocenę warunków gruntowych, ocenę możliwości posadowienia obiektów,5) inwentaryzację terenu dla każdej z części, która stanowić będzie opis dokumentacji projektowej. Inwentaryzacja powinna zawierać zwięzłą ocenę stanu istniejących terenów przeznaczonych pod inwestycję, ocenę warunków gruntowych na podstawie opinii geotechnicznej wraz z analizą bezpośredniego otoczenia oraz proponowane rozwiązania techniczno–funkcjonalne,6) opracowanie kompletnego projektu budowlanego i technicznego łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi zgłoszenie robót budowlanych/otrzymanie decyzji pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej dla branży, zawierającego projekty branż:a) drogowej – 5 egz. (projekt budowlany i projekt techniczny),b) sanitarnej – odprowadzenie wód deszczowych – 5 egz. (projekt budowlany i projekt techniczny), Projekt powinien wskazywać docelową lokalizację wpustów kanalizacji deszczowej,c) elektrycznej – oświetlenie – 5 egz. (projekt budowlany i projekt techniczny),d) innych branż – projekty przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, jeżeli takowe kolizje wystąpią – 5 egz.7) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem – 4 egz.,8) przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującego otrzymanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją oraz plan nasadzeń zastępczych, jeżeli są wymagane – 4 egz.,9) opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich niezbędnych do udzielenia przez Gminę zamówienia na realizację robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi na dzień udzielenia zamówienia przepisami – 2 egz.,10) opracowanie formularzy kosztorysów ofertowych dla poszczególnych branż – 2 egz.,11) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z obowiązującymi na dzień udzielenia zamówienia przepisami – 2 egz.,12) w przypadku występowania na terenie objętym przedmiotem zamówienia urządzeń obcych (w tym niezinwentaryzowanych) należy opracować dokumentację związaną z usunięciem kolizji, uzyskać warunki techniczne od gestorów sieci (jeśli dotyczy),13) w ramach opracowanej dokumentacji należy wykonać wszelkie opracowania związane z przebudową kolidującego uzbrojenia. W ramach zadania Wykonawca winien dokonać inwentaryzacji istniejącego uzbrojenia technicznego oraz uzyskać wszystkie niezbędne i aktualne branżowe warunki techniczne od właścicieli lub zarządców urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją. Wykonawca winien na własne ryzyko określić liczbę oraz rodzaj kolizji przed złożeniem oferty,14) dokumentacja winna zawierać wszystkie opracowania wymagane przepisami i wynikające z uzgodnień, zgodnie z załączonymi wymaganiami i wykazami opracowań. W uzgodnieniu z Zamawiającym, Projektant odpowiednie opracowania może połączyć w jedno,15) Zamawiający zastrzega, iż w razie konieczności, będzie mógł żądać od Wykonawcy dodatkowych egzemplarzy określonej dokumentacji projektowej, za co Wykonawca nie będzie żądać dodatkowego wynagrodzenia,16) UWAGA! Odnośnie części 14-20 Zamawiający dopuszcza opracowanie dokumentacji projektowej z wyłączeniem zakresu dokumentacji dotyczącego usunięcia istniejących kolizji.3.1 Dokumentacja powinna zawierać ponadto:a) informację BIOZ - 2 egz.,b) zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2004 r. o odpadach i przepisami wykonawczymi, winna określać zakres obowiązków wytwarzającego odpady (wykonawcy robót) w sprawie postępowania dla właściwej wyceny kosztów z tym związanych.3.2 Forma opracowaniaWszystkie opracowania należy wykonać w formie tradycyjnej (papierowej) oraz elektronicznej w formatach otwartych do edycji *.doc, *.xls, *.ppt, *.dgn lub *.dwg (grafika) oraz dodatkowo całość opracowania w formacie *.pdf. Należy dołączyć 2 egzemplarze w wersji elektronicznej na płytach DVD.Projekty budowlane powinny zostać opracowane dla wszystkich branż odrębnie, o ile będzie to wynikało z zakresu występujących kolizji lub warunków wydanych przez gestorów istniejących sieci. Zamawiający będzie wymagał, aby opracowania wykonywane na tym etapie zostały skompletowane wg zasady: wspólna teczka dla projektu budowlanego wraz z rysunkami wykonawczymi i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w określonej branży. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia plansz zbiorczych uzbrojenia istniejącego i projektowanego (wersja kolorowa) dla zadania inwestycyjnego.3.3 Przedmiot zamówienia ponadto obejmuje:1) uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej oraz wszelkich decyzji niezbędnych do przystąpienia do realizacji przedmiotowego zadania,2) wykonanie pomiarów uzupełniających dla celów projektowych,3) obowiązkowe zapewnienie wykonania i sprawdzenia (jeżeli wymagane) projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno – budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności,4) dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na podstawie tej dokumentacji bez dodatkowych roszczeń finansowych.3.4 Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:1) oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji,2) wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy. 3.5 Zawartość projektów budowlanych Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 r. Powinna obejmować wszystkie przewidziane do realizacji branże i być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 3.6 Projektant zobowiązany jest do: uzgodnienia przed przystąpieniem do prac projektowych z Zamawiającym szczegółów rozwiązań projektowych i innych zagadnień związanych z planową inwestycją, wykonania pomiarów uzupełniających dla celów projektowych, przedstawienia Zamawiającemu optymalnego wariantu konkretnego ciągu rowerowego i uzyskania jego akceptacji.3.7 Gwarancja i rękojmia. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonaną dokumentację projektową obejmującą okres odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonywanych na podstawie tej dokumentacji, licząc 5 lat od odbioru dokumentacji projektowej.3.8 Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a i 4 ustawy Pzp oraz nie stawia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust.2 Pzp.3.9 Rozwiązania równoważneZgodnie z treścią ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Wykonawca w dokumentacji nie powinien przywoływać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów/wyrobów/urządzeń, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Dokumentacja projektowa nie może określać technologii robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. Należy dążyć do opisu elementu minimalnymi parametrami i cechami, jakie ma posiadać i które są istotne z punktu widzenia funkcjonalności elementu. W wyjątkowych przypadkach dopuszcza się wskazanie w dokumentacji projektowej i w STWiOR na znak towarowy, patent z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów. W takim przypadku powinien zostać zawarty dopisek o dopuszczeniu rozwiązań równoważnych wskazując jednocześnie minimalne wymagania techniczne materiałów lub technologii równoważnych oraz doprecyzowany zakres dopuszczalnej równoważności. W przypadku użycia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz sformułowań, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia.3.10 Odpowiedzi na pytania w postępowaniuW trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, realizowane na podstawie dokumentacji projektowej i STWiOR będących przedmiotem niniejszego zamówienia, aż do wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych, Wykonawca projektu:1) będzie przygotowywał pisemne odpowiedzi na pytania i ewentualne zmiany dokumentacji projektowej i STWiOR, których konieczność będzie wynikała z zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia przekazania pytania Wykonawcy robót za pomocą poczty elektronicznej lub faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania. Podczas realizacji robót budowlanych wykonywanych w oparciu o opisaną wyżej dokumentację projektową będzie pełniony nadzór autorski.2) uaktualni dwukrotnie, bezpłatnie kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami i kosztorysami ofertowymi (ważność kosztorysów inwestorskich – 6 miesięcy od dnia sporządzenia), które będą dokonywane na wezwanie Zamawiającego.Czas realizacji aktualizacji – dla kosztorysów wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia wezwania oraz za pomocą poczty elektronicznej lub faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania.3.11 Sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w zakresie:a) stwierdzania w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,b) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.Nadzór autorski sprawowany będzie nieodpłatnie w okresie wykonywania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia robót budowlanych, licząc do dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego.4. Płatność: Zamawiający przewiduje zapłatę należności fakturą końcową, płatną po złożeniu, akceptacji i odbiorze kompletnej dokumentacji projektowej, w odniesieniu do każdej z części przedmiotu zamówienia. 5. Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, który będzie zawierał z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności;1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw (firm) Podwykonawców;2) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania, Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia tego Podwykonawcy lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy;3) powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia;4) pozostałe zapisy dotyczące podwykonawstwa, w tym dotyczące umowy o podwykonawstwo, zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71248000-8
71322000-1
71000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:1) Doświadczenia:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną kompletną dokumentację techniczną branży drogowej, dotyczącą budowy lub przebudowy ciągu rowerowego lub co najmniej jedną kompletną dokumentację techniczną branży drogowej, której elementem składowym było zaprojektowanie ciągu rowerowego: Dla Części 1 – o długości co najmniej 336,00m.Dla Części 2– o długości co najmniej 1.518,00m.Dla Części 3 – o długości co najmniej 990,00m.Dla Części 4 – o długości co najmniej 492,00m.Dla Części 5 – o długości co najmniej 1.290,00m.Dla Części 6– o długości co najmniej 468,00m.Dla Części 7 – o długości co najmniej 852,00m.Dla Części 8– o długości co najmniej 540,00m.Dla Części 9– o długości co najmniej 1.093,20m.Dla Części 10 – o długości co najmniej 3.600,00m.Dla Części 11– o długości co najmniej 564,00m.Dla Części 12– o długości co najmniej 414,00m.Dla Części 13 – o długości co najmniej 336,00m.Dla Części 14 – o długości co najmniej 2.220,00m.Dla Części 15 – o długości co najmniej 348,00m.Dla Części 16 – o długości co najmniej 354,00m.Dla Części 17– o długości co najmniej 240,00m.Dla Części 18– o długości co najmniej 390,00m.Dla Części 19– o długości co najmniej 102,00m.Dla Części 20- o długości co najmniej 600,m.W przypadku składania oferty na więcej niż 1 część, Wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, nie ma obowiązku łączenia długości odcinków w ramach liczby części na którą składa ofertę. Warunek uznany zostanie za spełniony, gdy wykonawca przedłoży wykaz usług wraz z referencjami, obejmujący najdłuższy odcinek spośród części, na który składa ofertę.Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych dokumentacji projektowych i załączonych dowodów określających, czy dokumentacje te zostały wykonane należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia.Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2) Osób zdolnych do wykonania zamówienia:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami niezbędną/niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający określa minimalne warunki:Wspólne dla wszystkich części 1-20: a) Dysponuje projektantem, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, umożliwiające projektowanie w specjalności drogowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz wykonał co najmniej jedną kompletną dokumentację techniczną branży drogowej ciągu rowerowego lub co najmniej jedną kompletną dokumentację techniczną branży drogowej, której elementem składowym było zaprojektowanie ciągu rowerowego o długości minimum 100,00m (1 osoba).oraz dla Części 12b) Dysponuje projektantem, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające projektowanie w specjalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (1 osoba).Wyżej wymienione osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do w/w zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy Prawo budowlane z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób; na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Zamawiający ocenia, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty ich zdolności techniczne i zawodowe oraz sytuacja finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 i ust.5. pkt 1,2,4.Jeżeli zdolności techniczna lub zawodowa lub finansowa podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lubb) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże sytuację techniczną lub zawodową lub sytuację finansową, o której mowa powyżej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3.2.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – załącznik nr 8.3.2.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.1.1 Aktualne na dzień składania ofert udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ (załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ).1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a.1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a.1. Na ofertę składają się:1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;2) wypełniony załącznik nr 1 A – Kryteria pozacenowe;3) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału;4) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;5) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców);6) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują);7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust 1 pkt 2-6 ustawy Pzp, oraz w przypadku:1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;2) zmiany warunków gospodarczych;3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia;4) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia – jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniają warunki określone w Rozdziale VI SIWZ oraz odpowiadają doświadczeniem osobom zastępowanym, których doświadczenie oceniane było w ramach kryteriów oceny ofert. 5) zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek;6) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania lub rozwiązań architektonicznych przedmiotu zawartej umowy w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wprowadzonych na wniosek Zamawiającego.3. Zmianę terminu wykonania umowy dopuszcza się w przypadku:1) zmiany zakresu projektowania,2) pomimo dołożenia należytej staranności i wystąpienia z odpowiednim wyprzedzeniem, projektant nie uzyska uzgodnień, opinii lub decyzji pozwalających ukończyć w terminie przedmiot umowy.4. Zmiany, o których mowa w ust.1 mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
15. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Burmistrz Gminy Nakło z główną siedzibą Urzędu Gminy przy ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią.2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy jest Arnold Paszta mail: iod@umig.naklo.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego trybie przetargu nieograniczonego;4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) Nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: 1) Część 1 – ul. Brzozowa i ul. Leśna – długość 560,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 1)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 – ul. Brzozowa i ul. Leśna – długość 560,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 1)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 – ul. Mrotecka (od ronda koło PKS do DK10), ul. Karnowska (od skrzyżowania z ul. Mrotecką do DK10) i od DK10 do granicy miasta – długość 2.530,00m, (lok. wskazana na mapce nr 2),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 – ul. Mrotecka (od ronda koło PKS do DK10), ul. Karnowska (od skrzyżowania z ul. Mrotecką do DK10) i od DK10 do granicy miasta – długość 2.530,00m, (lok. wskazana na mapce nr 2),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 – ul. Nowa (od ronda ul. Nowej do DK10 - aż do granicy miasta) – długość 1.650,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 3),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 – ul. Nowa (od ronda ul. Nowej do DK10 - aż do granicy miasta) – długość 1.650,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 3),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4 – ul. Olszewska – długość 820,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 4),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 – ul. Olszewska – długość 820,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 4),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część 5 – os. Łokietka wzdłuż rzeki Kolczatka do skrzyżowania ul. Asnyka z ul. Mrotecką, od rzutni lekkoatletycznej do garaży przy ul. Mickiewicza (koło PKS) i wzdłuż rzeki Kolczatka, strona wschodnia – długość 2.150,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 5),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 – os. Łokietka wzdłuż rzeki Kolczatka do skrzyżowania ul. Asnyka z ul. Mrotecką, od rzutni lekkoatletycznej do garaży przy ul. Mickiewicza (koło PKS) i wzdłuż rzeki Kolczatka, strona wschodnia – długość 2.150,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 5),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część 6 – ul. Bohaterów od skrzyżowania z ul. Staszica do połączenia z ul. Piaskową - długość 780,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 6),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 – ul. Bohaterów od skrzyżowania z ul. Staszica do połączenia z ul. Piaskową - długość 780,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 6),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Część 7 – od śluzy na rzece Noteć do ul. Drzymały i od przejazdu kolejowego przy ul. Młyńskiej do ul. Półwiejskiej – długość 1.420,00m, (lok. wskazana na mapce nr 7),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 – od śluzy na rzece Noteć do ul. Drzymały i od przejazdu kolejowego przy ul. Młyńskiej do ul. Półwiejskiej – długość 1.420,00m, (lok. wskazana na mapce nr 7),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Część 8 – ul. Strażacka, ul. Jackowskiego, ul. Krzywoustego i odcinek ul. Gimnazjalnej do skrzyżowania z ul. Krzywoustego (skrzyżowanie z ul. Dąbrowskiego) - długość 900,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 8),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 – ul. Strażacka, ul. Jackowskiego, ul. Krzywoustego i odcinek ul. Gimnazjalnej do skrzyżowania z ul. Krzywoustego (skrzyżowanie z ul. Dąbrowskiego) - długość 900,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 8),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Część 9 – ul. Przecznica, ul. Bydgoska odcinek od skrzyżowania z ul. Ks. P. Skargi do wiaduktu cukrowskiego, ul. Dworcowa - długość 1.822,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 9),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 – ul. Przecznica, ul. Bydgoska odcinek od skrzyżowania z ul. Ks. P. Skargi do wiaduktu cukrowskiego, ul. Dworcowa - długość 1.822,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 9),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Część 10 – od ul. Noteckiej do ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej 1926C (przy moście w Występie), odcinek wzdłuż cieku Paramelka - długość 6.000,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 10),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:10) Część 10 – od ul. Noteckiej do ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej 1926C (przy moście w Występie), odcinek wzdłuż cieku Paramelka - długość 6.000,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 10),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Część 11 – ul. Notecka odcinek od DW 241 do ul. Noteckiej, ul. Notecka od ul. Długiej do obwodnicy i od obwodnicy do rzeki Noteć - długość 940,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 11),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11 – ul. Notecka odcinek od DW 241 do ul. Noteckiej, ul. Notecka od ul. Długiej do obwodnicy i od obwodnicy do rzeki Noteć - długość 940,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 11),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Część 12 – ul. Zanotecie i ul. Hallera od Placu Zamkowego do rzeki + kładka – długość 690,00 m + kładka, (lok. wskazana na mapce nr 12),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12 – ul. Zanotecie i ul. Hallera od Placu Zamkowego do rzeki + kładka – długość 690,00 m + kładka, (lok. wskazana na mapce nr 12),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Część 13 – ul. Poznańska do ul. Noteckiej (wjazd na Orlen) i sklepu Mrówka do przejścia dla pieszych przy stacji paliw Lotos (75 m) – długość 560,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 13).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 13 – ul. Poznańska do ul. Noteckiej (wjazd na Orlen) i sklepu Mrówka do przejścia dla pieszych przy stacji paliw Lotos (75 m) – długość 560,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 13).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Część 14 – Wzdłuż DK10 (od ul. Staszica do ul. Nowej + połączenie z ul. Staszica – długość 3.700,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 14),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 14 – Wzdłuż DK10 (od ul. Staszica do ul. Nowej + połączenie z ul. Staszica – długość 3.700,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 14),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Część 15 – Os. Łokietka (od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej) – długość 580,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 15),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 15 – Os. Łokietka (od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej) – długość 580,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 15),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Część 16 – ul. Szkolna (od ul. Mickiewicza do ul. Kazimierza Wielkiego) i ul. Kazimierza Wielkiego (od ul. Działkowa do krytej pływalni Naquarius) – długość 590,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 16),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 16 – ul. Szkolna (od ul. Mickiewicza do ul. Kazimierza Wielkiego) i ul. Kazimierza Wielkiego (od ul. Działkowa do krytej pływalni Naquarius) – długość 590,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 16),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Część 17 – ul. Półwiejska (od ul. Młyńskiej do skrzyżowania z działką drogową nr ewid. 2656/1 – długość 400,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 17),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 17 – ul. Półwiejska (od ul. Młyńskiej do skrzyżowania z działką drogową nr ewid. 2656/1 – długość 400,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 17),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Część 18 – ul. Pocztowa, ul. Gimnazjalna od ul. Krzywoustego do ul. Dąbrowskiego – długość 650,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 18),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 18 – ul. Pocztowa, ul. Gimnazjalna od ul. Krzywoustego do ul. Dąbrowskiego – długość 650,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 18),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Część 19 – odcinek wzdłuż rzeki Noteć od ul. Poznańskiej do ul. Hallera długość – 170,00m, (lok. wskazana na mapce nr 19),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 19 – odcinek wzdłuż rzeki Noteć od ul. Poznańskiej do ul. Hallera długość – 170,00m, (lok. wskazana na mapce nr 19),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Część 20 – ul. Piaskowa, długość – 1.000,00 m (lok. wskazana na mapce nr 20).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 20 – ul. Piaskowa, długość – 1.000,00 m (lok. wskazana na mapce nr 20).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71000000-8, 71248000-8, 71322000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie zawodowe projektanta, o którym mowa w Rozdziale VI ust.1 pkt 2 lit. a SIWZ 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru - Kcynia
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI