Przeprowadzenie kontroli okresowej raz w roku obiektów budowlanych znajdujących się...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie kontroli okresowej raz w roku obiektów budowlanych znajdujących się w administracji 16 WOG w Drawsku Pomorskim. Znak postępowania 427/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOleszno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-19
  • Numer ogłoszenia552434-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552434-N-2020 z dnia 2020-06-19 r.

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno: Przeprowadzenie kontroli okresowej raz w roku obiektów budowlanych znajdujących się w administracji 16 WOG w Drawsku Pomorskim. Znak postępowania 427/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno, krajowy numer identyfikacyjny 32099164900000, ul. ul. Główna  1 , 78-513  Oleszno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261474572, e-mail 16wog.zam.pub@ron.mil.pl, faks 261474571.
Adres strony internetowej (URL): www.16wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SKARB PAŃSTWA 16 WOSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.16wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wersja papierowa (osobiście, operator pocztowy, kurier itp.)
Adres:
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim ul. Główna 1, 78-513 Oleszno woj. zachodniopomorskie (KANCELARIA JAWNA)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kontroli okresowej raz w roku obiektów budowlanych znajdujących się w administracji 16 WOG w Drawsku Pomorskim. Znak postępowania 427/2020
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli okresowej co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów oraz instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, znajdujących się w administrowaniu 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim, zgodnie z wymogami art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186).2. Zakres zamówienia: – Infrastruktura ogólna - Grupa Zabezpieczenia Wałcz, Grupa Zabezpieczenia Złocieniec, Grupa Zabezpieczenia Drawsko Pomorskie - przeprowadzenie kontroli okresowej co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów oraz instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska w miejscowościach: Wałcz, Nadarzyce, Cybowo, Drawno, Złocieniec, Szczecinek, Oleszno, Jaworze, Karwice, Konotop, Głębokie, Ziemsko, Studnica, Suchowo – szczegółowy wykaz budynków i budowli do kontroli znajduje się w załączniku GZ Wałcz – wykaz obiektów budowlanych, które powinny być poddane kontroli okresowej oraz w załączniku GZ Złocieniec – wykaz obiektów budowlanych, które powinny być poddane kontroli okresowej – szczegółowy wykaz budynków i budowli do kontroli znajduje się w załączniku GZ Drawsko Pomorskie – wykaz obiektów budowlanych, które powinny być poddane kontroli okresowej. – Infrastruktura szkoleniowa – Grupa Zabezpieczenia Drawsko Pomorskie, Grupa Zabezpieczenia Wałcz, Grupa Zabezpieczenia Złocieniec - przeprowadzenie kontroli okresowej co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów infrastruktury szkoleniowej narażonej na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów oraz instalacji i urządzeń służących ćwiczeniom wojsk – szczegółowy wykaz obiektów szkoleniowych do kontroli znajduje się w załączniku– wykaz obiektów infrastruktury szkoleniowej podlegających kontroli okresowej.3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o zestawienia stanowiące załączniki do SIWZ i przeprowadzoną zalecaną wizję lokalną podczas zebrania Wykonawców na przyszłym terenie wykonywania prac. Dokumenty służące do opisu przedmiotu zamówienia należy traktować jako materiał pomocniczy. W oparciu o nie i na podstawie wizji lokalnej wykonawca sam sporządzi wycenę oferty. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia protokołów z okresowej kontroli raz w roku obiektów budowlanych i dostarczenia ich do Zamawiającego (Grupy Zabezpieczenia Wałcz, Złocieniec, Drawsko Pomorskie). Potwierdzeniem przekazania protokołów będzie spisany protokół odbioru wykonanej usługi. Po zakończeniu kontroli wszystkich obiektów budowlanych w danej Grupie Zabezpieczenia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu protokoły w wersji elektronicznej na płycie CD (w formacie pliku pdf). 4. Zamawiający informuje, że odbędzie się zebranie Wykonawców w celu dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac w celu zapoznania się ze stanem faktycznym.5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r., poz. 917) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia, pracowników wykonujących bezpośrednie czynności będące przedmiotem zamówienia. Minimum pięciu pracowników z uprawnieniami wymienionymi w Rozdziale V pkt 4 ppkt 3b W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wymagane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

II.5) Główny kod CPV: 71356100-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-20

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia:maksymalnie od dnia podpisania umowy do 20.10.2020r, przy czym faktyczny termin wykonania zamówienia będzie ustalony zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Rozdziale XVI ust. 4 pkt 2 SIWZ oraz na podstawie złożonej oferty.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie (wzór załącznik do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże, że:a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu kontroli okresowej rocznej lub pięcioletniej stanu technicznego obiektów budowlanych dla min. 300 obiektów w tym minimum 15 obiektów infrastruktury szkoleniowej z potwierdzeniem jej należytego wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi ilość obiektów. b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże się (potencjałem kadrowym) pracownikami z następującymi uprawnieniami:a) minimum 1 pracownik o uprawnieniach budowlanych bez ograniczeń konstrukcyjno –budowlanychb) minimum 1 pracownik o uprawnieniach drogowychc) minimum 1 pracownik o uprawnieniach mostowychd) minimum 1 pracownik o uprawnieniach instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i energetycznyche) minimum 1 pracownik o uprawnieniach instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych.Wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania dokumentu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.2) zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia:a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie,b) wykaz pracowników (potencjał kadrowy)4. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia:a) oświadczenia o posiadaniu polisy (ubezpieczenia z tytułu prowadzonej działalności)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
referencje
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5900,00zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
DOŚWIADCZENIE 30,00
TERMIN REALIZACJI 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia (zasada ta dotyczy także zmiany załączników stanowiących integralną część umowy) w zakresie:1) zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:a) wystąpienia „siły wyższej”, przy czym termin ten oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, przy czym strona może się powołać na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje o jej wystąpieniu w formie pisemnej drugą stronę w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia;b) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów; 2) zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy, przy czym Zamawiający zaakceptuje osoby wskazane przez Wykonawcę jeśli posiadają kwalifikacje i doświadczenie takie same lub wyższe od osób wymienionych w wykazie osób załączonym do SIWZ; 3) zmiany części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie, przy czym zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany terminu realizacji ani zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jeżeli zmiana podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 – 22d PZP, wskazanych w SIWZ Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia postawione warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia poprzedzającego zawarcie umowy;4) zmiany przepisów prawa, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania umowy przez Wykonawcę, a w szczególności zmiany:a) obowiązujące stawki podatku od towarów i usług;b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z2018 r. poz. 2177);c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;3. Zmiana może nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, zawierający uzasadnienie.4. Jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany wynagrodzenia, Wykonawca do wniosku, o którym mowa w ust. 3 dodatkowo musi załączyć kalkulację kosztów wynikającą z wprowadzenia zmian przepisów prawa.5. Zmiana umowy w zakresie określonym w ust.2 pkt 4 obowiązywać będzie od dnia złożenia wniosku, jednakże nie wcześniej niż od dnia wejścia w życie zmian przepisów prawa.6. Wszystkie zmiany i uzupełnienia umowy dokonywane są w formie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania stron. 7. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 1 nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.8. Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będzie rozstrzygał Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
ZASADY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych1), 2)), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej RODO, ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. oraz ustawą z dnia 21 lutego 2019r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania RODO Zamawiający informuje, że:1) administratorem danych osobowych jest Skarb Państwa - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno;2) w 16 Wojskowym Oddziale Gospodarczym został wyznaczony Inspektor ochrony danych osobowych; 3) dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wykonywania umowy i przez okres wykonywania niniejszej umowy oraz w celach archiwalnych.2. Wykonawca oświadcza, że wdrożył w swojej działalności zapisy RODO i wyraża zgodę na zgodne z prawem przetwarzanie danych, zobowiązując się do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyska w celu wykonywania umowy i przez okres wykonywania niniejszej umowy. 3. W związku z zawarciem niniejszej umowy, w ramach której dochodzić będzie do przetwarzania danych osobowych, strony ustalają zasady wzajemnego powierzenia przetwarzania danych osobowych, zwane w dalszej treści „zasadami”.4. Oświadczenia Zamawiającego:1) Zamawiający oświadcza, że jest administratorem w rozumieniu RODO oraz ustawy, w stosunku do danych osobowych powierzonych Wykonawcy, jako Podmiotowi przetwarzającemu,2) W stosunku do Zamawiającego, jako elementu skarbu państwa zawierającego umowę w interesie publicznym, w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej mu jako administratorowi oraz do celów archiwalnych nie mają zastosowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne zapisy art. 17 ust. 1 i 2. Zamawiający, jako Podmiot przetwarzający oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą i doświadczeniem oraz posiada odpowiednie zasoby organizacyjne i personalne w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa 3) przetwarzania danych osobowych, w szczególności poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi w kraju przepisami prawa, 4) Zamawiający oświadcza, że przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego, jako Podmiot przetwarzający odbywać się będzie tylko w ramach realizacji niniejszej umowy Zamawiający, jako Podmiot przetwarzający zobowiązuje się pomagać Wykonawcy w wywiązywaniu się z obowiązków określonych w art. 32 – 36 RODO,5) Zamawiający, jako Podmiot przetwarzający zobowiązany jest udostępnić Wykonawcy wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w art. 28 RODO.5. Oświadczenia Wykonawcy:1) Wykonawca oświadcza, że jest administratorem w rozumieniu RODO oraz ustawy, w stosunku do danych osobowych powierzonych Zamawiającemu, jako Podmiotowi przetwarzającemu,2) Wykonawca, jako Podmiot przetwarzający oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą i doświadczeniem oraz posiada odpowiednie zasoby organizacyjne i personalne w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, w szczególności poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi w kraju przepisami prawa, 3) Wykonawca oświadcza, że przetwarzanie danych osobowych przez Wykonawcę, jako Podmiot przetwarzający odbywać się będzie w ramach realizacji niniejszej umowy Wykonawca, jako Podmiot przetwarzający zobowiązuje się pomagać Zamawiającemu w wywiązywaniu się z obowiązków określonych w art. 32 – 36 RODO,4) Wykonawca, jako Podmiot przetwarzający zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w art. 28 RODO.6. Podpowierzenie: Strony nie przewidują konieczności podpowierzenia przetwarzania danych. Ewentualne podpowierzenie przez jedną ze stron wymagać będzie wyrażenia zgody przez drugą stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności.7. Zamawiający, jako administrator powierza Wykonawcy, jako Podmiotowi przetwarzającemu, w trybie art. 28 ust. 3 RODO, przetwarzanie danych osobowych na zasadach i w celu określonym w umowie, na czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji po ustaniu umowy. Powierzone dane osobowe będą przetwarzane przez strony wyłącznie w celu realizacji umowy8. przetwarzający uprawniony jest do wykonywania następujących operacji na powierzonych do przetwarzania danych osobowych (zgodnie z art. 4 pkt 2 RODO), wykonywanych w sposób niezautomatyzowany: zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie, modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, dopasowywanie, łączenie, ograniczanie, usuwanie, niszczenie o ile jest to konieczne do zrealizowania celu określonego w umowie.9. Celem przetwarzania jest wykonywanie zminimalizowanych czynności przetwarzania danych osobowych niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba (osoby), której dane dotyczą oraz realizacja żywotnych interesów stron umowy.10. W stosunku do osób, których dane osobowe ujęto w umowie ma zastosowanie zapis art. 4 ust. 11 RODO. Obowiązek tego zapisu dotyczy w równej mierze obu stron umowy, z zachowaniem zasady pełnej rozliczalności.11. Dane osobowe będą przetwarzane przez Podmiot przetwarzający w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibie Wykonawcy lub zdalnie przy wykorzystaniu systemów informatycznych.13. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się przetwarzać powierzone mu dane osobowe zgodnie z zapisami RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi w kraju przepisami prawa, które chronią prawa osób fizycznych. 14. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się zastosować odpowiednie środki zgodnie z art. 32 RODO. 15. Podmiot przetwarzający niezwłocznie informuje Administratora, jeżeli jego zdaniem wydane mu polecenie stanowi naruszenie zapisów RODO lub innych przepisów o ochronie danych osobowych.16. Podmiot przetwarzający jest zobowiązany do poinformowania Administratora o każdym przypadku naruszenia ochrony danych osobowych niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od chwili stwierdzenia naruszenia.17. Do przetwarzania danych osobowych w imieniu Podmiotu przetwarzającego mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające imienne upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, wydane przez Podmiot przetwarzający.18. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do nadania upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom przetwarzającym powierzone dane. 19. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się zapewnić, aby osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zachowały w tajemnicy dane osobowe oraz informacje dotyczące sposobu ich zabezpieczenia lub podlegały odpowiedniemu ustawowemu obowiązkowi zachowania tajemnicy. Obowiązek wskazany w zdaniu poprzedzającym obowiązuje bezterminowo, mimo rozwiązania, wygaśnięcia albo zrealizowania umowy.Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych Podmiot przetwarzający zobowiązany jest do usunięcia lub zwrotu Administratorowi – stosownie do decyzji Administratora – wszelkich powierzonych danych osobowych oraz trwałego i nieodwracalnego 12. wykonywania następujących operacji na powierzonych do przetwarzania danych osobowych (zgodnie z art. 4 pkt 2 RODO), wykonywanych w sposób niezautomatyzowany: zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie, modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, dopasowywanie, łączenie, ograniczanie, usuwanie, niszczenie o ile jest to konieczne do zrealizowania celu określonego w umowie.13. Celem przetwarzania jest wykonywanie zminimalizowanych czynności przetwarzania danych osobowych niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba (osoby), której dane dotyczą oraz realizacja żywotnych interesów stron umowy.14. W stosunku do osób, których dane osobowe ujęto w umowie ma zastosowanie zapis art. 4 ust. 11 RODO. Obowiązek tego zapisu dotyczy w równej mierze obu stron umowy, z zachowaniem zasady pełnej rozliczalności.15. Dane osobowe będą przetwarzane przez Podmiot przetwarzający w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibie Wykonawcy lub zdalnie przy wykorzystaniu systemów informatycznych.20. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się przetwarzać powierzone mu dane osobowe zgodnie z zapisami RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi w kraju przepisami prawa, które chronią prawa osób fizycznych. 21. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się zastosować odpowiednie środki zgodnie z art. 32 RODO. 22. Podmiot przetwarzający niezwłocznie informuje Administratora, jeżeli jego zdaniem wydane mu polecenie stanowi naruszenie zapisów RODO lub innych przepisów o ochronie danych osobowych.23. Podmiot przetwarzający jest zobowiązany do poinformowania Administratora o każdym przypadku naruszenia ochrony danych osobowych niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od chwili stwierdzenia naruszenia.24. Do przetwarzania danych osobowych w imieniu Podmiotu przetwarzającego mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające imienne upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, wydane przez Podmiot przetwarzający.25. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do nadania upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom przetwarzającym powierzone dane. 26. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się zapewnić, aby osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zachowały w tajemnicy dane osobowe oraz informacje dotyczące sposobu ich zabezpieczenia lub podlegały odpowiedniemu ustawowemu obowiązkowi zachowania tajemnicy. Obowiązek wskazany w zdaniu poprzedzającym obowiązuje bezterminowo, mimo rozwiązania, wygaśnięcia albo zrealizowania umowy.27. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych Podmiot przetwarzający zobowiązany jest do usunięcia lub zwrotu Administratorowi – stosownie do decyzji Administratora – wszelkich powierzonych danych osobowych oraz trwałego i nieodwracalnego usunięcia wszelkich istniejących i będących w jego posiadaniu kopii powierzonych danych.28. W przypadku skorzystania z usług Podwykonawcy, Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do uzyskania zgody Zamawiającego i zapewnienia, iż Podwykonawca nie będzie przetwarzał danych osobowych powierzonych przez Administratora w celu i zakresie szerszym niż wynikający z umowy. 29. Podmiot przetwarzający ponosi pełną odpowiedzialność wobec Administratora za niewywiązanie się przez Podwykonawcę z obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych.30. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych osobowych otrzymanych od Administratora, jak i współpracujących z nim osób i nie będzie ich ujawniał i udostępniał bez zgody Administratora w innym celu niż realizacja umowy. 24. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do udzielenia Administratorowi, na każde żądanie, informacji na temat przetwarzania powierzonych do przetwarzania danych osobowych.25. Podmiot przetwarzający zobowiązany jest umożliwić Administratorowi lub audytorowi upoważnionemu przez Administratora dokonywania w każdym czasie kontroli zgodności przetwarzania powierzonych do przetwarzania danych osobowych z RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa – w miejscach, w których są przetwarzane, współpracując przy czynnościach sprawdzających i naprawczych.26. Kontrola o której mowa w ust. 1 obejmuje prawo wstępu do pomieszczeń Podmiotu przetwarzającego i może być przeprowadzona w dniach i godzinach pracy Podmiotu przetwarzającego, po uprzednim zawiadomieniu Podmiotu przetwarzającego o planowanej kontroli z wyprzedzeniem co najmniej 14 dni.27. Podmiot przetwarzający zobowiązany jest do zastosowania wskazówek i poleceń Administratora w celu usunięcia uchybień stwierdzonych podczas kontroli.28. Podmiot przetwarzający ponosi odpowiedzialność, tak wobec osób trzecich, jak i wobec Administratora, za szkody powstałe w związku z nieprzestrzeganiem RODO, ustawy, niniejszych zasad oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa które chronią prawa osób, których dane dotyczą.29. Podmiot przetwarzający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Administratora: 1) o wszelkich przypadkach naruszenia obowiązków dotyczących ochrony powierzonych do przetwarzania danych osobowych, naruszenia tajemnicy tych danych lub niewłaściwego ich wykorzystania,2) o wszelkich czynnościach z własnym udziałem w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych prowadzonych w szczególności przez organ nadzorczy, Policję, Prokuraturę, Żandarmerię Wojskową lub sąd. 30. Inspektorami ochrony danych osobowych są:1) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Zamawiającego jest:p. Wincenty SkrzypczakAdres e-mail: 16wog.iodo@ron.mil.plTel.: 261-474-568
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-06, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI