Przekształcenie mapy zasadniczej do postaci cyfrowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przekształcenie mapy zasadniczej do postaci cyfrowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegionowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Legionowski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-10
  • Numer ogłoszenia549280-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549280-N-2020 z dnia 2020-06-10 r.

Powiat Legionowski: Przekształcenie mapy zasadniczej do postaci cyfrowej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski, krajowy numer identyfikacyjny 13269858000000, ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego  11 , 05-119  Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 840 872, e-mail przetargi@powiat-legionowski.pl, faks 227 742 551.
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Biuro Podawcze na parterze, stanowisko nr 1 Starostwa Powiatowego w Legionowie, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przekształcenie mapy zasadniczej do postaci cyfrowej
Numer referencyjny: ZPU.272.22.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych związanych z przekształceniem treści mapy zasadniczej z formy hybrydowej do postaci numerycznej mapy zasadniczej wraz z utworzeniem baz danych: o obiektach sieci uzbrojenia terenu GESUT, obiektów topograficznych BDOT500, ewidencji gruntów i budynków zawartych w bazie EGiB oraz bazy danych osnowy geodezyjnej BDSOG, dla 16 obrębów ewidencyjnych położonych w jednostce ewidencyjnej Nieporęt 140803_2, tj.: Nieporęt 140803_20001, Aleksandrów 140803_20002, Beniaminów 140803_20003, Białobrzegi 140803_20004, Czarna Struga 140803_20005, Izabelin 140803_20006, Józefów 140803_20007, Kąty Węgierskie 140803_20008, Michałów Grabina 140803_20009, Rembelszczyzna 140803_20011, Rynia 140803_20012, Stanisławów Pierwszy 140803_20013, Stanisławów Drugi 140803_200114, Wola Aleksandra 140803_20015, Wólka Radzymińska 140803_20016, Zegrze Południowe Rybaki 140803_20017.2. Celem usługi geodezyjnej jest dostosowanie Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w zakresie mapy zasadniczej do standardów ujętych w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 roku w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 r. poz. 1938) oraz Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2028), a także do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych i dostosowanie formatu baz danych do oprogramowania użytkowanego w PODGiK w Legionowie, tj. do programu EWMAPA v. 13 FB.3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe: 1) Prace zostaną wykonane zgodnie z normami prawnymi w randze ustaw zawartymi w ust. 3.1 w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Warunki techniczne.2) Prace zostaną wykonane zgodnie z normami prawnymi w randze rozporządzeń zawartymi w 3.2 w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Warunki techniczne.3) Uwagi dotyczące przepisów prawnych obowiązujących w trakcie realizacji prac: przy realizacji zamówienia wiążące będą również te przepisy prawa, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu umowy, nie później jednak niż 90 dni przed upływem umownego terminu jego realizacji.4. Zakres prac obejmował będzie:1) W ramach zamówienia Wykonawca zrealizuje w powiecie legionowskim, na obszarze gminy Nieporęt, prace geodezyjne mające na celu przekształcenie mapy zasadniczejdo postaci cyfrowej oraz utworzenie zbiorów danych przestrzennych i opisowych zgodnie z §12 Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej:a) bazy podstawowej osnowy geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych, o której mowa w art. 4 bazy danych i opracowania kartograficzne ust. la pkt 1 ustawy, zwanej dalej „bazą danych PRPOG”;b) bazy danych ewidencji gruntów i budynków (katastrze nieruchomości), o której mowa w art. 4 bazy danych i opracowania kartograficzne ust. 1a pkt 2 ustawy, zwanej dalej „bazą danych EGiB”;c) bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, o której mowa w art. 4 bazy danych i opracowania kartograficzne ust. 1a pkt 3 ustawy, prowadzonejdla obszaru powiatu, zwanej dalej „powiatową bazą GESUT”;d) bazy danych państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju, o której mowa w art. 4 bazy danych i opracowania kartograficzne ust. 1a pkt 4 ustawy, zwanej dalej „bazą danych PRG”;e) bazy danych szczegółowych osnów geodezyjnych, o której mowa w art. 4 bazy danych i opracowania kartograficzne ust. 1a pkt 10 ustawy, zwanej dalej „BDSOG”;f) bazy danych obiektów topograficznych BDOT500.2) Wykonawca przeprowadzi analizę udostępnionych przez Zamawiającego protokołów narad koordynacyjnych i porówna je z operatami po inwentaryzacji sieci uzbrojenia terenu. Analiza ta jest niezbędna do przeprowadzenia retuszu projektowanej sieci uzbrojenia terenu, która znajduje się na rastrowej MZ, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo przeniesienia z rastra jak i warstw archiwalnych MZ, wszystkie uzgodnione przebiegi sieć po 2011 roku. 3) Wykonawca przekaże wynik wykonanej pracy do PODGiK w Legionowie zgodnie z obowiązującymi przepisami.4) Rezultatem prac wykonanych w ramach zamówienia będą zharmonizowane bazy danych, stanowiące podstawę do generowania standardowych opracowań kartograficznych, jakim będą mapy zasadnicze.5) Przekazanie baz, o których mowa w ust. 6.1 w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Warunki techniczne, nastąpi w formie operatu technicznego opracowanego i przekazanego do Starosty zgodnie z przepisami § 71 rozporządzenia w sprawie standardów technicznych, który również powinien zawierać:a) wykaz materiałów zasobu wydanych do zgłoszenia pracy geodezyjnej,b) wydruki wszystkich uzgodnień dokonywanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, c) raport z analizy materiałów źródłowych pod kątem przydatności i możliwości ich wykorzystania do tworzenia baz danych BDOT500, GESUT, EGiB w formie drukowanej oraz w formie pliku .xls.d) raport walidacji plików GML wygenerowanych z utworzonych przez Wykonawcę zbiorów danych,e) inne dokumenty o charakterze pomocniczym, wytworzone w toku wykonywania prac.6) Prace związane z realizacją zadań, o których mowa w ust. 6.1 w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Warunki techniczne, Wykonawca powiąże z przeliczeniem zbiorów danych źródłowych metodą transformacji współrzędnych geodezyjnych płaskich z układu lokalnego Warszawa-75 do układu PL-2000 oraz do geodezyjnego układu wysokościowego PL-KRON86-NH. Wykonawca zobowiązuję sią ponadto wykonać transformację współrzędnych osnowy wysokościowej do układu odniesienia PL-EVRF2007-NH. Zleceniodawca przekaże Wykonawcy operat, zawierające między innymi przestrzenne rozmieszczenie różnic, między układami PL-KRON86-NH i PL-EVRF2007 dla powiatu legionowskiego. Ostatecznie do bazy wartości rzędnych wysokościowych, powinny zostać wprowadzone w układzie odniesienia PL-EVRF2007-NH.7) Wykonawca przekaże wynik wykonanej pracy do PODGiK w Legionowie zgodnie z obowiązującymi przepisami.8) Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. Warunki techniczne.5. Ilość i rodzaj:1) Województwo: mazowieckie2) Powiat: Legionowski3) Identyfikator jednostki ewidencyjnej: 140803_24) Ilość obrębów ewidencyjnych: 16- Obręb ewidencyjny Nieporęt 140803_20001,- Obręb ewidencyjny Aleksandrów 140803_20002,- Obręb ewidencyjny Beniaminów 140803_20003,- Obręb ewidencyjny Białobrzegi 140803_20004,- Obręb ewidencyjny Czarna Struga 140803_20005,- Obręb ewidencyjny Izabelin 140803_20006,- Obręb ewidencyjny Józefów 140803_20007,- Obręb ewidencyjny Kąty Węgierskie 140803_20008,- Obręb ewidencyjny Michałów Grabina 140803_20009,- Obręb ewidencyjny Rembelszczyzna 140803_20011,- Obręb ewidencyjny Rynia 140803_20012,- Obręb ewidencyjny Stanisławów Pierwszy 140803_20013,- Obręb ewidencyjny Stanisławów Drugi 140803_200114,- Obręb ewidencyjny Wola Aleksandra 140803_20015,- Obręb ewidencyjny Wólka Radzymińska 140803_20016,- Obręb ewidencyjny Zegrze Południowe Rybaki 140803_20017.5) Dane ilościowe zostały zawarte w tabelach w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Warunki techniczne:a) wykaz terenów z pokryciem rastrowym z podziałem na obręby ewidencyjne – tabela w ust. 4.3.3, b) wykaz terenów z pokryciem rastrowym wyrażony w % na określonych obrębach ewidencyjnych – tabela w ust. 4.3.4,c) wykaz terenów zamkniętych, które należy wyłączyć z opracowania – tabela w ust. 4.3.5. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.10. Określenie wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:1) działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), tj.: a) czynności pomiarowe w zespole pomiarowym,b) czynności operatora systemu informatycznego dla kameralnego opracowania wyników pomiaru, wprowadzenia operatów archiwalnych i przetworzenia mapy zasadniczej do postaci numerycznej;2) wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie);3) ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy;4) czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu pomiarów terenowych, będą wykonywane i nadzorowane przez minimum dwie osoby posiadające uprawnienia do samodzielnego wykonywania funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii stosownie do art. 42.1 i 43.1) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2020 r. poz. 276 z późn. zm.);5) wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.11. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy.

II.5) Główny kod CPV: 71222200-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71354100-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 140
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca zobowiązany jest zakończyć realizację zamówienia w terminie nie dłuższym niż 20 tygodni (140 dni) od dnia podpisania umowy.2. Zaproponowanie w ofercie terminu wykonania zamówienia w czasie krótszym niż 20 tygodni będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 3. Zaproponowanie w ofercie terminu wykonania zamówienia w czasie dłuższym niż 20 tygodni będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 335 000,00 zł. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o informacje zawarte w: - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; - dokumencie potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: 1) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na przetworzeniu mapy zasadniczej do postaci numerycznej.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o informacje zawarte w:- oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazie wykonanych usług oraz w dowodach określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;2) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej:- jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43.1 w zw. z art. 42 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2020.276), - jedną osobą posiadającą dwuletnie doświadczenie, która będzie wykonywać prace pomiarowe w zespole terenowym,- czterema osobami posiadającymi co najmniej dwuletnie doświadczenie, które będą wykonywać prace operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych, zasilających tworzoną bazę o operaty archiwalne oraz przekształcających mapę zasadniczą do postaci numerycznej.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o informacje zawarte w: - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazie osób zawierającym imiona i nazwiska osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, kwalifikacje zawodowe oraz informacje o uprawnieniach ww. osób, doświadczeniu, wykształceniu i zakresie wykonywanych przez nie czynności, a także informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 335 000,00 zł,2) wykaz wykonanych usług zawierający co najmniej dwie usługi polegające na przetworzeniu mapy zasadniczej do postaci numerycznej, wraz z podaniem wartości, dat, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z dowodami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający imię i nazwisko oraz informację na temat pełnionej funkcji, kwalifikacji zawodowych, oraz informacje o uprawnieniach ww. osób, doświadczeniu, wykształceniu i zakresie wykonywanych przez nie czynności, a także informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga wykazania się dysponowaniem co najmniej: • jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43.1 w zw. z art. 42 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2020.276), • jedną osobą posiadającą dwuletnie doświadczenie, która będzie wykonywać prace pomiarowe w zespole terenowym,• czterema osobami posiadającymi co najmniej dwuletnie doświadczenie, które będą wykonywać prace operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych, zasilających tworzoną bazę o operaty archiwalne oraz przekształcających mapę zasadniczą do postaci numerycznej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 2) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8 160,00 zł (słownie: osiem tysięcy sto sześćdziesiąt złotych).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału. 7. Zamawiający dopuszcza załączenie oryginału wadium wniesionego w formie gwarancji do oferty (nie zszyte z ofertą) lub złożone w oddzielnej kopercie razem z ofertą. 8. Zamawiający dopuszcza także, złożenie gwarancji wadialnej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym drogą elektroniczną na adres: przetargi@powiat-legionowski.pl lub zpu@powiat-legionowski.pl.9. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
termin zakończenia realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Warunki umowy zostały określone we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności i muszą być akceptowane przez obie strony umowy.4. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w razie:1) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, za wystąpienie których nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi,2) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy:a) zostały przekroczone terminy określone w Kpa dla procedur administracyjnych i innych terminów formalno-prawnych urzędowych mających wpływ na czas realizacji zamówienia,b) Zamawiający nie dopełnił obowiązków zawartych w § 4 ust. 1 wzoru umowy, który stanowi załącznik do SIWZ,c) nastąpiło wstrzymanie lub zawieszenie prac z winy Zamawiającego, d) wystąpiły nieprzewidywalne i niezawinione przez Wykonawcę okoliczności, uniemożliwiające zakończenie wykonania przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI