„Przełożenie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rapackiego i Podwiejskiej w Gryf

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przełożenie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rapackiego i Podwiejskiej w Gryficach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGryfice
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-27
  • ZamawiającyZakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00452301
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przełożenie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rapackiego i Podwiejskiej w Gryficach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361201345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielona 5

1.5.2.) Miejscowość: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 384 20 47

1.5.8.) Numer faksu: 91 384 22 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.gryfice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zuk.gryfice.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przełożenie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rapackiego i Podwiejskiej w Gryficach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccd658ec-5277-4e61-80eb-068b886252a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zukgryfice.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/445534/przelozenie-sieci-kanalizacji-sanitarnej-w-ul-rapackiego-i-podwiejskiej-w-gryficach-2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: udziału w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;
b) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych).
c) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy.
Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;https://zukgryfice.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/445534/przelozenie-sieci-kanalizacji-sanitarnej-w-ul-rapackiego-i-podwiejskiej-w-gryficach-2

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zukgryfice.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/445534/przelozenie-sieci-kanalizacji-sanitarnej-w-ul-rapackiego-i-podwiejskiej-w-gryficach-2

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 7. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:
1) administratorem a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem jest Gmina Gryfice, Zakład Usług Komunalnych w Gryficach,
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Gryfice, Zakład Usług Komunalnych: tel. (091) 38 42 047, adres e-mail: iod@zuk.gryfice.eu,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TT01/08/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 275000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przełożenie sieci kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w części miasta Gryfice, pomiędzy ulicami Rapackiego i Podwiejskiej, działka nr 543/11, obręb Gryfice-4.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ .
3. Wykonawca ma prawo dokonać zmiany w przedmiarze robót, jednak wraz z kosztorysem ofertowym szczegółowym będzie zobowiązany do pisemnego uzasadnienia proponowanych zmian.
4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy wszystkie osoby wykonujące czynności, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających Wykonawca ma obowiązek uzyskać zgodę Zamawiającego na ich wykonanie.
6. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających Wykonawca ma obowiązek kalkulacji szczegółowej kosztów według nośników cenotwórczych zastosowanych do przygotowania kosztorysu szczegółowego złożonego w postępowaniu przetargowym, w razie konieczności uzupełnionych o stawki jednostkowe minimalne publikowane w Sekocenbudzie aktualnego na dzień złożenia kosztorysu.
7. Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za roboty zaniechane, nie wykonane, wycenione wg składników cenotwórczych oraz cen materiałów zawartych w ofercie Wykonawcy złożonej w postępowaniu przetargowym prowadzonym przez Zamawiającego.
8. Wykonawca może zlecić wykonanie części robót podwykonawcom tylko za zgodą Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. W przypadku braku powyższych informacji, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie osobiście (siłami własnymi) bez udziału podwykonawcy.
10. W przypadku zlecenia robót podwykonawcom, rozliczenia finansowe za wykonane roboty Zamawiający dokona bezpośrednio z podwykonawcą.
11. Kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie przetargowej a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i pisemnej zgody Zamawiającego.
12. Zamawiający dopuszcza rozliczenia częściowe w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
13. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostarczenia zamawiającemu przed końcowym odbiorem robót dokumentację powykonawczą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 oraz 109 ust. 1 pkt 4) ustawy. Wykaz podstaw wykluczenia zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
2) zdolności technicznej lub zawodowej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2a do SWZ; oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ; oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2a do SWZ; oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; 1) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:2) zdolności techniczne lub zawodowe

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:2) zdolności techniczne lub zawodowea) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedną robotę podobną do robót objętych przedmiotem zamówienia o wartości brutto minimum 100 000,00 zł . Za robotę podobną zamawiający uzna roboty budowlane związane z budową lub przebudową sieci kanalizacji.
b) dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjnej oraz specjalności sanitarnej oraz posiadające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium należy wnieść w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) w terminie do dnia 27.08.2024 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego.
2. Wadium może być wnoszone:
1) w pieniądzu, powinno zostać przesłane na rachunek Zamawiającego w banku:
07 9376 0001 2001 0000 0433 0002 z adnotacją: „Przełożenie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Rapackiego i Podwiejskiej w Gryficach”, sygnatura sprawy: TT 01/08/2024”;
2) w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) – w Urzędzie Miejskim w Gryficach, pok. nr 120 od poniedziałku do piątku od 8:00 – 14:00, najpóźniej do dnia 27.08.2024 r. do godziny 10.00.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku konieczności wykonania części robót budowlanych lub zwiększenia zakresu robót koniecznych do wykonania przedmiotu umowy – zmiana dotyczyć będzie zmniejszenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu umowy oraz obniżenia lub zwiększenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, o wartość części niewykonywanych robót stanowiących przedmiot umowy ustaloną na podstawie kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do umowy lub o wartość zwiększonego zakresu robót ustaloną na podstawie kosztorysu wykonanego przez Wykonawcę na podstawie elementów cenotwórczych zawartych w kosztorysie ofertowym. Wykonawcy z tytułu zmniejszenia zakresu robót nie przysługują żadne roszczenia; w tym prawo do odszkodowania,2) W zakresie dotyczącym zmiany sposobu spełnienia świadczenia w przypadku stwierdzenia konieczności:
- zmiany materiałów lub urządzeń budowlanych lub technologii wykonania robót w sytuacji gdy wykorzystanie materiałów lub urządzeń budowlanych wstępnie określonych stanie się niemożliwe, bądź w przypadku pojawienia się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia,
3) W zakresie dotyczącym zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy skutkującymi koniecznością przedłużenia terminu wykonania w przypadku:
 wstrzymania realizacji umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
 zmian zakresu robót powstałych po zawarciu umowy
 warunków atmosferycznych uniemożliwiających, wykonywanie robót budowlanych lub przeprowadzenie prób i sprawdzeń,
 z powodu siły wyższej, których wystąpienie zostało potwierdzone wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zostało zaakceptowane przez Zamawiającego,
 wstrzymanie budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez wykonawcę np. odkrycie niewypałów i niewybuchów, zagrożenie wybuchem;
 będącym następstwem opóźnienia w działaniach organów administracji, z przyczyn nie zawinionych przez wykonawcę w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji map, uzgodnień, opinii, decyzji, zezwoleń, itp.;
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin wykonania umowy może być przedłużony o czas trwania tych okoliczności.

4) W zakresie dotyczącym zmiany wynagrodzenia w przypadku:
 Zmiany zakresu umowy powstałych po zawarciu umowy, w tym robót zamiennych i dodatkowych
 ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
 wystąpienia warunków których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy
5) W zakresie dotyczącym zmiany Podwykonawcy lub podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca, podmiot lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w wyniku którego została zawarta niniejsza umowa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zukgryfice.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/445534/przelozenie-sieci-kanalizacji-sanitarnej-w-ul-rapackiego-i-podwiejskiej-w-gryficach-2

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekip lub pracowników do układania glazury - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekip lub pracowników do układania glazury. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Lokalizacja: pow. koszaliński. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI