Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka” obejmującego trzy zadania: ZADANIE NR 1 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka, ZADANIE NR 2 Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie, ZADANIE NR 3 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKamienica Polska
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kamienica Polska
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-07
  • Numer ogłoszenia569160-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569160-N-2018 z dnia 2018-06-07 r.

Gmina Kamienica Polska: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka” obejmującego trzy zadania: ZADANIE NR 1 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka, ZADANIE NR 2 Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie, ZADANIE NR 3 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamienica Polska, krajowy numer identyfikacyjny 15139797700000, ul. ul. M. Konopnickiej  12 , 42260   Kamienica Polska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 3273338 w. 33, 3273524, e-mail anna.wawrzynczak@kamienicapolska.pl, faks 343 273 149.
Adres strony internetowej (URL): www.kamienicapolska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.kamienicapolska.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka” obejmującego trzy zadania: ZADANIE NR 1 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka, ZADANIE NR 2 Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie, ZADANIE NR 3 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego.
Numer referencyjny: ZP.271.3.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka” obejmującego trzy zadania: ZADANIE NR 1 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka, ZADANIE NR 2 Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie, ZADANIE NR 3 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego. ZADANIE NR 1 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wanaty (ul. Warszawska - strona nieparzysta, ul. Boczna, ul. Klonowa, ul. Osińska), Zawisna i Kolonia Klepaczka (ul. Polna, ul. Zielona). W ramach rozbudowy przewidziano wykonanie: - kolektora grawitacyjnego z rur PVC o śred. 250 mm o łącznej długości 139,0 m, - kolektora grawitacyjnego z rur PVC o śred. 200 mm o łącznej długości 6930,0 m, - kolektora grawitacyjnego z rur PVC o śred. 160 mm o łącznej długości 2587,0 m, - kolektora tłocznego z rur PE o śred. 90 mm o łącznej długości 101,0 m, - kolektora tłocznego z rur PE o śred. 63 mm o łącznej długości 607,0 m, - 5 szt. sieciowych przepompowni ścieków. ZADANIE NR 2 Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej (ul. Magazynowa), Osinach (ul. Częstochowska) i Zawadzie (ul. Botaniczna i droga - łącznik do ul. Konopnickiej w Kamienicy Polskiej). W ramach przebudowy przewidziano wykonanie: - sieci wodociągowej z rur PE o śred. 180 mm o łącznej długości 2963,0 m, - sieci wodociągowej z rur PE o śred. 160 mm o łącznej długości 1032,0 m, - przepięcie istniejących przyłączy PE o śred. 40 mm w ilości 194 szt. o łącznej długości 1174,0 m. ZADANIE NR 3 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego. W ramach przebudowy SUW przewidziano wykonanie: - przebudowy budynku SUW Rudnik Wielki, - fundamentu pod nowy zbiornik stalowy, - zbiornika retencyjnego stalowego wyrównującego nierównomierności rozbiorów wody pitnej o objętości 187,6 m3 wraz z niezbędnymi rurociągami technologicznymi, - demontażu istniejących urządzeń w budynku SUW Rudnik Wielki wraz z montażem nowych, - montażu armatury i orurowania w budynku SUW, - ułożenie nowych kabli zasilających i sygnałowych, - wymiany instalacji elektrycznej, odgromowej i uziemiającej. 1. Projekt budowlany oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowią podstawowe dokumenty określające zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót jest jedynie dokumentem pomocniczym. Należy jednak zwrócić uwagę na zakres określony dla zadania nr 2 i zadania nr 3, ponieważ projekt budowlany określa szerszy zakres rzeczowy, niż wskazany do realizacji. 2. Jeżeli dokumentacja projektowa lub STWIOR wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami produktów/producentów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt w opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wbudowania materiałów zgodnie z obowiązującymi normami oraz przedłożenia Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały dotyczące przedmiotu zamówienia. 4. Okres gwarancji na przedmiot umowy będzie zgodny z ofertą przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, zaś maksymalny 84 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Okres gwarancji należy zadeklarować w miesiącach od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 Kodeksu cywilnego, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. Na wykonane roboty budowlane Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez konieczności uzyskania uprzedniej zgody Sądu – tzw. wykonanie zastępcze. 5. Wykonawca zobowiązuje się: 1) w przypadku ZADANIA NR 1 i ZADANIA NR 2 prowadzić roboty w taki sposób, aby możliwy był ruch kołowy i pieszy przez cały okres ich trwania. Oznakowanie i zabezpieczenie robót musi być zgodne z zaakceptowanym przez Zamawiającego i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem projektem organizacji ruchu na czas wykonywanych robót. 2) do oznakowania wykonywanych robót, pracującego sprzętu oraz zabezpieczenia pracowników. 6. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić specjalistyczne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad, 2) pełnić funkcje koordynacyjne w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców, 3) zapewnić ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi roboty, 4) ponosić odpowiedzialność za wykonanie robót, tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia, 6) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, materiałów lub urządzeń w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, naprawienie ich lub zakup nowych, 7) po zakończeniu realizacji zadania doprowadzić teren budowy wraz z terenem przyległym do stanu pierwotnego, 8) zorganizować, zabezpieczyć, utrzymać i zlikwidować plac budowy, 9) dokonać odbioru wykonanych robót wraz z wykonaniem wymaganych prób i badań, 10) zapewnić pełną obsługę geodezyjną oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. 7. Wykonawca, w terminie 5 dni przed rozpoczęciem robót, przedłoży Zamawiającemu zatwierdzony i uzgodniony projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) przed rozpoczęciem robót budowlanych. 8. Wykonawca, w terminie 5 dni przed rozpoczęciem robót, powiadomi na piśmie właścicieli sieci technicznych znajdujących się w obszarze robót o terminie ich rozpoczęcia i dostarczenia Zamawiającemu kopii potwierdzających dokonanie tych zawiadomień. 9. Wykonawcę obowiązuje wytyczenie w terenie, przez uprawnionego geodetę, przedmiotu umowy i złożenie inspektorowi nadzoru dokumentacji wymaganej przepisami, bez dodatkowego wynagrodzenia. 10. Koszty energii, wody do celów budowy wraz z ewentualnymi kosztami mierników i liczników ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca wykonuje i utrzymuje na swój koszt oświetlenie, zabezpieczenie terenu budowy, ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, osób postronnych, mienia oraz porządek na terenie budowy oraz zaplecza. 12. Wykonawca zobowiązany jest do comiesięcznego przekazywania Zamawiającemu sprawozdania ze zrealizowanego w danym miesiącu zakresu rzeczowego wraz z określeniem zakresu planowanego do wykonania w kolejnych trzech miesiącach. Sprawozdanie należy przedkładać do 15-go dnia każdego miesiąca. 13. Zgłoszenie przedmiotu umowy do odbioru jest uwarunkowane uprzednim doprowadzeniem terenu robót i zaplecza do stanu przed rozpoczęciem robót. 14. Wykonawca zobowiązany jest chronić przed uszkodzeniem i kradzieżą wykonane roboty i przekazane mu do ich realizacji ewentualne materiały, urządzenia i inne przedmioty do chwili odbioru końcowego. 15. Wykonawca zapewni nadzorowi inwestorskiemu oraz przedstawicielom Zamawiającego pełną dostępność do robót i terenu budowy oraz dokumentów budowy. Wykonawca jest zobowiązany zgłosić inspektorowi nadzoru roboty zanikające i ulegające zakryciu do ewentualnych prób technicznych i odbioru częściowego. 16. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kosztorys ofertowy potwierdzający zaoferowaną cenę. 17. Postanowienia wynikające z zapisów art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy 1) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osoby, które będą wykonywać roboty budowlane w zakresie realizacji zamówienia, tj.: a) dla ZADANIA NR 1 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka: - pracownicy budowlani - min. 5, - operatorzy maszyn i sprzętu - min. 3, b) dla ZADANIA NR 2 Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie: - pracownicy budowlani - min. 5, - operatorzy maszyn i sprzętu - min. 3, c) dla ZADANIA NR 3 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego: - pracownicy budowlano-montażowi - min. 3, 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów. 3) Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni, licząc od dnia podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1666). 4) Ponadto, każdorazowo na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) kopię umowy lub umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Ochrona danych osobowych osób fizycznych będzie dokonywana na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016r., poz. 1). 5) Niespełnienie powyższych wymagań skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 56 lub 57 lub 58 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45232440-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232440-8
45232000-2
45310000-3
45111200-0
45232423-3
45231300-8
45100000-8
45111000-8
45233140-2
45252126-7
45110000-1
45232430-5
44611500-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-04-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada: 1. środki finansowe lub zdolność kredytową: - dla ZADANIA NR 1 "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka" w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, - dla ZADANIA NR 2 "Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie" w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł, - dla ZADANIA NR 3 " Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego" w wysokości nie mniejszej niż 170 000,00 zł, 2. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: - dla ZADANIA NR 1 "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka" w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, - dla ZADANIA NR 2 "Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie" w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł, - dla ZADANIA NR 3 " Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego" w wysokości nie mniejszej niż 170 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek: 1. w zakresie zdolności technicznej jeśli: - dla ZADANIA NR 1 "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka" Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał nie mniej niż dwie (2) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości brutto nie niższej niż 1 000 000,00 zł brutto każda. Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi dowód (dokument) określający, że roboty budowlane należycie, w szczególności, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. - dla ZADANIA NR 2 "Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie" Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał nie mniej niż dwie (2) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci wodociągowej o wartości brutto nie niższej niż 300 000,00 zł brutto każda. Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi dowód (dokument) określający, że roboty budowlane należycie, w szczególności, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. - dla ZADANIA NR 3 " Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego" Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał nie mniej niż dwie (2) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie Stacji Uzdatniania Wody wraz z budową zbiornika retencyjnego (zapasowego) na wodę pitną o wartości brutto nie niższej niż 170 000,00 zł brutto każda. Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi dowód (dokument) określający, że roboty budowlane należycie, w szczególności, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 2. w zakresie zdolności zawodowej jeśli: - dla ZADANIA NR 1 "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka" Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: - minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy - oraz minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót - dla ZADANIA NR 2 "Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie" Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży wodociągowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy. - dla ZADANIA NR 3 " Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego" Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: - minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży wodociągowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy, - minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży budowlanej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót - oraz minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót. Przez uprawnienia należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1332) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Oświadczenie wykonawcy o braku zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 51 do SIWZ. 5. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 52 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowanych - dla ZADANIA NR 1 "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka" wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzający, że wykonawca wykonał nie mniej niż dwie (2) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości brutto nie niższej niż 1 000 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. - dla ZADANIA NR 2 "Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie" wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzający, że wykonawca wykonał nie mniej niż dwie (2) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci wodociągowej o wartości brutto nie niższej niż 300 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. - dla ZADANIA NR 3 " Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego" wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzający, że wykonawca wykonał nie mniej niż dwie (2) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie Stacji Uzdatniania Wody wraz z budową zbiornika retencyjnego (zapasowego) na wodę pitną o wartości brutto nie niższej niż 170 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 48 do SIWZ. 2. Wykaz osób Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: - dla ZADANIA NR 1 "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka" Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: - minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy - oraz minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót - dla ZADANIA NR 2 "Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie" Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży wodociągowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy. - dla ZADANIA NR 3 " Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego" Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: - minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży wodociągowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy, - minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży budowlanej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót - oraz minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 49 do SIWZ. 3. Oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 50 do SIWZ. 4. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: - dla ZADANIA NR 1 "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka" w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, - dla ZADANIA NR 2 "Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie" w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł, - dla ZADANIA NR 3 " Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego" w wysokości nie mniejszej niż 170 000,00 zł, 5. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego: - dla ZADANIA NR 1 "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka" w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, - dla ZADANIA NR 2 "Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie" w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł, - dla ZADANIA NR 3 " Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego" w wysokości nie mniejszej niż 170 000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 120 000.00 PLN (słownie: sto dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 35 000.00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 21 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść odrębnie dla każdego z zadań, jeśli Wykonawca składa oferty w ramach więcej niż jednego zadania. 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25.06.2018r. do godz. 10:00. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 85 1160 2202 0000 0001 9484 4241 w Bank Millennium S.A. z siedzibą w Częstochowie przy ul. Kopernika 13; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w niżej określonych przypadkach: - zmiany ceny netto/brutto jedynie w sytuacji zmiany stawki podatku akcyzowego lub podatku VAT, - zmiana terminu realizacji umowy – wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy takich, jak: warunki pogodowe utrudniające realizację robót budowlanych, warunki gruntowe spowodowane wysokim poziomem wód gruntowych, działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia – działanie sił przyrody (huragan, powódź, pożar), stan wyjątkowy, - nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie (personelu kluczowego) z następujących powodów: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie, b) niewywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań, c) jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), d) zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie, - konieczność wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a Instytucją Zarządzającą dofinansowującą realizację przedmiotowego zadania, - wynikają z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony (nie dotyczy wynagrodzenia).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016r., poz. 1), zwane dalej "RODO", ma odpowiednie zastosowanie na gruncie Prawa zamówień publicznych. W zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienie wymogu informacyjnego z art. 13 RODO jest: Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, dotyczy to w szczególności: - wykonawcy będącego osobą fizyczną, - wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, - pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), - członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), - osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, dotyczy to w szczególności: - osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, - podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, - podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, - pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), - członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (dane osobowe zamieszczone w informacji KRK) Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. Klauzula informacyjna zgodna z RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kamienica Polska z siedzibą przy ul. Marii Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska. 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@kamienicapolska.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizacje projektu pn. "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka" obejmującego trzy zadania: ZADANIE NR 1 "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka", ZADANIE NR 2 " Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie", ZADANIE NR 3 "Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego"; 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp". 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 1 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska w miejscowości Wanaty, Zawisna i Kolonia Klepaczka. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wanaty (ul. Warszawska - strona nieparzysta, ul. Boczna, ul. Klonowa, ul. Osińska), Zawisna i Kolonia Klepaczka (ul. Polna, ul. Zielona). W ramach rozbudowy przewidziano wykonanie: - kolektora grawitacyjnego z rur PVC o śred. 250 mm o łącznej długości 139,0 m, - kolektora grawitacyjnego z rur PVC o śred. 200 mm o łącznej długości 6930,0 m, - kolektora grawitacyjnego z rur PVC o śred. 160 mm o łącznej długości 2587,0 m, - kolektora tłocznego z rur PE o śred. 90 mm o łącznej długości 101,0 m, - kolektora tłocznego z rur PE o śred. 63 mm o łącznej długości 607,0 m, - 5 szt. sieciowych przepompowni ścieków. Szczegółowy zakres dla ZADANIA NR 1 został określony w niżej wymienionych załącznikach: - Projekt Budowlany - Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla Gminy Kamienica Polska k/Częstochowy - sieć kanalizacyjna zadanie III etap I (Wanaty) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, - Projekt Budowlany - Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla Gminy Kamienica Polska k/Częstochowy - przepompownie zadanie III etap I (Wanaty) stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, - Projekt Budowlany - Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla Gminy Kamienica Polska k/Częstochowy - sieć kanalizacyjna zadanie III etap II (Zawisna) stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, - Projekt Budowlany - Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla Gminy Kamienica Polska k/Częstochowy - przepompownie zadanie III etap II (Zawisna) stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, - Przedmiar robót - sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - zadanie III etap I Wanaty stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, - Przedmiar robót - siec kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - zadanie III etap I - Przepompownia P-18 wraz z kanałem tłocznym stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, - Przedmiar robót - sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - zadanie III etap I - Przepompownia P-22 wraz z kanałem tłocznym stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, - Przedmiar robót - siec kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - zadanie III etap II - Zawisna stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, - Przedmiar robót - siec kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - zadanie III etap II Zawisna - Przepompownia P-23 wraz z kanałem tłocznym stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, - Przedmiar robót - sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - zadanie III etap II Zawisna - Przepompownia P-16 wraz z kanałem tłocznym stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, - Projekt Budowlany - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wanaty (ul. Klonowa i ul. Osińska), Gm. Kamienica Polska stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ, - Projekt Budowlany - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wanaty (ul. Klonowa i ul. Osińska), Gm. Kamienica Polska - Przepompownia ścieków P1 stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ, - Projekt Budowlany - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wanaty (ul. Klonowa i ul. Osińska), Gm. Kamienica Polska - Przepompownia ścieków P1 (branża elektryczna stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 15 do SIWZ, - Przedmiar robót - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Wanaty (ul. Klonowa i ul. Osińska), Gm. Kamienica Polska stanowiący załącznik nr 16 do SIWZ, - Przedmiar robót - Projekt budowlany budowy kanalizacji sanitarnej w m. Wanaty - Przepompownia ścieków P-1 stanowiący załącznik nr 17 do SIWZ, - Przedmiar robót - Przepompownia ścieków P1 w miejscowości Wanaty stanowiący załącznik nr 18 do SIWZ, - Projekt Budowlany - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kolonia Klepaczka ul. Polna, Gm. Kamienica Polska stanowiący załącznik nr 19 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kolonia Klepaczka ul. Polna stanowiąca załącznik nr 20 do SIWZ, Przedmiar robót - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Kolonia Klepaczka - ul. Polna stanowiący załącznik nr 21 do SIWZ, - Projekt Budowlany - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kolonia Klepaczka ul. Zielona, Gm. Kamienica Polska stanowiący załącznik nr 22 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kolonia Klepaczka ul. Zielona stanowiąca załącznik nr 23 do SIWZ, - Przedmiar robót - Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kolonia Klepaczka ul. Zielona, Gm. Kamienica Polska stanowiący załącznik nr 24 do SIWZ, -Opinia geotechniczna dla kontynuacji budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Kamienica Polska (miejscowość Zawisna, Wanaty) stanowiąca załącznik nr 25 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232440-8, 45100000-8, 45232000-2, 45310000-3, 45111200-0, 45232423-3, 45233140-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 2 Przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej, Osinach i Zawadzie. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej w Kamienicy Polskiej (ul. Magazynowa), Osinach (ul. Częstochowska) i Zawadzie (ul. Botaniczna i droga - łącznik do ul. Konopnickiej w Kamienicy Polskiej). W ramach przebudowy przewidziano wykonanie: - sieci wodociągowej z rur PE o śred. 180 mm o łącznej długości 2963,0 m, - sieci wodociągowej z rur PE o śred. 160 mm o łącznej długości 1032,0 m, - przepięcie istniejących przyłączy PE o śred. 40 mm w ilości 194 szt. o łącznej długości 1174,0 m. Szczegółowy zakres dla ZADANIA NR 2 został określony w niżej wymienionych załącznikach: - Projekt Budowlany (wyciąg) - Przebudowa i budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kamienica Polska, Osiny, Romanów, Zawada, Gm. Kamienica Polska stanowiący załącznik nr 26 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla przebudowy i budowy sieci wodociągowej w miejscowości Kamienica Polska, Osiny, Zawada, Romanów, Gm. Kamienica Polska stanowiący załącznik nr 27 do SIWZ, - Przedmiar robót - wodociąg z rur PE ul. Magazynowa, Kamienica Polska stanowiąca załącznik nr 28 do SIWZ, - Przedmiar robót - przyłącza wodociągowe domowe ul. Magazynowa, Kamienica Polska stanowiący załącznik nr 29 do SIWZ, - Przedmiar robót - wodociąg z rur PE Osiny ul. Częstochowska stanowiący załącznik nr 30 do SIWZ, - Przedmiar robót - przyłącza wodociągowe domowe Zawada ul. Botaniczna stanowiący załącznik nr 31 do SIWZ, - Przedmiar robót - wodociąg z rur PE o śred. 180 mm Zawada ul. Botaniczna stanowiący załącznik nr 32 do SIWZ, - Przedmiar robót - przyłącza wodociągowe domowe Osiny ul. Częstochowska stanowiący załącznik nr 33 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45100000-8, 45111000-8, 45233140-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 3 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową Stacji Uzdatniania Wody Rudnik Wielki wraz z budową zbiornika retencyjnego. W ramach przebudowy SUW przewidziano wykonanie: - przebudowy budynku SUW Rudnik Wielki, - fundamentu pod nowy zbiornik stalowy, - zbiornika retencyjnego stalowego wyrównującego nierównomierności rozbiorów wody pitnej o objętości 187,6 m3 wraz z niezbędnymi rurociągami technologicznymi, - demontażu istniejących urządzeń w budynku SUW Rudnik Wielki wraz z montażem nowych, - montażu armatury i orurowania w budynku SUW, - ułożenie nowych kabli zasilających i sygnałowych, - wymiany instalacji elektrycznej, odgromowej i uziemiającej. Szczegółowy zakres robót został określony w niżej wymienionych załącznikach: - Projekt Budowlany - Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Rudniku Wielkim - Tom 1 stanowiący załącznik nr 34 do SIWZ, - Projekt Budowlany - Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Rudniku Wielkim - Tom 2 Projekt Architektoniczno-Budowlany Część 1 z 3 Branża architektoniczna i konstrukcyjno-budowlana stanowiący załącznik nr 35 do SIWZ, - Projekt Budowlany - Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Rudniku Wielkim - Tom 2 Projekt Architektoniczno-Budowlany Część 2 z 3 Technologia Uzdatniania Wody stanowiący załącznik nr 36 do SIWZ, - Projekt Budowlany - Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Rudniku Wielkim - Tom 2 Projekt Architektoniczno-Budowlany Część 3 z 3 Instalacje elektryczne stanowiący załącznik nr 37 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Wymagania ogólne - Budowa zbiornika zapasowego wody na Stacji Uzdatniania Wody w Rudniku Wielkim wraz z modernizacją stacji stanowiąca załącznik nr 38 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Branża architektoniczna i konstrukcyjno-budowlana - Budowa zbiornika zapasowego wody na Stacji Uzdatniania Wody w Rudniku Wielkim wraz z modernizacją stacji stanowiąca załącznik nr 39 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna dla inwestycji Budowa zbiornika zapasowego wody na Stacji Uzdatniania Wody w Rudniku Wielkim wraz z modernizacją stacji stanowiąca załącznik nr 40 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Branża instalacyjna - Budowa zbiornika zapasowego wody na Stacji Uzdatniania Wody w Rudniku Wielkim wraz z modernizacją stacji stanowiąca załącznik nr 41 do SIWZ, - Opinia geotechniczna z dokumentacją badań podłoża gruntowego pod projektowany zbiornik retencyjny na terenie ujęcia wód podziemnych w Rudniku Wielkim na działce nr ewid. 59/3, gm. Kamienica Polska stanowiąca załącznik nr 42 do SIWZ, - Przedmiar robót - Stacja Uzdatniania Wody - zbiornik zapasowy stanowiący załącznik nr 43 do SIWZ, - Przedmiar robót - Budowa zbiornika zapasowego wody na stacji uzdatniania wody w Rudniku Wielkim oraz z modernizacja stacji stanowiący załącznik nr 44 do SIWZ, - Przedmiar robót - Budowa zbiornika zapasowego wody na stacji uzdatniania wody w Rudniku Wielkim oraz z modernizacja stacji (roboty elektryczne) stanowiący załącznik nr 45 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45252126-7, 45110000-1, 45310000-3, 45232300-5, 44611500-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont drogi powiatowej nr 1242F relacji Ługów – Lubrza etap I i II
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI