Przeprojektowanie i budowa dwóch bloków mieszkalnych z garażami wielostanowiskowymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprojektowanie i budowa dwóch bloków mieszkalnych z garażami wielostanowiskowymi wewnętrznymi i zewnętrznymi przy ul. Barlickiego 18a i Borek 22/24 w Tomaszowie Maz. w formule Zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Mazowiecki
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-10-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyTomaszowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-27
  • Numer ogłoszenia603322-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603322-N-2019 z dnia 2019-09-27 r.

Tomaszowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: Przeprojektowanie i budowa dwóch bloków mieszkalnych z garażami wielostanowiskowymi wewnętrznymi i zewnętrznymi przy ul. Barlickiego 18a i Borek 22/24 w Tomaszowie Maz. w formule Zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Tomaszowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 59070882200000, ul. ul. Majowa  15 , 97-200  Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 044 7246420, 7242111, e-mail ttbsprzetargi@ttbs.com.pl, faks 447 244 097.
Adres strony internetowej (URL): www.ttbs.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ttbs.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ttbs.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
97-200 Tomaszów Maz. ul. Majowa 15

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprojektowanie i budowa dwóch bloków mieszkalnych z garażami wielostanowiskowymi wewnętrznymi i zewnętrznymi przy ul. Barlickiego 18a i Borek 22/24 w Tomaszowie Maz. w formule Zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zamiennej na bazie istniejącej dokumentacji projektowej wykonanej przez Biuro Projektowe EMBI Architektura i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym decyzji o zamiennym pozwoleniu na budowę zgodnie z poniższymi założeniami do przeprojektowania. Zamówienie obejmuje: 1) opracowanie kompletnej wielobranżowej (architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i teletechniczne, sieci i zagospodarowanie terenu, i inne) dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlanego oraz wykonawczego na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji, 2) należy zaprojektować dwa bloki – B3 i B4, każdy z pięcioma kondygnacjami naziemnymi, w tym na pierwszej kondygnacji (parter) garaż wewnętrzny zamknięty, na pozostałych czterech kondygnacjach lokale mieszkalne. Budynki niepodpiwniczone, z dachem płaskim, 3) dopuszcza się możliwość optymalizacji projektu bazowego, optymalizacji mogą podlegać elementy, których zoptymalizowanie nie wpłynie na parametry użytkowe budynków oraz nie wpłyną ujemnie na ich wygląd i estetykę wykonania, 4) wymagane jest zaprojektowanie 75 szt. mieszkań (w bloku B3 – 35szt., w bloku B4 – 40szt.), rozkład mieszkań i kondygnacji identyczny, jak w bazowym projekcie firmy EMBI Architektura. Rozkład piątej kondygnacji obu budynków identyczny, jak rozkład czwartej kondygnacji tych budynków. Do tego należy zaprojektować minimum 82 szt. miejsc parkingowych (licząc maksymalną ilość jaka może być zlokalizowana w garażu wewnętrznym zamkniętym pod dwoma budynkami (B3 i B4) oraz na parkingu zewnętrznym), 5) poza zakresem jest plac zabaw i rekreacji, 6) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, m.in. w tym ppoż i sanepid, 7) uzyskanie pozwolenia na budowę, 8) uzyskanie warunków przyłączeniowych, 9) zgłoszenie wykonania przyłączy, 10) pełnienie nadzoru autorskiego, 11) inne opracowania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 12) uzyskanie mapy d/c projektowych na potrzeby projektu, 13) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 14) przedmiar robót, 15) kosztorys inwestorski. Dokumentacja powinna zawierać m.in.: 1) Wykonanie prac przygotowawczych, 2) Wykonanie robót rozbiórkowych, 3) Wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych, wykończeniowych i instalacyjnych dla budynków oraz parkingów wewnętrznego i zewnętrznego, w tym m.in.:  Wykonanie fundamentów,  Wykonanie ścian konstrukcyjnych wewnętrznych i zewnętrznych,  Wykonanie ścian działowych,  Wykonanie stropów,  Wykonanie dachów/stropodachów,  Wykonanie zielonych dachów,  Wykonanie docieplenia ścian fundamentowych,  Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych,  Wykonanie pokrycia dachów/stropodachów,  Wykonanie obróbek blacharskich,  Wykonanie tynków wewnętrznych,  Wykonanie tynków zewnętrznych,  Wykonanie instalacji sanitarnych (poza wyposażeniem węzłów cieplnych), w tym wentylacja i detekcja gazów,  Wykonanie instalacji elektrycznych,  Montaż stolarki drzwiowej, okiennej i bramowej,  Montaż dźwigów osobowych,  Wykonanie posadzek,  Wykonanie instalacji wentylacji i detekcji gazów,  Wykonanie instalacji telewizyjnej, internetowej i telefonicznej,  Wykonanie na dachach budynków B3 i B4 instalacji fotowoltaicznej, dla potrzeb zasilania administracyjnego, tj. zasilanie części wspólnych – garaż wewnętrzny zamknięty, klatki schodowe, dźwigi osobowe, itp. 4) Wykonanie niezbędnych przyłączy (poza przyłączem cieplnym) i zewnętrznych robót instalacyjnych, wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń i uzgodnień; 5) Wykonanie zagospodarowania terenu w postaci utwardzeń, parkingów i wjazdów; 6) Wykonanie montażu na każdym tarasie na I piętrze: gniazda elektrycznego podwójnego hermetycznego montowanego na elewacji; 7) Wykonanie montażu na każdym tarasie na I piętrze: dwóch punktów świetlnych, bez lamp; 8) Wykonanie montażu na każdym tarasie na I piętrze wylewki wody zimnej i ciepłej; 9) Wykonanie montażu w każdym węźle cieplnym podlicznika energii elektrycznej; 10) Wykonanie montażu, na każdym balkonie gniazda elektrycznego podwójnego hermetycznego montowanego na elewacji; 11) Wykonanie montażu na każdym balkonie jednego punktu świetlnego, bez lampy. 12) Wykonanie wycinki i karczowanie terenu 13) Poza zakresem jest montaż osprzętu sanitarnego tzw. białego montażu (baterie, umywalki, zlewozmywaki, ustępy, wanny). 14) Poza zakresem jest montaż stolarki drzwiowej wewnątrz-lokalowej. Drzwi wejściowe do lokali w zakresie robót. 15) W części mieszkalnej oraz części wspólnej wykonanie tynków gipsowych w kategorii III zatartych na gładko, bez gładzi gipsowych. Rozwiązania dokumentacji projektowej zamiennej muszą być zgodne z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowanie przestrzennego dla obszaru w rejonie ulicy Barlickiego w Tomaszowie Mazowieckim – Uchwała nr LVII/511/2018 Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 14.02.2018r. 2. ROBOTY BUDOWLANE: Prace budowlane należy wykonać na podstawie wykonanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej. Zaprojektowany zespół budynków mieszkalnych będących przedmiotem zamówienia tworzyć mają dwa budynki (B3 i B4) na wspólnej płycie parkingu zlokalizowanego w parterze. Każdy z nich posiadać będzie cztery kondygnacje mieszkalne. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) Wykonanie prac przygotowawczych; 2) Wykonanie robót rozbiórkowych; 3) Wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych, wykończeniowych i instalacyjnych dla budynków oraz parkingów wewnętrznego i zewnętrznego, w tym m.in.:  Wykonanie fundamentów,  Wykonanie ścian konstrukcyjnych wewnętrznych i zewnętrznych,  Wykonanie ścian działowych,  Wykonanie stropów,  Wykonanie dachów/stropodachów,  Wykonanie zielonych dachów,  Wykonanie docieplenia ścian fundamentowych,  Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych,  Wykonanie pokrycia dachów/stropodachów,  Wykonanie obróbek blacharskich,  Wykonanie tynków wewnętrznych,  Wykonanie tynków zewnętrznych,  Wykonanie instalacji sanitarnych (poza wyposażeniem węzłów cieplnych), w tym wentylacja i detekcja gazów,  Wykonanie instalacji elektrycznych,  Montaż stolarki drzwiowej, okiennej i bramowej,  Montaż dźwigów osobowych,  Wykonanie posadzek,  Wykonanie instalacji telewizyjnej, internetowej i telefonicznej,  Wykonanie na dachach budynków B3 i B4 instalacji fotowoltaicznej, dla potrzeb zasilania administracyjnego, tj. zasilanie części wspólnych – garaż wewnętrzny zamknięty, klatki schodowe, dźwigi osobowe, itp. 4) Wykonanie niezbędnych przyłączy (poza przyłączem cieplnym) i zewnętrznych robót instalacyjnych, wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń i uzgodnień; 5) Wykonanie zagospodarowania terenu w postaci utwardzeń, parkingów i wjazdów; 6) Obsługa geodezyjna i geologiczna inwestycji; 7) Monitoring geodezyjny istniejącego budynku przy ul. Barlickiego 20 na czas prowadzenia robót budowlanych; 8) Zapewnienie ochrony placu budowy; 9) Zorganizowanie zaplecza placu budowy, w tym sali o odpowiednim standardzie (klimatyzowanej) do organizacji narad i spotkań; 10) Uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Tomaszowie Maz.; 11) Wykonanie innych prac nie ujętych w wykazie a zawartych w dokumentacji projektowej; 12) Wykonanie tymczasowego zasilania placu budowy w niezbędne media (woda, odprowadzenie ścieków, energia elektryczna, itp.) na czas robót budowlanych i odbiorów; 13) Bieżące usuwanie odpadów i nieczystości powstałych na terenie budowy; 14) Wykonanie montażu na każdym tarasie na I piętrze: gniazda elektrycznego podwójnego hermetycznego montowanego na elewacji; 15) Wykonanie montażu na każdym tarasie na I piętrze: dwóch punktów świetlnych, bez lamp; 16) Wykonanie montażu na każdym tarasie na I piętrze wylewki wody zimnej i ciepłej; 17) Wykonanie montażu w każdym węźle cieplnym podlicznika energii elektrycznej; 18) Wykonanie montażu, na każdym balkonie gniazda elektrycznego podwójnego hermetycznego montowanego na elewacji; 19) Wykonanie montażu na każdym balkonie jednego punktu świetlnego, bez lampy; 20) Wykonanie wycinki i karczowanie terenu; 21) Wykonanie pomiarów powykonawczych (inwentaryzacji) powierzchni użytkowej budynków oraz poszczególnych lokali; 22) Poza zakresem jest montaż osprzętu sanitarnego tzw. białego montażu (baterie, umywalki, zlewozmywaki, ustępy, wanny); 23) Poza zakresem jest montaż stolarki drzwiowej wewnątrzlokalowej. Drzwi wejściowe do lokali w zakresie robót; 24) W części mieszkalnej oraz części wspólnej należy wycenić wykonanie tynków gipsowych w kategorii III zatartych na gładko, zamiast tynków cementowo-wapiennych kategorii III; 25) Poza zakresem jest wykonanie gładzi gipsowych. Zgodnie z dyspozycją art. 31 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający opisuje przedmiot zamówienia na roboty projektowe i budowlane za pomocą wyżej wymienionych założeń do przeprojektowania istniejącej dokumentacji projektowej wykonanej przez Biuro Projektowe EMBI Architektura będącej w posiadaniu Zamawiającego. Zamawiający zaleca, przed dokonaniem wyceny oferty, odbycie wizji lokalnej w terenie, którego prace wykonawcze mają dotyczyć. Dokonanie wizji lokalnej może stanowić dla wykonawcy istotną wskazówkę, umożliwiającą realne skalkulowanie ceny oferty w sposób rzetelny.

II.5) Główny kod CPV: 45211340-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
71220000-6
45100000-8
45200000-9
45300000-0
45400000-1
45223300-9
45231000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  22   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
22

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (milion złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:  Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat roboty budowlane polegające na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000 000 PLN brutto (słownie złotych: dziesięć milionów 00/100), w tym co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej (zdefiniowanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – Dz.U. z 2015r. poz. 1422 z późn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN brutto (słownie złotych: cztery miliony 00/100) oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.  Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat prace projektowe polegające na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych o kosztorysowej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 000 000 PLN brutto (słownie złotych: dziesięć milionów 00/100) oraz załączy dowody określające czy te prace projektowe zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace projektowe były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania (Kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wskazana osoba musi wykazać, że kierowała co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej zdefiniowanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – Dz.U. z 2015r. poz. 1422 z póżn. zm.) o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN brutto (słownie: cztery miliony zł 00/100). - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania (Kierownikiem robót) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z sieciami, instalacjami i urządzeniami cieplnymi, wentylacyjnymi, wodociągowymi i kanalizacyjnymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania (Kierownikiem robót) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z sieciami, instalacjami i urządzeniami elektrycznymi i elektroenergetycznymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania (Główny Projektant – koordynator prac projektowych) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń uprawniające do projektowania wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wskazana osoba musi wykazać, że w ciągu trzech ostatnich lat wykonała prace projektowe polegające na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych o kosztorysowej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 000 000 PLN brutto (słownie złotych: dziesięć milionów 00/100); - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania (Projektant architektury) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń uprawniające do projektowania wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania (Projektant instalacji sanitarnych) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniające do projektowania prac związanych z sieciami, instalacjami i urządzeniami cieplnymi, wentylacyjnymi, wodociągowymi i kanalizacyjnymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania (Projektant instalacji elektrycznych i teletechnicznych) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniające do projektowania prac związanych z sieciami, instalacjami i urządzeniami elektrycznymi i elektroenergetycznymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Lub dysponuje wskazanym wyżej osobami posiadającymi uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji w odpowiednim zakresie. W przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum dopuszczalne jest ażeby jeden z wykonawców wykazał wykonanie robót budowlanych a drugi wykonanie dokumentacji projektowej, o których mowa powyżej. Powyższe dotyczy także sytuacji kiedy wykonawca polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten (udostępniający zasób) musi samodzielnie wykazać zrealizowanie robót (budowlanych lub projektowych), o których mowa powyżej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz robót budowlanych i projektowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ; 3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru określonego w Załączniku do 6 SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3. formularz oferta 4. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 5. zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy zł 00/100). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert określonym w Rozdziale XVI SIWZ. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, przy czym dla skuteczności wniesienia wadium w tej formie zawsze liczy się data i godzina uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Rachunek bankowy Zamawiającego o nr: 48 1020 3916 0000 0502 0167 6451. W tytule przelewu należy wpisać „WADIUM – Przeprojektowanie i budowa dwóch bloków mieszkalnych przy ul. Barlickiego 18a i Borek 22/24 w Tomaszowie Maz. W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy dopisać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty, tj. umieścić w kopercie opisanej w Rozdziale XI SIWZ wraz z ofertą. Dokumentu wadium nie należy spinać oraz numerować jako kolejnej strony oferty. W celu możliwości swobodnego zdeponowania dokumentu wadium, bez konieczności naruszania integralności samej oferty, zaleca się umieszczenie, go w koszulce na dokumenty lub poza spiętą ofertą z załącznikami. 9. Dokument wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty określonej kwoty pieniężnej, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 10. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa musi również wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Zgodnie z wyrokiem SN (sygn. akt: IV CSK 86/17) - w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), dla skuteczności funkcji gwarancyjnej i realizacji celu wadium, dopuszczalne jest wniesienie wadium przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy są dopuszczalne jeżeli zaistnieje co najmniej jeden z przypadków określonych w art. 144 ust. 1 Pzp. 2. Zmiana postanowień umowy jest możliwa w sytuacjach: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 2) zmiany, w tym wydłużenie, terminu wykonania zamówienia w związku z: a) wystąpieniem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych lub zaistnienia kolizji z sieciami infrastruktury, niepozwalających na wykonanie zamówienia, b) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówień czy prac powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia, c) wystąpieniem niezależnych od Wykonawcy przyczyn technologicznych wpływającym na realizację przedmiotu zamówienia i przyjęte rozwiązania technologiczne, d) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, e) zmianą przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mającą wpływ na realizację zamówienia. 3) zmiany trybu realizacji zamówienia w zakresie: a. zmiany dotyczącej osób kluczowych dla realizacji umowy; zmiana tych osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, a kwalifikacje i doświadczenie wskazanych w zastępstwie osób muszą być co najmniej takie same, jakie były określone na etapie postępowania o udzielenie zamówienia (tj. zarówno w ramach określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, jak i przy uwzględnieniu kryteriów oceny ofert dotyczących doświadczenia takich osób, jeżeli na gruncie postępowania tego typu kryteria zostały postawione i oferta złożona przez Wykonawcę uzyskała w ramach takich kryteriów określoną liczbę punktów za wykazane stosowne doświadczenie danej osoby); b. zmiany postanowień umowy, w tym zakresu przedmiotowego umowy, wysokości wynagrodzenia czy terminu realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub innych zamówień czy prac powiązanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na realizację niniejszego zamówienia; c. rezygnacji z podwykonawstwa dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, d. wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej umowie, 4) zmiany postanowień umowy korzystne dla Zamawiającego lub realizowanego zamówienia, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego w związku z realizacją płatności w ramach programów zewnętrznych lub potrzebą wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiającego z uwagi na zamknięcie danego roku budżetowego, czy zaistnieniem innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji; 5) inne zmiany postanowień umowy związane z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Niedopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacjach określonych w art. 144 ust. 1e ustawy Pzp. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę harmonogramu robót. Zmiana może nastąpić na podstawie wniosku złożonego przez Wykonawcę podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentacji. Wniosek dotyczący zmian w zakresie wartości poszczególnych etapów oraz zakresu robót w danym etapie, winien być złożony najpóźniej na 14 dni przed terminem zakończenia etapu robót. 5. Wszelkie zamiany umowy wymagają zgody zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-28, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 93 ust. 1a Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace zbrojarskie - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy do prac związanych z przygotowaniem zbrojenia. Wszelkie szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: „Przebudowa drogi gminnej nr 280119W we wsi Solec”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Tomaszów Mazowiecki: dostawy rękawiczek medycznych, diagnostycznych, chirurgicznych oraz sekcyjnych.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont drogi powiatowej nr 2613 D Pielgrzymka –Twardocice 0+000 – 5+005
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Przebudowa drogi gminnej nr 280119W we wsi Solec”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI