Przedłużenie Trend Micro, wsparcia dla DELL EMC Data Protection for vm, Paper Cut,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedłużenie Trend Micro, wsparcia dla DELL EMC Data Protection for vm, Paper Cut, FortiAnalyzer, HP, DELL, macierzyEMC AX4-5, DELL EMC UNITY 300, Synology, Cisco
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-11
  • ZamawiającyWojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00289924
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przedłużenie Trend Micro, wsparcia dla DELL EMC Data Protection for vm, Paper Cut, FortiAnalyzer, HP, DELL, macierzyEMC AX4-5, DELL EMC UNITY 300, Synology, Cisco

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu

1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871246063

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Chełmińska 30/32

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 669 39 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wup.torun.ibip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedłużenie Trend Micro, wsparcia dla DELL EMC Data Protection for vm, Paper Cut, FortiAnalyzer, HP, DELL, macierzyEMC AX4-5, DELL EMC UNITY 300, Synology, Cisco

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc740408-0e6e-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001336/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania antywirusowego Trend Micro Apex One i Kaspersky, wsparcia technicznego dla PaperCut i serwerów i urządzeń FortiAnalyzer,DELL,Synology,Cisco

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Porozumienia w sprawie realizacji Rocznych Planów Działań oraz Wieloletniego Planu Działań na lata 2018-2022 w ramach PT RPO Woj. Kuj.-Pom. na lata 2014-2022 ,wniosku o dofinansowanie projektu - PT POWER dla WUP w Toruniu na lata 2021-2022. Umowa o dofinansowanie projektu PT realizowanego w latach 2021-2022 w ramach PO WER 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, zamowienia@wup.torun.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały zawarte w SWZ.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), Ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz Rozporządzeniu w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar wiadomości przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia@wup.torun.pl wynosi 10 MB. Maksymalny rozmiar załączników w ePUAP wynosi 3,5 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań
w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu (dalej WUP) z siedzibą w Toruniu (87-100) przy ulicy Szosa Chełmińska 30/32.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się adres e-mail: iod@wup.torun.pl,
adres pocztowy:
Inspektor Ochrony Danych Osobowych,
Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu,
ul. Szosa Chełmińska 30/32,
87-100 Toruń
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie w przypadku współfinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku, w którym złożono do Komisji Europejskiej zestawienie wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu PO WER 2014-2020, a w przypadku projektu RPO WK-P 2014-2020 przez okres trzech lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu przez Instytucję Zarządzającą RPO WK-P do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.2610.5.2022.RI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania Trend Micro Apex One dla 250 użytkowników

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-27 do 2023-11-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:

A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.


Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.

Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedłużenie wsparcie techniczne dla systemu kopii bezpieczeństwa DELL EMC Data Protection for vm

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-05 do 2023-12-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:

A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.


Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.

Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedłużenie wsparcia technicznego dla systemu PaperCut MF

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:

A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.


Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.

Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedłużenie serwisu i wsparcia technicznego dla urządzenia FortiAnalyzer 1000 E

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania

48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-28 do 2023-11-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:

A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.


Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.

Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup serwisu i wsparcie technicznego dla 3 szt. serwerów HP

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

48820000-2 - Serwery

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-18 do 2023-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:

A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.


Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.

Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup serwisu i wsparcie technicznego dla serwerów DELL

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

48820000-2 - Serwery

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-12 do 2023-09-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:

A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.


Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.

Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup serwisu i wsparcie technicznego dla macierzy dyskowej EMC AX4-5

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

48820000-2 - Serwery

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-13 do 2023-09-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:

A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.


Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.

Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup serwisu i wsparcie technicznego dla macierzy dyskowej DELL EMC UNITY 300

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

48820000-2 - Serwery

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-18 do 2023-10-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:

A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.


Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.

Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup serwisu i wsparcia technicznego dla serwerów NAS Synology

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

48820000-2 - Serwery

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-12 do 2023-09-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:

A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.


Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.

Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup serwisu i wsparcia technicznego dla routerów CISCO

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

32413100-2 - Rutery sieciowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-12 do 2023-09-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:

A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.


Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.

Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda w zakresie części V (pozycja V.1. opisu przedmiotu zamówienia), VI ( pozycja VI.1. opisu przedmiotu zamówienia), VII (pozycja VII.1. opisu przedmiotu zamówienia) VIII ( pozycja VIII.1. opisu przedmiotu zamówienia), IX( pozycje IX.1., IX.2. opisu przedmiotu zamówienia) i X ( pozycje X.1. i X.2. opisu przedmiotu zamówienia) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zarządzania jakością opartych na odpowiednich seriach norm europejskich oraz certyfikowanych przez akredytowane jednostki w postaci Certyfikatu ISO 9001
Certyfikaty i zaświadczenia, których żąda zamawiający, zostały wyszczególnione w części V, VI,VII, VIII, IX i X opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ ( dopuszcza się dokumenty w języku angielskim)

Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa 8.2. pkt 4) złożyć równoważne podmiotowe środki dowodowe wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego nie ma dostępu do dokumentów o których mowa w 8.2. pkt 4), lub nie ma możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, o ile udowodni, że stosowane przez niego środki zapewnienia jakości są zgodne z wymaganymi normami zarządzania jakością.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w zakresie części V,VI,VII, VIII,IX (IX.1., IX.2.) i X (X.1.,X.2.)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy (Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę oferty na wzorze zamawiającego) – załącznik nr 2 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ;
3) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego w SWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ;
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunki udziału w postępowaniu składa każdy
z wykonawców – załącznik nr 3 do SWZ;
5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ;
6) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – zobowiązania podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
7) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy):

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale X punkt 10.1., składa każdy z wykonawców (załącznik nr 3 do SWZ). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu (składa każdy z nich) oraz podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku).
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty opisany został w Rozdziale XIII SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem pomieszczeń - Lubień Kujawski
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem niektórych pomieszczeń. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI